Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto Bild Qualitätsreport 2007: Koroze se vrací

Poruchy postihující celé modelové řady, fušeřina v servisech, stahování sotva dodaných aut k dodatečným úpravám – to jsou věci, o kterých výrobci příliš rádi nemluví. Přesto patří k životu, auta nejsou a nikdy nebudou dokonalá...
Zpět na článek
25. 8. 2007 11:43
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 12:24
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 12:31
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 12:35
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 14:04
neregistrovaný "Smx"
25. 8. 2007 14:33
neregistrovaný "."
25. 8. 2007 15:53
neregistrovaný "gabo"
25. 8. 2007 16:43
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 16:21
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 16:25
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 19:41
neregistrovaný "Urbi"
25. 8. 2007 21:34
neregistrovaný "IT"
26. 8. 2007 00:09
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2007 10:14
neregistrovaný "miki"
26. 8. 2007 12:18
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2007 21:30
neregistrovaný "Miki"
26. 8. 2007 16:24
neregistrovaný "Karlosss"
26. 8. 2007 21:34
neregistrovaný "Miki"
26. 8. 2007 03:11
neregistrovaný "AG"
25. 8. 2007 16:21
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 14:39
neregistrovaný ".."
25. 8. 2007 16:19
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 20:58
neregistrovaný "rout"
25. 8. 2007 11:50
neregistrovaný "robo"
25. 8. 2007 13:12
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 19:11
neregistrovaný "robo"
25. 8. 2007 21:36
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 23:23
neregistrovaný "IT"
26. 8. 2007 00:19
neregistrovaný "lazymarmot"
26. 8. 2007 03:15
neregistrovaný "AG"
25. 8. 2007 16:36
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 11:57
neregistrovaný "hacek"
25. 8. 2007 12:21
neregistrovaný "ReznikCZE"
25. 8. 2007 12:26
neregistrovaný "Jirka"
25. 8. 2007 14:34
neregistrovaný "micc"
25. 8. 2007 14:44
anonym
25. 8. 2007 18:35
neregistrovaný "baschwek"
25. 8. 2007 13:41
neregistrovaný "focus II"
25. 8. 2007 18:19
neregistrovaný "Hooligan 49"
25. 8. 2007 19:41
anonym
25. 8. 2007 22:29
neregistrovaný "Hooligan 49"
25. 8. 2007 23:50
neregistrovaný "fikfik"
26. 8. 2007 11:30
neregistrovaný "Hooligan 49"
25. 8. 2007 14:02
neregistrovaný "Jumperr"
25. 8. 2007 14:05
neregistrovaný "Smx"
25. 8. 2007 14:23
neregistrovaný "Franta"
25. 8. 2007 14:24
neregistrovaný "Honza z USA"
25. 8. 2007 16:31
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2007 11:21
neregistrovaný "honza"
26. 8. 2007 12:15
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 22:20
neregistrovaný "gfhfghdf"
26. 8. 2007 00:23
neregistrovaný "stan"
26. 8. 2007 14:16
neregistrovaný "AJ-V6"
3. 9. 2007 01:18
neregistrovaný "Tomo"
24. 1. 2008 02:59
anonym
4. 9. 2007 12:52
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 11:43
ADAC..
tak téhle organizaci nevěřím ani "nos mezi očima". Absolutně objektivní asi být nelze, je ale až s podivem, jak tato organizace dokáže být neobjektivní. Jen za posledních pár let udělali tolik "úletů" např. kauza s převrácením Loganu či demonstrace brzdného systému od Mercedesu.. každý rok to navíc okoření tím svým průzkumem spolehlivosti :no:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 12:24
Re: ADAC..
Tak je tam souhrn,který vznikl:1.Dotazník Auto Bild,2.Svolávací akce,3.TUV-Report,4.Dlohodobý test Auto Bildu,5.Stížnosti čtenářů,6.Test servisů,7.Záruky.Příliš mnoho dat a výsledky jsou za rok 2007:1.Mazda,2.Toyota,3.Honda,4.Suzuki,5… />Takže je evidentní,že to Němci měli podplacené,že? Někdy jste už někteří dost schizo... :-! Str.61, v 16. čísle Auto Tipu.Třeba nadpis na straně 61: Mazda má Hattrick! s vykřičníkem je evidentně německá propaganda,že jo... :yes:
Mají to tu napsat zrovna od počátku,jak celá akce vznikla a ne jedním osamoceným článečkem. :-!
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 12:31
Re: ADAC..
nějak vypadla další pořadí,takže ještě jednou a uložím si,abych je sem mohl opakovaně dávat-jednou to projde:
5.Nissan,6.Chevrolet,7.až 10.Audi,Mercedes,Mitsubishi,Volvo,11.až1… R.22,Renault,23až24.Fiat,Peugeot.Tečka
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 12:35
Re: ADAC..
Tak další pokus...
třeba to admin smaže,nevím...ale ať se tu nevede OT o uplacení...a německé propagandě

11.až14.Hyundai,Opel,Škoda,Smart,
15.BMW
16.VW
17až18.Citroen,Seat
19.Ford
20.Kia
21.Alfa R.:-!
neregistrovaný "Smx"
25. 8. 2007 14:04
Re: ADAC..
No jo - co třeba ten slavný test Auto Tipu - A6 na 100.000km - každý, kdo si to přečte si musí říct, že takové nekvalitní a poruchové auto by prostě nechtěl, ale nakonec skončí na krásném 6-tém místě v jejich žebříčku.. ;-)
neregistrovaný "."
25. 8. 2007 14:33
Re: ADAC..
ja neznam majitele a6 ktery by mel problemy z autem. V anglii dostalo audi v nejprestiznejsim auto-magazinu cenu nejlepsi premiovky na svete prave kvuli jeho spolehlivosti. Novinari se zhodli ze je lepsi alternativa k bmw a mercedesu pro jeho velkou spolehlivost.
Autobild chtel za kazdou cenu mit "publiciti" a nejlip se to dela z pokazenym autem jak opacne, kdyby si vybrali toyotu a jejich historicky nejvetsi svolavacky aut do servicu v roku 2006 - tak by tu byl krik! Nikde jsem se nedocetl o 2 zabitych japonskych rodinach, kterym uletela v toyote naprava
neregistrovaný "gabo"
25. 8. 2007 15:53
Re: ADAC..
O takovych pripadech muzeme mluvit podle meho nazoru u vsech automobilek - u kazdeho se najde nejaky kostlivec ve skrini (bez urazky u audi to byla nedopracovana aerodynamika u prvnich TT a nasledne bouracky ve vysokych rychlostech - reakce audi - pridani zadniho kridla a jemne prepracovana aerodynamika vozu; a nasli by se dalsi - stejne tak u jinych pripominam znovu).
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 16:43
Re: ADAC..
Co to jsou historicky největší svolávačky? Nedávno jsem třeba četl, že Ford a to pouze v USA (!) za posledních 10 let svolal (pokud se přesně pamatuji) 8.5 miliónu aut. Docela síla, ne? /// Přesto jsem přesvědčen, že je 100x lepší masivní svolávačka než hrana na mrtvého brouka a strkání hlavy do písku jak to praktikují zména některé evropské automobilky
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 16:21
Re: ADAC..
To mne také zaujalo,Audi v testu bylo,mírně řečeno, hodně nepodařený kousek...také netuším,jak velký podíl tvůrci žebříčku z něhož redakce a já čerpáme,má test jednoho auta v Auto Bildu-tomu bych osobně dával nulový význam,ale to je můj názor,může být jiný...fanoušek Mazdy bude jásat,že M6 v žebříčku Bildu vede a v tomhle potřetí též a ví se,že i M6 není absolutně dokonalá,spíš bych bral trend,kam obecně automobilka směřuje a je fakt,že všichni šetří,jsou problémy všude a koroze je spíš třešnička?Ale kyselá... :no:
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 16:25
Re: ADAC..
OK, to Audi mohlo být extra nepovedenej kousek.. ale to nic nemění na faktu, že v testu celkem propadlo a pak dostalo 6. místo. To bě to nevadí? Opravdu s tím nemáš ani trochu "problém"?
neregistrovaný "Urbi"
25. 8. 2007 19:41
Re: ADAC..
Ono tam je to dost způsobený systémem hodnocení. Auto dojezdí, tak dostaneš nějakej počet bodů, tečka. A nerozlišujou, jestli dojezdilo kvůli přepálený pojistce, nebo vysypaný převodovce... A tímhle prostým součtem bodů se dostalo na 6. příčku (počty bodů a za co si u každýho článku můžeš přečíst)...
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 21:34
Re: ADAC..
Osobně mám "problém" co se aut týká jedině tehdy,když mi na mém autě něco vadí.Takže tohoto Audi se to jaksi netýká.Nicméně mám "jistý" problém s tím,že Suzuki mají za 2007 na 4. místě a podle mne je to zpracováním nejhorší auto,které jsme za dobu kapitalismu doma měli.Sice žena to má na háku a nějaké vrzání a drnčení ji nechává klidnou(mně už též).Takže se celkem divím,že Suzuki č.4.Já bych jej dal na poslední místo.Asi se v Německu prodává víc japonských,ta jsou dobrá, ale z Maďarska? Děs!Nicméně jedno auto a jeden názor nedělá stistiku.Tečka.Nějaká pořadí neřeším-myslím, abych to prožíval.Přečtu a nazdar.Auto podle toho zásadně nekupuji.
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2007 00:09
Re: ADAC..
Jedno auto určitě nedělá statistiku s tím absolutně souhlasim. Upozorňoval jsem pouze na fakt, že ten konkrétní testovanej kus auta byl poměrně dost poruchovej (holt nepovedenej kousek) a přesto dostal ono hodnocení. Urbi tvrdí, že je to systémem hodnocení - potom je ten systém tedy dost na nic! /// Co se týče těch Suzuki, tak podle mě je to přesně tak, jak píšeš - modely bouchané v Japonsku jsou no problem, ale to, co je zbouchaný v Maďarsku, je na nic :no: Situaci u Suzuki přesně neznám, ale naopak vím jak je to u Mazdy (píšu o tom taky dolejc). V Evropě je Mazda mezi nejlepšími (auta prodávaná v EU pocházejí z Japonska), ale v USA je Mazda mezi nejhoršími (většina modelů se bouchá v USA). Proto usuzuji, že to bude podobné. Ostatně tato rozdílná kvalita výroby je taky hlavním důvodem proč se Lexusy stále vyrábějí pouze v Japonsku (výjimku tvoří pouze model RX, který je pro potřeby severoamerického trhu vyráběn v Kanadě). Stejně tak všechny hybridní Toyoty a Lexusy - výroba v Japonsku protože jde o poměrně složitou technologii a nechtějí riskovat, že to někde v USA či Kanadě zbastí..
neregistrovaný "miki"
26. 8. 2007 10:14
Re: ADAC..
Ty chytráku, mám SX4 "zbouchanou" v maďarsku. Mám najeto 40000km bez jediné závady. Ani nic nevrže a neskřípe. Už jsem toho odjezdil dost, ale takhle dobrý auto jsem ještě neměl.Fakt miluji tyhle teoretiky, kterým je všechno jasný. O autech víš úplný h...o
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2007 12:18
Re: ADAC..
A co jako? Už tady bylo jasně řečeno, že jedno auto statistiku nedělá :-!
neregistrovaný "Miki"
26. 8. 2007 21:30
Re: ADAC..
Ano, přesně tak. Statistiku jedno auto nedělá. A právě proto je Suzuki na 4. místě.
neregistrovaný "Karlosss"
26. 8. 2007 16:24
Re: ADAC..
400000 km to je hodně, povíme si to ve 350000 km,
neregistrovaný "Miki"
26. 8. 2007 21:34
Re: ADAC..
Ne 400 000 ale 40 000km. Za 9 měsíců je to ale slušný,ne? Za 3 roky jde to auto pryč, takže nějakých 350 000km mě vůbec nezajímá. To mají nalítáno jenom taxíky a služebky.
neregistrovaný "AG"
26. 8. 2007 03:11
Re: ADAC..
Ta kvalita je opravdu kus od kusu.Mám služební Mazdu 6 a bohužel musím konstatovat,že během prvních 100.000 musela 5x neplánovaně do servisu,což je docela nářez (podotýkám,že se k autu chovám hodně slušně).Přesto nezatracuju výsledek hodnocení s Mazdou na prvním místě,ale po mých osobních zkušenostech bych radši A6.
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 16:21
Re: ADAC..
Psal jsem o ADACu, Auto Tip ani další média jsem nehodnotil.
neregistrovaný ".."
25. 8. 2007 14:39
Re: ADAC..
jaka demonstrace brzdneho systemu mercedesu?! tu delal autobild - i tak to byl jeden velky nesmysl, mercedes se domluvil z novinarem ze to zahraji protoze v mistnosti kde to chteli natocit byl magnet, ktery ten system rusil, kdyby novinar rekl ne, tak to mohli tocit jinde, ale samozrejme se chtel tou aferou sternTV nabalit.
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 16:19
Re: ADAC..
Sorry, spletl jsem se. Máš pravdu. /// Nicméně to nic nemění na faktu, že ADACu nevěřim..
neregistrovaný "rout"
25. 8. 2007 20:58
Re: ADAC..
hmmm, systém založený na principu "radaru" rušit magnetem??? Vy jste asi velký fanoušek mercedesu, že? 8-s
neregistrovaný "robo"
25. 8. 2007 11:50
a comu veris Tome?
Skodovke a tym jej kramom?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 13:12
Re: a comu veris Tome?
Připomíná mi to situaci z doby komunistů,což evidentně nepamatuješ: Stokrát opakovaná lež se stává pravdou...(?)
My víme,že nejlepší je leksus a tojota, kdesi zase nějaký robo píše,že mu koktávka docela dobře posloužila,ale to je třeba nějaký jiný,je to možné a je to jedno...
A ještě víme,že best of dělá žilina >:D
neregistrovaný "robo"
25. 8. 2007 19:11
Re: a comu veris Tome?
si pako? 19 rokov jazdim na japoncoch. Aj teraz mame doma 2 Toyoty a jednu Hondu ....mam aj recenziu na moje.auto ...nick robo333
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 21:36
Re: a comu veris Tome?
Jestli je někdo pako,pak ty a z té recenze to přímo tryská,ty robo33333333333333333333333 >:D
neregistrovaný "IT"
25. 8. 2007 23:23
Re: a comu veris Tome?
Tvoj báška to také chválí=šikmooké na jednom sk.serveru pod Aurisem >:D :-! Teda na SME.sk,ať je zdroj...

nechapem sedliakov !!!!Reagovať | Rozbaliť príspevokZbaliť príspevok | Oznám správcovi
Nechapem naco tu pisete tie vase vyplody sfetovanej mysle??? Koho zaujima vas nazor na Auris???? Kupil som ho manzelke a rad si na nom zajazdim aj ja. Auris patri na vrchol svojej triedy a vase kecy to nezmenia. Nic tam nevrzga, perfektne to licuje a spracovanie je na vysokej urovni. Jedno je pravda, ze plasty su tvrdsie ako v Corolle ale povedzte mi, ze ktora znacka ma lepsie plasty? Porovnajte 3-ku Golfa s 5-kou a zistite, ze setrit sa zacalo vsade. Taktiez Focus, Megane....je to trend, znizovanie nakladov. Take kecy, ktore tu pisete mohli napisat len zavistlivci, ktori su pekelne zakomplexovani. Tipujem vas na: obchodnych zastupcov alias dilerov na slozobnych Ochcávkach a Fóbiách, ktori su obleceni v lacnych oblekoch a kravatach a na vlastne auto sa nikdy nezmozu, alebo ste druha skupina, ktora kupuje velke vozy z D, NL, B, atd, ktore uz maju svoju zivostnost davno za sebou (len vy verite tym 90 000 km na tachaci :-))))))))) ) vacsinou su to vozy, ktore maju 300-400 000 km najazdene ;-)
Alebo ste dalsia skupina, ktora sa obhana na starych Ochcávkach, Golfoch a inych rozheganych skatuliach. V ziadnom pripade vsak nie ste ludia, ktori vlastnia nejake nove a drahe auto ;-)
Ked sme kupovali auto, jazdili sme skoro na vsetkom: P307, Megane, Golf, Mazda3, Kia Ceed, atd...atd......a najlepsia volba sa nam zdala Auris. Uz len koli tomu, ze mam druheho Avensisa a niekedy som vlastnil Hondu a nikdy som s tymi autami nemusel doservisu (okremvymeny oleja, brzd) .....Naopak znami, ktori volili francuzske alebo nemecke auta su stale v servise!

benny888 info |25.08.2007, 14:00 |
neregistrovaný "lazymarmot"
26. 8. 2007 00:19
Re: a comu veris Tome?
Na sme.sk je aj jeden odbornik, ktory celu jednu diskusiu za...l neustalym vysvetlovanim, preco je octavia lepsim autom nez volvo s60. Je to skupina odbornikov, asi tam niekde budu mat hniezdo.
neregistrovaný "AG"
26. 8. 2007 03:15
Re: a comu veris Tome?
Tak si tu "krasavici" užijte.Jo,na to,že tě spotřeba nezajímá si docela odporuješ se snižováním nákladů u motoru a taky jsi tý starý mohl zaplatit nějaký slušný kola. >:D >:D
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 16:36
Re: a comu veris Tome?
Nejlepší je nevěřit nikomu a ničemu, ale to by se to pak pěkně obtížně žilo.. tak že věřím své rodině :-) Co se týče médií, tak se snažím brát všechny zprávy s větší či menší "rezervou". V oblasti automobilových médií to dříve bylo horší, ale stejně beru některá německá média s větší rezervou než třeba americká či britská..
neregistrovaný "hacek"
25. 8. 2007 11:57
Pravda
Presne tak mam vw caddy z roku 2005 a je porat pokazenej vsechno se resi pres vw a ne pres asistencni sluzby. Hlavne mi vadi to ze u vw kdyz bylo auto v zaruce to vzdy neak zalepily a po uplynuti dvou roku zacali menit dily samozrejme na me naklady!! prozoze nevedi co autu je je to metoda pokus omyl bud to pojede nebo se to k nym brzy vrati. mimochodem auto mi studene nechytne. Uz tam vymenily dily za bezmala 100000 a zavada se porat opakuje ani nemluvim o penezich za nahradni vuz protoze pracovat se musi. A to auto jezdi po 15000km na prohlidky ktere taky nejsou nejlevnejsi. Jsem hodne nespokojen a vw nechci ani videt. :-( :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ReznikCZE"
25. 8. 2007 12:21
Re: Pravda
To je teda smůla ale nemyslím že by to bylo nekvalitou VW ale špatným kusem mám zkušenosti s VW golfem V a je to povedené auto a žádné vady až do 65tisíc km nemělo. Ale byl jsem nespokojen s kvalitou servisu.
neregistrovaný "Jirka"
25. 8. 2007 12:26
Re: Pravda
Do 70 tisíc nemělo nic, potom se najednou rozsypalo 10 věcí. To jsou moje zkušenosti...
neregistrovaný "micc"
25. 8. 2007 14:34
Re: Pravda
to je teda smůla,tak kvalitní auta...
anonym
25. 8. 2007 14:44
Re: Pravda
jasně, za tohle VW nemůže >:D
neregistrovaný "baschwek"
25. 8. 2007 18:35
Re: Pravda
co to je za pitchovinu ze za to nemuze VW? a kdo jako muze za vadny kusy aut s logem VW?
neregistrovaný "focus II"
25. 8. 2007 13:41
seriovka nahovno
focus II 1.6i novy 09/2006, najeto 11tisic
zavady na zaruku:

1.vymena alternatoru -hotovo behem 2dnu, rychlost, ochota

2.vymena celeho motoru! -trvalo pres 1mesic!!, zkouseli nejdriv vsechno moznyho jinyho (termostat, vodni pumpa, kapaliny atd., 4X vraceno k reklamaci pro prehrivani motoru, tim padem i nefunkcni klima.. az po ctvrtem vraceni prisli na to ze je v * cely motor, asi praskla hlava ci tak neco) nakonec ani zadna ofic. omluva, nebo odskodneni, nahradni vuz stoji 490kc/den.
kysele xichty, prubezne spatne informovani o stavu zakazky, furt same "bohuzel" jako by ty dily platili servisaci z vlastni kapsy a jako byto byla obet nejvyssi konecne odstranit zavadu vymenou motoru.. no proste FORD no more.
ale nepopiram ze to muze byt jen spatny kus a spatny servis ;-) ovsem placeni nahradniho vozu je skutecne vrchol v nechutnem pristupu teto automobilky
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Hooligan 49"
25. 8. 2007 18:19
Re: seriovka nahovno
Nic proti, ale opravdu nevím, co jsi čekal. Že ti někdo vymění motor po prvním reklamaci? Jasně že zkoušeli všechno okolo... Těžko jsi mohl čekat, že přivezeš poprvé auto do servisu a oni do posledního šroubku rozeberou motor. Auto je jenom stroj - výrobní vada materiálu se nedá nikdy vyloučit. Co se týká těch "kyselých xichtů" - tvůj dealer určitě nerozhoduje o tom zda ti dá nový motor - o tom rozhoduje "někdo vejš". Takže nastává kolotoč telefonátů, rozhodování atd. atd. atd. - do toho volá každý den nespokojený zákazník "co teda jako bude" - takže se nediv, že jediné co jsi slyšel bylo "bohužel" - když to neví ani sám technik, tak ti jinou odpověď nedá. A pakliže ti vyměnili motor, tak bych to nebral jako "špatný servis či špatný přístup automobilky" - za špatný přístup považuji ten případ u Audi ve článku - kdy si zákazník musí hradit odstranění výrobní vady sám.
anonym
25. 8. 2007 19:41
Re: seriovka nahovno
neviem ci ty si nieco take absolvoval ale urcite by som Ti to nezelal. Zaplatis pol miliona a potom ucni budu tvoje nove auto rozoberat.
Ford negarantuje nahradne vozidlo???

FocusII Mal si na nich hrat mrtveho brouka a po 30dnoch od prevzatia servisom ziadat peniaze naspat !!!!!
neregistrovaný "Hooligan 49"
25. 8. 2007 22:29
Re: seriovka nahovno
Já patřím k té druhé straně ;-) . Nedělám sice u Forda, ale u Škodovky (ono je to jedno, která to je značka). Nebudu ti říkat, že ve všech servisech ti snesou modré z nebe, ale dovolím si tvrdit, že ve většině případů se prodejce snaží udělat vše pro zákazníka (přinejmenším proto, aby k němu jezdil na servis, doporučil ho známým, koupil další auto atd.). Je mi jasné, že pro "Focuse II" to byla obrovská nepříjemnost, ale každý si musí uvědomit, že auto je stroj a že se to může stát.
neregistrovaný "fikfik"
25. 8. 2007 23:50
Re: seriovka nahovno
hmm, ak jeden skodovacky servis (pha-vychod) chape navrat zakaznika tak, ze nezatiahne matky u laveho predneho kolesa, cim nasledne u neho odide klb, ok, zaujimavy pristup.
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 8. 2007 11:30
Re: seriovka nahovno
A proto je to u všech servisů stejné, že? Zajímavá logika :-|
25. 8. 2007 23:21
Re: seriovka nahovno
Tak VW přistupuje k výměně motoru celkem bez váhání, obzvlášt pokud jde o Passat 2.0 TDI 103kW.
Případ lamel u Multitronicu je bohužel pravdivý, ke slovu se dostávají auta z roku 04, kulance se neuznává.
neregistrovaný "Jumperr"
25. 8. 2007 14:02
Mercedes tridy V
Muze mi nekdo vysvetlit, co je to trida V od Mercedesu, konkretne V 220 CDI, ktere udajne zkorodovalo? Ze by trida C ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Smx"
25. 8. 2007 14:05
Re: Mercedes tridy V
Není tím myšlen Mercedes Vito? ;-)
neregistrovaný "Franta"
25. 8. 2007 14:23
Re: Mercedes tridy V
Trida V byla osobní verzí Vita.
Avatar - JFK
25. 8. 2007 20:30
Re: Mercedes tridy V
V je Viano
neregistrovaný "Honza z USA"
25. 8. 2007 14:24
.
tu v USA je to presne opacne, nemecke auta jsou zase kvalitativne nejlepsi, mercedes po prodeji chrysleru ma lepsi kvalitu jak Lexus. Mazda skoncila v j.d.power na poslednim miste v nemecku na 1. Kde je potom pravda? Moje prakticke zkusenosti jsou uplne jine, moje sestrenice na slovensku ma peugeot 206 a za 4roky na nem nic nemenila, ja jsem vlastnil vectru, primeru obe auta jen rezavela- technika ok., potom jsem mel 4roky e39- uplne bez problemu a ted mam dva roky e60 a zatim zadne problemy. Nemci jsou znami presprilis velkou kritikou svojich aut, v reportu meli i uvezt kolik KM najezdi za 2roky prumerne passat a kolik avensis. Je bezne ze nejaky manager z bmw nabeha za 3roky 200tisic km auto proda nejakemu polskemu obchodnikovy ktery stahne KM na 50tisic a potom se druhy majitel divy co koupil za srota
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tom"
25. 8. 2007 16:31
Re: .
S tím Lexusem jsi poměrně vedle. Posledních 11 let vyhrávají všechno Lexusy, pouze v některém z posledních testů nebyli první. Navíc je nutné vzít v úvahu, že J.D. Power provádí několik různých druhů testů. Pokud by se to mělo nějak aspoň trochu seriózně hodnotit, tak musíme vzít konktréní test, vzít v úvahu jeho metodiku a pak se o tom teprve bavit. /// Co se týče Mazdy, tam se to dá poměrně jednoduše vysvětlit. Mazdy pro US trh se vyrábějí v USA, zatímco Mazdy pro EU se vyrábějí v Japonsku. Výsledek je vidět ve výsledcích spolehlivosti..
neregistrovaný "honza"
26. 8. 2007 11:21
Re: .
ono je uplne jedno kde se auto vyrabi, vsechno delaji roboty, corolla je z turecka a presto je spolehliva. Podobne se vymlouvaji nemecti vyrobci ze po odchodu bosche do CZ, VW, Audi na SK a H neni jejich kvalita jak pred 89. - chyba je ale jen v managmentu.
Lexus za posledni roky hodne klesl neobsadil ani jedno prvni misto- ve vsech dulezitych kategoriich skoncil za mercedesem, porsche v large premium ls460 dokonce za audi a8 a sklasse. Vysvetleni je jednoduche v minulosti vyrabel kopie z overenou technikou kde se nemelo co kazit. Proto je napr. oktavie lepsi jak passat, protoze dostava "overene soucastky" z predchozi generace

podivej se tu jdpower.com/corporate/ news/releases/ pdf/ 2007088.pdf (smaz mezery)
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2007 12:15
Re: .
11 let LS vše vyhrávalo (důvodů je více, určitě i ty, co zmiňuješ), nyní skončilo třetí. Může to být pouze částečný výpadek způsobený náběhem výroby nové hi-tech generace LS. Německá konkurence samozřejmě nespí a určitě jí není po chuti neustále ponižování v oblasti kvality - určitě na sobě makají a zlepšují se. Každopádně je LS stále na špici. Co se týče Lexusu celkově, tak je stále o dost před Mercedesem a na míle daleko před BMW či Audi.
neregistrovaný "."
25. 8. 2007 14:26
J.D. Power: Američané nejvíce spokojeni s německými vozy
Jedna z nejznámějších světových marketingových společností J.D.Power and Associates vyhlásila minulý týden výsledky spokojenosti spotřebitelů s novými vozy pro rok 2007. Dotazy se týkají oblasti jízdních vlastností vozu, vnějšího a vnitřního vzhledu vozu, pohodlí uvnitř vozu a výbavy. Ocenění získávají vozy, které zvítězí v jednom z 19 segmentů.

Průzkum probíhal od listopadu loňského roku do ledna tohoto roku a zúčastnilo se ho 92 tisíc spotřebitelů. V celkových výsledcích se nejvíce dařilo německým značkám Porsche, BMW a Mercedes-Benz, které obsadily první tři místa. Největšího skoku v žebříčku spokojenosti se značkou zaznamenala americká značka Saturn následovaná britskou značkou Jaguar. Nejvíce ocenění v jednotlivých segmentech naproti tomu získala japonská automobilka Honda, jejíž vozy zvítězily ve 4 segmentech. Po třech vítězích mají automobilky BMW a Mercedes-Benz, po dvou pak Ford, Nissan a Volkswagen. Z průzkumu také vyplývá, že jedinými americkými značkami, které překonaly průměrnou hranici spokojenosti byly Cadillac, Lincoln a Hummer.

Počtvrté za sebou zvítězil v segmentu velkých SUV Nissan Armada. Třetí vítězství v řadě si připsaly Ford Mustang, Honda Ridgeline a Honda Odyssey. Podruhé v řadě se na prvním místě umístily Hyundai Azera a Porsche Cayman.

Celkové výsledky pro rok 2007 podle značky

Značka [výrobce] Počet bodů [max. 1 000 bodů]
Porsche 849
BMW 847
Mercedes-Benz 844
Jaguar 841
Lexus 836
Audi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gfhfghdf"
25. 8. 2007 22:20
hfghfgh
verite casopisom ? ked chcete nieco vediet o spolahlivosti opytajte nejakeho znameho s autoservisu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stan"
26. 8. 2007 00:23
jaguar xj
Můj nový jaguar xj 2,7 d,má najeto cca 6000 km.za dobu od koupě (5/07)strávil již měsíc včetně mé dovolené v servisu.Teď je tam znovu.Zajímavé je to že RR sport se stejným motorem a od stejného výrobce za rok co s ním jezdím neměl jedinou poruchu.Tak nevím.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "AJ-V6"
26. 8. 2007 14:16
Re: jaguar xj
Moje XJ-cko jazdi bez jedineho problemu (nove kupene v marci 2006). Lenze ja som si zvolil benzinovu verziu. Diesel 2.7D je vyvinuty v spolupraci s PSA a neviem, kde ten motor kompletuju. Francuzi vo mne nikdy doveru nevbudzovali, takze moje rozhodovanie o tom ci diesel alebo benzin bolo o to lahsie. S cim mas na tvojom XJ problem?
neregistrovaný "Tomo"
3. 9. 2007 01:18
Old good Volvo Rocks!
Mám Volvo 740 z roku 1988. Všechny části karoserie, podvozku + motor a phonné ústrojí se tváří jako by neuběhlo 19 let od jejich výroby a působí dojmem že to tak bude ještě pěknou řadu let. Kdo na mém autě najde nějaký náznak koroze dostane pětistovku! :-) Může to samé říct majitel stejně starého opela, forda nebo třeba škodovky?
Rozbalit vlákno
1
anonym
24. 1. 2008 02:59
Re: Old good Volvo Rocks!
To bych bral, odkud jsi? Napiš mi na email: mzvarik@gmail.com
4. 9. 2007 12:52
Brzdy
Podívej se na bubny brzd, ty jsou zrezlé už u aut v showroomu. Nevěřím že bys je neměl zrezlé.
Jestli tam je, tak mi dej kontakt, napíši Ti kam tu pětistovku poslat ;-)
Rozbalit vlákno
0