Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Skodovke a tym jej kramom?
Připomíná mi to situaci z doby komunistů,což evidentně nepamatuješ: Stokrát opakovaná lež se stává pravdou...(?)
My víme,že nejlepší je leksus a tojota, kdesi zase nějaký robo píše,že mu koktávka docela dobře posloužila,ale to je třeba nějaký jiný,je to možné a je to jedno...
A ještě víme,že best of dělá žilina >😁
My víme,že nejlepší je leksus a tojota, kdesi zase nějaký robo píše,že mu koktávka docela dobře posloužila,ale to je třeba nějaký jiný,je to možné a je to jedno...
A ještě víme,že best of dělá žilina >😁
si pako? 19 rokov jazdim na japoncoch. Aj teraz mame doma 2 Toyoty a jednu Hondu ....mam aj recenziu na moje.auto ...nick robo333
Tvoj báška to také chválí=šikmooké na jednom sk.serveru pod Aurisem >😁 :-! Teda na SME.sk,ať je zdroj...
nechapem sedliakov !!!!Reagovať | Rozbaliť príspevokZbaliť príspevok | Oznám správcovi
Nechapem naco tu pisete tie vase vyplody sfetovanej mysle??? Koho zaujima vas nazor na Auris???? Kupil som ho manzelke a rad si na nom zajazdim aj ja. Auris patri na vrchol svojej triedy a vase kecy to nezmenia. Nic tam nevrzga, perfektne to licuje a spracovanie je na vysokej urovni. Jedno je pravda, ze plasty su tvrdsie ako v Corolle ale povedzte mi, ze ktora znacka ma lepsie plasty? Porovnajte 3-ku Golfa s 5-kou a zistite, ze setrit sa zacalo vsade. Taktiez Focus, Megane....je to trend, znizovanie nakladov. Take kecy, ktore tu pisete mohli napisat len zavistlivci, ktori su pekelne zakomplexovani. Tipujem vas na: obchodnych zastupcov alias dilerov na slozobnych Ochcávkach a Fóbiách, ktori su obleceni v lacnych oblekoch a kravatach a na vlastne auto sa nikdy nezmozu, alebo ste druha skupina, ktora kupuje velke vozy z D, NL, B, atd, ktore uz maju svoju zivostnost davno za sebou (len vy verite tym 90 000 km na tachaci 😃))))))) ) vacsinou su to vozy, ktore maju 300-400 000 km najazdene 😉
Alebo ste dalsia skupina, ktora sa obhana na starych Ochcávkach, Golfoch a inych rozheganych skatuliach. V ziadnom pripade vsak nie ste ludia, ktori vlastnia nejake nove a drahe auto 😉
Ked sme kupovali auto, jazdili sme skoro na vsetkom: P307, Megane, Golf, Mazda3, Kia Ceed, atd...atd......a najlepsia volba sa nam zdala Auris. Uz len koli tomu, ze mam druheho Avensisa a niekedy som vlastnil Hondu a nikdy som s tymi autami nemusel doservisu (okremvymeny oleja, brzd) .....Naopak znami, ktori volili francuzske alebo nemecke auta su stale v servise!
benny888 info |25.08.2007, 14:00 |
nechapem sedliakov !!!!Reagovať | Rozbaliť príspevokZbaliť príspevok | Oznám správcovi
Nechapem naco tu pisete tie vase vyplody sfetovanej mysle??? Koho zaujima vas nazor na Auris???? Kupil som ho manzelke a rad si na nom zajazdim aj ja. Auris patri na vrchol svojej triedy a vase kecy to nezmenia. Nic tam nevrzga, perfektne to licuje a spracovanie je na vysokej urovni. Jedno je pravda, ze plasty su tvrdsie ako v Corolle ale povedzte mi, ze ktora znacka ma lepsie plasty? Porovnajte 3-ku Golfa s 5-kou a zistite, ze setrit sa zacalo vsade. Taktiez Focus, Megane....je to trend, znizovanie nakladov. Take kecy, ktore tu pisete mohli napisat len zavistlivci, ktori su pekelne zakomplexovani. Tipujem vas na: obchodnych zastupcov alias dilerov na slozobnych Ochcávkach a Fóbiách, ktori su obleceni v lacnych oblekoch a kravatach a na vlastne auto sa nikdy nezmozu, alebo ste druha skupina, ktora kupuje velke vozy z D, NL, B, atd, ktore uz maju svoju zivostnost davno za sebou (len vy verite tym 90 000 km na tachaci 😃))))))) ) vacsinou su to vozy, ktore maju 300-400 000 km najazdene 😉
Alebo ste dalsia skupina, ktora sa obhana na starych Ochcávkach, Golfoch a inych rozheganych skatuliach. V ziadnom pripade vsak nie ste ludia, ktori vlastnia nejake nove a drahe auto 😉
Ked sme kupovali auto, jazdili sme skoro na vsetkom: P307, Megane, Golf, Mazda3, Kia Ceed, atd...atd......a najlepsia volba sa nam zdala Auris. Uz len koli tomu, ze mam druheho Avensisa a niekedy som vlastnil Hondu a nikdy som s tymi autami nemusel doservisu (okremvymeny oleja, brzd) .....Naopak znami, ktori volili francuzske alebo nemecke auta su stale v servise!
benny888 info |25.08.2007, 14:00 |
Tak si tu "krasavici" užijte.Jo,na to,že tě spotřeba nezajímá si docela odporuješ se snižováním nákladů u motoru a taky jsi tý starý mohl zaplatit nějaký slušný kola. >😁 >😁
Nejlepší je nevěřit nikomu a ničemu, ale to by se to pak pěkně obtížně žilo.. tak že věřím své rodině 😄 Co se týče médií, tak se snažím brát všechny zprávy s větší či menší "rezervou". V oblasti automobilových médií to dříve bylo horší, ale stejně beru některá německá média s větší rezervou než třeba americká či britská..
Presne tak mam vw caddy z roku 2005 a je porat pokazenej vsechno se resi pres vw a ne pres asistencni sluzby. Hlavne mi vadi to ze u vw kdyz bylo auto v zaruce to vzdy neak zalepily a po uplynuti dvou roku zacali menit dily samozrejme na me naklady!! prozoze nevedi co autu je je to metoda pokus omyl bud to pojede nebo se to k nym brzy vrati. mimochodem auto mi studene nechytne. Uz tam vymenily dily za bezmala 100000 a zavada se porat opakuje ani nemluvim o penezich za nahradni vuz protoze pracovat se musi. A to auto jezdi po 15000km na prohlidky ktere taky nejsou nejlevnejsi. Jsem hodne nespokojen a vw nechci ani videt. 😒 :no:
To je teda smůla ale nemyslím že by to bylo nekvalitou VW ale špatným kusem mám zkušenosti s VW golfem V a je to povedené auto a žádné vady až do 65tisíc km nemělo. Ale byl jsem nespokojen s kvalitou servisu.
focus II 1.6i novy 09/2006, najeto 11tisic
zavady na zaruku😒br />
1.vymena alternatoru -hotovo behem 2dnu, rychlost, ochota
2.vymena celeho motoru! -trvalo pres 1mesic!!, zkouseli nejdriv vsechno moznyho jinyho (termostat, vodni pumpa, kapaliny atd., 4X vraceno k reklamaci pro prehrivani motoru, tim padem i nefunkcni klima.. az po ctvrtem vraceni prisli na to ze je v * cely motor, asi praskla hlava ci tak neco) nakonec ani zadna ofic. omluva, nebo odskodneni, nahradni vuz stoji 490kc/den.
kysele xichty, prubezne spatne informovani o stavu zakazky, furt same "bohuzel" jako by ty dily platili servisaci z vlastni kapsy a jako byto byla obet nejvyssi konecne odstranit zavadu vymenou motoru.. no proste FORD no more.
ale nepopiram ze to muze byt jen spatny kus a spatny servis 😉 ovsem placeni nahradniho vozu je skutecne vrchol v nechutnem pristupu teto automobilky
zavady na zaruku😒br />
1.vymena alternatoru -hotovo behem 2dnu, rychlost, ochota
2.vymena celeho motoru! -trvalo pres 1mesic!!, zkouseli nejdriv vsechno moznyho jinyho (termostat, vodni pumpa, kapaliny atd., 4X vraceno k reklamaci pro prehrivani motoru, tim padem i nefunkcni klima.. az po ctvrtem vraceni prisli na to ze je v * cely motor, asi praskla hlava ci tak neco) nakonec ani zadna ofic. omluva, nebo odskodneni, nahradni vuz stoji 490kc/den.
kysele xichty, prubezne spatne informovani o stavu zakazky, furt same "bohuzel" jako by ty dily platili servisaci z vlastni kapsy a jako byto byla obet nejvyssi konecne odstranit zavadu vymenou motoru.. no proste FORD no more.
ale nepopiram ze to muze byt jen spatny kus a spatny servis 😉 ovsem placeni nahradniho vozu je skutecne vrchol v nechutnem pristupu teto automobilky
Nic proti, ale opravdu nevím, co jsi čekal. Že ti někdo vymění motor po prvním reklamaci? Jasně že zkoušeli všechno okolo... Těžko jsi mohl čekat, že přivezeš poprvé auto do servisu a oni do posledního šroubku rozeberou motor. Auto je jenom stroj - výrobní vada materiálu se nedá nikdy vyloučit. Co se týká těch "kyselých xichtů" - tvůj dealer určitě nerozhoduje o tom zda ti dá nový motor - o tom rozhoduje "někdo vejš". Takže nastává kolotoč telefonátů, rozhodování atd. atd. atd. - do toho volá každý den nespokojený zákazník "co teda jako bude" - takže se nediv, že jediné co jsi slyšel bylo "bohužel" - když to neví ani sám technik, tak ti jinou odpověď nedá. A pakliže ti vyměnili motor, tak bych to nebral jako "špatný servis či špatný přístup automobilky" - za špatný přístup považuji ten případ u Audi ve článku - kdy si zákazník musí hradit odstranění výrobní vady sám.
neviem ci ty si nieco take absolvoval ale urcite by som Ti to nezelal. Zaplatis pol miliona a potom ucni budu tvoje nove auto rozoberat.
Ford negarantuje nahradne vozidlo???
FocusII Mal si na nich hrat mrtveho brouka a po 30dnoch od prevzatia servisom ziadat peniaze naspat !!!!!
Ford negarantuje nahradne vozidlo???
FocusII Mal si na nich hrat mrtveho brouka a po 30dnoch od prevzatia servisom ziadat peniaze naspat !!!!!
Já patřím k té druhé straně 😉 . Nedělám sice u Forda, ale u Škodovky (ono je to jedno, která to je značka). Nebudu ti říkat, že ve všech servisech ti snesou modré z nebe, ale dovolím si tvrdit, že ve většině případů se prodejce snaží udělat vše pro zákazníka (přinejmenším proto, aby k němu jezdil na servis, doporučil ho známým, koupil další auto atd.). Je mi jasné, že pro "Focuse II" to byla obrovská nepříjemnost, ale každý si musí uvědomit, že auto je stroj a že se to může stát.
Tak VW přistupuje k výměně motoru celkem bez váhání, obzvlášt pokud jde o Passat 2.0 TDI 103kW.
Případ lamel u Multitronicu je bohužel pravdivý, ke slovu se dostávají auta z roku 04, kulance se neuznává.
Případ lamel u Multitronicu je bohužel pravdivý, ke slovu se dostávají auta z roku 04, kulance se neuznává.
Muze mi nekdo vysvetlit, co je to trida V od Mercedesu, konkretne V 220 CDI, ktere udajne zkorodovalo? Ze by trida C ?
tu v USA je to presne opacne, nemecke auta jsou zase kvalitativne nejlepsi, mercedes po prodeji chrysleru ma lepsi kvalitu jak Lexus. Mazda skoncila v j.d.power na poslednim miste v nemecku na 1. Kde je potom pravda? Moje prakticke zkusenosti jsou uplne jine, moje sestrenice na slovensku ma peugeot 206 a za 4roky na nem nic nemenila, ja jsem vlastnil vectru, primeru obe auta jen rezavela- technika ok., potom jsem mel 4roky e39- uplne bez problemu a ted mam dva roky e60 a zatim zadne problemy. Nemci jsou znami presprilis velkou kritikou svojich aut, v reportu meli i uvezt kolik KM najezdi za 2roky prumerne passat a kolik avensis. Je bezne ze nejaky manager z bmw nabeha za 3roky 200tisic km auto proda nejakemu polskemu obchodnikovy ktery stahne KM na 50tisic a potom se druhy majitel divy co koupil za srota
S tím Lexusem jsi poměrně vedle. Posledních 11 let vyhrávají všechno Lexusy, pouze v některém z posledních testů nebyli první. Navíc je nutné vzít v úvahu, že J.D. Power provádí několik různých druhů testů. Pokud by se to mělo nějak aspoň trochu seriózně hodnotit, tak musíme vzít konktréní test, vzít v úvahu jeho metodiku a pak se o tom teprve bavit. /// Co se týče Mazdy, tam se to dá poměrně jednoduše vysvětlit. Mazdy pro US trh se vyrábějí v USA, zatímco Mazdy pro EU se vyrábějí v Japonsku. Výsledek je vidět ve výsledcích spolehlivosti..
ono je uplne jedno kde se auto vyrabi, vsechno delaji roboty, corolla je z turecka a presto je spolehliva. Podobne se vymlouvaji nemecti vyrobci ze po odchodu bosche do CZ, VW, Audi na SK a H neni jejich kvalita jak pred 89. - chyba je ale jen v managmentu.
Lexus za posledni roky hodne klesl neobsadil ani jedno prvni misto- ve vsech dulezitych kategoriich skoncil za mercedesem, porsche v large premium ls460 dokonce za audi a8 a sklasse. Vysvetleni je jednoduche v minulosti vyrabel kopie z overenou technikou kde se nemelo co kazit. Proto je napr. oktavie lepsi jak passat, protoze dostava "overene soucastky" z predchozi generace
podivej se tu jdpower.com/corporate/ news/releases/ pdf/ 2007088.pdf (smaz mezery)
Lexus za posledni roky hodne klesl neobsadil ani jedno prvni misto- ve vsech dulezitych kategoriich skoncil za mercedesem, porsche v large premium ls460 dokonce za audi a8 a sklasse. Vysvetleni je jednoduche v minulosti vyrabel kopie z overenou technikou kde se nemelo co kazit. Proto je napr. oktavie lepsi jak passat, protoze dostava "overene soucastky" z predchozi generace
podivej se tu jdpower.com/corporate/ news/releases/ pdf/ 2007088.pdf (smaz mezery)
11 let LS vše vyhrávalo (důvodů je více, určitě i ty, co zmiňuješ), nyní skončilo třetí. Může to být pouze částečný výpadek způsobený náběhem výroby nové hi-tech generace LS. Německá konkurence samozřejmě nespí a určitě jí není po chuti neustále ponižování v oblasti kvality - určitě na sobě makají a zlepšují se. Každopádně je LS stále na špici. Co se týče Lexusu celkově, tak je stále o dost před Mercedesem a na míle daleko před BMW či Audi.
Jedna z nejznámějších světových marketingových společností J.D.Power and Associates vyhlásila minulý týden výsledky spokojenosti spotřebitelů s novými vozy pro rok 2007. Dotazy se týkají oblasti jízdních vlastností vozu, vnějšího a vnitřního vzhledu vozu, pohodlí uvnitř vozu a výbavy. Ocenění získávají vozy, které zvítězí v jednom z 19 segmentů.
Průzkum probíhal od listopadu loňského roku do ledna tohoto roku a zúčastnilo se ho 92 tisíc spotřebitelů. V celkových výsledcích se nejvíce dařilo německým značkám Porsche, BMW a Mercedes-Benz, které obsadily první tři místa. Největšího skoku v žebříčku spokojenosti se značkou zaznamenala americká značka Saturn následovaná britskou značkou Jaguar. Nejvíce ocenění v jednotlivých segmentech naproti tomu získala japonská automobilka Honda, jejíž vozy zvítězily ve 4 segmentech. Po třech vítězích mají automobilky BMW a Mercedes-Benz, po dvou pak Ford, Nissan a Volkswagen. Z průzkumu také vyplývá, že jedinými americkými značkami, které překonaly průměrnou hranici spokojenosti byly Cadillac, Lincoln a Hummer.
Počtvrté za sebou zvítězil v segmentu velkých SUV Nissan Armada. Třetí vítězství v řadě si připsaly Ford Mustang, Honda Ridgeline a Honda Odyssey. Podruhé v řadě se na prvním místě umístily Hyundai Azera a Porsche Cayman.
Celkové výsledky pro rok 2007 podle značky
Značka [výrobce] Počet bodů [max. 1 000 bodů]
Porsche 849
BMW 847
Mercedes-Benz 844
Jaguar 841
Lexus 836
Audi
Průzkum probíhal od listopadu loňského roku do ledna tohoto roku a zúčastnilo se ho 92 tisíc spotřebitelů. V celkových výsledcích se nejvíce dařilo německým značkám Porsche, BMW a Mercedes-Benz, které obsadily první tři místa. Největšího skoku v žebříčku spokojenosti se značkou zaznamenala americká značka Saturn následovaná britskou značkou Jaguar. Nejvíce ocenění v jednotlivých segmentech naproti tomu získala japonská automobilka Honda, jejíž vozy zvítězily ve 4 segmentech. Po třech vítězích mají automobilky BMW a Mercedes-Benz, po dvou pak Ford, Nissan a Volkswagen. Z průzkumu také vyplývá, že jedinými americkými značkami, které překonaly průměrnou hranici spokojenosti byly Cadillac, Lincoln a Hummer.
Počtvrté za sebou zvítězil v segmentu velkých SUV Nissan Armada. Třetí vítězství v řadě si připsaly Ford Mustang, Honda Ridgeline a Honda Odyssey. Podruhé v řadě se na prvním místě umístily Hyundai Azera a Porsche Cayman.
Celkové výsledky pro rok 2007 podle značky
Značka [výrobce] Počet bodů [max. 1 000 bodů]
Porsche 849
BMW 847
Mercedes-Benz 844
Jaguar 841
Lexus 836
Audi
verite casopisom ? ked chcete nieco vediet o spolahlivosti opytajte nejakeho znameho s autoservisu.
Můj nový jaguar xj 2,7 d,má najeto cca 6000 km.za dobu od koupě (5/07)strávil již měsíc včetně mé dovolené v servisu.Teď je tam znovu.Zajímavé je to že RR sport se stejným motorem a od stejného výrobce za rok co s ním jezdím neměl jedinou poruchu.Tak nevím.
Moje XJ-cko jazdi bez jedineho problemu (nove kupene v marci 2006). Lenze ja som si zvolil benzinovu verziu. Diesel 2.7D je vyvinuty v spolupraci s PSA a neviem, kde ten motor kompletuju. Francuzi vo mne nikdy doveru nevbudzovali, takze moje rozhodovanie o tom ci diesel alebo benzin bolo o to lahsie. S cim mas na tvojom XJ problem?
Mám Volvo 740 z roku 1988. Všechny části karoserie, podvozku + motor a phonné ústrojí se tváří jako by neuběhlo 19 let od jejich výroby a působí dojmem že to tak bude ještě pěknou řadu let. Kdo na mém autě najde nějaký náznak koroze dostane pětistovku! 😄 Může to samé říct majitel stejně starého opela, forda nebo třeba škodovky?
coolio
Podívej se na bubny brzd, ty jsou zrezlé už u aut v showroomu. Nevěřím že bys je neměl zrezlé.
Jestli tam je, tak mi dej kontakt, napíši Ti kam tu pětistovku poslat 😉
Jestli tam je, tak mi dej kontakt, napíši Ti kam tu pětistovku poslat 😉
Mají to tu napsat zrovna od počátku,jak celá akce vznikla a ne jedním osamoceným článečkem. :-!
třeba to admin smaže,nevím...ale ať se tu nevede OT o uplacení...a německé propagandě
11.až14.Hyundai,Opel,Škoda,Smart,
15.BMW
16.VW
17až18.Citroen,Seat
19.Ford
20.Kia
21.Alfa R.:-!
Autobild chtel za kazdou cenu mit "publiciti" a nejlip se to dela z pokazenym autem jak opacne, kdyby si vybrali toyotu a jejich historicky nejvetsi svolavacky aut do servicu v roku 2006 - tak by tu byl krik! Nikde jsem se nedocetl o 2 zabitych japonskych rodinach, kterym uletela v toyote naprava