K tomu unisexu, říká člověk, který si koupil druhé nejnudnější auto na světě, a druhé proto, protože kopíruje Golf :D
Hele, Renault si myslím, že to dělá dost dobře, akorát končí na vrcholu s normálními auty, přičemž ten Austral naštěstí ještě má i normální spalováky, nebo by měl dostat paletu hybridů. A právě proto, že tam nejsou výstřelky, jako u některých Japonců (Záměrně neříkám, že u všech, ale elektrická Toyota není nic krásného), divných korejců, tak takové normální SUV, co vypadá jako SUV je pro mne docela pozitivní. Mám čerstvou zkušenost s menší Arkanou, mimo ještě né zcela odladěného HEV (na běžnou jízdu to není špatné, ale reakce na plyn jsou vlažné) - neboli odlišného od těch z Toyota Fordů, co znám (ale v Australu má být už jiný pohon) je to vážně dobře fungující auto, dobře odhlučněné, slušný interiér, funkční infotainment a díky nastavení jízdních režimů je tam i slušná odezva od kol... předpokládám, že Austral bude evolucí, neřídil jsem ho, jen viděl... proto by dostal můj hlas.
že nejnormálnějším autem z finále zvolím SUV, ale přál bych to Australu, vypadá dobře, bude mít i normální motorizace a měli by přijít nové hybridy i PHEV a na živo vypadá skvěle v té Renaultí modři.
406 v nabídce na auto roku letos není (můj výběr se logicky vztahoval k tomu, co je v nabídce na auto roku). Jinak pro mě je (zatím) nejhezčí Peugeot 508.
Jasně že vím, kde je Evropa a kde je Japonsko. Evropa to je tam, v pr..... :-):-):-):-):-)
Auto je designově povedené zvenku i zevnitř. Nejel jsem v tom, ale taky jsem nenašel žádnou negativní recenzi zatím. Třeba mi nějakou ukážeš?
No hele, jediné zajímavé na tom je design... a to je už ta 408 zajímavější. Je fakt, že celá ta osmička je taková bez chuti a zápachu, vlastně mi přijde že ani jedno z aut není technicky / jízdně zajímavé. Pro mě teda ten busík, to přece jenom nějakou jiskru má.
Dokázal bych postavit zajímavější osmičku z těch aut, co se do finále nedostala... Tonale, CX-60, Jogger, Civic, Astra, RangeRover, GR86, i7 třeba. No co už. https://www.caroftheyear.org/noticias/61.php
Z testu QQ:
Nissan odepsal vznětové motory a aktuálně nabízí jen turbodmychadlem přeplňovaný zážehový čtyřválec 1.3 DIG-T, který je k dispozici ve dvou výkonových verzích: se 103 nebo 116 kW. Pouze silnější provedení může být spojeno s automatickou převodovkou (CVT) a s ní i s pohonem všech kol.
Takže asi vane vítr odsud... i když teda Nissan umí i silnější motor s manuálem a případně 4x4.
To netuším, ale Renault CVT pokud vím nepoužíval, míval HDM, pak nějaké roboty u malých motorů u starého Clia 2. generace a poslední dekádu používá EDC dvouspojky, suché, jestli má i olejové, to nevím + v hybridech mají svojí převodovku, která má převody, ani to není variátor, či planetovka.
Mne se ten interiér líbí, stejně jako s Astrou nemám takovej problém, jako ty :D Ale tedy je to trochu hezčí, než Astra a na rozdíl od Astry jsem to viděl i naživo, neměl bych problém...
Motory jsou teď jen tyto, ale příjde i 4x4 elektrické + hybridy, údajně s turbomotorem na rozdíl od těch co jsou dnes s 1.6atmo.
Interiér v Australu je strašnej... něco jako ta Astra https://1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/7971847.jpg?…
Pokud vím tak je jediná motorizace (1.33TCe) ve dvou výkonech, slabší pouze manuál silnější pouze CVT, všechno FWD.
No, u českého jsem psal nic nic nic Civic nic... a tady holt není ten Civic. Tragický výběr. Nejsem žádnej fanda EV nota bene v dodávce, ale tady asi fakt ten Buzz...
Nejvíc hlasů tady má Renault Austral - Iconic Esprit Alpine s F1 lištou v nárazníku na 20", 1,3 CVT FWD. Jak příznačné.
Tak tak :D Když ho hezky poprosíme, třeba ten blog napíše, protože to mi přišlo jako reální zkušenost + já mu kus baterky taky vyplácal :D Né takové ty samolibé kecy, jak je to vlastně strašně fajn dojet k nabíječce na 2 hodiny a že to vlastně vůbec nevadí
Jo... máš pravdu, Tesla to sama přiznala :D Nevím, kde všude dobíjel, už je to nějakej ten pátek, on ti to tady přiblíží, mluvil o Mekáči a ještě určitě někde po cestách, nicméně slavnou dobíječku se skvělým kafem pro Tesla motoristy na D1 nenavštívil, což chápu, to už musí bejt tam dojet s EV z Prahy slušnej stres :D
Mikesus to měl na víkend, tak mi to půjčil, mimochodem, až příjde, tak ti třeba povypráví, jak se mu s tím žilo, škoda, že nenapsal ten blog :D To za mne byla reální zkušenost s EV autem :D
Já v tom jel, není to zlý, je to jako takovej spotřebič, co jezdí jako počítačová hra, do práce asi dobrý. Dokonce mi přišlo, že PHEV Ravka je živější za jízdy.
Čistě dle mého subjektivního hodnocení vzhledu vypadá Peugeot nejvíc jako normální auto. :yes:
Většina ostatních vypadá jak z Barbie pohádek (v čele s pseudoautem od VW). :no:
Renault ma v poslednej dobe akysi uz unisexovy dizajn ( austral, el. megane) ... uplne sterilna sablona... vedla ktorej aj kravatavke audi hyri sarmom a kreativitou.... ale na druhej strane je pravda ze voci gycovemu citronu mozem povedat ze zlaty unisex od renaultu.... inak ak nove clio bude len vizualnou zmenseninou el. meganu tak ... tak az potom zaplaceme.... ale snad sa to nestane ... clio si zasluzi fakt pohladny dizajn.... ehm... a bude vobec nove clio? Alebo s prichodom euro 7 uz aj renault nadobro skonci s mensimi autami... otazok viac jak odpovedi.... bude to este brutalna dekada...
Tak včera som ho očumoval pred predajňou pretože ma celkom dosť zaujalo ako vypadá spredu.
A hlavne to je celkom veľké auto čo som bol prekvapený na živo.
:-):-):-):yes::yes::yes: Nuda je hrozná věc. Už asi chápu proč bys dal namísto volantu gamepad. Vidíš jak je Tesla napřed? :-):-)
Opravdu to bylo na benzínkách? Viděl jsem spoustu nabíječek ale zrovna u benzínek moc ne. Nebylo to u Kauflandu?