Zejména životnost bude jistě neomezená a servis skoro zadara.
Neodpružená hmota se nám též pomalu blíží nule, takže komfort bude parádní.
Pomaličku to vše směřuje k 25-30" ultralight kolům a když do nich vložíme motory, tak to nebude mít chybu. Nakonec proč neodstranit tlumiče úplně a nedat DCC jen pod sedačky. Aspoň bychom si užili trochu toho pocitu, co míval řidič autobusu před léty. (A možná i dnes, ale já nejel busem pár dekád...)
ericn
1
Jj a jak je známo, Hyundai zrovna nepatří mezi značky levné na servis, takže oprava téhle vychytávky bude super láce :yes:
Mokrous
2
No jestli bude stát jedno jejich složité kolo jako 2 jejich zcela primitivní DPF, tak to bude veselé 😁 😁 😁
ericn
1
Přesně tak jsem to myslel, viz 99 tis Kč za DPF filtr 😒]
Othello
0
Mohli ještě ukázat kolik ten nesmysl ubere z vnitřního prostoru v autě. Ale asi to moc ke chlubení nebude
Neodpružená hmota se nám též pomalu blíží nule, takže komfort bude parádní.
Pomaličku to vše směřuje k 25-30" ultralight kolům a když do nich vložíme motory, tak to nebude mít chybu. Nakonec proč neodstranit tlumiče úplně a nedat DCC jen pod sedačky. Aspoň bychom si užili trochu toho pocitu, co míval řidič autobusu před léty. (A možná i dnes, ale já nejel busem pár dekád...)