Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Na černé listině Bugatti má být i Tom Cruise, důvodem byl malý problém s dveřmi

22 komentářů

Avatar - Mokrous
Mokrous
Mission impossible, ne? :D:D:D
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
on se TC k tomu autu nějak sice komplikovaně a s nasazením života dostane :-)
traveldrive
Nechajú si zaplatiť majland, a ešte budú svojmu zákazníkovi robiť výčitky za niečo, čo mohla byť ich chyba. Fakt tomu nerozumiem, podmienky si môžu diktovať povedzme pri prenájme, ale raz je auto mojím majetkom, tak si s ním môžem sakra robiť čo chcem, nie?
gil54
...když už nutně musí machrovat na červeném koberci, si před tím přečíst návod k obsluze.
Avatar - white label
white label
To je poměrně dávná kauza....
Je běžné, že auto s aktivovaným automatickým zavíráním dveří (po rozjezdu) nejde otevřít z venkovní strany.
Chvíli zřejmě trvalo, než Katie přišla na to, jak se dveře otvírají zevnitř, nebo než našla tlačítko pro deaktivaci centr. zamykání.
Jinak ten bulvární nadpis ve stylu prý/jpp ("má být") jasně naznačuje, že to o té černé listině může být klidně pouhý novinářský blábol.
gil54
Jj, se vším, co jsi napsal souhlasím, prostě chyba obsluhy. "Výrona" detailně neznám, ale předpokládám, že blokaci vnějších klik u takové káry půjde nastavit a možná i v několika režimech - variantách.

Hodnota článku nula nula nic, jen jsem si potřeboval ulevit po těžkém dni. A že by za tohle dostal od Bugatti trest také moc nevěřím.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Viz níže.
gil54
Rozohnil jsi se hezky, ale máš tedy nějakou svojí teorii proč mu nešly ty dveře otevřít ? Vnitřní klička asi nakonec, myslím, použita byla.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Proč zase rozohnil? Se normálně ptám, kde je logika?
Možná, že jen Káťa bude pomalejší. A nebo si myslela, že to je legrace, než pochopila, že ne a že se musí zapojit.
Rozhodně v mezičase nestihla přenastavit infotainment.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Po rozjezdu ano. Ale po zastavení a otevření dveří řidiče? To se většinou potom dají otevřít i další dveře. Alespoň mi to tak fungovalo v posledních 4 nových autech. Mrknu se do nastavení, zda tam lze zakázat otevření zbývajících dveří zvenčí. Ale snad je tam i klička zevnitř, ne? Nebo to je taky součástí té nehorázné ceny, že až začnu hořet v autě, tak si budu muset nejdřív přečíst manuál, než vyskočím ven? Jakou to má logiku? To není na transport vězňů, to je přece auto. I když drahý jako sviň.
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
U mňa to funguje tak, že pokiaľ beží motor, tak zvonka jednoducho neotvoríš - neviem, ako je to pri ŠtartStop-e.
To je jednoducho bezpečnostný prvok proti vykrádaniu aut na križovatke, čo sa v minulosti stávalo.
moan78
Lenze on ma vodicove dvere otvorene. Ako sa pise vyssie v normalnych autach otvorenie vodicovych dveri odomkne vsetky dvere. Ale bugatka mozno nie.
Avatar - speedfred
speedfred
Ono sa dá v menu nastaviť keď otvoríš vodičove dvere tak ostatné dvere môžu ostať zamknuté. Bežná vec.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Viz níže. A to jsem se díval a mám nastavené otevírání všech dveří a přesto je ta ochrana funkční.
Avatar - white label
white label
Pokud je (celé) auto zamčené, samotným! otevřením jedněch dveří zevnitř, se další zámky obvykle nedeaktivují.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Viz níže.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak jsem to dnes zkusil a Hitman měl pravdu. On je vtip v tom, že nosím klíček v kapse a mám vždy keyless. Takže když já vystoupím a motor běží, tak si otevřu kterékoli dveře, ale když si vyndám klíček z kapsy a nechám ho v autě, tak opravdu nejdou otevřít. Takže to je chytře vymyšlené. Samozřejmě, že když odemknu systém tlačítkem zámku na dveřích, tak si zvenku otevře kdokoli, což vlastně dělám vždy. A nakonec když zatáhne spolujezdec za vnitřní kličku, tak taky otevře. Což bych očekával, že Katie mohla využít okamžitě. Ale je možné, že Bugatti má ještě nějakou jinou fíčuru...
Avatar - Mokrous
Mokrous
Myslíš, jako, že ty otevřeš dveře a vystoupíš ven a ostatní dveře jsou stále zamčené?
Musím to dnes vyzkoušet. Je fakt, že delší dobu už mačkám tlačítko zámku, když někdo chce nastoupit cestou a že kvůli tomu neotevírám zbytečně dveře, ale měl jsem za to, že to odemknuly i ty dveře. Pokud to je nastavitelné, na což se podívám pro sichr taky (vím, že jsem něco nastavoval před 2 roky skrz keyless ovládání), tak je možné, že to nešlo zvenčí, ale pořád musí mít spolujezdec kličku a normálně otevřít zevnitř. Jde přece o bezpečnost.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak jsem to dnes zkusil a máš pravdu. On je vtip v tom, že nosím klíček v kapse a mám vždy keyless. Takže když já vystoupím a motor běží, tak si otevřu kterékoli dveře, ale když si vyndám klíček z kapsy a nechám ho v autě, tak opravdu nejdou otevřít. Takže to je chytře vymyšlené. Samozřejmě, že když odemknu systém tlačítkem zámku na dveřích, tak si zvenku otevře kdokoli, což vlastně dělám vždy. A nakonec když zatáhne spolujezdec za vnitřní kličku, tak taky otevře. Což bych očekával, že Katie mohla využít okamžitě. Ale je možné, že Bugatti má ještě nějakou jinou fíčuru...
Avatar - white label
white label
Nestačí zastavit a otevřít dveře řidiče, musí se vypnout zapalování, u klíčových systémů se zámky odjistí po vytažení klíče ze zapalování.
Zevnitř se dveře otevřít dají, někdy ale až na druhý pokus.
A jak píše sf, v menu se dá nastavit aby se nejdřív odemkly jen dveře řidiče.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Je možné, že kvůli chmatákům to tak je. Jak jsem psal, já spíš mačkám tlačítko zámku, než že bych otevíral dveře, když chci někoho naložit, ale pořád musí jít dveře otevřít kličkou zevnitř. Prostě si neumím představit variantu, že sedím v autě a nemůžu si otevřít sám dveře jako spolujezdec. Minimálně do doby, kdy není auto vypnuté a kompletně zamčené zvenčí klíčkem, nebo pomocí keyless.
Avatar - white label
white label
https://www.topgear.com/…ang_molsheim.jpg?…
Nebo se taky mohli s Katie zrovna přetahovat o to, kdo ty dveře otevře:
https://www.autoforum.cz/…pokousi-otevrit/