Říká se, ze SUV varianty jsou oblíbenější než klasické.
Kamiqu se prodalo vic nez fabie, Kodiaq si vedl lépe než Superb, jen Karoq je na tom mnohem hůř než už tak poměrně neúspěšná Octavia, která zažívá posledních pár let pád prodejů.
Čím to asi bude? To je to tak špatné auto, že v době SUV se prodává hůř než normální karoserie?
Vyššia cena, blbý infoteinment a slabšia technika kvôli údajnému parazitovaniu na Volkswagene. Nestačí? Octavia v poslednej generácii okrem nárastu rozmerov nepriniesla nič nového, ale naopak si pohoršila. Karoq mi príde pomerne malý a vzhľadom na to drahý, takže zákazník si možno radšej priplatí za väčší model, ale to je môj pocit, reálne dôvody môžu byť aj inde.
Nepřijde Ti to, to je realita.Karoq je prostorově malé, technikou ošizené auto ve své třídě vzhledem k ceně samozřejmě.
Kvalita celého portfolia je spíše podprůměrná. A kupující na to reagují.
4x4 u kompaktních SUV neni priorita si myslím. Krabicovity mi přijde vetsina SUV, to asi taky nebude. Pak už zbyva, malý, těžký, drahý, ošklivý, podprůměrný.
Ani to není pravda. Délkou jen 4,38 cm je Karoq skutečně kratší, než řada jeho konkurentů, ale dohání to skvělým prostorovým uspořádáním platformy MQB a bezkonkurenčně hlubokým kufrem (bráno bez příplatkové mezipodlahy samozřejmě). Rozhodně ani není těžší, než konkurenti a o celkové podprůměrnosti vůbec nelze hovořit - naopak dodnes ve svém segmentu patří mezi nejlepší modely (zvláště pak nabídkou motorizací - např. 2.0 TDI a 2.0 TSI nedokurvené hybridizací mu konkurenti mohou jen závidět.) S hodnocením faceliftu jako spíše zhoršení designu souhlasím.
Mohou mu závidět chybějící hybridizaci. A jako jediné SUV se v době SUV prodává hůř než klasická karoserie. Takze jaký je důvod?
Kamiq se prodává lépe než fabia, kodiaq se prodává lépe než superb, jen karoq ma polovinu co octavia.
Spis to vypadá na suverénně nejhorší suv co teď škodovka nabízí.
Těžko se to srovnává. Kamiq je SUV od Scaly, ne od Fabie... ale taky bys mohl Fabii a Scalu sečíst jakožto zástupce klasiky a srovnávat s Kamiqem.
Z mého pohledu, pokud srovnám ta SUVka mezi sebou, tak je 88t Karoqů vs. 96t Kamiqů spíš úspěch Karoqu, jakožto dražšího modelu.
Octavia byla největší hvězda Škodovky, svého času evropská #5 a #2 ve třídě... to Fabia nikdy tak úspěšná nebyla a ve své třídě byla přinejlepším někde v druhé půlce top ten.
A scala je fabie. Už jsme to tu řešili a odpovídá to. Scala je B segmentu technikou B segmentu, snažící se prezentovat jako levnej C segment.
Ale akceptuji ten součet. U kamiqu beru číslo jako velký úspěch ma to jal to auto nic nepridava. Karoq je prodejni propadák, kdyz je v nejžádanějším C segmentu.
Všade čítam správy ,aký obrovský úspech zaznamenala Škoda na indickom trhu (51900ks). Menej sa už hovorí ,že to je ´´pekné´´ 13 miesto (z 15 značiek na indickom trhu) .
Problém je, že Škoda proste už nie je lacný lowend. Nemci ju kupovali pre svoje deti, študentov, v Anglicku to bolo podobné, proste lacné vozítko. VW dodal image a zdvihol ceny, takže tu valcuje logicky Dacia. Image lacného auta len tak nezmeníš, aj keby si mal modely na úrovni RR.
...s přímými nástupci Fabie, Kamiqu a Scaly, je to její konec, protože svým tradičním zákazníkům, hledajícím skvělý poměr cena/užitná hodnota, už nebude mít vůbec co nabídnout.... :-O:-O:-O:-|:no:
Taky si myslím. Problém je v tom, že koncern neumí jednoduše vyrábět jednoduchá auta. Díky současné strategii výroby a vývoje, ta auta už nejsou konkurence schopná. Možná v ČR, ale mimo ČR Škoda skoro nic neznamená (kromě Oktávie).
Renault má třeba Dacii, která je velice úspěšná. Protože umí vyrábět relativně jednoduchá a levná auta pro masy. Škodováci se zuřivě brání být "levnějším a obyčejnějším" VW. A to jim nejvíc škodí.
Dacia je úspěšná, ale Škoda je jasně úspěšnější. A cesta Dacie není pro každého... sice prodají relativně dost aut, ale nic moc na tom nevydělají. Evropská legislativa levným autům příliš nepřeje...
Přesně tak. Celá zločinná politika EU v oblasti automotive má za cíl individuální mobilitu co nejdříve znepřístupnit většině Evropanů!!! :-O:-O:-O:no: https://www.autoforum.cz/…ne-vypinani-aut/