Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v únoru 2010: Subaru Legacy znovu v Top 5 střední třídy

Střední třídě stále vládne Škoda Superb, kterou následují Passat a Mondeo. Daří se stále i Subaru Legacy.
Zpět na článek
19. 3. 2010 09:22
neregistrovaný "TommasII"
19. 3. 2010 08:45
19. 3. 2010 09:22
19. 3. 2010 09:30
19. 3. 2010 10:34
19. 3. 2010 11:51
19. 3. 2010 12:34
19. 3. 2010 11:46
19. 3. 2010 12:21
19. 3. 2010 12:12
19. 3. 2010 12:15
19. 3. 2010 09:41
neregistrovaný "RayBan"
19. 3. 2010 10:05
19. 3. 2010 21:11
22. 3. 2010 11:26
22. 3. 2010 14:48
22. 3. 2010 14:49
19. 3. 2010 10:36
19. 3. 2010 13:25
anonym
20. 3. 2010 10:25
anonym
20. 3. 2010 10:27
anonym
20. 3. 2010 10:29
anonym
19. 3. 2010 16:26
neregistrovaný "hetzer"
22. 3. 2010 08:06
19. 3. 2010 08:38
To bych necekal
Gratulace Subaru! Je to mile prekvapeni jen je skoda, ze design nebyl u Subaru nikdy velka karta ale spise technika!

Tento trh se muze znacne zmenit na spodnich prickach az prijdou Korejci se sedany jez konecne dotahuji smele prumer v teto tride.

Nu bude to zajimave, az tu zanedlouho bude vice vyrovnanych hracu, a to je jen dobre.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
19. 3. 2010 08:54
Re: To bych necekal
no ked pride novy Magentis tak bude zavan skor na vrchnych prieckach nie spodnych. Novy Magentis rozhodne nebude kusovka ako Alfa, Subaru a spol... ;-)
Avatar - strýček BOB
19. 3. 2010 09:09
Re: To bych necekal
Předpokládáš tedy, že zákazníci lovící v top 10 začnou hromadně přesedat do korejských křápů? Magentis žádné terno nebude, po zahájení prodejů se pár hejlů chytne, potom bude následovat umístění, které náleží korejské střední třídě, na tradiční dno tabulky prodejů.
19. 3. 2010 10:33
Re: To bych necekal
noo vzhladom na to kolko tu jazdi ceedov, sorent a podobnych korejcov je dost mozne ze pojde aj magentis.. Az cas ukaze.. aj ked na tomto trhu su IN koncernove hovienka miesto korejskych hoven..
19. 3. 2010 10:34
Re: To bych necekal
No v Cechach a vlastne v Evrope to tak urcite bude... kazdopadne tohle auto je urcene pro jine trhy a v Evrope bude plnit jen diru, ktera by KII zustala v portfoliu modelu... takze pro KIU zadny velky stres, predpokladam, ze ani neocekavaji kdovijake prodeje.
19. 3. 2010 13:37
Re: Presne tak ...
Je to ťažko pochopiteľné pre niektorých "expertov", ale pre Kiu je náš európsky trh v strednej triede určite okrajový ...
Avatar - twistedTSD
19. 3. 2010 15:59
Re: Presne tak ...
presto, ze s tvym nazorem moc nesouhlasim, taky si nejsem jistej jestli se zrovna magentis dostane na prvni pricky...
neregistrovaný "TommasII"
19. 3. 2010 09:22
Re: Presne tak ...
Takových ambicí tu už bylo... C5, Insignia, Mondeo, všichni se tu pasovali na první/druhé místo v segmentu a stále nic. A tohle je asiat, toho můžeš očekávat, pokud to bude vypadat i na živo pěkně, na konci desítky nejlépe.
Avatar - positivemind
19. 3. 2010 09:16
Re: Presne tak ...
Design Subaru považuju za prvotřídní, starší Outback... hmmm :-) jen škoda toho interiéru, tam už to taková sláva není.

Každopádně motory, pohon všech kol a koneckonců i ten exteriér, to je paráda
Avatar - Subaru4ever
19. 3. 2010 08:39
Přejme mu to
Ačkoli na silnicích vídám spíše nové Outbacky, už jsme zahlédl dvakrát i nové Legacy sedan, z čehož jsem byl velmi překvapen. Tento jednoznačně nejméně designově povedený člen z tria Outback/Lego kombi/sedan ale nejspíš těží z toho, že nabízí ohromující interiér i pro vyznavače sedanů.

Mnozí budou reptat, že se na této příčce Subaru nemůže udržet, ale když usednete do Legacy a zjistíte, že prostorově jednoznačně vládne se Superbem trhu, a hlavně nabízí ceny, které "stíhá" jen pár konkurentů, bude vám vše jasné. 5tiletá záruka, jeden z nejchválenějších dieslů na trhu, pohon AWD za cenu pohonu jedné nápravy u konkurence - když tohle vezmete za své, pochopíte úspěch Legacy a přestanete mu to nepřát :yes:
Rozbalit vlákno
22
Avatar - T613
19. 3. 2010 08:45
Re: Přejme mu to
no Subaru sedan jsem viděl u Černé louky poměrně nedávno a měl jsem čas si ho prohlédnout. To auto na mě působí na živo úplně jinak a ten exteriér nepůsobí tak hrozivě. Po živém shledání bych je zařadil do šedivého průměru ve své třídě.
Avatar - Subaru4ever
19. 3. 2010 08:51
Re: Přejme mu to
Naštěstí je tu Outback, který jednoznačně obě Legacy designově převyšuje. Je podivuhodné, jak vyšší světlost, větší kola a jiné nárazníky posunou design úplně jiným směrem :yes:
Avatar - Slavek-TDM
19. 3. 2010 09:15
Re: Přejme mu to
No vidis, a mne pripada novej OB jeste skaredejsi nez ten muj >:D Ale prostorove to je uplne jina liga...
19. 3. 2010 09:22
Re: Přejme mu to
ačkoliv to Subaru přeji, nevidím důvod na nějaké bombastické oslavy. V celkovém pořadí je to sice supr umístění, nominálně ale prodalo +/- stejně jako v ostatních měsících. Takže spíš než "zlidovění" Subaru, bych (kromě příchodu nové generace) viděl hlavní důvod spíš v slabších prodejích u konkurence.

Z nové generace asi nejvíc ok je Outback, ale předchozí generaci se to podle mě nevyrovná ani náhodou. ;-)
Avatar - T613
19. 3. 2010 09:30
Re: Přejme mu to
to rozhodně ne, ta generace je skvostná :yes:
Avatar - Slavek-TDM
19. 3. 2010 09:41
Re: Přejme mu to
Zajimavy je, ze v USA je na tom Subaru mimoradne dobre - zvlast vzhledem k obrovskym propadum prodeju japonskych aut na tamnim trhu. Nova generace na amiky nejak zapusobila...
19. 3. 2010 10:34
Re: Přejme mu to
no vždyť když jsem novou Legacy prvně uviděl, jsem si hnedka řekl - tohle je auto dělaný pro Amíky! Myslím, že si v džapanu jednoduše spočítali, který trh je pro ně klíčový. Subaru bylo jednou z mála značek, které prakticky za poslední 2-3 roky dokázalo v USA skoro vždy růst (nebo se minimálně dramaticky nepropadalo)

Škoda, malá poevropštění dizajnu v nějaké special evropské edici by snad nestálo tak moc peněz. Ale je to zjevně trend doby, vyrábět globální modely. Zůstává doufat, že domovská země těchto modelů bude v EU aby se na to pak dalo koukat >:-[]

Subaru si žije svůj život a tak to asi bude i v budoucnu. Nafta pomohla, ale nikdo soudný nemohl čekat dramatický nárůst prodeje. Na to je to přece jen hodně specifická značka. V souvislosti s ní mě napadá slovo "stabilita". Nemá nějaké výraznější výkyvy (v ČR).
Avatar - Slavek-TDM
19. 3. 2010 10:45
Re: Přejme mu to
S tim se neda nez souhlasit. Sice Impreza ma prodeje v CR bidny, ale to se taky dalo cekat. Manazeri si proste nizsi tridu nekoupi a pro kupujiciho z lidu je to osklivy a drahy auto.
19. 3. 2010 11:51
Re: Přejme mu to
taky si myslím, že se Impreza bohužel nepovedla (designově). V některých barvách se na ní sice dá dívat, ale bývalo to lepší. Nevíš jak se jí vede v US?
Avatar - Slavek-TDM
19. 3. 2010 12:06
Re: Přejme mu to
Tak to nevim, videl jsem jen celkovy cisla a pak cekaci doby na OB - cca 3 mesice, ale uz ted jsou objednavky psany na model 2011. Jsou tam hosi nejaky posunuty :-)
19. 3. 2010 12:34
Re: Přejme mu to
no jo, oni jsou vždy tam, kde budeme my zítra, a kde rusáci byly už včera >:-[]
19. 3. 2010 11:36
Re: Přejme mu to
jenže v USA stojí Outback 20.000,- USD, takže necelých 400.000,-Kč, jenom v Evropě a speciálně v Česku žijí troubové, kteří posuzují lidi podle auta a pro které je auto jejich prezentací a jsou ochotni za něj zaplatit cokoliv
19. 3. 2010 11:46
Re: Přejme mu to
no a Q7 tam taky stojí třeba 1 mega místo 1.5 mega v ČR ;-)

nevím jestli jsi byl v US, ale tam se lidé taky rádi posuzují podle auta (je to stejné všude na světě, někde víc, někde míň). A právě vlastnictví evropského auta (hlavně teda prémiovek) je tam velice jasné vyjádření statusu.
19. 3. 2010 11:53
Re: Přejme mu to
ok, ale je tam víc jako "spotřebka" a lidi se posuzujou spíš podle toho kde a jak bydlí
Avatar - white label
19. 3. 2010 12:00
Re: Přejme mu to
Většina lidí u nás (kupující si převážně Škodovky) už také bere auto relativně dost spotřebně, rozdíl je ale v tom, že těch průměrných platů potřebujeme na průměrné nové i ojeté auto o poznání víc...
Co je pro amíky "okázalé" auto (ve smyslu vysoké ceny), je vidět už i docela často v jejich filmech a především hudebních klipech...
19. 3. 2010 12:21
Re: Přejme mu to
nechci to nějak rasově profilovat, ale ve většině gangstaniggajou klipech mají rappeři hlavně velké US SUVčka, nejraději Escalade nebo Navigator, kola jak z parníka a na tom ty leslé točící se disky >:-[]

No a třeba dobře situovaná bílá vrstva na předměstí jezdí hodně v různých MB a BMW, zejména teda sedany vyšších řad, případně pro manželky mají samozřejmě V70 >:-[]

A přitom třeba takovej Lincoln Continental z konce 70tých let, to je krasavec :yes:
19. 3. 2010 16:54
Re: Přejme mu to
No nevim, ja v tech klipech skoro vzdycky vidim Medoura cabrio...
19. 3. 2010 12:12
Re: Přejme mu to
víc "spotřebka" je tam prakticky všechno. Bydlení v "lepších" čtvrtích proniká už i sem. Historicky je motorizmus v US trošku v jiném postavení než v EU, ale když se chceš řadit mezi "elitu" jak tady, tak tam, nebudeš jezdit mainstreamem.

Tady v ČR (potažmo v bývalých soc. zemích) je možná auto trošku víc bráno jako vyjádření postavení majitele, protože je to prostě nejviditelnější. Ale to se za pár let stabilizuje. ;-)
Avatar - white label
19. 3. 2010 11:54
Re: Přejme mu to
Naprosto souhlasím a platí to i v nižších třídách, na nepodstatný cenový rozdíl např. mezi Golfem a podobnou Corollou(Aurisem)/Civicem v Evropě, můžeš v USA/Kanadě rovnou zapomenout..., relativně vysoká cena je naprosto zásadní problém v tom, aby se třeba celkové prodeje Golfu na těchto trzích, aspoň přiblížily (v %) těm evropským...
19. 3. 2010 12:15
Re: Přejme mu to
Neznám ceny Golfů v US, ale třeba Ford s Focusem zabodoval naplno. Možná že se bere za domácí značku (což pro zákazníky tohoto segmentu může hrát roli), má širokou servisní síť a pod.
Avatar - theolli
19. 3. 2010 14:32
Re: Přejme mu to
oni remcaj jen ti co se v Subaru nikdy nesvezli a zapřísáhlý příznivce svých značek co nemíní připustit že se v zemi vycházejícího slunce dělají v některých případech i lepší auta jak u sousedů směrem na západ.
19. 3. 2010 16:56
Re: Přejme mu to
Takze svym chovanim jsou vlastne stejni jako zaprisahli priznivci Subaru, kteri si mysli ze lepsiho auta na svete neni, ne? :-)
neregistrovaný "RayBan"
19. 3. 2010 09:41
CLC
Vetřelec v cizí kategorii ...
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2010 10:05
SUBARU
subaru alebo ševrolet... všetko je to na jedno brdo. bez kuska citu otesany kus plechu. urcite radšej pasata s vykrutenými nohami soferovat
Rozbalit vlákno
4
22. 3. 2010 11:26
Re: SUBARU
Ale notak. Nevidím problém v šikmoočkách. to že nabízej za málo peněz víc muziky je přeci jasné. Naopak když potřebuju mít pocit že sedim v bmw a mam na to tak ok. Mě se třeba legacy líbí i vzhledově(nic extra ale ne ošklivý). Třeba cruze a kus plechu? ani náhodou.
A co se týče postavení lidí- Prasata nebo Golfa vidim a už mam názor hotovej.
Avatar - white label
22. 3. 2010 14:49
Re: SUBARU
Ty "vypadáš" taky docela "hotově", bohužel zřejmě "trochu" jinak, než by bylo potřeba ke skutečně "hotovým" názorům... :*) 8-s >:-[]
19. 3. 2010 10:31
japonské vzestupy a pády
Gratulace Subaru a jsem jen zvědav na celoroční zůčtování, tam se teprve uvidí. Nicméně úspěch. A v porovnání k Subaru jsou až "děsivá" čísla Accordu...
A za evropu mi i přes velmi příznové ceny přijde opravdu na pováženou výsledek Laguny. 159 už asi ani nemá cenu komentovat.. škoda.
Rozbalit vlákno
15
19. 3. 2010 10:37
Re: japonské vzestupy a pády
Laguna standardně prodává mezi 20-30 měsíčně, takže žádné dramatickou změnu tam nevidím ;-)
19. 3. 2010 10:49
Re: japonské vzestupy a pády
Jde o to, jestli je pro Renault úspěch už od nástupu Laguny stabilně prodávat 20-30 ks, někdy to klesne i k 15ks ;-)
19. 3. 2010 11:34
Re: japonské vzestupy a pády
a někdy to vyskočilo i ke 40 ;-)

úspěch? určitě by rádi prodávali tolik co VW, ale tohle je realita. Podívej se kolik značek je v rozmezí 20-50 kusů měsíčně. A přitom jsou údajně spolehlivější, mají lepší dizajn, nabízejí víc motorizací, větší kufr....
19. 3. 2010 10:49
Re: japonské vzestupy a pády
Ano. Nemyslel jsem to jako změnu stavu, ale prostě "jen" čísla Laguny.
19. 3. 2010 11:37
Re: japonské vzestupy a pády
ano, ceny jsou příznivé, ale když se její prodeje dramaticky neměnili ani doteď, nevidím reálně, že by se to mělo změnit teď, ani když každý týden slevní o 10tis.

bez firemních prodejů v této kategorii v ČR budeš hrát vždy jen x-té housle ;-)
19. 3. 2010 11:47
Re: japonské vzestupy a pády
To sice ano, ale v kontextu s Lagunou jsou v tom případě čísla Legacy ještě překvapivější. Nepočítám s tím, že by za čísly Legacy byli fleetové prodeje.
19. 3. 2010 11:57
Re: japonské vzestupy a pády
jak píšu níž Provocateurovi, Laguna je jedna z mnoha typických mainstreamových položek. Legacy je docela specifický produkt (i když se generaci od generace snaží zasahovat větší okruh lidí), který nabízí dost věcí, které u konkurence neobjevíš.

Když se ti nelíbí Laguna, skočíš třeba do Insignie, z 90% tam stejné vlastnosti najdeš. Co máš ale dělat když potřebuješ něco jako Subaru, ale Subaru se ti nelíbí? ;-)
19. 3. 2010 10:41
Re: japonské vzestupy a pády
Laguna snad pro nikoho nemůže být překvapení. Ošklivé auto se špatnou pověstí je cesta do pekel a v této třídě už Renaultu nepomůže ani cena. 159 je sice pěkný auto, ale taky se špatnou pověstí a když k tomu přidáš cenu, tak výsledek je takový jaký je.

Subaru je jasný příklad toho, že i vzhledově neoslňující auto může být úspěšný, pokud je spolehlivé a má dobrou pověst...k tomu 4x4, pro mě žádný překvapení.
19. 3. 2010 11:41
Re: japonské vzestupy a pády
Lagunu bych s Alfou a Subaru neporovnával. Je to přece jen typický mainstream bez nějakých specifických ambicí. Alfa vs. Subaru by už šlo. A zjevně fanoušci Subaru jsou více konzistentní a disciplinovanější, prostě se k Subaru vrací zas a znova ;-)
19. 3. 2010 12:30
Re: japonské vzestupy a pády
Subaru je hlavně novinka, takže zase spadne tam, kde bývá.
Avatar - Slavek-TDM
19. 3. 2010 12:41
Re: japonské vzestupy a pády
No rekneme uz trochu vousata novinka >:D A navic, podle meho nazoru co se tyka designu (coz je rozhodujici pro jistou skupinu kupcu) je novy model spis krokem zpet. Spis si myslim, ze se projevila letosni tuha zima.
Jinak neni kam padat, prodeje jsou vicemene stabilni...
19. 3. 2010 13:28
Re: japonské vzestupy a pády
Nepředpokládám, že jsou všechno skladovky a výroba nějakej ten měsíc trvá.
19. 3. 2010 15:17
Re: japonské vzestupy a pády
trvá - dokonce na některé modely se čeká až šest měsíců :-(. V sobotu na Primě v autosalonu bude test verze GT.....
Avatar - Ada je zase tady
20. 3. 2010 10:56
Re: japonské vzestupy a pády
Pozice Laguny mne take neprekvapila >:-[] Bezny trzni podil rendliku ve vysi 4% spadl na polovinu. Vyroba nekvalitnich a osklivych aut se proste nesmi a nemuze vyplacet.

Zajimava je situace Subaru Legacy. Jeji pozice je podle meho nazoru pouze kombinaci trech faktoru:

- pohonu 4x4

- neurazejiciho designu

- snaha majitelu odlisit se od Passatu 4motion

Bylo by proto zajimave vedet, kolik Passatu (a v nasledujicim obdobi Superbu) bylo prodano ve verzi 4x4. Je to zajimavejsi udaj, nez kolik z nich ma motor TDI. Diesel je ve stredni tride samozrejmost. Auto teto tridy s benzinovym motorem ma totiz asi takovy smysl jako system Home Cinema spojeny s cernobilou televizi.
19. 3. 2010 11:28
Re: japonské vzestupy a pády
toho Accordu jsem si všiml taky, je to škoda, připadá mi, že je to hodně nedoceněné auto, do první 10 určitě patří, spolu s Legacy a Avensisem
19. 3. 2010 10:36
a
na tomto trhu ci sa nam to paci alebo nie bude vzdy vpredu passat a superb. Aj keby bola skodovka sucastou francuzskeho PSA, bolo by to tak.. Skodovka je proste domaca znacka.. A bitka je tu az na dalsich miestach..
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2010 12:20
Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a pod
rádoby znalecké kecy typu - japonec až na konec. Ty vole, žere to trávu u silnice. Ty ten dyzajn je na zvracení. Cena náhradních dílů je hrozná - to Tě zničí. Jak můžete jezdit v takových hnusných kárách......
Toho už jsem slyšel a četl..... A vůbec mne to od ježdění v subaru neodradilo. Ba právě naopak. Nemám už náladu takovým automobilovým rádoby expertům oponovat a vyvracet jim to. Každý ať si koupí, co mu libo - hanět mu to nebudu. Zatím - a doufám, že to Subaru vydrží, vyrábí auta, co vydrží i hrubší zacházení, aniž by na majitele okamžitě "řvala" check a stop a podvalník on the way..... O designu se můžeme bavit dokolečka dokola, ale zajímalo by mne, kolik kritiků toho designu to auto skutečně vidělo, sedělo v něm a jelo v něm..... Určitě ne drtivá většina - spíše naopak. Subaru nebude mainstreamová(máš radost GTI?) špička a nebude na každém rohu - ale bude to auto, které svého majitele nenechá ve štychu a deklasovat ho může jenom u automobilových adolescentů, kteří si myslí, že modla je "pamela s čtyřkama" a neví, že i s pěknou zrzkou s dvojkama lze užít hodně srandy......
Rozbalit vlákno
12
19. 3. 2010 12:28
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
Pane jo! Kam až si dostříknul?
19. 3. 2010 12:41
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
v mým věku už nikam ;-\ Ale jsem rád, že to na Tebe tak působí, to poznají jen znalci ;-)
19. 3. 2010 13:23
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
Chvílemi mi nebylo jasné, jestli píšeš o Subaru, nebo o Ladě Niva. >:D
19. 3. 2010 13:29
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
>:D >:D náhodou - niva vydrží neskutečně.....
19. 3. 2010 13:32
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
No právě mi ty fráze o nezničitelnosti a divném designu evokovaly právě tu Nivu. :-)
19. 3. 2010 13:38
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
i ty jeden >:-[] - nic o nezničitelnosti nepíšu - to by ti mohli kluci z klubu vyprávět, jak při patřičným zacházení odchází zadní diferáky.... ale o tom, že vydrží i hrubší zacházení ;-) A Niva má sqvjelý socialistický design - ještě dneska pamatuju ta ty bílý, co vyhráli Dakar. Určitě jim UV dalo na vybranou - buď vyhrajete, nebo jdete domů stejnou trasou pěšky....
19. 3. 2010 13:49
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
nejlepší byla ta z Návštevníků :yes: V poho stačila pro 4 dospělé, zavazadla, i techniku >:-[]
19. 3. 2010 14:04
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
bo v kufru byl subprostorový generátor >:D
19. 3. 2010 14:41
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
to je něco jako subwoofer v moderních autech? >:-[]
20. 3. 2010 02:11
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
Na UV se mohli v klidu v.y.s.r.a.t protože pokud mě paměť neklame byly to nivy upravené frncouzským prodejcem lady firmou POCH a jednu z nich pilotoval i Jackie ICKX.
20. 3. 2010 09:57
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
Neklame - jejich vystřihovánky byly tenkrát i v ABC :-) s těmi kapitalistickými reklamami ;-) ;-) Ale podpora z mateřského závodu, strany a vlasti tam být musela nemalá - jen tak z ničehož nic v jednom ročníku takové vítězství a potom...... nic......
19. 3. 2010 13:39
Re: Japonééééc - fůůůůj, blééééééééé, čvacht.............. a
a 4x4 taky ;-)
19. 3. 2010 12:59
ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Tahle ústřední třída to dokáže samovolně na diskuzi vždy parádně rozhicovat. Co všechno se tu člověk nedozví. Auta si údajně lidi kupujou proto, aby vypadali jako švorcáci, čím horší auto, tím lépe. Zajímavá úvaha. Sázím baťku, že majitel uvedené sebezáchovné sentence nové ixjéčko v garáži tedy rozhodně nepase.

Letmá autoexkurse - pamatuj:

- Jsi než to, co tvůj vůz
- Jdi do garáže, utevři vrata, koukáš na sebe
- Vše, co jsi nucen si myslet o vlastním autě si můžeš myslet i o sobě.

Horní autoaxiomy můžeš nenávidět, můžeš se snažit se jim vymanit, ale to je tak všechno, co proti tomu můžeš dělat. Málo platné, ve společnosti, kde se vozidla nepřidělují podle míry potřeb, je i auto (a zejména auto) signifikantním indikátorem životní úrovně majitele.

Zapoměň na historky o majiteli ikei, ty se na silnici snaž vypadat, že máš v té ikei alespoň pětiprocentní podíl.

Já vím, je to těžké, mistr nepřihazuje, celková úroveň mezd, jakkoli je zprůměrované číslo potěšitelné, nedosahuje ani na důstojný život s nějakou obrezlou mršinou, ale možná, že právě tohle by tě mělo vybičovat k úsilí.

Panuje základní úvahová faleš - švorcák se domnívá, že ti v drahých autech jsou jen pózéři, aniž by si uvědomili, že ke každé životní úrovni zcela přirozeně pasují i jí krespondující věci. Ty snad kupuješ boty u rákosníků na trhu? Nekupuješ. Možná jedeš baťovky, no, tak si představ, že by pro tebe byly boty za deset tisíc asi stejně finančně náročné jako obloženej chlebíček. Také by sis zcela přirozeně koupil ty boty za desítku, za dvacítku, či ruční praci za cca třicet a výše. Proč ne. Mimochodem, divil by ses, jaký je rozdíl mezi botami za dvojku a za dvacku.

No a přesně tak je to v autech. Přesně stejně, jako ty se na silnicích prodáváš se svým bazarovým šuntem se zase jiný prodává ve své nádherné ixšestce.

Jde přece jenom o jedno - o vatu, o děngy, o chechtáky, o love, o škváru, o prašule. Buďto je máš, nebo je nemáš. Mezi tím nic (bohužel) zatím není.

P.S. Jinak samozřejmě - BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
88
19. 3. 2010 13:15
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
tak samozřejmě jsou i výjimky, třeba hezký článek o Vietnamcech žijících v ČR pár týdnů dozadu v Reflexu - často vypadají, že nemají ani na ty levné batičky z vlastního stánku, a za rohem stojí bawo v plné náloži :-!

Asiati celkově mají hodně silný vztah k luxusnímu zboží, a třeba auto je tam určitě velice silným symbolem.
Avatar - positivemind
19. 3. 2010 14:23
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Naprosto souhlasím... ale je to i jejich vztahem k práci. Makají, makají, makají a pak mají. Zrovna jsem tuhle viděl lidi, kteří dělají v jedné večerce, v BMW5 :-)
19. 3. 2010 15:22
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
:-) a to je přesně důvod proč si BMW 5 (3,4,6,7,8..) nikdy nekoupím, zkrátka nedělám ve večerce, nevlastním bordel ani kolotoč, dokonce ani putyku, nekšeftuju s krámy made in china, živím se celkem sofistikovanou prací na hranici designu a techniky a proto si evropskou "prémii" nikdy nekoupím :-)
19. 3. 2010 16:03
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
a co si teda koupíš? ;-)
Avatar - white label
19. 3. 2010 16:27
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Kdybys nebyl tak zvědavý..., nebyl bys ani tak starý... :-O :*) ;-)
19. 3. 2010 16:35
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
chci pár tipů pro případ, že bych si taky uvědomil svojí jedinečnost a manželka mi na to uvědomění schválila budget >:-[]
19. 3. 2010 19:21
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
můj tip:
č.1 Outback 2.0D Active
č.2 Forester 2.0D Active
č.3 Honda Accord Tourer 2.0 Elegance
(č.4 Avensis? - ale ten starší se mi líbil víc)

... hele uvědomit si svoji jedinečnost jde docela jednoduše a docela rychle :-) ale ta platba, to bude psychické kataklisma 8-s
anonym
19. 3. 2010 13:25
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Ty tvoje axiomy mám od minulého týdne tak nějak o poznání radši >:D ;-)
19. 3. 2010 13:31
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
To tak většinou bývá. ;-) :yes:
19. 3. 2010 13:32
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
neradoval bych se předčasně, nejdřív si nech potvrdit, že to platí i pro japončíky :-)
anonym
20. 3. 2010 10:25
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
No pro toho mýho určitě :-)
19. 3. 2010 13:32
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Zdar Alessio. Co se stalo minulý týden? Axiom party?
anonym
20. 3. 2010 10:27
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Ne, jen jsem obměnil vozový park...tedy čistá radost
Avatar - Dinar
19. 3. 2010 13:42
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Cože, vypadáš jak vysmátá japonská gejša? >:D ;-)
Kdy uvidíme nějaký roadlook s mazdím driftem?
anonym
20. 3. 2010 10:29
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Než budu měnit gumy tak vyrazím někam na letiště malinko je dorazit... akorát nevím jak sem zlínský kluky dostanu "héj, přijeďte natočit jak ničim gumy" "Jasně, zrovna nemáme co celej den na práci" >:D
19. 3. 2010 14:34
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
>:D :yes:
Avatar - Dinar
19. 3. 2010 13:40
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Když se jde na dřeň, bolí to, jako u zubaře, ale pak už je dobře, stejně dobře, jako tomu, kdo se jednoho dne dokáže podívat sám na sebe tak, aby si uvědomil nebo spíše si dokázal přiznat, kým je a kde stojí. Tohle poznání velmi osvobozuje, bohužel, je to jedna z nejtěžších věcí v životě. Takže tu zas nejspíš budem číst o kolotočářích v Mercedesech a pasácích v BMW.
19. 3. 2010 13:54
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
a kdo jezdí v Audinách? >:-[]
Avatar - Dinar
19. 3. 2010 13:55
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
ti co nejezdí v saabech. ;-)
19. 3. 2010 14:36
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
tak těch je dost, vlastně čím dál víc >:-[]
19. 3. 2010 14:14
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Když tohle není dřeň - to je folklór, byť skvěle napsaný ;-)
Avatar - Dinar
19. 3. 2010 14:31
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Je to dřeň, a přestože folklór, pokaždé funguje jako červený hadr. ;-)
19. 3. 2010 14:36
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
:-) :yes:
19. 3. 2010 14:53
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
náhodou včera jsem byl u zubaře a bolelo to mnohem víc >:-[] ;-\. Dřeň je to pro ty, co s tím chtějí bojovat jak Don Q(ne alfa či audi) s větrnými mlýny. S něčím se ztotožníš, něco odmítneš, protože máš jinou zkušenost - ale odmítat ho, či hanět, za tu dobu jsem z toho už vyrost - holt léta - lze jen obdivovat ten sloh a způsob kladení textu - to je - a to mu do lézt nemám proč - excelentní - dobře si hraje s mateřštinou a navíc to složí tak, že to dostane kam chce.... a to u lidí uznávám ;-) :yes:
Avatar - Dinar
19. 3. 2010 15:23
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
A když si oloupeš tu básnickou licenci, před jejíž formou nezbývá než smeknout, pak tam zůstává ta dřeň, čistý postoj, zkušenost; v mnohém shodná či podobná mojí, proto tomu rozumím a beru to. ;-)
19. 3. 2010 15:31
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
no takto ano. Je námětem k polemice, co ta dřeň obsahuje, či co považujež za její správný obsah - tady už se to může - i v jemných niancích - lišit....
19. 3. 2010 14:34
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
:yes:
19. 3. 2010 13:56
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Člověče, já ti rozumím jak to myslíš. Ale nějak mi nedochází, kde se bere tvoje permanentní potřeba konfrontovat "švorcáky" s jejich "švorcákovostí" - děláš to v každém příspěvku bez výjimky. Nejde ani tak o ty tvoje axiomy, ty jsou celkem vtipné (v dobrém), ale o ty obložené chlebíčky. Mám dojem, že když si tě tu náhodou přečte někdo, kdo kupuje boty za desítku jako obložené chlebíčky, bude kroutit očima, co to tu vymýšlíš za capiny. :no: Piš prosímtě pro lidi, kteří kupují novou vyšší střední co tři roky a nemrhej svým (očividným) pisálkovským talentem na to, abys rozčiloval tzv. "švorcáky" (byť tě to zjevně baví). To snad nemáš za potřebí, ne?
Avatar - theolli
19. 3. 2010 14:20
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Gti neni zamestnaný nikde ale bere 7"éček" za slovo na diskusi včetně háček a čárek. >:D >:D >:D
Ten bude ve 20-ti za vodou a všem se smát z A8 >:-[]
Avatar - Dinar
19. 3. 2010 14:29
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Ta 70ka v nicku nejspíš nebude tvůj rok narození, jinak by ti bylo jasné, že to, jak píše GTI, obsahově, nemůže padat z pera (klávesnice) dvacetiletého klučiny. ;-)
Avatar - theolli
19. 3. 2010 14:39
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
tobě to připadne nějak zajímavý,možná tak slohově a to zvládne kdejakej puberták co denně sedí na Blogu! Naopak obsahově to vypovídá o tom že letos konečně poprvé bude volit.
19. 3. 2010 14:41
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Zamysli se nad tím, co píšeš ty. Obsahově, slohově, gramatikou a stylistikou jde vidět, žes moc času ve škole netrávil, a že s největší pravděpodobností ani nemáš řidičák. A pokud ho máš i přesto, tak potěš koště. Tak starý a tak hloupý. Si vyber. ;-)
Avatar - Dinar
19. 3. 2010 14:50
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Tak schválně, zkus to, po svém, ať víme jak píše prvovolič. :-) ;-)
19. 3. 2010 14:46
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
ale no tak - i někteří dvacetiletí mohou být Bohem nadáni - to jim neupírej..... Jinak ale souhlas, že GTI nebude pubescent a jeho nadání, stejně jako sloh musí uznat i nejzarytější odpůrce, tedy pokud má alespoň písmenka v občance pohromadě ;-)
Avatar - Dinar
19. 3. 2010 14:52
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Nejde o nadání, ale o postoje, je přece spousta věcí, které vidíš ve dvaceti jinak než ve čtyřiceti. ;-)
19. 3. 2010 14:59
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
píšu to výš, tak se nebudu repetýrovat - ano máš s postoji pravdu, ale to nadání tam být musí.... bez citu pro jazyk by tak dobře napsal - věty by měly smysl,ale jazyk by byl neotesaný- on to má "ztesané" dobře....
Avatar - Emel
19. 3. 2010 20:18
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Jinak neznamená nutně lépe, to jen tak na okraj...
20. 3. 2010 01:36
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Je to tak ve dvaceti bereš značkové věci a VW Golf jako povinnost ve čtyčiceti jsa oblepen hadrama tak za padesát litru plus boty a hodinky, byť sedíc v autě za x-mega už dobře víš že tvá cena je daná a značka auta a krokodyl na tričku na tom nic nemění. Nejsi to co tvoje auto jsi člověk a né bezduchý stroj aby jsi odíval to co nosí stádo kolem tebe a taktež jezdil v autě které je in.Mimochodem ti co se dívají na ostatní jako na socky a švorcáky jsou sami na tom dobře nemaji téměř žádnou cenu, ti co takto píšou o druhých na netu aniž by balo možno zkontrolovat jejich životní úroveň většinou patří sami do této kategorie,
Avatar - Dinar
20. 3. 2010 11:17
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Přečtu-li si text GTIho, nemusím nic kontrolovat, v tom co, a jak píše, je o něm všechno. A pokud to, o čem je tu řeč, vidíš jen optikou "krokodýla na tričku", pak pámbu s tebou. ;-)
20. 3. 2010 11:57
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Doufám že se mýlíš, jinak by to bylo s GTIm horší než jsem si myslel. Jelikož mám už přes těch čtyřicet neposuzuji lidi podle plechovky na čtyrech kolech a už vůbec o lidech neříkam že jsou švorcáci nebo socky to mně bylo protivné vždy. Mně zajímá spíš jaký to je člověk a co umí, ne to jestli je oblepen aktuální kolekci nějaké značky a co má na nohách a na zápěstí je mi celkem šuma fuk. Již jsem se za život setkal s hodně ***m.a zabalenýma v krásném papíru, nicméně smrděly všechny.Docela chápu že má tady GTI hodně příznivců, masy se vždy nechaly nachytat na pěkné slovo, dějiny jsou toho plné od říma přes třetí říši až k Paroubkovi, nicméně spojení diamantový kovboj mi trhá oči, zkus o tom spojení popřemýšlet.
Avatar - theolli
20. 3. 2010 12:13
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
asi tak lip bych to neřekl! :yes:
Avatar - white label
20. 3. 2010 13:28
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Opravdu si tak naivní a myslíš si lidi s nicky jako "GTI", nebo "Dinar" zrovna tohle neví i bez té tvé banální filosofické osvěty... 8-s
Pokud ti to, cos tu teď napsal, došlo až po čtyřicítce, potom se nedivím, že ti možná chybí minimálně nějakých 15 let na to, abys taky "viděl" dál a "barevně".
Tím cos tu právě napsal si jen na 100% potvrdil Dinarovu obavu/přepoklad, že: "... pokud to, o čem je tu řeč, vidíš jen optikou "krokodýla na tričku, pak pámbu s tebou."
Jinak když tady "šermuješ" i tím Paroubkem, tak zrovna jemu by se ten tvůj pravdivě-líbívý příspěvek určitě líbil taky, stačilo by ho jen malinko "přizpůsobit" a bylo by z toho dcela pěkné levicové "volební motto"... Oni se totiž (bohužel) naprosté většině lidí. při podobné formě výkladu o duševních a materiálních hodnotách, vybaví mnohem častěji jen ti "bezcharakterní zbohatlíci" a "poctiví chuďasi", než naopak...
Je třeba si taky uvědomit, že jsme na webu o autech, takže psát sem, že je v podstatě úplně jedno, jaké kdo má auto (i když je to z čistě filosofického hlediska vlastně pravda) mi dává podobný smyls, jako na webu o hodinkách napsat, že úplně jedno co máš na zápěstí, protože je daleko podstanější jaký jsi v jádru člověk.
A přesně to je právě ten problém té tvé černobílé a "krokodýlí optiky" se kterou se díváš na podobný příspěvek, přičemž ti zbytečně uniká samotná podstata, kterou chtěl zřejmě jeho autor sdělit..., (zdaleka nejen) ty tam totiž stále vidíš tu svou "filosoficky podstatnější podstatu" ...
;-)
20. 3. 2010 13:41
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Tak proč když jsme na auto webu se tady v podání GTIho pokaždé oběvuji diamantoví kovboji a švorcáci proč ten hoch nepíše o autech.Potom od kdy já mám jasno o lidech a o tomto světě je ti úplné houby.S Paroubkem tady nešermuji jestli ti to nedošlo zařadil jsem ho mezi retory kteří světu nic nepřinesli a pokud ano jen to nejhorší.Jo a naivní nejsem spíš mě baví to jakým způsobem uctíváte svého vůdce GTI který v púodstatě dokola opakuje totéž s mírnýma úpravama.Až bude psát GTI věcně: na tomto autě se mi líbi to a to a nelíbi to a to bude to mít hlavu a patu, ale výkřiky typu až kolem tebe projede BMV X6 strhni z hlavy čepici a padní na kolena, jsou hodny povšimnutí psychiatra a takových kravin jsou tady mraky.Chtělo by to méně vzletnosti a trochu objektivity vždyť dnes se již vyslovené špatné auta nevyráběji a to snad víme všichni, jsou jen horší a lepší, horši třeba v použitých materiálech a ty lepší zase v kvalitě továrního zpracováni atd. nevím o autě které by bylo vyloženě na silnici nebezpečné nebo jízdně velmi slabé.Diskutujme, hádejme se o autech ale přestaňme škatulkovat lidi podle toho v čem sedí mafián a vrah v S-classe je pořád mafian a vrah, ale S-classe je parádní auto které nemůže za to co vozí.
20. 3. 2010 17:38
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
:yes: málokomu se to ještě chce psát
Avatar - white label
20. 3. 2010 18:39
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Má reakce byla především na to, že jsi vůbec nepochopil Dinarovu logickou poznámku o tvé optice pohledu (ala krokodýl na tričku)a
k tomu jsem se bohužel od tebe nedozvěděl nic.
Tvé zkratkovité závěry ve smyslu, kdo ve všem nesouhlasí s tebou, musí jistě uznávat GTIho jako nějakého "vůdce", jsou mimo.
Nemám problém tu souhlasit/nesouhlasit s kýmkoli včetně jeho a taky jsem s ním tady nejednou nesouhlasil.
Výkřiky typu "až kolem tebe projede BMV X6 strhni z hlavy čepici a padní na kolena..." jsou opravdu hodny povšimnutí psychiatra, ale půlatí to především pro ty, co jsou "schopni" něco takového brát vážně a doslova!!!
Můžu vyčítat GTImu že v té "X6" nevidí mafiany a vrahy, stejně jako tobě, že ty je tam naopak "vidíš"...
Jen by mě zajímalo, jestli tě podobně dokáže "pobouřit" např. "heslo" na prezidentské standartě "Pravda vitězí".
To totiž velmi podobně, jako to, co píše GTI (ale i ostatní), logicky neplatí! absolutně ani obecně... viz motto v mém profilu... ;-)
20. 3. 2010 19:01
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
S tím krokodýlem na tričku jste vytrhli co se vám líbilo mohlo tam být fajfka či co jiného (holt si potrpím na Lacoste tak mě ukamenujte >:D ) a to co tady píšeš o prezidentské standartě je na hoooodně dlouhou diskusi ale to už je na dlouhý večer k láhví něčeho moc dobrého a na skvělého oponenta protože jen tehdy má smysl filozofovat a diskutovat když máš proti sobě někoho kdo dobře argumentuje a je to zábava.
Avatar - white label
20. 3. 2010 19:09
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Proboha, poč máš stále tak silnou tenednci brát všechno tak doslova. Jaký by byl rozdíl v tom, kdyby sis potrpěl na tu fajku, nebo třeba na tři pruhy? O tom přeci ta Dinarova připomínka, ani moje reakce, vůbec nebyla..., jde přece o princip, ne o konkrétní příklad... :-O
20. 3. 2010 20:51
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Tak si to ještě jednou přečti ten původní příspěvek ve kterém jsem psal to že když už dosáhneš věku kdy pochopíš že tenhle svět není jen tvůj a neleží ti u nohou (což je pocit který mívají lidé v rozmezí 18 - 25 let někdy se to táhne do třicítky a někoho to neopustí nikdy) a když se někam dopracuješ je celkem jedno jestli je ti přes čtyřicet či jakýkoliv jiný věk začneš koukat na sebe jako úspěšného člověka tak si koupíš co se ti líbi a nijak to neřešíš v pubertě je možna triko s fajfkou či třemi pruhy důvod k vytahování ale až pochopíš svět tak si ho kupuješ protože se ti líbi pro nic jiného a tak je to i s auty nekoupiš si audi protože se zrovna nosí ale třeba bawo protože se ti prostě líbi. Jen toto jsem tim chtěl říct.Pochopíš že to je vše v tobě né v těch předmětech a že když jsi začínal podnikat jezdil jsi starou herkou ale neměl jsi o nic menší cenu jen prachy si potřeboval do firmy a ne je cpát do nějakých předmětu.
Avatar - white label
20. 3. 2010 21:25
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Tak to jsme zase zpátky u té (banální) filosofické osvěty, tohle snad můžem konečně přeskočit, kdo nezná ani tyhle "základy", s tím nemá cenu to vůbec řešit. Pokud si o někom tady přesvědčený, že ani tohle "netuší", tak s ním zbytečně neztráčej čas a místo filosofování s ním raději řeš pouze ty auta, nebo vůbec nic... ;-)
Avatar - Andromeda
20. 3. 2010 14:54
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Tady se pouštíš na sakra tenký argumentační led chlape,sakra tenký.Ona ta "optika náhledu" je dost sporné téma.Konečně u "názorově spřízněných" se lehce stane,že hledáš něco co vůbec není,statečně obhajuješ neobhajitelné,povyšuješ do ligy bez rozmyslu - jsme u objektivnosti a tam už snad nejde ani o ten tenkej led - spíš poprašek.
Avatar - white label
20. 3. 2010 19:13
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Pokud to chápeš jako nějakou obecnou obhajobu všeho co tu kdy GTI napsal, pak jsi to nepochopil...
Bylo to mnohem víc určité "rozvedení" Dinarovy připomínky...
Avatar - Andromeda
20. 3. 2010 20:04
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Jde o to,že je to tak napsáno,že v mnoha řádcích a příspěvcích vystupuješ právě coby obhájce ex-offo na příliš široké frontě,v příliš mnoha kauzách,s příliš velkým osobním zaujetím-téměř osobní angažovaností...Už jsem to psal -> hledáš v té tvorbě to co tam není,obhajuješ neobhajitelné -> to by měl zvládnout autor sám.
Avatar - white label
20. 3. 2010 20:18
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Jak jsem psal, nemám problém být k určitým reakcím kritický (včetně těch GTIho, což lze dohledat) a zrovna tak nemám problém s opačnou reakcí...
Zajímá mě především obsah a forma příspěvku, ne jeho autor... ;-)
Pokud to vnímáš tak, jak píšeš, připadá mi to trochu nepřiměřené, ale nemám s tím žádný větší problém... :-)
Každopádně souhlasit s GTIm je tu rozhodně spíš nepopulární (co do počtu jeho "příznivců/odpůrců"), na tom se možná shodnem...

edit: ...ale jinak možná jo, v něčem máš třeba pravdu, nakonec je vlastně možné i to, že v té "tvorbě" vidím něco, co tam primárně ani být nemělo...
Avatar - theolli
20. 3. 2010 17:11
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Nic ve zlým ale nevím proč se opíráš jen do "oranžád",pro mě je symbolem korupce,populismu a zlé krve ve společnosti zrovna tak ODS,SZ,KDU-ČSL,KSČM.
Vždyť to je politický divadlo co nic týhle zemi nedalo,všechny nás včetně kojenců zatížil 100-tisícový dluh.
Diky korupci tu máme nejvyšší počet milionářů na 1km čtvereční v celý EU zoně který ve finále zaplatí poctivý blbec!
Avatar - white label
20. 3. 2010 18:05
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Naprostá většina všech politiků (zejména těch "postkomunistických") umí hrabat především jedním směrem (k sobě), ale někteří z nich mají navíc tu drzost, nás u toho pořádně zadlužit a za ty naše dluhy mít ještě plnou hubu keců o sociální spravedlnosti. Prostě za vaše "dluhy" vám (údajně) splníme každé přání a vyřešíme vaše "sociální" problémy...
Co je větší zlo? Když ti někdo "jen" vybílí účet, nebo když ti tam jako "bonus" nechá milion do mínusu?
20. 3. 2010 18:11
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Dluhy dělají všichni. Tady by jsi mohl vidět trochu barevněji a dál než na titulky Blesku a MF Dnes. Tvůj názor, že dluhy vznikají kvůli sociálním jistotám je úsměvný.
Avatar - theolli
20. 3. 2010 18:23
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
ještě bych k tomu dodal,co udělal Topol než předal vládu? Na rychlo schválil nesmyslný nákup vojenské techniky a ne za milion ale za ninus miliardy!
Oni si nemají co vyčítat!
20. 3. 2010 18:52
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Zase nevíš, o čem píšeš. Nákup vojenské techniky (za ty miliardy) měl na starosti kabinet vládní ČSSD. Jak Grippeny, tak i transportéry Pandur.
Je mi z tebe zle, jak zde lžeš a píšeš naprostý lejna. :-! :no:
Avatar - theolli
20. 3. 2010 19:13
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
je vidět že víš opravdu h....,,posledni kdo schválil a za podezřelých podmínek nákup Pandurů byl Topolánek,mimochodem o několik miliard dražší než ČSSD. Tvoje neznalost,debilita je do nebe volající,trochu se pouč [odkaz]
20. 3. 2010 19:16
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Jestli si myslíš, že nákup byl otázkou jednoho podpisu, tak seš hloupější než malý děcko.

[odkaz]

Podpis socany dojednané smlouvy provedl ministr obrany Karel Kühnl (US). ODS dostala do rukou socany rozjednaný obchod a jen jeho zrušení by stálo miliardy! Tak dobře to socani vyjednali. :no:

PS: A ještě se podívej taky na Grippeny. Tam to bylo to samý a v plné režii ČSSD.
[odkaz]
Avatar - theolli
20. 3. 2010 19:19
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
nikde jsem nanapsal že to byla záležitost jednoho podpisu naopak jsem všude psal že si ODS/ČSSD nemají co vičítat zase nevíš,co píšeš!
20. 3. 2010 19:22
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Já to vím moc dobře, ale ty, koukám, si opět napsal blitky a teď se z nich snažíš vylhat. :no:
Avatar - theolli
20. 3. 2010 19:26
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
ty jsi fakt asi nemocnej,ukaž mi kde jsem napsal že je to záležitost jednoho podpisu! No comment :-!
20. 3. 2010 19:29
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
"co udělal Topol než předal vládu? Na rychlo schválil nesmyslný nákup vojenské techniky a ne za milion ale za ninus miliardy!"

Co dodat. Ani nevíš, cos tu vyplodil. Jednu *** za druhou. :no:
Avatar - theolli
20. 3. 2010 19:31
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
koukám že je to opravdu oblast mimo tvé chápání.
20. 3. 2010 19:34
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Mimo chápání chytrých lidí, jsou tvý zvratky ve zdejších dizkuzích. Nikdo tu o tebe nestojí. Opravdu nikdo. :-! :no:
Avatar - theolli
20. 3. 2010 19:37
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
tebe se na to budu ptát šašku
20. 3. 2010 19:38
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Ani nečekám, že bys to mohl pochopit. :-!
Avatar - white label
20. 3. 2010 18:57
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Nic podobně vyhraněného jsem nenapsal, navíc jsi to nepochopil...
Kdyby tu ty velké dluhy vznikaly hlavně k vůli skutečným sociálním jistotám, to by bylo relativně naopak spíš chvályhodné... Jenže ony tu vznikaly/jí i bez nich, jen někteří o těch sociálních jistotách především moc rádí mluví, logicky nejvíc a hlavně před volbama, největší podvodníky poznáš vždycky podle toho, že dopředu bezostyšně slibují něco, co sami nikdy nemůžou objektivně splnit...
Na to aby jsi zjistil ve kterých oddobích jaké vlády se vytvořily největší části celkového dluhu nepotřebuješ ani Blesk ani MF...
20. 3. 2010 19:20
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Tady to nevyřešíme. Jen malá poznámka - za komunistů byl rozpočet v plusu a přece to stálo za ho... Už jen proto jsou čísla z jednotlivích let k ničemu. Není problám udělat jeden rok vyrovnaný rozpočet, kvůli kterému pak budou další roky ve vícenásobných schodcích. Nebo jsou dle tebe v době velkých deficitů snad ve všech důležitých státech takoví idioti / ať už vpravo, vlevo, nahoře či dole /, že ještě zvětšují vládní výdaje ? Vždyť by dle tebe stačilo výdaje naopak snížit a docílit tak menšího deficitu. Tomu však nikdo z lidí co mají nějakou odpovědnost asi moc nevěří. Asi dobře vědí, že by tyto " úspory " vedly ještě k větším deficitům .
Avatar - white label
20. 3. 2010 19:43
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Deficit SR je v podstatě "dluh". Pokud si např. půjčíš větší část peněz, vznikne ti i větší dluh. Pokud ty prachy prohraješ v automatech, nebo propiješ je to hodně špatný/zbytečný dluh.
Pokud za něj postavíš dům, je to něco jako "dobrý" dluh.
V delším období (ČSSD nikdy nevládla pouze jeden rok) kdy vládli oranžoví, docházelo k výrazně většímu zadlužovaní státu!
Ptám se, jak se to (stejně výrazně) celkově projevalo?
O kolik víc se v těch letech více např. "postavilo nemocnic" apod.
To ani nemluvím o finančně velmi "přínosných" hurá akcích (bez jakýchkoli záruk) jako byl třeba Philips v Hranicích...
20. 3. 2010 19:13
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Mimochodem, největší počet milionářů na km2 má dozajista Monako. ;-)
Avatar - theolli
20. 3. 2010 19:23
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
jj,to mi uniklo
20. 3. 2010 19:26
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
A co San Marino? Lichtensteinsko? Lucembursko? A další ministáty? Taky unikly?
Avatar - theolli
20. 3. 2010 19:29
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
nechytej mě za slovo dobře víš jak jsem to myslel a jestli ne nemám si s tebou hlupáku co říct :-!
20. 3. 2010 19:32
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Jenže ty ve všem co píšeš, píšeš nesmysly a lži, co nemají s realitou ani pravdou, nic společného. Vše jsou jen výplody tvého chorého mozku, kterými zde zapleveluješ diskuze.

V ničem se nevyznáš, ničemu nerozumíš a proto sem píšeš tyto žvásty. A proto ti to už taky dost lidí napsalo a ta druhá půlka má z tebe nepokrytou srandu. Pochop to. :-! :no:
20. 3. 2010 17:50
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Možná to třeba ty vidíš víc barevně než bylo napsáno.
Avatar - white label
20. 3. 2010 18:10
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
To je taky možné, ale stejně tak je možné, že on to vidí především "negativně" a neumí se na to podívat s nadhledem a v jiné, než jen "sociální" rovině. ;-)
20. 3. 2010 18:14
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Ty si myslýš, že GTI má nadhled ? Čekáš to snad od někoho, kdo se chodí bavit, a to dost často, provokováním ostatních ? U člověka s nadhledem bych čekal jiný způsob realizace.
Avatar - white label
20. 3. 2010 18:42
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Podle čeho usuzuješ, že ten kdo provokuje, nemůže mít nadhled, nebo jakým způsobem se to vylučuje?
20. 3. 2010 18:55
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Pánové jsou spíš osobně zamindrákovaní. Jinak si nedovedu vysvětlit tuto prachsprostou závist. :-!
Avatar - white label
20. 3. 2010 19:03
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Navíc já psal o chybějícím nadhledu Petrka, případný nadhled GTIho jsem vůbec neřešil, i když i jemu občas také chybí, což jsem mu osobně taky nedávno připomínal v úplně jiné diskusi.. ;-)
19. 3. 2010 14:59
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Jen ho nech, ten má z GTI totální mindrák a je sranda číst ty jeho křeče. ;-)
19. 3. 2010 14:32
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
no to je omyl - když ráno otevře garáž a pískne do ní, tak se mu ozvěna vrátí až za půl hodiny. Pak rozsvítí světla v garáži dálkovým ovladačem -- což ČEZu způsobí krátkodobý pokles vývozu elektřiny a jde vybírat vůz, který padne k jeho aktuálnímu ohozu. Podle dnešní nálady ho skromně tipuji na podřadný, byť ještě sociálně přijatelný Aston Martin či Maybach, v kterém dnes vyrazil za zábavou. Je hezky, takže v Golfovém klubu bude narváno.....
20. 3. 2010 15:30
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
To pripomina historku jak zpevak ze skupiny Rolling Stone Charlie Watts vlastni velkou kolekci "historickych vozu" a pritom vubec nikdy nemel ridicak!

Jen otevre svou garaz a od casu pusti motor a poslocha zvuk V12/V8...atd. >:D
19. 3. 2010 14:32
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Píši jak o švorcácích tak o diamantových kovbojích. Píši o světě aut o autech světa. A k nim jak ti švorcáci, tak diamantoví kovbojové tak nějak historicky... patří ;-)
19. 3. 2010 15:13
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
Do té doby, co bude vůz odrážet společenský status majitele, pak ano. Jen aby se tu opět nezjevila rudá záře nad Kladnem, pak by ti Lidový milice ukázaly, kam se svým společenským statusem patříš - nyní již bez toho auta. A poté již vůz nebude zosobňovat tebe, nýbrž míru tvé kolaborace, či duševního bahna
neregistrovaný "hetzer"
19. 3. 2010 16:26
Re: ÚSTŘEDNÍ TOPENÍ
nepises ani tak o autech jako o povrchnosti. na psani mas talent, to se musi nechat :-!
Avatar - pocitac
19. 3. 2010 16:45
Passat vs Mondeo
Moc nerozumím tomu, jak někdo může dát přednost Passatu před Mondeem? Osobně bych neváhal ani minutu. Chápu to se Superbem, to je spíš vlastenecká záležitost, ale Passat? S jeho pověstí snad nejporuchovějšího folcvágnu? Vždyť je to už pomalu nechtěná bazarovka, kdo tohle může kupovat?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ada je zase tady
20. 3. 2010 11:08
Re: Passat vs Mondeo
Ja zase nechapu, jak nekdo muze dat prednost Mondeu pred Passatem. Vzdyt Mondeo nema TDI ani 4motion... >:-[]

A uz vubec nechapu loosera, ktery si koupi rendlik rybnik. Dokud se prodaval velky satis, odpovedi na tuto otazku byla sexualni orientace majitele, ale laguna? Ledaze by nekdo mel v servisu u rendliku nejakou vyhlidnutou damicku a hledal duvod, proc tam kazdy tyden jezdit s nejakou poruchou. >:D
Avatar - Emel
20. 3. 2010 13:08
Re: Passat vs Mondeo
Mondeo nemá TDI, Passat zase nemá TDCI.. opravdu tě to písmenko tolik irituje? Pokud už bych nějakým nedopatřením musel kupovat Passat, pak jedině jako TSI... s 1.4 jako základ, s 2.0 pro radost.

A Laguna? Slušné auto s dobrou výbavou za málo peněz. Poslední testy ukazují i na lepší kvalitu než v minulé generaci, tedy daleko před Passatem. Pokud potřebuješ najet nějakých 10.000km za rok s rodinou, můžeš vzít s klidným srdcem základní osvědčený benzínový dvoulitr v kombíku za nějakých 450. I nafty jsou hodně slušné, třeba střední 2.0dCi 110kW. Pokud bys měl chuť na něco lepšího, GT nebo black s 4cotrol je celkem zajímavé, ale za tu cenu už se dá vybrat i ledacos jiného.
Avatar - Ada je zase tady
20. 3. 2010 21:10
Re: Passat vs Mondeo
>:-[] Nejde mi o nejake to pismenko, ale o spolehlivost... Passat bez dieselu a bez 4x4? :-O No to si radeji kup nejakou tu lagunu >:-[] Uzij si ji >:-[]

PS: rocne najizdim v prumeru 50 tis km. Posledni 2 roky jeste o neco vic. Dve tretiny po dalnicich s prumernou rychlosti nad 120kmph. A proto bych koupil vzdy jen vozidlo nemecke (s vyjimkou Opelu), ci japonske (s vyjimkou hnissanu).
Avatar - Emel
20. 3. 2010 21:38
Re: Passat vs Mondeo
Jen tak pro zajímavost, ve střední naftě dle AutoBildu to teď se spolehlivostí stojí takto (ty body jsou samozřejmě trestné):

1) Laguna III 2.0dCi 13b
2) Avensis 2.0D 15b
3-4) Mondeo 2.0TDCI 24b
3-4) C 220CDI 24b
5) Alfa 159 2.4JTD 28b
6) A4 1.9TDI 30b
7) Laguna II 1.9dCi 33b
8) Passat 2.0TDI 41b
20. 3. 2010 22:18
Re: Passat vs Mondeo
zmen uhol pohladu...cim viac bodv tym lepsie a hned to vyzera podla predstavy niektorych miestnych diskuterov :-)
Avatar - white label
20. 3. 2010 23:00
Re: Passat vs Mondeo
Vyber ve světě zcela náhodně! jednu! 18ti letou dívku z Francie, Japonska, USA, Německa, Itálie, Česka, Slovenska...atd.
A podle této skupiny náhodných "zástupkyň" jednotlivých států, urči obecnou krásu žen v jednotlivých státech světa.
Bude to mít logicky velmi podobnou výpovědní hodnotu, jako tahle "tabulka"...

P.S. Ale jinak docela přemýšlím, kam se asi tentokrát poděla ta neobjektivita německých motožurnalistů, která je (podle zdejších "znalců") tak typická i pro AutoBild/Tip...
Kolik lidí by tady asi tak věřilo výsledku, kde by byly v této "tabulce" nejlepší německé vozy (viz např. srovnávací testy v AutoBildu)
Proč u nich není v tomto případě AutoBild stejně "trapný a nedůvěryhodný", tak jako obvykle? :*) ;-)
Avatar - Emel
21. 3. 2010 07:55
Re: Passat vs Mondeo
No, samozřejmě v tom může být i trochu smůly nebo štěstí, je potřeba si to dát do kontextu s dalšími informacemi - umístění dalších aktuálních aut značky, výsledky TUV nebo ADAC apod. Je to ale to nejlepší co znám, ty testy jsou dělané hodně důkladně na základě předem daných kritérií, 100tkm a následná rozborka auta toho hodně odhalí - třeba i u té Laguny. Znáš něco lepšího, na základě čeho bys řekl, že třeba Fiat kvalitní auta nedělá? Řeči, rádoby zkušenosti různých známých... také na základě jednoho kusu.

TUV je pro mě méně vypovídající proto, že podle mé zkušenosti je většina poruch odstraněna mimo STK při garančkách nebo běžném servisu... a tyto se ve výsledku nijak nepromítnou.

Mimochodem, pokud bychom se bavili o VW, tak už to jedním kusem neodbudeš... tak nehoráznou smůlu mít nemůže ;-). A i s těma holkama je slušná šance, že by to dopadlo +- dobře, byť tam jsou "odchylky" větší a metodika testu problematická.
Avatar - white label
20. 3. 2010 11:51
Re: Passat vs Mondeo
"Nechtěná bazarovka"... >:D
Ty zase tradičně "perlíš"... 8-s :*)
Mrkni se někdy kolik stojí ojetý Passat v porovnání se srovnatelným Mondeem, a to jak v současných, tak v těch minulých generacích...
;-)
Střední proud
Střední proud je konzerva, střední proud je obrovská síla, střední proud je Tsunami. Jak vybočíš, smete tě a těžko se vracíš zpět. A když, tak těžce krvácíš a rány hojíš dlouho.
To platí všude a ve všem. Na střeďáka útočí každý výrobce čehokoliv, v automobilovém průmyslu jakbysmet.
Trvale mase sděluješ všema kanálama co potřebuje slyšet a máš ji.
V tomhle je Toyota a VW nejdále. Co naplat, že jsou vedle nich stejně kvalitní, no i kvalitnější výrobky a dokonce levnější.
Klamání tělem platí ve fotbale, stejně jako napříč celou společností. Vždyť střeďák chce být obelháván. Virtualní realita.
Lituji všechny, kdo je semlet,ikdyž chápu, že to ani jínak nejde.
Kdo si umí vytáhnout ze světových headlinů to podstatné a objektivně posuzovat není střeďák. Pak ale kupuje tak trochu underground, anebo it the best. Tak co se ti víc zají?
Každý den rohlík, nebo 1x týdně bifťour?
Rozbalit vlákno
15
20. 3. 2010 02:23
Re: Střední proud
Já bych prosil ten steak medium rare. Děkuji. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
20. 3. 2010 11:10
Re: Střední proud
Tedy Passat TDI 4motion. Gratuluji :yes:
20. 3. 2010 11:49
Re: Střední proud
To určitě ne to bych si mohl dát ke steaku americké brambory a celo to polít kečupem. :-(
Avatar - white label
20. 3. 2010 11:56
Re: Střední proud
Proti (tvému) gustu (ameriky a kečup), žádný dišputát... ;-)
20. 3. 2010 13:55
Re: Střední proud
Ne nedávám si ke steaku ameriky a kečup stejně tak jako bych Passat TDI 4motion nenazval medium rare.Toť vše co jsem tim chtěl říct.
20. 3. 2010 15:55
Re: Střední proud
ono v dnešním světě spousty lidí zaměňuje spoustu načančané oblohy za chuť toho, proč vlastně prapůvodně přišli..... Pak si možná vzpomenou na chuť těch amerik a kečupu, ale chuť samotného steaku ne. Nebo něco málo z ní možná zbyde, ale smícháno se spoustou jiných, takže vlastně opravdová chuť zanikne..... ale platit se bude minimálně platinovkou a dlouho se bude znalecky meditovat o "chuti toho steaku"..........
20. 3. 2010 16:43
Re: Střední proud
A koukám že jsou i tací co mně pochopili. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
21. 3. 2010 00:59
Re: Střední proud
Houbeles. To, oc tu bezi u vozu teto tridy je jednoduse kvalita, spolehlivost, konzervativni design a dobre jizdni vlastnosti. Tedy podminkou nutnou je m.j. take pohon 4x4.

A to ani Mondeo, ani laguna nenabidnou. Proto jsou u vetsiny lidi zcela mimo hru.

Kdo nepoznal, nepochopi...
21. 3. 2010 10:12
Re: Střední proud
No to je Tvůj úhel pohledu. Kolik máš najeto v mondeu? Já nedám dopustit na 4x4, takže v tom souhlas, ale jako služebák jsem měl Mondeo předchozí a chvilku i současné generace. Celkem nějakých 160000 v nich. A pokud se budeme bavit o dvoukolkách střední třídy-mainstreamu, abych vysekl GTImu poklonu, za neustálou propagaci tohoto slova.... - tak Mondeo nemá konkurenci, co se podvozku týče - bavím se o standartních verzích - ne R, či ST apod - ale o základním standartu - a tam by Mondeo mohlo vyučovat.... Hlavně tedy předchozí generace, která byla lehčí a "hravější". Ta současná už je "těžší" váha - hlavně přes přední nápravu, ale pořád si uchovává převahu nad passatem(o laguně záměrně nepíšu, protože si to nezaslouží). Projeď si ta dvě auta. Obě jsou na špičce, co se týče běžného konzumu - pokud chceš trošku více hravosti - má navrch mondeo. Opět ale platí, že to je třešnička pro cca 5% těch, kteří si za volantem i přes porci kiláků chtějí trošku užít. A neber to jako útok proti VW, jak tady bývá dobrým zvykem pls.....
Avatar - Ada je zase tady
21. 3. 2010 22:25
Re: Střední proud
Neberu to jako utok. Ostatne jezdim japonskym autem. Poslednim Mondeem jsem nejezdil, jen tim predposlednim. Navic par tisic km s Focusem. Ano, v zasade maji podvozky docela hezky vyladene, ale ctyrkolka je zkratka ctyrkolka. Clovek nejezdi stale jen po suchem asfaltu. Nejde jen o naledi a snih, jak si mnozi, kteri nemaji zadnou zkusenost se ctyrkolkou, hloupe mysli. Jde m.j. hlavne o mokrou silnici, vyjete koleje plne vody a akvaplaning. Takze sorry, pokud Mondeo nema ctyrkolku, u spousty potencialnich zakazniku je proste "out". Ctyrkolka je podle mne take hlavni duvod, proc se to Subaru dostalo do prvni petky.
21. 3. 2010 22:55
Re: Střední proud
no jsem zvědav zda někdy v budoucnu ke čtyřkolce v "osobácích" Ford přistoupí - technologii už má - Kuga - i když to za SUV zrovna nepovažuji. Mondeo je skutečně dobře odladěné a i většinu situací, o kterých píšeš zvládne. Čtyřkolku dělal v osobácích snad naposledy v sieře a escortu...
Avatar - Ada je zase tady
22. 3. 2010 00:00
Re: Střední proud
O tom muzeme jen spekulovat. Faktem ovsem je, ze pokud nekdo najezdil stovky tisic km se ctyrkolkou, uz si dvoukolku nikdy nekoupi. Ostatni je zalezitost ekonomiky. Je automobilka XYZ tak silna, aby tyto vozy nabidla, nebo predem rezignuje a zaradi se do zastupu prumernych? To je byznysove rozhodnuti. VW to dela dobre. A Subaru taky - zejmena potom, co maji vlastni zajimavy diesel. Reakce verejnosti tomu odpovida. Novy Superb bude mit ted take verzi 4x4. Vysledkem bude, ze Mondeo muze ocekavat, i pres velmi dobre jizdni vlastnosti, asi urcity problem. Protoze cast tech, kteri by si Mondeo koupili, si koupi Superba.
22. 3. 2010 09:06
Re: Střední proud
už se nám to úží ;-) Tak ablosutní souhlas s tím návykem na 4x4. Je to zkrátka vyšší level aktivní bezpečnosti - a rozhodnutí každého, když ho nechce 8-s. A ad superb - myslím, že je to velmi povedený model a 3,6 s náhonem na čtyři v kombi - velmi dobrá volba....A jestli mají soudruzi u Forda rozum - časem tam čtyřkolu hodí - nebo čekají na hybrid...
22. 3. 2010 14:55
Re: Střední proud
Já najezdil přes milion na zadokolkách kolem šestset tisíc na předokolkách a několik desítek tisíc na 4x4 můj dojem je že kdo se nenaučí řídit tak je jedno na které kola ma náhon už jsem viděl i pár frajeru co mně předjížděli s čtyrkolkou na ne zrovna optimálním povrchu a pak vyletěli z cesty jak papíroví čerti.Čtyřkolka je o tom že když to neumíš skončíš v příkopu stejně jen ve vyšší rychlosti. >:D
22. 3. 2010 15:02
Re: Střední proud
tak on je to jeden z murphyho zákonů - pohon na všechna čtyři kola Vám zajistí pouze to, že uvíznete na vzdálených a hůře dostupných místech - a lze k tomu přesně dodat i to - a rozbijete si hubu ve větší rychlosti, protože fyzika platí pro všechny stejně....
22. 3. 2010 08:06
nic moc...
Nová legacy teda design nic moc ani na fotce, ani naživo. Trochu mi to připomíná jak když na první model škody 120 napasovali tu M-kovou kastli. Podle mě je nevzhledná jak zvenku, tak zevnitř - technicky určitě špatná nebude. :no:
Rozbalit vlákno
0