Testy
kesumb
2
kecy, mrtvolna r36 jela pred snad 15 lety stejne jako dnesni 2,0tsi s 206kw
Přejít do diskuze
V testu není prakticky žádná zmínka o pohonu quattro. Což je správně, tehdy byl svět ještě normální a zákazník nemusel řešit jestli má v autě za dvě mega opravdové quattro nebo jestli mu tam náhodou nenacpali tu ultraojebavku.
Ovšem ten hluk motoru byl asi velké faux pás..
Ovšem ten hluk motoru byl asi velké faux pás..
Ten motor nemá s vr6 nic společného, je to klasická V6 audi, pětiventil bez přímovstřiku. Jak byl nebo je spolehlivý, nevím, v době, kdy se v a6 objevil, jsem ho měl párkrát možnost srovnat s aktuální 530i a moc se nechytal, dynamicky zaostával a spotřeba o dva litry vyšší, ale tady nutno říct, že to bylo awd vs rwd.
Za to zmínili ten motor a to byl pěkný nepodar. Zná ten, kdo zkusil mrtvolné VR6. Vivat TSI.
Ano, staré poctivé quattro ve spojení s motorem před nápravou, když přišla zatáčka, museli všichniv autě přenést těžiště, aby se auto odchýlilo z přímého směru😊 pamatuju si na ten šok, když jsem po dvou A6 přesednul do 650i a pochopil v první zatáčce, co to vlastně znamená na nedotáčivost😊
edit: jinak srovnání staré poctivé quattro - bílá vs ošizené ultra😊
https😐/www.youtube.com/watch?…
zas takový propadák to není 😉
edit: jinak srovnání staré poctivé quattro - bílá vs ošizené ultra😊
https😐/www.youtube.com/watch?…
zas takový propadák to není 😉