V testu není prakticky žádná zmínka o pohonu quattro. Což je správně, tehdy byl svět ještě normální a zákazník nemusel řešit jestli má v autě za dvě mega opravdové quattro nebo jestli mu tam náhodou nenacpali tu ultraojebavku.
Ovšem ten hluk motoru byl asi velké faux pás..
KANKUNEN
1
Za to zmínili ten motor a to byl pěkný nepodar. Zná ten, kdo zkusil mrtvolné VR6. Vivat TSI.
Xylo
1
Mám asi 100 tisíc km v pasátu s 3.2 a nepřipadal mi nijak mrtvolný.
Dinar
1
Ten motor nemá s vr6 nic společného, je to klasická V6 audi, pětiventil bez přímovstřiku. Jak byl nebo je spolehlivý, nevím, v době, kdy se v a6 objevil, jsem ho měl párkrát možnost srovnat s aktuální 530i a moc se nechytal, dynamicky zaostával a spotřeba o dva litry vyšší, ale tady nutno říct, že to bylo awd vs rwd.
kesumb
1
v tehle a6 to chtelo 2,7t nebo 4,2…
kesumb
2
kecy, mrtvolna r36 jela pred snad 15 lety stejne jako dnesni 2,0tsi s 206kw
Mig_35
0
VR6 není R36 😉
speedfred
1
A čo to bolo?
Pri 3.2fsi mám za to že to bola VR6 a R36 mala väčší objem a vykon.
Mig_35
1
Mas pravdu😊
Spis asi bylo myšleno, ze Kankunen mluví o starších (mrtvolnych) verzích.
Mig_35
0
Ano, staré poctivé quattro ve spojení s motorem před nápravou, když přišla zatáčka, museli všichniv autě přenést těžiště, aby se auto odchýlilo z přímého směru😊 pamatuju si na ten šok, když jsem po dvou A6 přesednul do 650i a pochopil v první zatáčce, co to vlastně znamená na nedotáčivost😊
edit: jinak srovnání staré poctivé quattro - bílá vs ošizené ultra😊 https😐/www.youtube.com/watch?…
zas takový propadák to není 😉
Ovšem ten hluk motoru byl asi velké faux pás..
Pri 3.2fsi mám za to že to bola VR6 a R36 mala väčší objem a vykon.
Spis asi bylo myšleno, ze Kankunen mluví o starších (mrtvolnych) verzích.
edit: jinak srovnání staré poctivé quattro - bílá vs ošizené ultra😊
https😐/www.youtube.com/watch?…
zas takový propadák to není 😉