Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A6 Avant 3,0 Quattro

Modernizaci řady A6 se pro tentokrát ani nedá říkat facelift (což se dá volně přeložit jako vylepšení vzhledu). Oku viditelných změn je totiž na tomto poměrně konzervativním autě jen málo. O to více vynikají na první pohled neznatelné, technické změny, které posouvají tento již beztak propracovaný vůz ještě výše.
Zpět na článek
22. 1. 2023 10:14
22. 1. 2023 10:42
22. 1. 2023 14:33
22. 1. 2023 15:48
22. 1. 2023 17:17
22. 1. 2023 17:18
22. 1. 2023 19:09
22. 1. 2023 21:43
22. 1. 2023 22:11
23. 1. 2023 08:32
22. 1. 2023 10:14
quattro
V testu není prakticky žádná zmínka o pohonu quattro. Což je správně, tehdy byl svět ještě normální a zákazník nemusel řešit jestli má v autě za dvě mega opravdové quattro nebo jestli mu tam náhodou nenacpali tu ultraojebavku.

Ovšem ten hluk motoru byl asi velké faux pás..
Rozbalit vlákno
9
Avatar - KANKUNEN
22. 1. 2023 10:42
Re: quattro
Za to zmínili ten motor a to byl pěkný nepodar. Zná ten, kdo zkusil mrtvolné VR6. Vivat TSI.
22. 1. 2023 14:33
Re: quattro
Mám asi 100 tisíc km v pasátu s 3.2 a nepřipadal mi nijak mrtvolný.
Avatar - Dinar
22. 1. 2023 15:48
Re: quattro
Ten motor nemá s vr6 nic společného, je to klasická V6 audi, pětiventil bez přímovstřiku. Jak byl nebo je spolehlivý, nevím, v době, kdy se v a6 objevil, jsem ho měl párkrát možnost srovnat s aktuální 530i a moc se nechytal, dynamicky zaostával a spotřeba o dva litry vyšší, ale tady nutno říct, že to bylo awd vs rwd.
22. 1. 2023 17:17
Re: quattro
v tehle a6 to chtelo 2,7t nebo 4,2…
22. 1. 2023 17:18
Re: quattro
kecy, mrtvolna r36 jela pred snad 15 lety stejne jako dnesni 2,0tsi s 206kw
Avatar - speedfred
22. 1. 2023 21:43
Re: quattro
A čo to bolo?
Pri 3.2fsi mám za to že to bola VR6 a R36 mala väčší objem a vykon.
22. 1. 2023 22:11
Re: quattro
Mas pravdu:)
Spis asi bylo myšleno, ze Kankunen mluví o starších (mrtvolnych) verzích.
23. 1. 2023 08:32
Re: quattro
Ano, staré poctivé quattro ve spojení s motorem před nápravou, když přišla zatáčka, museli všichniv autě přenést těžiště, aby se auto odchýlilo z přímého směru:) pamatuju si na ten šok, když jsem po dvou A6 přesednul do 650i a pochopil v první zatáčce, co to vlastně znamená na nedotáčivost:)

edit: jinak srovnání staré poctivé quattro - bílá vs ošizené ultra:)
https://www.youtube.com/watch?…
zas takový propadák to není ;-)