Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Porsche Panamera v jižní Francii (nové fotografie)

Do premiéry zbývá ještě více než rok, ale testovací program na veřejných tratích již musí běžet naplno. Poslední zastávkou na světovém testovacím maratonu jsou prudká stoupání v jižní Francii.
Zpět na článek
22. 8. 2007 13:44
neregistrovaný "Mikulajda"
22. 8. 2007 09:47
neregistrovaný "Tomes"
22. 8. 2007 09:53
neregistrovaný "M!"
22. 8. 2007 10:04
neregistrovaný "jelito"
22. 8. 2007 13:17
neregistrovaný "Frantik"
22. 8. 2007 10:10
neregistrovaný "Leftie"
22. 8. 2007 10:12
22. 8. 2007 11:46
neregistrovaný "ozojik"
22. 8. 2007 10:21
anonym
22. 8. 2007 14:16
anonym
22. 8. 2007 10:37
neregistrovaný "marcus"
22. 8. 2007 10:40
neregistrovaný "twilite911"
22. 8. 2007 11:01
neregistrovaný "shaggy"
22. 8. 2007 11:07
anonym
22. 8. 2007 11:25
neregistrovaný "Lol"
22. 8. 2007 11:26
anonym
22. 8. 2007 11:52
neregistrovaný "ozojik"
22. 8. 2007 11:50
neregistrovaný "ozojik"
22. 8. 2007 13:19
neregistrovaný "cmb"
22. 8. 2007 13:57
neregistrovaný "cmb"
22. 8. 2007 13:23
neregistrovaný "AHNOHNYM"
22. 8. 2007 13:51
neregistrovaný "Mikulajda"
24. 8. 2007 02:01
anonym
22. 8. 2007 15:29
neregistrovaný "LS"
22. 8. 2007 21:50
neregistrovaný "shaggy"
22. 8. 2007 21:45
neregistrovaný "shaggy"
23. 8. 2007 07:04
neregistrovaný "M.K."
23. 8. 2007 11:44
neregistrovaný "shaggy"
22. 8. 2007 12:22
neregistrovaný "Hewer"
22. 8. 2007 17:57
neregistrovaný "Wenca"
22. 8. 2007 12:44
neregistrovaný "ZZ"
22. 8. 2007 13:16
neregistrovaný "blue.sun"
22. 8. 2007 13:25
neregistrovaný "VDC"
22. 8. 2007 13:14
neregistrovaný "blue.sun"
22. 8. 2007 13:44
22. 8. 2007 13:54
neregistrovaný "Mikulajda"
22. 8. 2007 15:32
neregistrovaný "RnaliM"
22. 8. 2007 19:18
neregistrovaný "Tom"
22. 8. 2007 21:38
neregistrovaný "RnaliM"
22. 8. 2007 14:36
neregistrovaný "Wenca"
22. 8. 2007 15:17
neregistrovaný "metuS"
22. 8. 2007 16:39
neregistrovaný "Bezmimičnej"
22. 8. 2007 15:25
neregistrovaný "Re"
22. 8. 2007 19:06
neregistrovaný "Wenca"
22. 8. 2007 21:24
neregistrovaný "Re"
22. 8. 2007 21:30
neregistrovaný "Re"
22. 8. 2007 22:06
neregistrovaný "Re"
23. 8. 2007 00:08
neregistrovaný "Re"
23. 8. 2007 11:25
neregistrovaný "Wenca"
23. 8. 2007 11:52
neregistrovaný "Wenca"
23. 8. 2007 12:11
neregistrovaný "Re"
23. 8. 2007 14:24
neregistrovaný "Wenca"
23. 8. 2007 17:49
neregistrovaný "Re"
22. 8. 2007 15:29
22. 8. 2007 17:43
neregistrovaný "chybny krok"
22. 8. 2007 20:01
anonym
22. 8. 2007 20:45
22. 8. 2007 20:51
Avatar - 125S
22. 8. 2007 09:29
Kam se hrabe na Rapide nebo Quattroporte
Tohle mi přijde jako smíšenina sníženýho Cayene a Boxtru, ale uvidíme až odhodí poslední masky... :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Charger
22. 8. 2007 09:33
Re: Kam se hrabe na Rapide nebo Quattroporte
No jo, ale u Porsche nikdy nešlo až tak o styl jako o jízdní vlastnosti...no ale zatím se mi to auto zdá tak trochu obézní :-|
neregistrovaný "Mikulajda"
22. 8. 2007 13:44
Re: Kam se hrabe na Rapide nebo Quattroporte
Podle me bude mit famozni jizdni vlastnosti, ale i dlazebni kostka vipada atleticteji...
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2007 13:45
Re: Kam se hrabe na Rapide nebo Quattroporte
>:D >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2007 13:48
Re: Kam se hrabe na Rapide nebo Quattroporte
Na Rapide nemá určitě, předpokládám, že u AM bude cenovka podstatně výš a na Qporte by mohl ztrácet co se týká vnějšího designu.
neregistrovaný "Tomes"
22. 8. 2007 09:47
Ošklivka...
:no: Je to ašklivá splácanina!!! :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M!"
22. 8. 2007 09:53
je to osklive, ale
;-\ ;-\ Je to ošklivé, ale na druhé straně Cayenne se mi taky nelíbil a prodává se jako blázen.. no uvidíme :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jelito"
22. 8. 2007 10:04
boha marija
co nas este potka , folcwagen motor do 4dverovyho porsche ... kam ten svet speje .... uz cayene byl k zbliti , tak este ted panameeera s folcwagnem ...
peklo na zemi ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Frantik"
22. 8. 2007 13:17
Re: boha marija
podíval jsi se na účet, zjistil jsi na na Porsche nemáš a nebudeš mít. Možná že ani na jeho model 1:43. Tak píšeš, že to je auto na zblití...
Inu tomu se říká kyselé hrozny,...visí příliš vysoko.
neregistrovaný "Leftie"
22. 8. 2007 10:10
Hmmm...super603
Vyzerá to ako TATRA Super603 :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CountachSV
22. 8. 2007 11:49
Re: Hmmm...super603
až na to že ta měla styl. A nevypadala jako nakrojenej štrůdl od babičky a co mě teda dostalo je ten motor od VW... to je teda masakr. Horko těžko sem překousával Lamborghini a Audi a teďka todle... no jo hlavní akcionář. Hrůza.
22. 8. 2007 10:12
Jižní francie...
... řidičův ráj, civilní RZety jak se patří. :yes: Nedávno jsem tam byl s Fabii 1.2, držela se holka víc než statečně a co víc... za celou dobu nás ani jedna Panamera nepředjela :-) >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ozojik"
22. 8. 2007 11:46
Re: Jižní francie...
tak ale s 1.2 motorom...sa cuduj ;-)
anonym
22. 8. 2007 10:21
porsche
heh..este nech spracia nieco ako passat a zoberu si od nich este aj motor..to je teda znacka..teda porsche je uz asi v pekne sracke
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 8. 2007 14:16
Re: porsche
aspon ti to opravi v kazdy garazi ;-)
neregistrovaný "marcus"
22. 8. 2007 10:37
To je paskvil
To nemůžou myslet vážně takovej paskvil,to Cayenne je proti týhle prodloužený 911 nádhernej.To si koupí někdo leda z recese.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "twilite911"
22. 8. 2007 10:40
hmm...
Porsche miluju a ze všech těch fotek jsem hodně rozpačitej... na druhou stranu automobilka slibuje, že skutečná podoba prý bude výrazně lepší než jakákoliv vizualizace, kterou jsme měli možnost zatím vidět. že by ten prototyp byl záměrně hnusnej?? cayenne mi taky hrozně leze krkem, ale bez něj by porsche už neexistovalo... a je fakt, že když se s ním člověk sveze, tak je to skutečnej porsche zážitek, jen v poněkud větším balení - žádné jiné SUV takhle nejede. ale s 911 to nemá nic společného :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "shaggy"
22. 8. 2007 11:01
15"
nedali na to min. o 2 cisla mensie kola? vyzeraju troska stratene... 8-s
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 8. 2007 11:07
ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
uz davno som prestal reagovat ale aj tak si nedam pokoja.Ty co sa tu stale ozivaju su ludia maximalne bez vkusu.Cayenne je naaaadhedrne auticko a Panamera bude tiez.Mam strednu umelecku a vyska design.Kolegovia maju ten isty nazor a az srdce zaboli ked tu niekto trepne taku hlupost co sa tyka designu aut.Nieje to az taka pravda ze to je vec vkusu to je blbost.Lutujem tych predomnou nexcel by som zit s takym nazorom ako oni to by som radsej prisiel o zrak
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Lol"
22. 8. 2007 11:25
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
Od toho aku mas skolu myslim absolutne nezalezi aky mas vkus >:D
anonym
22. 8. 2007 11:26
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
Je zaujímavé, že Cayenne, alebo hociktoré nové BMW, vyzerajú v reále oveľa krajšie než na fotkách, čo napr. u áut z Ingolstadtu vnímam presne naopak. Ten pravopis v nadpise bol úmysel?
neregistrovaný "ozojik"
22. 8. 2007 11:52
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
to iste plati aj o F599.kdo nevidel neuveri
Avatar - Charger
22. 8. 2007 15:32
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
u 599 hodně záleží na barvě- viděl jsem černou a docela oničem a pak jsem viděl červenou a to bylo jiné kafe
neregistrovaný "ozojik"
22. 8. 2007 11:50
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
urobit auto dotiahnute do detailu po stranke designu je jedna vec.aby sa pacila druhym ludom je druha vec.cize ak sa na auto pozres z profesionalneho uhla,ano,Cayenne nema ziadne zle proporcie,je dotiahnute stylovo aj designovo,posobi profesionalne.suhlasim.AKORAT ZE SA MI VOBEC NEPACI.takze "vo tom to je"
neregistrovaný "cmb"
22. 8. 2007 13:19
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
Ja sa tiez zivim designom a toto auto sa mi nepaci - je nudne. Waw to je uchylne si mysliet ze designeri a umelci su ti uzasni a jedini ktori tomu rozumeju. V umeni prosim, ale v designe? Inak: auto JE spotrebna vec. Vopred je dane komu je auto urcene, aku klientelu ma oslovit. Je to dobry tip, presvedcit niektoru automobilku aby navrhovala auta vylucne pre "umelcov" - chcel by som vidiet taky design na ktorom by sa zhodli VSETCI umelci a designeri.
22. 8. 2007 13:40
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
co treba toto ;-) [odkaz]
neregistrovaný "cmb"
22. 8. 2007 13:57
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
ano, presne na nieco podobne som myslel :-)
neregistrovaný "AHNOHNYM"
22. 8. 2007 13:23
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
ty si kto? guru designu? clovece... to ze mas vysku z designu neznamena ze si boh... ja som architekt a poviem ti ze tie auta od porsche su grc... odporne. Inac tym svojim prispevkom si iba potvrdil.... ze aj designeri mozu byt niektori podpriemerni tupci.

SLEDUJ TROCHA ZAHRANICNU TLAC A FORA O DESIGNE AUT.... A POCHOPIS SVOJ AJ TVOJICH KOLEGOV... BIG MISTAKE.

bol jeden pekny hlod v car magazine ... kedysi auta fotili z takych uhlov... aby vyzerali dlhsie, vacsie, drahsie. Dnes foti porsche svoj cayenne tak, aby vyzeral mensie, viac sportovo a nie prerastene... dokonca reklamne fotky su stretchnute v photoshope... toto je porsche?

a este nieco... pokial si robil design na stu bratislava, alebo tu kosice.... NEMAS SA CIM CHVALIT... POZNAM UROVEN PRAC CO TAM TIPCI ROBIA. AK SI SI NAHODOU SPLHOL VSVU... TO NEZNAMENA ZE SI GENIUS. AJ TAM JE KOPEC MAGOROV.

PRAJEM TVOJMU OKOLIU VELA SIL V AKCEPTOVANI TVOJHO PREHNANEHO EGA... A PRAJEM TI ABY SI CO NAJSKOR PADOL NA HUBU... ABY SI SA POUCIL, A NETVARIL SA AKO POLOBOH... AZ POTOM NEBUDES SEDIET V NEJAKEJ SMRADLAVEJ DIERE... A DOSTANES SA K NORMALNEJ PRACI.... ......PEACE.....
neregistrovaný "Mikulajda"
22. 8. 2007 13:51
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
Prave si sve skole, okoli, kamaradum a heroickemu egu utrhl peknej kus ostudy. Gratuluji a uz se tesim ne nejakou slataninu z vasi Bozske Slovenske produkce :-!
anonym
24. 8. 2007 02:01
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
to "slovenske" je trochu irelevantne, nie?
neregistrovaný "LS"
22. 8. 2007 15:29
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
No hlavně že ses ozival >:D >:D
neregistrovaný "shaggy"
22. 8. 2007 21:50
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
ono sa ozIvaju dokonca tY bez vkusu... >:D >:D >:D
ma VS titul a v jednej kratkej vete spravi dve hrubky >:D >:D >:D

BTW: na gramatiku na webe zvysoka kaslem, ale toto mi proste nedalo 8-s
neregistrovaný "shaggy"
22. 8. 2007 21:45
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
no ano, chlapec ma skoly, pozor na neho! dokonca je to umelec! hm, tak a teraz sa nam ma pacit to co povie studovany dizajner??? a co by si este nechcel?! aby sme vsetci volili jednu stranu?
PS: uz je par "umelcov" co si myslia, ze ked sa vyseru na platno je to umenie. ale pre mna to budu vzdy len sracky!
neregistrovaný "M.K."
23. 8. 2007 07:04
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
Co sa tu do neho navazate? Vkus ma kazdy iny a je to velmi individualne. Mne sa Porsche na fotkach nieze nepaci, ale nie je to moja srdcovka a neposobi tak sportovo a dravo ako znacky z ITA, lenze nazivo je to uplne o niecom inom, vidiet Porsche na vlastne oci je zazitok a je minimalne 3x krajsie ako na fotkach. Mimochodom, mne sa Panamera celkom pozdava a pamatam si, ze podobne reakcie boli aj na facelift Cayenne. Takmer kazdy tu pisal, ze aky je to hnus a je to este horsie ako pred faceliftom, ked to malo maskovanie a zrazu ak sa objavili uz oficialne fotky, tak negativnych nazorov takmer vobec nebolo a pisalo sa, ze je to celkom fajn, paci sa a podobne.
neregistrovaný "shaggy"
23. 8. 2007 11:44
Re: ozivaju sa tu iba ty bez vkusu
no vsak prave, ze vkus ma kazdy iny a krasa je posudzovana subjektivne. ale precitaj si este raz a poriadne co pise pan studovany...
22. 8. 2007 12:15
Kdy porsche zacne vyrabet nakladaky a vozy podobny Roomsteru
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hewer"
22. 8. 2007 12:22
asi bych tak nepohrdal...
ale zas to tak špatný nebude... až to úplně odkamuflujou daj na ní stříbrnej lak a pořádný litiny tak stejně budete mít všichni hubu dokořán!!! no a motor od VW taky nebude špatnej je lepší když tam šounou něco vyzkoušenýho a postupem času přihodí ještě svůj motůrek...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Wenca"
22. 8. 2007 17:57
Re: asi bych tak nepohrdal...
Ty seš můj člověk máš naprostej recht.
neregistrovaný "ZZ"
22. 8. 2007 12:44
OT: New Laguna
Tady je úplně všechno. [odkaz]
Pro mě teda dost velký zklamání ;-\ 8-s
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "blue.sun"
22. 8. 2007 13:16
Re: OT: New Laguna
Designově se mi zdá býti poněkud mdlá... slabě řečeno.
neregistrovaný "VDC"
22. 8. 2007 13:25
Re: OT: New Laguna
No je to nejaky podivny... ;-\ Ale interier je :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2007 13:42
Re: OT: New Laguna
Hmm. Naštěstí jsem v nic nedoufal.. Interiér je pěknej, to jo, ale jinak 0 od 0. Citroen je přeci jen jinde. I když současná Laguna před faceliftem docela ušla. Na druhou stranu, pro toho, kdo nechce jít úplně s mainstreemem a vyhovují mu francouzská auta charakterem, nezáleží mu na značce, ani na vnějším designu a tráví většinu dne na silnici, tak pro něj by ten interiér mohl být lákadlo.
neregistrovaný "blue.sun"
22. 8. 2007 13:14
:(
Zajímalo by mě, kam až v dnešní době, kdy se mluví o blížící se ropné krizi a přetřásá se stále ekologie, půjdou ty německé závody ve zbrojení mezi M-B, BMW, Audi a Porsche?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ruffi
22. 8. 2007 13:44
design
Možno to vyzerá kus tak nejak zvláštne...Podľa mňa je to stále Porsche s vynikajúcim podvozkom a skvelými jazdnými vlastnosťami.Maskovanie može niekedy klamať.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2007 13:47
Vsichni hodnoti design........
....ale pritom ten ani nelze hodnotit.Ta kamuflaz funguje,a vse zakamufluje-ta zad,to je opravdu takova nabobtnala 911,coz je trochu skoda,nebot by takova byt nemusela(neni tam motor,mozna jen ty baterky k tomu elektromotoru).Uvidime,jenom....-vzdycky ta kamuflaz vypada,jako by vozidlo prave projelo nejakym bahnem....... :-| ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mikulajda"
22. 8. 2007 13:54
Re: Vsichni hodnoti design........
Mas pravdu ze kamuflaz ma design auta znemoznit, ale tady uz je ji docela pomalu a vadi mi (zatim) ze nevipada moc atleticky. V tom je Rapide nebo Quatroporte o dost lepsi. No uvidime
22. 8. 2007 14:22
OT: Nový Ford "Fiesta" !!!
Vo Frankfurte bude okrem prototypu Kuga predstaveny aj concept nastupcu Fiesty. Auto má vraj byt na 85% predobrazom seriovej verzie. Obrazok realneho conceptu (nie photoshop!) je tu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2007 14:31
Re: OT: Nový Ford "Fiesta" !!!
Tak musím říct, že tohle se povedlo. Je to sice trochu karikaturní a interiér taky bude chtít zcivilizovat, to uznávám, ale celkový dojem je pozitivní. Trochu jako GPunto na stereoidech, ale co, je vidět, že je to velmi orientované na mladé, kteří si příliš hlavu lámat nebudou a dají hodně na první dojem.
neregistrovaný "RnaliM"
22. 8. 2007 15:32
Re: OT: Nový Ford "Fiesta" !!!
Cau, mam novu sim kartu, ta stara je na dne Egejskeho mora, cisla v starom notebooku v praci. Som uplne mimo... ;-) Posli mi prosim SMS :-) dokedy si doma.
neregistrovaný "Tom"
22. 8. 2007 19:18
Re: OT: Nový Ford "Fiesta" !!!
tak napis sem nove cislo, uvidime, co sa da robit >:-[]
neregistrovaný "RnaliM"
22. 8. 2007 21:38
Re: OT: Nový Ford "Fiesta" !!!
D. za ochotu, vyriesene... ;-)
Avatar - Charger
22. 8. 2007 15:33
Re: OT: Nový Ford "Fiesta" !!!
sakra to bude pecka děcka :yes:
neregistrovaný "Wenca"
22. 8. 2007 14:36
Celkem dobrý
nechápu co všichni máte dyť to aato je celkem pěkný.Bez maskovaní pak bude vypadat ještě líp.Ale je fakt ža Aston Martin Rapide je hezčí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "metuS"
22. 8. 2007 15:17
porsche s tažákem
porsche s tažákem.......konec světa :-O nebo konec porsche... hagusy budou taky? před deseti lety by při dotazu, u prodejce porsche, o vybavení vozu tažákem následovala fyzická inzultace od prodavače. a dnes? porsche jako sportovní značka ztratila lesk.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Bezmimičnej"
22. 8. 2007 16:39
Re: porsche s tažákem
Kde se jen stala chyba ... ??
23. 8. 2007 07:52
Re: porsche s tažákem
Tažný zařízení má většinou každý testovací auto, mohli jsme ho vidět třeba i u Focusu CC. Tahání těžkých přívěsů slouží k testování převodovky-plynulost řazení, režimy...
neregistrovaný "Re"
22. 8. 2007 15:25
Co to melete?!
AM Rapide je laciny zpusob jak vytezit prachy z DB9. Tohle se nedela, pridat autu dvere a prodavat ho pod jinou cenovkou za vetsi balik. Ukazkovy priklad nedostatku tvurciho potencionalu. A vubec, vsichni co tady "grcate" nad Panamerou, jste uplne mimo misu. To auto je jina liga. Nejbliz jak se k nemu dostanete (plati vcetne VW motorizace) je kdyz si vyhonite ego v diskuzi. Fakt magori! Nemam slov
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Wenca"
22. 8. 2007 19:06
Re: Co to melete?!
Co to meleš ty?!Dyť Panamera je teda podle toho co ty říkáš to samí co Rapide.V podstatě je to 911 s dalším párem dveřím tak se sklidni ty chtráku.
neregistrovaný "Re"
22. 8. 2007 21:24
Re: Co to melete?!
Neni. Rapide je DB9 s parem dveri navic. Panamera je svebytny model, ktery nema s 911 spolecneho nic krome nynejsiho "looku" (designerskeho smeru) znacky Porsche, kvality Porsche a samozrejme znacku Porsche na kapote. Schvalne prehlizis "detail" umisteni motoru a celou podvozkovou platformu?
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2007 19:25
Re: Co to melete?!
>:D >:D Rapide je sice relativně levný způsob pro AM, ale ona ta Panamera taky nebude "uvařená z vody", konec konců i když by měla všechny díly jiné, tak pořád je zde vidět taktéž spíš tedy "neodvaha" udělat auto, které by nemělo něco společného s 911. A opět se dostáváme k meritu věci. Jde o to vydělat. AM asi neprodá tolik Rapide, aby bylo rentabilní vyrobit zcela nový model a Porsche zase nechce riskovat, že by vyrobilo auto, které neodkazuje na 911. Takže k přístupu AM i Porsche bych v tomhle ohledu byl schovívavý.
neregistrovaný "Re"
22. 8. 2007 21:30
Re: Co to melete?!
Pro tebe plati to same co sem napsal Wencovi. Micinko ( >:D ), Porsche uz je takove, na "neodvaze udelat auto", jak pises, je zalozena filozofie modelu 911 a da se prenest i na ostatni modely znacky. Podle toho jak se Porsche dari a taky podle toho ze 911 dokazala pretrvat v "nezmenene podobe" pres 40 let lze usoudit ze to tak zakaznici chteji. Proc menit neco co funguje? O sdilenych soucastkach se nebavime, to dneska dela kazdy.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2007 21:52
Re: Co to melete?!
No a proč u AM měnit něco, co - DB9 - funguje? Ano, všichni čekali jiné auto, ale vývoj je strašně nákladný, což jak uznáš si může Porsche mit VW dovolit a AM, bohužel, ne.
neregistrovaný "Re"
22. 8. 2007 22:06
Re: Co to melete?!
Chapu, rozumim. Penez na vyvoj se nedostava, zvlast po zmene vlastniku fabriky. Ale nestacim se divit, jak se vsichni z Rapide posadili na zadek. Aston je utahl na varenou nudli. DB9 je mimoradne krasne auto, ostatne DBS mi ted krasli plochu. Ale me vykradani sama sebe k takove znacce nesedi. Asi jsem holt jediny komu to neprijde uplne koser. S tim ale dokazu zit :)
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2007 23:10
Re: Co to melete?!
Mě to taky není úplně po chuti, že Rapide není jiné auto. To ovšem nemění nic na tom, že jsou podle tebe magoři všichni ti, co se jim Panamera nezdá příliš povedená (v rámci toho, co jsme zatím mohli vidět). Takže z ní se zrovna na zadek taky neposadím, ani s vědomím, že se inženýři ve Stuttgartu ráčili přesunout motor před řidiče. Což je vynucený krok, protože s motorem vzadu už by to asi při 2 + 2 nešlo. Panamera z mého pohledu není tolik exkluzivní co AM, ať už by její cena byla stejná, Rapide bude lepší volba, pokud by si chtěl auto co nepotkáš na silnici často, z čehož mám u Panamery obavy. Navíc ještě je tu F612 Scglti, takže movití mají z čeho vybírat. Uvidíme.
neregistrovaný "Re"
23. 8. 2007 00:08
Re: Co to melete?!
Asi sem to spatne vyjadril, bylo to smerovane na ty magory, kteri mluvili o umeni a pritom si dovolili pouzit ve stejne vete slova Panamera a grc (apod.). Exluzivita Rapide se bude odvijet od ceny, kterou si nedovolim ani tipovat. Budu sledovat kam se zaradi, da se ocekavat ze bude kralovat tride min. tou cenou(tak me napada jak ten segment pojmenovat). Porsche je v tomto pripade d...a prodejna. Ale zase nabidne to, co AM asi tezko: V10, V8, V6, hybrid. Me by nevadilo vidat Panameru 3x denne. Kazdopadne, jak rikas, uvidime. Konkurecne bude nabita...
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2007 09:58
Re: Co to melete?!
No mě, tedy bohužel se mě to až tak netýká, by vadilo mít drahý auto, který má většina. Viz třeba Cayenne, dnes mít "poršáka", už není nic extra, zvlášť když se k tomu přidá ten fakt, jací zákazníci často kupují SUV. Ale je to celkově problém německých vozidel v dražších segmentech. Toho bych se právě obával u Panamery, i když tam ta cena snad odfiltruje ten "póvl". Nevím, každopádně u AM je jakž takž záruka, že si jej takovej člověk ani nepůjde prohlídnout. Nejpovedenější v téhle třídě je dle mého náozoru Ferrari 612. Dost exkluzivní, aspoň u nás, o výkonu netřeba spekulovat... Na druhou stranu, ani to není, vzhledem k uvedení 599 Fiorana, svébytné auto. Jediný kdo to dokázal, byť s daleko levnějším autem je MB. CLS je sice "za babku", ale oproti všem těmhle strojům je originál a nikde jinde (zatím) tenhle čumák MB nemá.
neregistrovaný "Wenca"
23. 8. 2007 11:25
Re: Co to melete?!
Když mluvíš o F612 možná je nejpovedenější,ale schází mu druhý pár dveří takže je trošku z jiné třídy.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2007 11:44
Re: Co to melete?!
Omluva. Měl jsem si to prověřit. Nějak jsem upadl v dojem, že to je taky 2+2 se 4 dveřmi.
neregistrovaný "Wenca"
23. 8. 2007 11:52
Re: Co to melete?!
Nic se nestalo já jenom aby v tom byl pořádek.
neregistrovaný "Re"
23. 8. 2007 12:11
Re: Co to melete?!
Ferrari je pipad sam pro sebe. Na auto musis cekat snad rok nebo dva. A ani pak ti ho nemusi prodat. Kazdopadne 612 je grand tourer cimz mozna konkuruje temto supersaloons. Svebytne rozhodne je. Predstav si cloveka tak 50, 60 let, ktery chce mit exluzivni sportovni gt. Fiorano je na nej moc zdivocele a jeho design mu muze pripadat prilis extravagantni, navic 599 nema zadni par sedacek. Tudiz 612 je jasna volba. Minimalne do doby nez Lamborghini nevzkrisi Espadu. S tou exluzivitou mas pravdu. Porschaka muze mit i blbec, ale to mohl mit vzdycky.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2007 14:12
Re: Co to melete?!
No... mohl a nemusel. Taky 911ek tolik nejezdí. Za to Cayenne je jak mraky. Boxsterů jezdí docela dost, ale je to únosné a Caymana jsem viděl všeho všudy jednoho, což je škoda, protože ten je zrovna pěknej.
neregistrovaný "Wenca"
23. 8. 2007 14:24
Re: Co to melete?!
Je fakt že spíš uvidíte nějaký Porsche než Ferrari a tím spíš uvidíte Caynne než F612.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2007 16:11
Re: Co to melete?!
F612 jsem párkrát viděl v běžným provozu snad jen na václaváku, myslím, že bylo v černé barvě. Neskutečnej nářez, ani DB9 v klasické AM šedé metalíze tamtéž se mu nemohlo vyrovnat. Cayenne jezdí "jak škodovek". Aspon tady v práglu to není žádná vzácnost.
neregistrovaný "Re"
23. 8. 2007 17:49
Re: Co to melete?!
Já pravidelne vidam v mem okoli podobny pripad kanibalismu, jako u AM. cerveny Bentley Continental GT a pak dva Flying Spury (cerny a stribrny). To auto je velice nenapadne a pokud na nej vylozene necivis zblizka, ani bys nepoznal o jakou ligu se jedna. V GT uz je to o poznani lepsi, ale na tom ma zase podil nadherny vinovy lak a blystici se kola. :-) Kez bych vidal Porschaky misto Skodovek, aj karamba! A kdyz uz se mihne kolem Ferrarko, tak je to vetsinou F355 nebo F360 ;-\
22. 8. 2007 15:29
OT - Jag Xf
[odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "chybny krok"
22. 8. 2007 17:43
chybny krok
takove porsche vubec nekomentuju :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 8. 2007 20:01
Karolka
to jsou super autíčka!!!! :-)
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2007 20:45
OT: BMW X6
evidentne hotove auto se prohani po nemeckych silnicich...je to pecka a skutecne vetsi nez X5 :yes: :yes: :yes: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2007 23:13
Re: OT: BMW X6
Tak to je draveček jak má bejt. Všechno co mi překáželo u X5 šlo stranou, zbylo to podstatné. Paráda. :yes:
22. 8. 2007 20:51
Paranoimera
Kdysi...kdyz oznamili ten zamer vyvoje a vyroby sedanu...byly to smisene pocity...a ted...je to stejny :-) ALE Porsche to dotahne ke skvelemu vyslednemu produktu, ktery pujde "na dracku". :yes:
Rozbalit vlákno
0