obcas soferujem citroen s natacacimi bi-xenonami a je vazne rozdiel :yes: , hlavne pri pomalej jazde pri prudsom zatacani alebo rychlejsej jazde v tiahlych zakrutach. a poruchovost? 2 roky, 140tis km a 1x meneny xenon vramci zaruky ako vadny...
To je asi kus od kusu máme na firmě několik BMW 5 všechny se stejnou výbavou já sem za 2 roky neměl jedínej problém krom 5 zadních novejch nárazníků (hold škoda 120 a podobná vezbež na naších silnicích ať je v jakymkoli instatnim tuningz prostě nebrzdí a já na červenou jezdit kvůli nim nebudu) neměl ale kolega ten je stím s servisu neustale prvně nefunguje klima pak zas airbag potom teče do předního světla a pak nejde navigace prostě asi kus od kusu
Jinak adaptabilní světla na BMW s automatickejma dálkovejma absolutně supernemůžu si je vynachválit
A jenom autorovi článku automatický rozsvěcení světel je k něčemu i u nás BMW totiž pro denní svícení používá pouze kroužky kolem světel a jak se sešeří automaticky to rožne xenony
Bohužel máš pravdu! Nové elektronické vymoženiny jsou velice drahé a velice nespolehlivé...sám si kupuji do auta věci, které jsou alespoň 1-2 roky ve výrobě, aby si to výrobce vychytal na někom jiném. Třeba "zatáčecí" světla ve svém autě nemám, a nelituji. Kolega je má, a lituje. Jinak ta myšlenka s flexibilním světlem je bezvadná! Za dva roky si budu kupovat nový auto, třeba už to bude vychytaný, žejo.
jak známo,cím víc blbinek,tím větší možnost,že se něco může podělat...a jak známu,u současných BMW je hlavně problém s elektronikou...celej I-Drive je jak pomsta microsoftu,a když tam si něco postaví hlavu,nefunguje většinou celý auto... :-| mělo by platit "keep it simple"