Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektromobil do každého seriálu? GM a Netflix zahajují spolupráci

Obří americký koncern General Motors a největší streamovací platforma na světě Netflix navazují spolupráci, ze které budou mít radost hlavně milovníci elektromobilů.
Zpět na článek
7. 2. 2023 10:13
7. 2. 2023 10:14
7. 2. 2023 10:38
7. 2. 2023 10:47
7. 2. 2023 11:16
7. 2. 2023 11:36
7. 2. 2023 13:50
7. 2. 2023 11:17
7. 2. 2023 11:29
7. 2. 2023 12:10
7. 2. 2023 12:41
7. 2. 2023 14:02
7. 2. 2023 14:32
7. 2. 2023 13:07
7. 2. 2023 14:06
7. 2. 2023 14:09
7. 2. 2023 15:03
7. 2. 2023 14:59
7. 2. 2023 14:54
8. 2. 2023 10:04
7. 2. 2023 14:41
7. 2. 2023 19:32
8. 2. 2023 07:43
8. 2. 2023 08:02
8. 2. 2023 08:17
8. 2. 2023 10:23
8. 2. 2023 10:01
8. 2. 2023 11:02
8. 2. 2023 14:25
8. 2. 2023 14:21
8. 2. 2023 14:38
8. 2. 2023 15:55
8. 2. 2023 19:10
8. 2. 2023 11:51
7. 2. 2023 10:13
Super marketing
Musím uznat, že GM zvolilo dokonalý plán. Ne pouze jeden konkrétní film, ale celý streamovací kanál... Kouká na to vhodná sociální skupina. Na různé tituly lze naroubovat vždy ideální model elektromobilu.
Rozbalit vlákno
1
8. 2. 2023 07:03
Re: Super marketing
Som zvedavý, kto bude mať elektromobil prv - policajti, alebo zločinci. A kto komu utečie. Počítam že keď sa minie šťava, príde na naháňačku po vlastných a prestrelku. :-)
7. 2. 2023 10:14
Nechcete EV?
My to do vás jakkoliv natlačime :no: Teď přes Netflix, zvracel bych… Btw jsem zvědav na hodnocení, až tahle “pecka” bude k dispozici….
Rozbalit vlákno
61
7. 2. 2023 10:38
Chceme EV!
PR a marketing jsou silne nastroje.

Ted pracuji konecne pro tu spravnou stranu. :yes:
7. 2. 2023 10:47
Re: Chceme EV!
Tak vím, že provokuješ, ale u nás to nikoho nezviklá ;-) Jsme na propagandu citlivý :yes:
7. 2. 2023 11:00
Re: Chceme EV!
Ano, marketing je druh propagandy.

V cem vidis provokaci?

Jsi citlivy i na reklamy na spalovaky?
7. 2. 2023 11:16
Re: Chceme EV!
Marketing a reklama je asi normální věc, ale tohle už zavání "zelenou propagandou". Automobilky vše vsadily na jednu kartu, která nevychází, tak tlačí, lobují v zákonech a nařízeních a vyloženě lžou - ať o vlastnostech EV a hlavně hrají na ekologickou notu. Teď zkouší Product placement... Zní mi to stejně jako povinné kvóty na zastoupení všech menšin v hollywoodských filmech a právě Netlixu...

Jsem pro to, ať si zákazník vybere sám, do čeho dá své vydělané a poměrně dost zdaněné peníze. No naštěstí tu jsou i nezávislý testeři a media, kteří se nebojí říct a napsat realitu, takže je fajn si sebrat dostupné informace, udělat si z toho závěr a pak jít vyzkoušet. Pořád naštěstí máme možnost výběru ;-)
7. 2. 2023 11:33
Re: Chceme EV!
No, nezavislyma testerama a mediema jsi pobavil.

Az se budes divat na Autosalon na Prime, tak mrkni na seznam sponzoru. ;-)
7. 2. 2023 11:36
Re: Chceme EV!
jasně a najdu tam i třeba Bjorna Nylanda? Btw Autosalon není zrovna to na co bych se chtěl koukat ;-)
Avatar - Barrichello
7. 2. 2023 12:58
Re: Chceme EV!
Kdo sponzoroval zelené fanatiky a zelené strany víme vid. Mezi jinými Gazprom :-) :-)
7. 2. 2023 13:43
Re: Chceme EV!
Tohle je zelená propaganda jak vyšitá. Narozdíl od jiných zjevně chápeš o co jde :yes: ;-)
7. 2. 2023 13:50
Re: Chceme EV!
A co konkrétně tam zavání tou propagandou? :-D
Avatar - WinDiesel
7. 2. 2023 11:12
Re: Chceme EV!
On neprovokuje, je prostě magor :-)
7. 2. 2023 11:17
Re: Chceme EV!
Spíš EV fanatik ;-)
Avatar - KANKUNEN
7. 2. 2023 11:28
Re: Chceme EV!
Neználek reality, až mu Rohor prodá svého Priuse, tak teprve začne uvažovat reálně.
7. 2. 2023 11:29
Re: Chceme EV!
:-[] To si mě pobavil, jen když už tady takhle plká, neměl by mít v garáži EV a tady recenzi? hmmm ;-)
7. 2. 2023 12:10
Re: Chceme EV!
Vito několikrát zmínil, že jezdí jakýmsi (evropským?) velmi nezvyklým EV, takže kdyby prozradil co to je, byl by asi lépe identifikovatelný. Pokud se nemýlím, tak Ozz se ho na to ptal a Vito mu to slíbil poslat zprávou.
7. 2. 2023 12:41
Re: Chceme EV!
Nemyslím si, že se něco dozví. Pokud by něco takového měl, tak to řekne a případně napíše recenzi, se zájmem si jí přečtu. Ty se taky se Smartem netajíš ;-)
7. 2. 2023 14:02
Re: Chceme EV!
Taky jsem dostával docela "do těla", když jsem začal psát o tom, že si ho pořídím :D . Na srazu z gymplu po 35 letech jsem byl terčem posměchu až do té doby, než jsem všechny kritiky obešel a nahlas jsem přiznal, že je to auto úplně na ho .....
7. 2. 2023 14:32
Re: Chceme EV!
Ale nebál ses to řict. Klobouček :yes:
7. 2. 2023 13:07
Re: Chceme EV!
Jety egolf s dojezdem 100 km v létě :-)
7. 2. 2023 14:06
Re: Chceme EV!
To bych neřekl, ten zase tak vzácný není. Nedávno jsem potkal v Krumlově Renaulta Fluence Z.E., to je něco opravdu nevídaného v ČR.
Avatar - Barrichello
7. 2. 2023 12:57
Re: Chceme EV!
Měl by tu mít nejméně 3 recenzy na Tesly a pravidelně je střídat.

Bohužel u řady EV fanatiků jde jen o plácání nebo maj doma starej Leaf s dojezdem 150 km a tváří se jak sou EKO a nabíjej to ze zásuvky, kde je elektřina z uhlí a ruskýho reaktoru :-) :-) :-)
7. 2. 2023 14:09
Re: Chceme EV!
Teslu určitě nemá. Ruskýho reaktoru a hlavně ruských uranových pelet. Tyče ti vylisuje kdekdo, ale obohacený uran tam bude vždycky ruský.
Avatar - Barrichello
7. 2. 2023 14:15
Re: Chceme EV!
no tady dodával palivo TVEL, (Rosatom), poslední dodávky sem přijely dokonce někdy loni v dubnu, kdy narychlo kupovali zásoby a dovezli to sem letecky Ilujšinem (přepravce Volga-Dněpr).

Ted hledaj nové dodavatele a dělaj studie na tu výměnu dodavatele, což stojí akorát další prachy.
7. 2. 2023 15:03
Re: Chceme EV!
Pokud vím, tak do Dukovan nejde nic jiného než tyče od TVELu, ale do Temelína budou zase dodávat (pokud se nemýlím) z Westinghouse, ale Američané výrobu obohaceného uranu utlumili už poměrně dávno (myslím v devadesátkách) - z ekonomických a ekologických důvodů. Nemyslím si, že někdo jiný než Rusové jsou schopni dělat pelety (i) z jaderných hlavic.
Avatar - WinDiesel
7. 2. 2023 14:44
Re: Chceme EV!
Uran obohacují všechny země, které mají atomovku, a je jich bohužel dost...
7. 2. 2023 14:59
Re: Chceme EV!
To je pravda, ale ne v komerčním množství. Tady je citace z jedné bakalářky: "Dnešní světová spotřeba uranu představuje více než 78 000 tun uranového koncentrátu (Geofond 2007). Vyrábí se však pouze 42 000 tun, což představuje jen 55% potřeb světové jaderné energetiky, tzv. primární těžba. Zbylých 45 % potřeby pokrývají zásoby z recyklovaného vojenského materiálu, tzv. sekundární zdroje."
Jeden temelínský reaktor potřebuje ročně 22 tun paliva.
7. 2. 2023 13:41
Re: Chceme EV!
Bože ty jsi imbecil. Prý správnou stranu :D Hochu buď rád, že nežiješ v 30tých letech jinak by si hajloval až by sis rameno vyvrátil. Sklony k tomu podléhat fanatickým myšlenkám a absence racionálního uvažování to je přesně ten správnej matroš pro každou propagandu.
Avatar - Barrichello
7. 2. 2023 14:18
Re: Chceme EV!
a ve 30-50 bys sázel kukuřici Na Sibiři, šlechtil arktické jahody, připravoval otočení toku řek , rozorání mezí, pěstování bavlny na stepi atd nebo by těmto utopistům tleskal stejným způsobem jak ted tleská těm zeleným.

Cíle jsou jiné, ale staré utopistické metody a způsoby násilného protlačování furt stejné aneb my tu společnost změníme, na jinou a lepší i kdyby nechtěla :-)
Avatar - Ozzman
7. 2. 2023 14:54
Re: Chceme EV!
Jezisi, to je vtipny, že i tysi tady konečně přiznal, jak rusko bylo pokrokové do té míry, že vymejšlelo samé kraviny a nic normálního nikdy pořádně nevyrobili :D Nedávno jsem narazil na krásné vlákno na twitteru, kde se objasňovaly všechny vynálezy a vrýobky, co údajně jsou ruské a většina z toho byla vyvrácena :D Vzpoměl jsem si na tebe.
Avatar - Barrichello
8. 2. 2023 09:28
Re: Chceme EV!
No ale já neostalinistické pavědce ani politiky nikdy neobhajoval, takže to si na omylu.

Oni toho vymysleli dost, ale ne v těchto letech, to se vymýšleli kraviny nebo se jen rozvíjel průmysl za pomoci licencí , nákupů a inženýrů a techniků z USA, Německa, Británie atd, kterých dle dobových materiálů pracovalo v thedejším SSSR cca 15 000 lidí. A když už se něco vymslelo doma, nešlo do do sériové výroby povětšinou.

To víš, zlato a penízky nesmrdí :-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 10:04
Re: Chceme EV!
To se shnodneme, akorát většinu těch věcí dělají takhle dál a dál...
Avatar - Ozzman
7. 2. 2023 14:41
Re: Chceme EV!
Mám otázku... dejme tomu, že auta používaná ve filmech budou elektrická. Kdo si toho všimne ? Drtivá většina lidí tam uvidí auto, jestli jezdí na naftu, benzín či elektriku tam málokdy bude znázorněno (stejně jako doteď jsem si nevšim, že by třeba ve filmu výrazně zabírali, jeslti tankují benzin, či naftu, když už tankují). Drtivá většina uvidí prostě jen auto, buď s jim bude líbit, nebo nebude... ostatně ani dnes není vyjímkou, že auto, které ve filmu jede, má naprosto odlišný zvuk, mnohdy policejní auta v našich filmech zní jako TDI i když PČR používá v drtivé většině případů benzin... to bude sranda, až tam pojede elektroauto se zvukem rotačkyTDI :D

Přestań rozdělovat něco na dobrou a něco na špatnou stranu... EV není dobré ani špatné, je to prostě jen alternativa... to je jako říct, že propaganda Applu je špatná a ta Samsungu dobrá...nebo čehokoliv podobného..
7. 2. 2023 19:27
Re: Chceme EV!
EV je lokalne (ve mestech) kazdopadne dobre! Resp. presneji lepe nez jakykoli spalovak.

Jedovaty smrad stareho dieselu je jednoznacne spatne.

Stejne jako koureni. Skodi zdravi. Prokazatelne.

Je nutny to vysvetlovat?
Avatar - Ozzman
7. 2. 2023 19:32
Re: Chceme EV!
Je, protoze jak si sam dodal, neni to jednoznacne…
7. 2. 2023 19:42
Re: Chceme EV!
A staci to takto? :D

Nebo to chces rozvest?
https://electrek.co/2023/01/03/norway-electric-car-utopia-sustainable-transportation/
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 07:43
Re: Chceme EV!
Done, EV není bez emisí, ve městech je to dobré, z globálu to zas tak dobré není, starý vykuchaný diesel, který neplní emise, je chyba systému, protože takové auto nemělo projít STK.... tohle vůbec nemužeš brát do relevance, protože tady takové auto jezdí vlastně ilegálně.

Kecy, že jedna věc je dobrá a druhá špatná prostě odmítám, protože ani jedna věc není dokonalá z celé své podstaty fungování z globálního dopadu (ne jen lokálního)... až budeme brát elektriku z volné energie z vesmíru a stejně tak vyrábět baterky, bude to opravdu to jediné dobré a správné, to zatím není.... Pokud napíšeš, že jízda autem obecně je horší, než chůze (dopadem do živ. prostředí), pak je to jako to kouření VS nekouření a tam se shodnem

Dříve si mi říkal, že tu trollíš, protože ti vadí EV odpůrci... to jsi vážně spadl na to dno z druhé strany ? Myslel jsem, že jsi chytřejší...
8. 2. 2023 08:02
Re: Chceme EV!
:yes: :yes: :yes: kde to můžu podepsat?
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 08:17
Re: Chceme EV!
Přivezu ti podpisový arch :D Prezidentská volba je už za 5 let, tak musím začít sbírat podpisy :D
8. 2. 2023 09:36
Re: Chceme EV!
Precti si neco o tematu.
Je to lepsi vychazet z faktu a studii.
Nez z informaci na AF.

Bohuzel uz sem chodim i kvuli lidem, kteri maji nazory podobne tvym.
Zbytecne obhajujes vlastni garaz. ;-)

Ktera je neobhajitelna. I kdyz dostane technickou. :no:

Nedelas nic nelegalne. A nechci te kadrovat. Ale nepomlouvej EV, ktere jsou prokazetelne mnohem lepsi/spravnejsi.

https://www.bmwgroup.com/…eport_BMW-iX.pdf
Thanks to the use of BMW EfficientDynamics and eDrive technology, the Global Warming Potential of the
iX 40 is about 36% lower than of the conventionally powered X5 30d across the whole life cycle. If
renewable energy sources are used for charging, the reduction is at about 66%
Jestli mas neco relevantnejsiho nez certifikovanou studii samotneho vyrobce obou druhu pohonu (ktery si jiste nechce podrezavat svoji dieselovou vetev), dej vedet. Jinak se tu budeme jen zbytecne urazet. ;-) Mam rad fakta. Nebo jinak, v cem je provozovani iX horsi nez provozovani dieselove X5? Mohl bys byt konkretnejsi???

PS Spousta elektromobilistu jezdi na energii z vesmiru, kterou si vyrabi (konvertuji) na vlastni strese. :D Promin tvuj posmesny prispevek byl neuveritelne hloupy.
Avatar - Barrichello
8. 2. 2023 09:50
Re: Chceme EV!
Jasně, zas ty pohádky, jak v lednu při teplotách -9 až -28 elektromobilisti vytápí dům tepelkem, nabíjejí 1-2 Ev auta, k tomu jim jede pračka, lednička, myčka, sporák, notas, telka a 4 nabíječky Iphone, co má celá rodinka včetně detiček - a to vše pohání fotovoltika na střeše bungáče

A když není -15, tak je v listopadu do 11:10 mlha a od 16:00 tma jak v pytli vid :-) :-) :-)

Takže to má komín v Počeradech nebo to jede na ruskej atom, drahý Andersene. Bez uhlí a atomu bys byl totálně v loji, nebot to v lednu vyrábí v ČR 90% energie :-) Tvoji zelení kámoši v zeleném Eurosajuzu museli dokonce nakopnout 20 let odstavený elektrány na mazut, aby neměli blackoutík. A mazut, to je teprve ekologie :)
https://www.info.cz/…-tech-mazutovych


Je smutný, že ti tyhle pohádky ještě někdo žere :-) :-)
Avatar - Barrichello
8. 2. 2023 10:00
Re: Chceme EV!
Leden 2022, 41% el. energie vyrobeno z uhlí, oproti roku 2021 nárůst výroby z uhlí.
https://www.ceskenoviny.cz/…eho-uhli/2244444

v Nemecku za celý rok 2022 taky nárůst výroby el. energie z uhlí.
Blbý co, utopisto
Nemáte plyn od Gazpromu vid, tak nemůžete v zimě vykrývat vaše nestabilní šmejdy - OZE a museli ste spoustit uhelky a mazutovky :-) :-) :-)
https://iuhli.cz/…-elektriny-v-eu/

A to kdybyste donutili lidi, co dodnes topí uhlím, dřevem, peletami, plynem, olejem a naftou přejít na elektriku, tak nebudete na 16% ale na 35-50% :-) :-) :-) :-) A v zimním období někde na 70-75%
Avatar - Barrichello
8. 2. 2023 10:14
Re: Chceme EV!
Zoufalý zelený pokrytče, iránská ropa nevadí vid, stejně jako čínou překoupený ruský plyn, v Číně zakaplněný a poslaný do EU coby LNG, nafta od překupínků s falšenými papíry smíchaná s kazaškou a prodávaná jako kazašská (ve skutečnosti 60-70% ruská) , stejně tak ruské dřevo s bulharskými papíry, USA už nevadí ani autobusák Maduro a Venezuela, obě země - Venezuela a Irán s tichým souhlasem USA zvýšily vývoz ropy každá o cca 1 milion barelů ; Polsko vesele kupuje z Ruska LPG, protože toho se sankce netýkaj a už vůbec nemluvím o čínských výrobcích, vyrobené v čínský fabrice, co jede na el.energi vyrobený v uhelce, co pálí ruský uhlí, plastové obaly vyrobený z ruský ropy, a do přístavu to dovezl čínský nákladák opět na ruskou ropu.

Ale všechni sou spokojení vid.

Rusko nakupuje vesele neprůstřelné vesty a armádní helmy z Číny, letecké kombinzéy koupilo v počtu 150 ks od firmy, co dodává britské RAF přes překupníky, kteří to sehnali tu po 2 ks, tu po 5 tu po 8 :-)
Elektroniku ochotně dodávaj asijské země, Maroko, Alžír, Bělorusko atd, takže se z toho dál krásně vymontovávaj chipy, v luxusním moskveském hotelu jde dál koupit nový Rolls a Bentley, vyrobené v září 2022, v obchodech maj francouzský vína a konaky :-)
A celý to frčí dál.

A Čína si mne ruce, jak lacino zaujala místo na uvolneném ruském trhu + se masivně tlačí do Evropy s auty a nejen auty. A posílá jeden špionážní balon za druhým.

A americká generalita varuje, že do 5 let hrozí válka s Čínou.
Blbý vyhlídky vid zelený Trofime :-)

Do Ruska by ses měl odstěhovat ty, ale strojem času do toho z roku 1950, to byl ráj pro utopisty jako si ty :-) :-) :-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 10:23
Re: Chceme EV!
Jo.. to je teda pecka, všechno hezky kvalitně z číny, taková neprůstřelná vesta z číny, v tom bych chtěl jít do války :D
Avatar - Barrichello
8. 2. 2023 10:32
Re: Chceme EV!
Čína umí vyrobit věci v 90% kvalitě těch západních. Akorát se neprodávaj v EU.Nikdo by to tady nezaplatil.

Nebot čínská golovka, co se tu prodává za 1200 Kč by v 90% kvalité té od Bosche stála 2250, zatímco ta boschácká stojí 2450.
Takže by jí nikdo nekoupil vid.

Myslíš, že čína své armádě dodává šroty jo. Haha, aby ses nespletl, čína má dneska cca 2-3 nejlepší armádu na světe.
Časy se mění, čínská auta se už taky nrozpadaj za druhou křižovatkou, viz testy MG, Dongfeng, Maxus, nebo čínské motorky a skůtry, které tu ovládli český trh skůtrů a levných motorek, včetně přelepenců typu Jawa 350 OHC (Shineray).
A co není čínské, je indické nebo Indy vlastněné vid.
A na výsluní se cghce prodrat i Malajsie, Indonésie, Vietnam atd - atím to zkouší hlavně s oblečením, obuví, pneumatikama a potravinama. Ale za 20 let to může být ještě jinak.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 10:01
Re: Chceme EV!
"Mam rad fakta. Nebo jinak, v cem je provozovani iX horsi nez provozovani dieselove X5? Mohl bys byt konkretnejsi???
"
Mohu tě poprosit doložit, kde jsem psal něco o tom, že provoz elektromobilu je horší, než dieslu ? Pokud to nedoložíš, budu tě muset označit za lháře a právem...

Ne, vůbec nemám iluze, že v garáži mám auto, které lokálně vypouští fakt ošklivé exhalace, ale taky nemám iluze o tom, jak se vyrábí elektřina a jak se ten elektromobil musí vyrobit a taky jak se těží lithium. Že je něco možná v součtu trochu lepšího neznamená, že je to jediné správné a to druhé uplně špatné. To není jako kouřit a nekouřit.. je to jako kouřit krabičku denně, vs půl krabičky denně...

Kdyby si vytáhl hlavu ze zásuvky, tak si možná přečteš ješetě jednou, že já vůbec nezpochybňuji, že Elektromobil má svůj enviromentální přínos, ale zpochybňuji tvou hloupou propagandistickou rétoriku, chápeme se ?
8. 2. 2023 10:57
Re: Chceme EV!
Zpochybnujes (relativizujes), ze EV je "lepsi"! Uz tim, ze me prispevky oznacujes za propagandistickou retoriku.

Vis proc nemas iluze o elektrine a lithiu??

Protoze o tom nic nevis.

Howgh
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 11:02
Re: Chceme EV!
Zpochybnuji tvou propagandistickou rétoriku.

Takže jsi lhář, co mi dává do úst slova, která jsem neřekl ? Kde je tn důkaz, že jsem psal, že je diesel lepší ? ... no hele Done, padáš dost na dno, radši to odignoruješ, přitom si stačilo přečíst co píšu a třeba se za tyhle plky omluvit ? To se ve slušné společnosti dělá...

Vím dost o tom, jak se lithium získává nyní a jak moc je to enviroment friendly :)
8. 2. 2023 13:13
Re: Chceme EV!
Uz jednou jsi me oznacoval za lhare, prestoze jsem pouzival bezny pojem ZEV.

Tve neznalosti jsou dechberouci.

Ja te nikde ze lzi neobvinuju.
Nic ti do ust nevkladam.
Ohrazuji se proti tvym utokum a zpochybnovani (relativizovani - tim ze si nedelas iluze atp.) toho co zivotnimu prostredi a predevsim zdravi lidi skodi min - tudiz je lepsi.

Kazdy ma svuj zpusob komunikace.
Ja jsem alergicky na polopravdy a iluze.
Zpochybnil jsi co je lepsi a to me rozzurilo. :D

Doufam, ze na podruhe uz to pochopis!
A prestanes tu okolo sebe kopat jak decko.

Pro jistotu uvedu, cim jsi me fakt nastval: "EV není bez emisí, ve městech je to dobré, z globálu to zas tak dobré není"
Kdyby to napsal vegetarian co chodi jen pesky, tak je to ok. Ale kdyz to napise majitel dieselu a jeste me u toho urazi propagandou a hodnoti, tak me to nastve.

V cem KONKRETNE jsem podle tebe lhal?? Za co bys rad omluvu? Cetl jsi po sobe sve prispevky?
Precti si diskuzi od zacatku. Pak treba pochopis, kdo by se komu mel omlouvat.
WTF

Bohuzel obcas zjistuji, ze diskuze s nekterymi lidmi neni mozna. Jestli nezaradis zpatecku, dostavas se mezi ne. Neumis argumentovat. Jen tupe urazis. Sorry.

Pro jistotu te jeste ocituji:
"Kecy, že jedna věc je dobrá a druhá špatná prostě odmítám, protože ani jedna věc není dokonalá z celé své podstaty fungování z globálního dopadu (ne jen lokálního)... až budeme brát elektriku z volné energie z vesmíru a stejně tak vyrábět baterky, bude to opravdu to jediné dobré a správné, to zatím není...."
Toto byl totalni bullshit!
Podle tohoto bys musel zakazat v podstate vsechno. Kazdopadne vsechna auta. Myslim, ze takto hloupa diskuze na web o autech nepatri.
Avatar - Barrichello
8. 2. 2023 13:43
Re: Chceme EV!
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
8. 2. 2023 13:48
Re: Chceme EV!
Nevadi ti, ze se s tebou nikdo nebavi?

K Ozzmanovi mam respekt.
Presto ze se obcas chytneme.

Tak neotravuj. Trolle.
Avatar - Barrichello
8. 2. 2023 13:53
Re: Chceme EV!
Nevadí, zelenej utopisto. S tebou taky ne, resp. už to mnozí co se s tebou bavili vzdali.

Spadnul si na naprosté dno a úroven Hammuny. S fanatickými utopisty nemá debata smysl totiž :-)

Doted si nepochopil, že tak jako ty lobbuješ a bojuješ za Ev, my bojujeme za zachování spalováků.
Takže každej stojíme na jiný straně barikády. Těch co stojí na mojí je ale v národě daleko víc, viz prodeje nových i jetých EV v ČR. Akorát sem nechodí debatovat.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 14:25
Re: Chceme EV!
Já bojuji za objektivitu a né o slepou podporu A ci B pristupu
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 14:21
Re: Chceme EV!
"Mam rad fakta. Nebo jinak, v cem je provozovani iX horsi nez provozovani dieselove X5? Mohl bys byt konkretnejsi???
"

Proc si mi polozil tuto otazku ? Ja jsem nekde tady a nebo i jindy psal, ze EV je na provoz horsi, nez Diesel ?


Ja zpochybnil to, ze o jednom mluvis jako o nekriticky dobrem (nekourit), ale ono je to jen trochu lepsi (kourit mene)… chapes ?
Nebojuju proti elektru, akorat jsi posledni dobou zaslepen a reagujes na kazde zpochybneni protiutokem. Ja pouze poukazuji, ze ani cesta EV neni dokonala a superekologicka, jak se tváří a jak nám ji tady záměrně představuješ (už jen ta drobnost nulové emise - blbost / lokální nulové emise - fakt) uvádím věci na pravou míru.
8. 2. 2023 14:36
Re: Chceme EV!
Ano chapu.
Je to min spatne.
Myslim, ze to chape kazdy soudny clovek.

Uz jsme tu meli i diskuzi o nulovych emisich. Kdy jsi me obvinoval ze lzi, prestoze je to bezny pojem.
https://en.m.wikipedia.org/…missions_vehicle
;-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 14:38
Re: Chceme EV!
Je to jen termin, ne realita. Nechces popirat rozdil pojmu nulove emise vs lokalni nulove emise…?


Tak kde jsem psal, ze EV je horsi nez diesel na provoz ? Odpovis, nebo budes klickovat ?
8. 2. 2023 15:30
Re: Chceme EV!
Kde jsem ja psal, ze ty jsi to psal???
:D

Beru to tak, ze uznavas, ze EV je lepsi.
Souhlasis?

Psal jsi toto:
"EV není bez emisí, ve městech je to dobré, z globálu to zas tak dobré není"
To zni tak, ze zpochybnujes, ze EV lepsi je.

EV je i globalne velmi dobre. V porovnani s dieselem obzvlast.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 15:55
Re: Chceme EV!
Z pohledu lokalnich emisi je urcite lepsi. Z globalu je vice pohledu, jak moc je to lepsi, nez ostatni pohony. Ja nezamrznul jen u dieslu, mas vice konkurence
8. 2. 2023 17:48
Re: Chceme EV!
Pro tech vice pohledu jsem ti poslal studii.

Bylo by fajn rozebirat studie a ne iluze. ;-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 19:10
Re: Chceme EV!
Poslal si srovnání s dieslem a navíc to není v podmínkách ČR, kde vede uhlí ;) ale to je fuk, už to neřešme... já sám podobnou práci, jen v jiném oboru, respektive modely pro to, zpracovávám, tak vím, jaké to může mít úskalí...
Avatar - Barrichello
8. 2. 2023 11:48
Re: Chceme EV!
https://www.tydenikhrot.cz/…e-obchodni-valku
https://www.newstream.cz/…k-let-nedostatek

:-) :-) :-) :-) :-)

Jak sem psal, těšte se na čínské zdražování, první vlaštovka je tu
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 11:51
Re: Chceme EV!
Proč z toho máš radost ?
Avatar - WinDiesel
7. 2. 2023 11:11
Tak Netlfix odhlásím, stejně se tam poslední dobou ...
Nedá na nic dívat ...
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2023 11:17
Re: Tak Netlfix odhlásím, stejně se tam poslední dobou ...
ale dá, třeba na Car Masters ;-)
7. 2. 2023 11:39
Netflix, Voyo, Facebook a podobné kraviny
mi nesmí do baráku. Ale chápu, že někomu může puberta zamrznout klidně až do smrti.
Rozbalit vlákno
4
7. 2. 2023 13:52
Re: Netflix, Voyo, Facebook a podobné kraviny
Předpokládám, že telky taky nesmí do baráku...
7. 2. 2023 14:17
Re: Netflix, Voyo, Facebook a podobné kraviny
Televize je zralá na odhlášení. Aby mě veřejnoprávní kanál poučoval co si mám myslet tak na to už jsem opravdu starý. A komerční sracky kde se střídá 5 minut ceckoveho obsahu s 20 minutovým blokem reklam taky nepotřebuju.
Avatar - WinDiesel
7. 2. 2023 14:47
Re: Netflix, Voyo, Facebook a podobné kraviny
tak si protiřečíš
páč zrovna na Netflixu a podobných streamech se můžeš reklamním blokům vyhnout
7. 2. 2023 15:54
Re: Netflix, Voyo, Facebook a podobné kraviny
Ani moc ne, protože musíš číst, že jednu sadu výhrad mám proti televizím a jinou sadu výhrad proti streamovacím službám.