Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobil do každého seriálu? GM a Netflix zahajují spolupráci

Dominik Kovář
Diskuze (71)

Obří americký koncern General Motors a největší streamovací platforma na světě Netflix navazují spolupráci, ze které budou mít radost hlavně milovníci elektromobilů.

Koncern General Motors zvedá prezentaci elektromobilů na zcela novou úroveň. Úroveň, o kterou se zatím nikdo z konkurence nepokusil. Americký gigant zahájil spolupráci se streamovací službou Netflix, která se bude týkat propagace elektromobilů v reklamách a filmech od Netflixu. 

Zábava má obrovský dopad na kulturu. Chceme elektromobily proslavit skrze streamovací platformu, abychom vybudovali kulturu elektromobilů prostřednictvím vyprávění příběhů, které zahrnují zážitky z vlastnění a řízení elektromobilu,” řekla Deborah Wahl, globální marketingová ředitelka GM. 

Video se připravuje ...

Netflix je skvělým partnerem díky působivému vyprávění příběhů, odhodlání k udržitelnosti a zkušenostem s konverzacemi, které utvářejí kulturní trendy. Jsme za jedno ve vytváření lepší a udržitelnější budoucnosti pro náš svět, protože každému ukazujeme svět elektromobilů,” dodala Wahl.

Spolupráce dvou gigantů začíná kampaní Why not an EV? (Proč ne elektromobil?). Na toto téma jsou vydány dva patnáctivteřinové klipy – v obou se objeví elektromobily a slavný hollywoodský herec Will Ferrell. První klip se jmenuje Directions a odehrává se během natáčení filmu Armáda Mrtvých. V tomto klipu řídí slavný herec nový pickup GMC Sierra EV Denali Edition 1.

Video se připravuje ...

Ve druhém klipu se Farrell veze tentokrát na zadním sedadle Chevroletu Blazer EV v Jižní Koreji. Klip má název Mask a odkazuje na velmi sledovaný seriál s názvem Hra na oliheň. Oba spoty jsou zakončeny heslem Dejme elektromobilům scénu, kterou si zaslouží.

Video se připravuje ...

V průběhu příštího roku toto partnerství bude zahrnovat účast vozů Chevrolet Bolt, GMC Hummer EV nebo Cadillac Lyriq ve filmech Love Is Blind, Queer Eye a Unstable. Všechny ze zmíněných filmů vznikají pod hlavičkou Netflixu. Už během nadcházejícího víkendu by se při příležitosti Super Bowlu měla objevit společná reklama oznamující spolupráci obou společností. 

Přesné podmínky spolupráce nejsou známy, ale určitě se nejedná pouze o dobrou vůli a snahu o udržitelnost ze strany Netflixu. Ve hře byly určitě nemalé peníze za propagaci elektromobilů z koncernu GM. V minulosti provozovaly podobný typ spolupráce automobilka Audi s mediální franšízou MCU (Marvel Cinematic Universe), kdy se vozy Audi (včetně elektromobilu e-tron GT) objevily v několika marvelovkách. 

Dominik Kovář
Diskuze (71)

Doporučujeme

Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 19:10
Re: Chceme EV!
Poslal si srovnání s dieslem a navíc to není v podmínkách ČR, kde vede uhlí ;) ale to je fuk, už to neřešme... já sám podobnou práci, jen v jiném oboru, respektive modely pro to, zpracovávám, tak vím, jaké to může mít úskalí...
8. 2. 2023 17:48
Re: Chceme EV!
Pro tech vice pohledu jsem ti poslal studii.

Bylo by fajn rozebirat studie a ne iluze. ;-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 15:55
Re: Chceme EV!
Z pohledu lokalnich emisi je urcite lepsi. Z globalu je vice pohledu, jak moc je to lepsi, nez ostatni pohony. Ja nezamrznul jen u dieslu, mas vice konkurence
8. 2. 2023 15:30
Re: Chceme EV!
Kde jsem ja psal, ze ty jsi to psal???
:D

Beru to tak, ze uznavas, ze EV je lepsi.
Souhlasis?

Psal jsi toto:
"EV není bez emisí, ve městech je to dobré, z globálu to zas tak dobré není"
To zni tak, ze zpochybnujes, ze EV lepsi je.

EV je i globalne velmi dobre. V porovnani s dieselem obzvlast.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 14:38
Re: Chceme EV!
Je to jen termin, ne realita. Nechces popirat rozdil pojmu nulove emise vs lokalni nulove emise…?


Tak kde jsem psal, ze EV je horsi nez diesel na provoz ? Odpovis, nebo budes klickovat ?