Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Krize? VW vloni podle předběžných údajů zvýšil provozní zisk i tržby

35 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
VW vyrábí polovinu, ale brutálně zvedl ceny. V době kdy tady na dveře klepe spousta nových automobilek. H/K to vykopne ve vnímání k VW a když jsou o 200 t levnější , tak nikdo nebude uvažovat.
Xylo
Teď jsem zrovna na CT24 slyšel, že Evropská komise začne podporovat automobilky, aby se lépe ubránily čínské konkurenci 😁
PowerHouse
Čínské konkurenci? Tak přijde někdo jiný než Čína.

V EV ostatní deklasuje Tesla a v elektronice Qualcomm digital chassis.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Podpora toho co ničí. Ta podpora bude stejně úplně mimo realitu.
traveldrive
Momentálne by im asi najviac pomohlo zmrazenie Euro6 aspoň na 15 rokov. Alebo clo jak prasa na čínsky dovoz... 😄
Avatar - speedfred
speedfred
S clom opatrne bo WTO.
traveldrive
No, povedal by som, že vzájomné podmienky pre EÚ a Čínu sú pre EÚ krajne nevýhodné.
Avatar - speedfred
speedfred
Tiež mám ten pocit ale na vyjednávaní sme neboli asi ani jeden tak ktovie čo je za tým.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No ono SE TO VIE žejo 😄
traveldrive
Ale dá sa to tušiť. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
no TO SE VÍ = viz já 9 minut před tebou 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele OPATRNĚ cituješ (mě z 11:20) co si ty 11:27 😲 :😉 😁 :-!

Prostě ROVNÝ podmínky (a přestat jim furt ustupovat https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…i-v-praze-veseli tahle doba SKONČILA https😐/elektrickevozy.cz/…-nim-v-elektrine
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Nejen WTO, ale taky suroviny na evehykly.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslíš když nám (za volání JEŠTĚ POMALEJI) UTEKLI https😐/www.tydenikhrot.cz/…usa-nemaji-sanci tak aby to samý platilo i pro spalovací motory https😐/www.epa.gov/regulations-emissions-vehicles-and-engines/final-rule-revise-existing-national-ghg-emissions ?

Emisní normy pro auta, jsou už počátku https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 VŠUDE na planetě ca STEJNÝ. Vyspělejší bohatší země bývají maličko napřed ale to co chceš VYŘAZENÍ z toho co běží už skoro 60 let (EUropa začala trochu pozdějš) a přidat se k zemím jako Rusko (Severní Korea, Kuba apod.) to fakt NE

Netřeba clo jaak prasa = prostě STEJNÝ podmínky jako dává čína nám = my na všechno jí. BLBÝ že jsme je nechali NAKRÁST snad od všeho naše https😐/en.wikipedia.org/wiki/Know-how ale i tak STEJNÝ (nevýhodný) PODMÍNKY
traveldrive
Ušetri si reakcie na moje príspevky. Výplody tvojej chorej mysle ani tvoje odkazy ma ani v najmenšom nezaujímajú. Trvalý a nemenný stav.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
vpravdě EXTRÉMNÍ ODPOR REALITĚ - právě z těch odkazů 😲 :😉 😁 :-! 😒]

říkat (ověřitelným) FAKTŮM chorá mysl = to se pravdy TAK moc BOJÍÍÍÍŠŠŠŠ ? 😄

prostě VYMYSLELs TOTÁLNÍ KRAVINU BLBOST NESMYSL postavený (viz odkazy) na NEZNALOSTi
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Hate list psycha vyřeší.
traveldrive
Tiež pravda :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
JEDINÉ řešení je (jak SPRÁVNĚ ŘÍKÁŠ) NEčíst = to je jediná JISTOTA NEVĚDĚT a věci NEROZUMĚT

a v klidu si PLÁCAT 😄
brk77
Zůstat u Euro 6 a přitvrzovat postupně jen mírně, by pomohlo všem. Auta by nemusely stát nesmysl a lidi by se křečovitě nedrželi starých vraků. Co z toho, že nově vyrobené auta plní přísné emisní normy, když za poslední tři roky se v ČR zvýšilo průměrné staří auta o rok na 16 let.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já odkazy 11:20 aneb PŘESNÝ OPAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😲 😄
rohor
tak bych těm číslům věřil až po krachu a finálním vyrovnání.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
no že rejžujou ve velkém, o tom není pochyb
pořád brečí, že jsou EV ztrátové, pobírají dotace kam se podíváš, a nakonec vykazují vyšší zisky, Stellantis to samé
A ještě křičí, Euro7 ne ne ne, utratili bychom naše TĚŽCE vydělané penízky, které chceme pro sebe ...
Lubo
Presne tak. Už ma normálne s*rú, len prosia o podporu a zvyšujú zisky pri nižšej výrobe.
Rozumné auto typu Fabia musí skončiť. Ak chýbajú čipy, odklonia ich zo Škody do Porsche, Audi, VW.

A investujú nezmyselné peniaze extrémne neefetívne s EU podporou do blbostí (30 mld Eur na Infotainment a Digital Services 2021-2025).

VW koncern no more ;-\

Číňanov nemusím, ale asi nič iné ich nezastaví.
PowerHouse
1) Tesla rozjíždí továrnu u Berlína a EV VW jsou za současné pálky neprodejné.
2) Poklesl Umweltbonus v mnoda EU zemích, tedy i nákupní horečka.
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Většina lidí ráda (jen) PLÁCÁ (většinou přesné OPAKy) reality https😐/elektrickevozy.cz/…tri-uz-do-top-10
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
nedělej ze sebe wola
elektrickevozy.cz je ten nejtendenčnější internetový bizár plátek, který existruje 😒] 😒] 😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
právě si ze sebe udělal snad i ULTRA VOLA 😁 :-! 😒]

není to JEDNO = odkud to je?????? 😲

jde O TU INFORMACI!!!!!!!!!!!!!! Najdi si originál v angličtině PAK ti třeba dojde = jaký si PAKO pak 😄 😉 😲 😁 :-! 😒]
Lubo
Nechápem, v čom konkrétne to sú lži?
Použil reálne fakty a pridal svoj názor, v čom je problém?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
1 - Tesla "rozjíždí" továrnu u Berlína již 3. rokem 😄
jinak se asi dá souhlasit s tím že😒br /> VW EV jsou předražené krámy
Nákupní horečka poklesla se snížením EV "bonusů"
Jinak PowerHouse je sice taky velký fanda EV, ale nemá zalepené oči růžovou elektrickou blánou 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo KDO KDY KDE TAKHLE RYCHLE rozjel takovou továrnu? 😲 :-!

Nojo KDO KDY jaká autombilka O TOLIK jako Tesla NAVÝŠILA výrobu? 😉

Aktuální kapacita je (myslím) 1,9 milionu = to je asi zhruba číslo aktuálního PROPADU u VW ne?

hele UŽ si pochopil, že dieslový osobní auta BEZ DOTOVÁNÍ vlastně nemůžou exitovat? CELÉ to bylo postavené JEN na multi-miliardovém dotování ceny paliva DRSNÝ vím, ale léta (co to víš) běží, už to nepopíráš, takže CHÁPEŠ TO UŽ?
Lubo
Tesla ešte rozbieha, vyrábala koncom roka 2500 ks / týždeň, aktuálne 4200 - 4500 ks/ týždeň, cieľ je 5000 ks / týždeň koncom Q1/2023.
Na to, že oznámili stavbu závodu v 11/2019 keď tam ešte behali srnky v lesoch neskutočný výsledok.
Boli úvahy o rozšírení kapacity na 10 000 ks / týždeň, ale neviem aký nabrali smer.

Tesla začala naplno šetriť, Každý jeden náklad podlieha prísnej kontrole. Robia všetko pre zlepšenie efektivity, dostupnosti áut a zvýšenie trhových podielov.
Tesla postaví za 1 mld Eur celý závod, VW dá 30 mld do infotainmentu a digitálnych služieb, ktoré nikto nechce a sú určené, aby vytiahli ďalšie peniaze z kupujúcich.

Trocha iný prístup ako VW - tí to riešia tlačením dodávateľov na ceny na hranici (za hranicou) prežitia, nedodržiavaním objemov, nepreberaním zákaziek a neustálym zvyšovaním cien.

Nie som fanda Tesla, ale v určitých oblastiach by sa nimi mali EU automobilky inšpirovať. Zatiaľ sa mi zdá, že od nich preberajú to najhoršie (obrovské displeje, hranaté volanty a podobné somariny)