Jak zahýbat s prodeji značky v Evropě? I přes úspěch modelové řasy S60 se severský výrobce rozhodl jít ještě dál. Poprvé v historii se tak ve vozech Volvo představuje moderní turbodieselový pětiválec Common-rail vlastní konstrukce.
ačkoliv mám již "lepší" auto, tak si dva Volví přeplňované benzinové pětiválce neustále držím. Jeden v S60 I.generce, druhý v 850 T-5R. Je radost se s tím projet.
Pokud by to byla pravda, tak by nikdo benzín ani nechtěl. A co vačky a zdvihátka? Kvůli takové věci si Mazda pošramotila pověst. Ale ne všude, někde na to byla svolávačka
Předpokládám, že pod 5 to bude za hodně specifických podmínemínek, ale pokud by tak objemový šestivál jezdil pod sedm v běžných podmínkách, bylo by to stejně super.
Přečetl jsem několik testu a ani jeden nic takového netvrdí. A i kdyby, místo 6 jezdit za 5 znamená snížit spotřebu o dvacet procent. S dvoutunovým SUV…
No první recenze na diesel jsou horší než na PHEV a do prémie prý hodně daleko.
https://www.autocar.co.uk/car-review/mazda/cx-60/first-drives/mazda-cx-60-33-e-skyactiv-d-2023-first-drive
https://www.autocar.co.uk/car-review/mazda/cx-60
Správné diskusi? Koukám,.že se tu resi Mazda...Volvo V60 mě ve své době uchvátilo dvěma věcmi. Naprostým pocitem robustnosti interiéru. Měl jsem pocit, že jedu v tanku, všude obklopen masou. A taky tím, co je v článku.Naprosto neuvěřitelně malým prostorem na zadních sedadlech. Holt prémie je prémie, konkurence není na tom lip..Na místo na zadních sedadlech jsou holt jiný auta.