Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
.... jezdí s 6 válci pod 5 litrů nafty. Momentálně se jedou testy v okolí Barcelony. Mazda :yes: 6-válec :yes: diesel :yes:
Pokud by to byla pravda, tak by nikdo benzín ani nechtěl. A co vačky a zdvihátka? Kvůli takové věci si Mazda pošramotila pověst. Ale ne všude, někde na to byla svolávačka
Předpokládám, že pod 5 to bude za hodně specifických podmínemínek, ale pokud by tak objemový šestivál jezdil pod sedm v běžných podmínkách, bylo by to stejně super.
tomu přece nemůže věřit ani takový trouba jako ty...
ale muze, x3 30d umela neco malo pres 6 bez vetsi snahy. Kdyby se s tim jezdilo jako mistni galerka s hybridnima Toyotama bude to taky pod 5…
Přečetl jsem několik testu a ani jeden nic takového netvrdí. A i kdyby, místo 6 jezdit za 5 znamená snížit spotřebu o dvacet procent. S dvoutunovým SUV…
Kdyby místní trotlové netvrdili jak kdo jezdí bez jediné informace, tak by nemuseli kecat o spotřebě 30d
Jak to bude s tím benzínem? Ten nebude? Byl jsem se ptát v Mazdě a prý nedorazí vůbec do Evropy.
No první recenze na diesel jsou horší než na PHEV a do prémie prý hodně daleko.
https😐/www.autocar.co.uk/car-review/mazda/cx-60/first-drives/mazda-cx-60-33-e-skyactiv-d-2023-first-drive
https😐/www.autocar.co.uk/car-review/mazda/cx-60
https😐/www.autocar.co.uk/car-review/mazda/cx-60/first-drives/mazda-cx-60-33-e-skyactiv-d-2023-first-drive
https😐/www.autocar.co.uk/car-review/mazda/cx-60
Ginger Kyriakos
Správné diskusi? Koukám,.že se tu resi Mazda...Volvo V60 mě ve své době uchvátilo dvěma věcmi. Naprostým pocitem robustnosti interiéru. Měl jsem pocit, že jedu v tanku, všude obklopen masou. A taky tím, co je v článku.Naprosto neuvěřitelně malým prostorem na zadních sedadlech. Holt prémie je prémie, konkurence není na tom lip..Na místo na zadních sedadlech jsou holt jiný auta.
R5 nafta Volvo - spíš na ovno (a žádná menší spotřeba VĚTŠÍ SPOTŘEBA ROPY při MENŠÍm VÝKONu = úplně tupý řešení
To snad už R4 2.0 od PSA co používali = svý doby ne špatný 😐
ale BENZÍN :yes: a R5 benzín :yes: :yes: :yes: