Testy
Mig_35
2
a kolik jich na trhu ještě s rámem je?
Přejít do diskuze
auto do terénu. vyměníš žárovku a jedeš dál. xenon nevyměníš... navíc, otřesy zrovna nemiluje.
které se do Hiluxu, bůhvíproč nedávají. ale jak říkám, e😜ediční auta jsou většinou ceněné pro jednoduchost a opravitelnost.
Velmi zaujimava uprava... nieco podobne sa da vidiet este u mitsu l200 mountain sherpa a mitsu l200 rock proof
AČR by o problémech s HL mohla vyprávět. Až mě to vzhledem k pověsti bezporuchového gazíku překvapilo.
Jednoprostorové vozidlo může mít mnohem lépe obestavěný prostor, když to není rozděleno na kabinu a krabici.
Pokud vím, tak byl problém se vstrikovacema. Bylo tam ještě něco dalšího? Nejsou ty nesmrtelné benzínové varianty, případně ty staré diesely, kde nikdo neřešil emise?
Nový diesel je z podstaty náchylný k poruchám. A obzvlášť u Toyoty, která diesely obecne neumí
Nový diesel je z podstaty náchylný k poruchám. A obzvlášť u Toyoty, která diesely obecne neumí
Hilux se stanem za 2,4 milionu je nezajímavá nabídka. Nevím co se bude dít, ale v mém okolí se hodně známých zbavuje moc pěkných přívěsů a za dobré peníze - od 150 tisíc.
Když máš spaní na střeše, tak je to skoro jedno. Respektive ten AluCab v návrhu počítá s tímhle účelem, takže v tomto případě jsem si jistý, že se do toho vejde víc než třeba do velkého Land Cruiseru. A lépe se k těm věcem dostaneš, v “obloženém” interiéru se složitě udržuje pořádek.