Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Toyota Hilux Double Cab 2.8 D-4D 6A/T Active – Expediční úprava

13 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jednoprostorové vozidlo může mít mnohem lépe obestavěný prostor, když to není rozděleno na kabinu a krabici.
Mig_35
a kolik jich na trhu ještě s rámem je?
adamzprahy
Když máš spaní na střeše, tak je to skoro jedno. Respektive ten AluCab v návrhu počítá s tímhle účelem, takže v tomto případě jsem si jistý, že se do toho vejde víc než třeba do velkého Land Cruiseru. A lépe se k těm věcem dostaneš, v “obloženém” interiéru se složitě udržuje pořádek.
Dixik2
Ve středu si nad tím Hiluxem v Autosalonu TV skoro udělali,jak je to rajcovalo.Za 2.5M s halogenama... :no:
Mig_35
auto do terénu. vyměníš žárovku a jedeš dál. xenon nevyměníš... navíc, otřesy zrovna nemiluje.
kozakm
Proto vynalezli LEDky...
Mig_35
které se do Hiluxu, bůhvíproč nedávají. ale jak říkám, e😜ediční auta jsou většinou ceněné pro jednoduchost a opravitelnost.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
LEDky se mohou snadno porouchat, divil by ses.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Velmi zaujimava uprava... nieco podobne sa da vidiet este u mitsu l200 mountain sherpa a mitsu l200 rock proof
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
kup už si prosím nějaké Mitsu, dvřív než krachne
Xylo
Hilux se stanem za 2,4 milionu je nezajímavá nabídka. Nevím co se bude dít, ale v mém okolí se hodně známých zbavuje moc pěkných přívěsů a za dobré peníze - od 150 tisíc.
webpaja
AČR by o problémech s HL mohla vyprávět. Až mě to vzhledem k pověsti bezporuchového gazíku překvapilo.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Pokud vím, tak byl problém se vstrikovacema. Bylo tam ještě něco dalšího? Nejsou ty nesmrtelné benzínové varianty, případně ty staré diesely, kde nikdo neřešil emise?
Nový diesel je z podstaty náchylný k poruchám. A obzvlášť u Toyoty, která diesely obecne neumí