Tak vystrčený zadek nemá nikdo ani při sranění. Styděl bych se v tom jezdit. Jo a viděli jste test C4 v garáži Rasťo Chvály, to byla hrůza, ne to auto, ale ten kameraman co to testoval nešahá Rasťovi ani po ráfky.
Osobně mi to nepříjde až tak hnusný, je to spíš zvláštní, krásy prapodivných Citronů (třeba C6 mne neskutečně bere, nevim proč :D) to zdaleka nedosahuje, není to kočka, ani pes, ani žába.. prostě takové uniformní allroadauto za dost peněz
Svezení určitě bude parádní, ale ta šerednost je děsná. Stejně jako tady.
Si říkám, že to je přesně opacne jako u toho proceedu gt co jsme teď měli. Ten vypadal hezky, ale to svezení tragický. Tady bude svezení hezký komfortní, kdyz uz to vypadá tak děsně.
C6 posbírala různá ocenění za design. Je rok 2023 a požadavek v vzhled je trochu jiný než jaký byl před 18 lety. Dnes její vzhled ocení spíše znalci, ve své době to byla třída. Automobilové časáky měly matroš na pár měsíců. To se této novince říct rozhodně nedá.
C6 nelze hodnotit pohledem dneska, ale pohledem, kdy vznikla. A v té doby to byla královna. Ta kára se kupovala srdcem kvůli vzhledu. Poměr cena/výkon/Citrón jí do not moc nehrály. Až na luxusní odpružení, které dodnes nepřekonaly žádné adaptivní kraviny a nebo měchy. Hydractive 3+ Amvar byl vrchol hydropneumatiky u Citroenu. A podle mě obecně vrchol kočárového odpružení pro nejen vyšší třídu v historii. Ale to už trochu zabíhám...
Skor nechapem, naco to robia ala kombi, ked sa potom strecha vzadu zvazuje dole a seknu to pod takym uhlom, ze ufiknu polku kufra - o to mensi dovod si to kupit. A neviem, ci to ma citron dobre zratane, lebo vo vodach 50k €+ sa uz lovi pri inych znackach
Ten zadok je taký akože shooting break, niečo na spôsob Pannamery kombi? Dnes mnoho ľudí ani samo nevie čo chce, ešte aby sme neboli prekvapení že to bude mať úspech.
Tak u vw to chapem, mas tam viac plnohodnotnych kombikov od panamery cez a6 po golf, pri citroene za take peniaze by som cakal uzitkovost, lepsiu techniku a vatsi vyber motorov
Mne to príde tak, že by chceli zabiť viacero múch jednou ranou. SUV coupé boli tiež exoti podľa mnohých odsúdené na neúspech a aha koľko sa ich časom vyrojilo ...
Jak by si měla poradit? Kdo bude rozhodovat, kdo kliká jen tak a nebo skutečně se mu příspěvek libí/nelíbí? Fakt, že nějaký pošuk kliká na všechno automaticky neznamená, že se mu příspěvky skutečně například nelíbí.
Nějaký pošuk, Hamuna má svůj nick a k němu 10 dalších… Redakce ví, že to děla, ale neudělají nic. Sem tam dostane ban a víc nic…kliky jsou potřeba, reklama platí atd…
Podla mna to auto dava zmysel, ale len v cistym benzinom 1.6. Videl som s nim par testov a z toho pohodlia na palube boli vsetci nadseny (podvozok + kresla).
Určite s 1,6 to auto dáva zmysel.
S tým 3valcom ani s baterkami už moc nie.Ako čerstvá jazdenka bude mať veľký pokles ceny a vtedy to bude zaujímavé auto. ;-)
To jsem jediný, komu přijde ta spotřeba naprosto nereálná? Po dalnici pouze za 9 litrů? Ještě že tam není diesel, ten by spotřeboval tak 25. Je vidět, že hybrid je budoucnost.
Tohle může zaskočit někoho, kdo s hy ridem nemá zkusenosti. Hybrid dokáže jet za polovinu i dvojnásobek orptoi dieselu, záleží na řidiči. U dieselu se člověk pohybuje plus mínus stejně, bez ohledu na styl jízdy. U hybridu je to proste o tom, jak využívám energii. A novináři obecne s hybridem neumi, protoze tomu pořád stojí na krku.
Ale jak píše Jirka, pokud je to blízké realitě, pak je to špatně.
No a pak že se náhody nedějou, dneska jsem ho viděl při cestě do práce stát na světlech a snad poprvý v životě jsem nevěděl, na jaký auto se to koukám. Pak sednu k počítači a ejhle, test je tu.
K autu jenom tolik, že kdybych v tom musel jezdit, tak s papírovým pytlem na hlavě, aby mě v tom nikdo neviděl. Některý auta vypadaj naživo líp než na fotkách, pro tohle auto to ale rozhodně neplatí.
Opravdu nechápu, k čemu je takto hladový hybrid dobrý? Auto za 1,2 milionu s 40ti litrovou nádrží a spotřebou 10 litrů? A to to ani není prémiový vůz a je dost ošklivý!
Já si v ednu v Německu koupil za stejné peníze 1,5 roku staré BMW 530d xdrive. Nesrovnatelně lepší a užitečnější auto, než tento paskvil.