Novinky
Je to také nejaké hrčaté. Kabína mi na to, že je to 5 m dlhé a 2 m široké auto, príde docela malá - ale možno je to len optický klam. Interiér je dizajnovo celkom pekný, až na ten nechutne čierny strop. Zvonka na mňa auto pôsobí dosť ťažkopádne, v reáli to bude počítam horšie, päťmetrová obluda je päťmetrová obluda, aj keď sa snaží vyzerať kompaktne.
Souhlas, že vnější rozměry jsou na první pohled dost obludné (i když na druhou stranu je to o dost kratší než Lambo Urus a ten v reálu nepůsobí nějak přerostle, takže třeba to nebude až taková hrůza, tento megahatchback). Co jsem ale nepochopil vůbec, to jsou dveře ala Opel Meriva. Kdyby upravili jejich poměr ve prospěch předních a odstranili Bsploupky a prezentovali to jako cool inovativní řešení superpevné karoserie, pak OK. Ale tohle je dobrá blamáž, není to ani hezké ani praktické (a s ohledem na cenovku ani přiměřeně sofistikované).
Mimochodem, jak je vyřešen pohon předních kol, když je převodovka vzadu??? :-! :-! :-! :-!
Mimochodem, jak je vyřešen pohon předních kol, když je převodovka vzadu??? :-! :-! :-! :-!
že není plne elektrické, pretože by som si vo videu viac vychutnal šum mora, ticho lesa či štebot vtáčikov. 😒]
Na živo som ho síce nevidel ale v tej žltej vypadá moc dobre. Interier až na prístrojovku pecka :yes:
Na živo som ho síce nevidel ale v tej žltej vypadá moc dobre. Interier až na prístrojovku pecka :yes:
Harry Metcalfe ma +/- 185cm a posadil sa za seba úplne v pohode. A strop si asi pojde nakonfigurovať aj v inej farbe. 😉
Pohon předních kol - stejně jako GTC4 Lusso nebo FF, z přední strany motoru do samostatné dvoustupňové převodovky (jednotky PTU) a přes dvě elektronicky řízené lamelové spojky na přední kola.
Osobně bych také přivítal plnou elektriku a o tunu vyšší hmotnost, protože by potom to auto bylo daleko bezpečnější. To přece ví každej.