na superbe 2.0 206kw 2016 som maval okolo 11-12L v meste a na dialnici 10-11L, mimomesto 9L takze az taka zla ta spotreba nieje vzhladom na vykon ...
Mna by Stronic urazal v takomto drahom aute, k premii sadne tiptronic, ale samozrjeme niekde sa setrit muselo....
Ozaj, ma tento Stronic predpisane vymeny oleja ? Tiptronic (ZF8HP) nema ziadne pokial viem (fail) ...
No konečně je tu šofér, který si nemyslí, že to nejhezčí z jízdy je nízká spotřeba. Jinak výrobce ZF výměnu oleje předepisuje, ale automobilky ví, že narozdíl od DSG to záruku přežije, tak výměnu oleje nepředepisuje. Mohli mít kšeft. Taky ty dlouhé výměny oleje v motoru jsou nesmysl. Zvláště když víme, že originál koncernový long life olej maže jako Cinol z Tesca.
ZF BMW 180tkm, doporučení servisu je aby to mělo cca v těch 180 tkm druhou výměnu oleje...
Jinak 206kW supa jsem jezdil dlouhodobě 10,5-11, pozdější (a vydechlejší) 200kw verze kolem 10. DSG má žena v minulý generaci a6 3,0 tdi a nepatří to tam, kvůli tomu bych tuhle audi nekoupil. Ušetřit neušetřit, auto drahý jak čert a nemá převodovku...
Oni dávaly k V6TDI DSG? Já celou dobu žiju v tom, že všechny V6 a výše TDI jsou s měničem, kdežto R4 TDI i TSI + V6TSI má DSG a dokonce jen Quattro Ultra.
Pro porovnání - M5 (4.4 V8) - dálnice 130 km/h - 8,5 litrů, 150 km/h - 11 litrů, město 17 litrů. Dlouhodobý průměr 13. Proti šestiválci už to takový rozdíl ve spotřebě není.
Tyden zpatky jedu nemeckem a jedna M5 competition tam spechala … pff to je nehorazny auto, kdyz se mu ve 180 kmh uhnes … ne ho raz ny :-!
Naposledy jsem podobnou akceleraci videl s 911 turbo.
Ale jo, nestěžuju si. :-) Mám "obyčejnou", ne Competition, takže o 25 koní méně, ale letí i tak pořádně. Proti naftovému šestiválci, co jsem měl dřív, je největší rozdíl vidět na dálnici nad 200 km/h, kde to táhne furt pryč. Ale ono stačí i zadupnout dvojku do podlahy, to by člověk blil. Aktuální 911 Turbo by M5 ale asi oči přesto zatlačila. To je naprostý etalon.
Velké kombi, silný šestiválec, pohon všech kol... To je dnes prostě 10 na 100. Šlo by to úsporněji? Možná o litr v 540i xDrive, ale pokud to je to hlavní bod ke kritice, nemyslím si, že by to bylo úplně fér.
540xi mhev naprosto bez odříkáni dlouhodobě do 9 litrů. V týdnu jsem dal dvakrát 1100 km, vesměs dálnice, prvních bez spěchu za 7,8 při 121 kmh průměru, nazpět za 9 rovných se střelbou 200 kde to šlo. Žádný dvoulitr ve stejně velkém autě to podobným stylem pod 10 nedá, spíš za 11.
První rok prodeje v čr jen čtyřválce phev, ani v dýzlu nebude r6, a jak dál zatím neví ani dealeři. V květnu dostanu poslední g30, a za rok bůh suď… ;-\
Nechci auto se čtyřválcem, nechci auto s ovládáním výhradně dotykem, takže u d3 už nové auto zjevně nevyberu. Bude ze mě nejspíš bazarový kovboj, mezi auty z let 16 až 21 se dají vybrat zajímavé varianty, stačí najít kus s min nájezdem. Každopádně je to sešup, nikdy bych si nemyslel, že staré modely budou lepší než nové. :'-(
To máš ze čtvrtka? :no: Tak to je další posun, začíná mi jich být docela líto, jsem zvědav, kolik těch pětek prodají. Když jsem se W ptal, kolik loni prodali nových 520d, tak si vzpoměl na jednu, jinak většina 530d, pak 540i a zbytek motorizací v kusech. Nezbude, než popřát bmw hodně štěstí…
Pre mňa je ten test trochu odtrhnutý od reality. Snáď sme nečakali, že trojmegové auto z Nemecka bude mať nejaké nedostatky. Aj tá spotreba, veď trojlitrové dízle jazia za 7-8, Iste, dupneš dízlu, stúpneš o liter, stúpneš na krk benzínu, stúpneš o litrov 5.
Ale vrátim sa k meritu veci. Keby testovali 5reihe alebo E-classe, v čom by boli horšie? Iné žehlenie nerovností? Väčší či menší hluk pri 150? O niečo menší kufor v BMW? Proste, je to také testovanie vo vákuu, bez konfrontácie s tým ako je na tom konkurencia. Veď 5-kové BMW bolo testované hádam 5x v auto.cz za posledné roky.
Strávil som teraz 2 dni v A6 Allroad 55TDI
- auto jazdí skvele, spotreba s prehľadom pod 7l v Nemecku na diaľniciach, v ČR dialnice 6,4
- plynulo, tichý chod, nevidím dôvod na 55TSI
- mínusom sú chýbajúce odkladacie priestory, väčšia PET fľaša nič, ani mobil s kľúčmi poriadne nie je kam odložiť
- mimoriadne otravný asistent udržiavania v pruhu v porovnaní napr s decentným v BMW, kde ho mám rád
- inak skvelé a veľmi vydarené auto
Ja tých ich označeniach už tápem ale pred koncom roku sme boli v DE s tým najsilnejším Allroadom a fakt slušné auto až na tie otravné asistenty. Najviac ma jedoval adaptívny tempomat ktorý nešiel prepnúť na obyč a potom mi chvíľu trvalo v meste a na okreskách pokial som si zvykol na natáčanie zadnej nápravy.