Novinky
speedfred
5
verím tomu že kedysi podceňovaný Hyundai do toho práskne a Európskym mainstreamovým automobilkám vytrie zrak.
Přejít do diskuze
Celý svět ví, že Genesis je pořád jenom kundaj. Možná tak za sto let, až vymřou všechny generace pamatující kundajní kořeny...
Jako vzhledově je to fakt bomba. To, že je to elektro... No takhle já osobně elektroauta nemusim ze dvou důvodů 😒br />
1, Kromě tohodle a Ioniqu 5 jsou to designový katastrofy (Všechny ID VW jsou prostě odporný - ten design se jim vůbec nepovedl, Enyaq - obzvlášť pak ta spatlanina RS co si hraje na kupé, ale je to jen SUV s malým kufrem taky nic moc a Tesly mi prostě přijdou jako když vytváříte hru na PC, ale nemáte licenci na to aby jste tam dali skutečný auta a tak spatláte několik druhů aut a dáte tomu fiktivní značku).
2, jsou nudný (Pro hnidopichy - zkoušel jízdu ve 3 - Enyaq RS - popravdě ten byl z tý trojice asi takovej nejvíc nudnej, Elektrickej "mustang" a kolegovo Tesla Y). Manuál a pořádnej nabouchanej motor nic nenahradí (a to se nebavíme jen o benzínu - I v TDIčkách od 6 válcu a vejš může bejt taky zábava).
Ale kdybych přeci jen měl ustoupit tak si možná dokážu představit, že jestli tohle bude mít fakt dobrej podvozek, bude to zadokolka a mělo by to něco ve stylu "falešnýho" manuálního řazení (fuj nemůžu věřit tomu, že něco takovýho píšu a věřím, že mě za to zaslouženě všichni ukamenujou) tak bych si to asi dokázal představit mít v garáži.
Jenže je tu velký ale - cena.
Je to něco jako tenkrát VW Phaeton. Skvělá luxusní limuzína, která měla docela širokou paletu motorů (W12 nebo V10TDI - chtěl bych se v tom někdy project) a podle mě i vypadala dobře (já vim, vzhled je subjektivní), ale nikdo to moc nekupoval. Proč? Protože nikdo nedá 2 milióny, nebo kolik to tenkrát bylo, za volkswagen. To stejný u Hyundaie - nikdo nevysolí balík za rychlej Hyundai.
2, jsou nudný (Pro hnidopichy - zkoušel jízdu ve 3 - Enyaq RS - popravdě ten byl z tý trojice asi takovej nejvíc nudnej, Elektrickej "mustang" a kolegovo Tesla Y). Manuál a pořádnej nabouchanej motor nic nenahradí (a to se nebavíme jen o benzínu - I v TDIčkách od 6 válcu a vejš může bejt taky zábava).
Ale kdybych přeci jen měl ustoupit tak si možná dokážu představit, že jestli tohle bude mít fakt dobrej podvozek, bude to zadokolka a mělo by to něco ve stylu "falešnýho" manuálního řazení (fuj nemůžu věřit tomu, že něco takovýho píšu a věřím, že mě za to zaslouženě všichni ukamenujou) tak bych si to asi dokázal představit mít v garáži.
Jenže je tu velký ale - cena.
Je to něco jako tenkrát VW Phaeton. Skvělá luxusní limuzína, která měla docela širokou paletu motorů (W12 nebo V10TDI - chtěl bych se v tom někdy project) a podle mě i vypadala dobře (já vim, vzhled je subjektivní), ale nikdo to moc nekupoval. Proč? Protože nikdo nedá 2 milióny, nebo kolik to tenkrát bylo, za volkswagen. To stejný u Hyundaie - nikdo nevysolí balík za rychlej Hyundai.
Hyundai fandím ušli kus dobré cesty.
Ale... Hyundai Ionic - vypadá jako W. Brouk a nebo státy model Porsche.... A tato Dela.... 74 mě přijde jako Hyundai Dela-future 74 roku 1974 i ty diody světel jako z těch starých počítačových her. Z profilu a ze zadu špatně. :no:
Ale... Hyundai Ionic - vypadá jako W. Brouk a nebo státy model Porsche.... A tato Dela.... 74 mě přijde jako Hyundai Dela-future 74 roku 1974 i ty diody světel jako z těch starých počítačových her. Z profilu a ze zadu špatně. :no: