Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Manažer Hyundaie chce vidět DeLoreanu podobný sporťák ve výrobě

Loňský koncept N Vision 74 automobilky Hyundai nechal chladným jen málokoho. Viceprezident divize N by rád viděl DeLoreanu podobný sporťák ve výrobě.
Zpět na článek
25. 2. 2023 12:01
25. 2. 2023 13:49
25. 2. 2023 18:35
25. 2. 2023 22:13
25. 2. 2023 18:18
Avatar - speedfred
25. 2. 2023 12:01
Kľudne
verím tomu že kedysi podceňovaný Hyundai do toho práskne a Európskym mainstreamovým automobilkám vytrie zrak.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - m.z.
25. 2. 2023 13:49
Re: Kľudne
Tohle by byl trhák, akorát na elektriku no.
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2023 18:35
Re: Kľudne
Mozno to bude pod labelom genesisu... ale hlavne nech pride suhlas
Avatar - Barry Lyndon
25. 2. 2023 18:58
Re: Kľudne
Celý svět ví, že Genesis je pořád jenom kundaj. Možná tak za sto let, až vymřou všechny generace pamatující kundajní kořeny...
Avatar - speedfred
25. 2. 2023 22:13
Re: Kľudne
A čo ako? Každý raz nejako začínal.
Avatar - Barry Lyndon
25. 2. 2023 13:00
WTF OMG LOL
Jako vtip dobré, ale jinak by to byla naprostá blamáž...
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2023 18:18
Future z 1974
Hyundai fandím ušli kus dobré cesty.
Ale... Hyundai Ionic - vypadá jako W. Brouk a nebo státy model Porsche.... A tato Dela.... 74 mě přijde jako Hyundai Dela-future 74 roku 1974 i ty diody světel jako z těch starých počítačových her. Z profilu a ze zadu špatně. :no:
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2023 01:18
První elektro co by mi nevadilo
Jako vzhledově je to fakt bomba. To, že je to elektro... No takhle já osobně elektroauta nemusim ze dvou důvodů :
1, Kromě tohodle a Ioniqu 5 jsou to designový katastrofy (Všechny ID VW jsou prostě odporný - ten design se jim vůbec nepovedl, Enyaq - obzvlášť pak ta spatlanina RS co si hraje na kupé, ale je to jen SUV s malým kufrem taky nic moc a Tesly mi prostě přijdou jako když vytváříte hru na PC, ale nemáte licenci na to aby jste tam dali skutečný auta a tak spatláte několik druhů aut a dáte tomu fiktivní značku).
2, jsou nudný (Pro hnidopichy - zkoušel jízdu ve 3 - Enyaq RS - popravdě ten byl z tý trojice asi takovej nejvíc nudnej, Elektrickej "mustang" a kolegovo Tesla Y). Manuál a pořádnej nabouchanej motor nic nenahradí (a to se nebavíme jen o benzínu - I v TDIčkách od 6 válcu a vejš může bejt taky zábava).
Ale kdybych přeci jen měl ustoupit tak si možná dokážu představit, že jestli tohle bude mít fakt dobrej podvozek, bude to zadokolka a mělo by to něco ve stylu "falešnýho" manuálního řazení (fuj nemůžu věřit tomu, že něco takovýho píšu a věřím, že mě za to zaslouženě všichni ukamenujou) tak bych si to asi dokázal představit mít v garáži.

Jenže je tu velký ale - cena.
Je to něco jako tenkrát VW Phaeton. Skvělá luxusní limuzína, která měla docela širokou paletu motorů (W12 nebo V10TDI - chtěl bych se v tom někdy project) a podle mě i vypadala dobře (já vim, vzhled je subjektivní), ale nikdo to moc nekupoval. Proč? Protože nikdo nedá 2 milióny, nebo kolik to tenkrát bylo, za volkswagen. To stejný u Hyundaie - nikdo nevysolí balík za rychlej Hyundai.
Rozbalit vlákno
0