Novinky
Ja jsem se jen vezl se zakladem a kvality podvozku z toho posoudit nedokazu. 😄
Ruku na srdce, kdo potrebuje dokonaly podvozek v SUV?
A zrychleni pod ctyri? 😁
Jinak vzhledove se mi libi vic horizontalnejsi ledvinky X5M...
Ruku na srdce, kdo potrebuje dokonaly podvozek v SUV?
A zrychleni pod ctyri? 😁
Jinak vzhledove se mi libi vic horizontalnejsi ledvinky X5M...
Můžeš definovat dokonalý podvozek?
Dokonalý znamená, že nelze vylepšit. Tedy, tlumí všechny ( běžné ) nerovnosti, neprenasi žádné rázy a vibrace, nenaklani se v zatáčkách atd.
Dokonalý znamená, že nelze vylepšit. Tedy, tlumí všechny ( běžné ) nerovnosti, neprenasi žádné rázy a vibrace, nenaklani se v zatáčkách atd.
Inteligentni clovek napada argumenty.
Mene inteligentnimu zbyvaji osobni utoky.
Dokonalost je samozrejme nedosazitelna. Jde o to, dikutovat jako clovek...
Mene inteligentnimu zbyvaji osobni utoky.
Dokonalost je samozrejme nedosazitelna. Jde o to, dikutovat jako clovek...
Psychicky problém nemám. Co je dokonalý podvozek? Ten co mne nadchne nemusí být nutně dokonalý. GLS jsem jel teď nedávno. Nadchnul mne, ale určitě není dokonalý. Možná RR phantom bude mít, ale s tím nemám osobní zkušenost. Proto se ptám jestli vůbec existuje.
Mám rád diskuze, do kterých se aktivně zapojí zdejší profesoři etiky, lingvistiky a jazykovědy, filozofie, ekologie, udržitelnosti a veškerých technických věd.
Byla by velká škoda, kdyby široké spektrum jejich moudrosti zůstalo lidstvu utajeno.
Byla by velká škoda, kdyby široké spektrum jejich moudrosti zůstalo lidstvu utajeno.
Tak zrovna dokonalý podvozek potřebuje snad každý a v SUV obzvlášť ne? Jak některá SUV odskakují na nerovnostech je velmi nebezpečné, tohle není o výkonu. A komfort nebo akustika je další věc, ne tak nutná jako bezpečnost, ale velmi vítaná.
Mimochodem Tesla X má podle mě příšerný podvozek, který absolutně neodpovídá cenovce.
Mimochodem Tesla X má podle mě příšerný podvozek, který absolutně neodpovídá cenovce.
Právě to tvoje bazírování na významu slova dokonalý, v tom vidím, v kontextu předchozí diskuse, tu dětinskost, proto se ptám na psychický problém.
Tím, že nadchne, myslím právě svou dokonalostí, podvozek jehož míra schopnosti měnit směr v kombinaci s mírou komfortu je mezi současnými auty nejlepší. Možná, že za dalších třicet let tu budou podvozky ještě výrazně lepší, ale tohle lze přece hodnotit jen prismatem doby, prismatem obecného standardu, a dnes jsou tu podvozky, které jsou prostě dokonalé nebo dokonalosti se blížící, pokud se nutně chceš točit na přesném významu slova dokonalý.
A zrovna GLS (ani nevím, jestli do něj jde ABC) není příkladem dokonalého podvozku, bohužel ani dobrého, v rámci třídy je to naopak podvozek podprůměrný, mluvíme-li o standardním airmaticu.
Ale stačí zkusit nějaké esko, nejlíp kupé právě s abc (active body control) podvozkem nebo velkého range (mluvíš-li o suv), a u těch já klidně použiju slovo dokonalý.
Tím, že nadchne, myslím právě svou dokonalostí, podvozek jehož míra schopnosti měnit směr v kombinaci s mírou komfortu je mezi současnými auty nejlepší. Možná, že za dalších třicet let tu budou podvozky ještě výrazně lepší, ale tohle lze přece hodnotit jen prismatem doby, prismatem obecného standardu, a dnes jsou tu podvozky, které jsou prostě dokonalé nebo dokonalosti se blížící, pokud se nutně chceš točit na přesném významu slova dokonalý.
A zrovna GLS (ani nevím, jestli do něj jde ABC) není příkladem dokonalého podvozku, bohužel ani dobrého, v rámci třídy je to naopak podvozek podprůměrný, mluvíme-li o standardním airmaticu.
Ale stačí zkusit nějaké esko, nejlíp kupé právě s abc (active body control) podvozkem nebo velkého range (mluvíš-li o suv), a u těch já klidně použiju slovo dokonalý.
Nemáš nějaký psychický problém v poslední době? Někdy mi ty tvoje reakce přijdou už takové hodně "zvláštní".
K podvozkům obecně, oproti autům třeba z devadesátek (které jsou dnes považovány za zlatou éru automobilismu) mají podvozky dnešních aut k dokonalým výrazně blíže, v podstatě už se dnes nenajde auto s mizerným podvozkem.
Jinak těch dokonalých podvozků se dá najít celkem dost, vesměs samo ve vyšších třídách, zkus třeba nějaký MB s ABC podvozkem, to člověka docela nadchne.
K podvozkům obecně, oproti autům třeba z devadesátek (které jsou dnes považovány za zlatou éru automobilismu) mají podvozky dnešních aut k dokonalým výrazně blíže, v podstatě už se dnes nenajde auto s mizerným podvozkem.
Jinak těch dokonalých podvozků se dá najít celkem dost, vesměs samo ve vyšších třídách, zkus třeba nějaký MB s ABC podvozkem, to člověka docela nadchne.
A proč by nebyl? Je to spíše věc jednotlivých modelů a specifikací, ale perfektní naladění není úplná vzácnost.
Že stojí IX60 M jen 4miliony když X6 M jde za 5miliónů je největší slabina EV verze.Čím dražší tím lepší 😁
velky suv potrebuje hlavne podvozek, pak teprve dokaze to co ma. A tam se oddeluje zrno od plev. Nemusis to chtit ani poznat, ale pokud to ocenis zjistis, ze na jedny strane jsou auta jako TMX, GCH, XC 90 a vsechny s nepremiovou koncepci. A na druhy strane X5, RRS a dalsi. Ix je nastaveny hodne na pohodli a neni to uplne ono. Nejezdil jsem ale s natacenim zadnich kol. Mozna to verzi 60 (do 50 docasne nelze objednat) posune dal
ale 5er v sedanu na obyc podvozku jezdi opravdu paradne a x3 pokud extremne netlacis na pilu (a nedelas uplny pitomosti na povrchu kde se strida prach a kameni) je velmi ale velmi dobra
vykaslal bych se na m60 a vzal 50 s o sice jenom 5% mensi spotrebou ale i tak. Podvozek ix na 600koni nema. Klidne tomu staci zaklad.
No a právě se naklanet nemá 😒]
Perfektně naladěný na možnosti daného auta... Možná. Ale jestli tomu tak je, kdo to rozhodne?
Perfektně naladěný na možnosti daného auta... Možná. Ale jestli tomu tak je, kdo to rozhodne?
Mne tam spíš zarazila jiná věc. To tam nemají ani couvací kameru, že musí koukat vzad přes opěradlo a druhý mu ukazovat?
To má sned každý normální auto už v základu.
To má sned každý normální auto už v základu.
Ale nestoji ani 4M. 😁
A zrychleni ma jeste lepsi.
A pak ze jsou EV draha.