Pre väčšinu z nás je to zbyztočná informácia, aj tak si to nekúpime. Niektorí preto, že to nechcú a svoje peniaze utratia radšej za niečo iné, a podaktorí preto, že na to nemajú. Keď budú vyrábať kompakt, ktorý si budem môcť kúpiť pod 20 tisíc € a bezpečne zvládne aspoň 500 km, tak im zatlieskam. Ak dovtedy nebude elektrina taká drahá, že sa to nevyplatí ani keby tie autá rozdávali zadarmo... :'-(
Uvidime ve stredu na investors day.
Kazdopadne konec spalovaku zacal.
A zakazy nebudou potreba.
Lidi budou jezdit bezemisne a navic levneji. :yes::yes:
K teme.
Verim,ze pride T2,ale neratam,ze tak skoro ako ty pises,kedze Elon si rad stanovuje ciele,ktore snad nikdy nesplnil vcas..vid Semi,Cybertruck,novy Roadster.
Je mu ,ale odpustene,kedze v poslednej dobe mi je velmi blizko nazorovo na situaci okolo nas ;-)
Inac,na stranke Tesly citam,ze dotacia 7500 dollarov je do konca marca.
Potom dotacie uplne skoncia na EV v USA?Ci sa len budu znizovat?
Určitě! Důležitá je přece jen absence výfuku a na tom, jak ta použitá elektřina vzniká, (ani na tom, kolik CO2 vznikne při výrobě zkratowozů) vůbec nezáleží! :-[]:-[]:-[]:-[]:-[]:no:
Však píšem, že tá informácia je pre nás zbytočná. A 37 litrov je stále sakra silná cena. A má to aspoň slušný dojazd? Podľa mňa za tú cenu hlboko pod 500.
Tak určitě je ekologické, posílat díly sem tam přes půl zeměkoule.
Jinak na elektroauto se určitě chystám, jen co na jedno nabití, které bude trvat od prijezdu k nabíjecí stanici, po zaplacení, 10 minut, ujede naložené, 4 lidi a věci na dovolenou, dálniční rychlostí 135km/h, 1000 km, jako můj 13 let starý Ford S-Max 2.0 tdci a stát může stejných 890000,- Máme i nové auto Hyundai tucson, to má menší nádrž, tak ujede jen cca 65 :-) 0 km, se stejným nákladem.
Re: Je to článek o nejprodávanějším autu na světě - Model Y
A co to má společného s designem? To že to auto má hnusně spláclý předek bez výrazu a zezadu vapadá jak úzká almara, neznamená, že je pěkný… Neni, je to designový hnus, zvlášt v bílé. Svědci Elonovi byli vždycky divní…
Golf G8 je taky hnusný a prodalo se ho v Evropě 180tis ks, tedy daleko víc jak Y… co na to říct?
Hipe co Y aktuálně má, je dílem dotací a v západní Evropě i super eko daní, které pokřivují trh. Nic víc ;-)
Teprve najizdi produkce, tohle je asi polovina soucasne kapacity, ono to chvili trva, nez se to rozjede.
Fabrika je zatim vyuzita jen asi z poloviny, tj. kapacita je pro zacatek cca 400-500 tis aut rocne a muze byt cca 1mil aut rocne.
Jinak si vzdy prohlizim Teslu Model Y a jak jim to licuje … vyrazne se to zlepsilo - v Londyne jich je hromada a podle cisla SPZ poznate rok vyroby. V podstate je to ted na urovni VW apod. s vyjimkou zadniho vika kufru, tam to skoro nikdy neni perfektni. To ale na funkcionalite nic nemeni - kdo mel nekdy treba Ford, ten to chape. Az tohle vychytaji, uz neni o cem se bavit a jsou v kvalite slicovani karoserie na urovni vsech ostatnich.
Jo a taky evidentne vyresili problemy s lakem - kazde auto ma perfektni lak.
Ovsem uznavam, ze na Lexus se nikdo nechyta, to zas jo, jsou opravdovi frajeri, co se kvality laku tyka.
Proboha na co tolik lidí? To jim odbory nařídily? A vyrobit jen 200 000 aut za rok? TMC Australia vyráběla 120 000 aut s 2 000 zaměstnanci a přitom ještě vyráběla i vozy s levostranným řízením na export. Není divu, že jsou Tesly tak drahé.... :-(