Novinky
...ze světa bruselského antiautomobilního šílenství. Ekoteroristi všech zemí, vyližte si...! 😄 :yes:
.. ocekavane a spravne rozhodnuti. A nebylo posledni v tomto gardu. Ekosilenstvi a zeleno-rudy terorizmus budou porazeny...
Nikdo nezpochybnil původní dohodu o ukončení výroby a prodeje aut na fosilní paliva. Jedná se pouze o předložení návrhu výjimky pro auta spalující syntetická paliva.
Mílí petrolheadi, přátelé,
je důležité, že je to i v našich rukou... příští rok budou volby do Europarlamentu, tak je potřeba na to myslet a předtím si nalézt co ten konkrétní kandidát, který se vám zamlouvá míní o této problematice..než mu hodíte lístek do urničky..
je důležité, že je to i v našich rukou... příští rok budou volby do Europarlamentu, tak je potřeba na to myslet a předtím si nalézt co ten konkrétní kandidát, který se vám zamlouvá míní o této problematice..než mu hodíte lístek do urničky..
Presne tak. Jeste aby to tak udelali i Nemci.
Jak furt hutorim.. Nejake to elektro... nejaky ten benzin.. plugin a pod... ciste elektro ale v r 2035 urcite nehrozi... nie su na to moznosti ... a prichadza sa na to uz pomalicky konecne ... nakoniec opat budem mat pravdu 8-s ... to je sila
ydenikhrot.cz/…-nejvetsim-zemim?…
https😐/www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/stat-zavedl-dan-pro-majitele-elektromobilu-a-hybridu-maji-platit-podle-toho-kolik-ujedou?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#…
https😐/zpravy.aktualne.cz/…1f50cc47ab5f122/?…
https😐/www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/stat-zavedl-dan-pro-majitele-elektromobilu-a-hybridu-maji-platit-podle-toho-kolik-ujedou?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#…
https😐/zpravy.aktualne.cz/…1f50cc47ab5f122/?…
Zelený eurosocialistický sen o zeleném zítřku dostává tím větší trhliny, čím více a urputněji se ho Ursula a její nochsledi snaží protlačit.
Co to značí? Jednoznačné a jedině to, že cíle jsou totálně utržené od reality, neřeší přání ani potřeby obyvatel, a jde jen o zvůli eurohujerských ekofašistických spolků.
Jsem rád i za tento dílčí úspěch který je důkazem, že naděje umírá poslední a je třeba proti evropské zelené zlovůli bojovat na všech frontách!!!
Co to značí? Jednoznačné a jedině to, že cíle jsou totálně utržené od reality, neřeší přání ani potřeby obyvatel, a jde jen o zvůli eurohujerských ekofašistických spolků.
Jsem rád i za tento dílčí úspěch který je důkazem, že naděje umírá poslední a je třeba proti evropské zelené zlovůli bojovat na všech frontách!!!
Neboj, brzy budou mít kilowatku v cenách 15-35 kč a ožebračený lidi přestanou všechno kupovat a rozjede se taková série krachů, že to ještě nidko neviděl. Krach na Newyorské bude proti tomu bude večerníček pro děti.
Čína už se těší jak levně zkoupí 70% Evropských firem 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Předlužená EU n a to nikdy mít nebude, investice do EV, OZE a vodíků s řádech desítek bilionů EURO. UTOPIE? stalinistická pavěda
Čína už se těší jak levně zkoupí 70% Evropských firem 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Předlužená EU n a to nikdy mít nebude, investice do EV, OZE a vodíků s řádech desítek bilionů EURO. UTOPIE? stalinistická pavěda
Prirozene musi prijit vystrizliveni a nejaka korekce toho fanatismu. Ted to hlavne nevzdavat.
PS jsem fanda EV ale nejsem fanatik.
https😐/cs.m.wikipedia.org/wiki/Fanatismus
Fanatismus (z lat. fanaticus, posedlý, od fanum, posvátné místo) je slepá vášnivá zaujatost, nekompromisní a krajně jednostranný postoj nebo jednání člověka, který nějaké téma, myšlenku nebo věc pokládá za tak cennou, případně tak ohroženou, že námitky či odpor proti ní vyvolávají jeho zuřivost. Fanatik se vyznačuje neschopností kritického odstupu, intolerancí, nepoučitelností a jistou omezeností.
PS jsem fanda EV ale nejsem fanatik.
https😐/cs.m.wikipedia.org/wiki/Fanatismus
Fanatismus (z lat. fanaticus, posedlý, od fanum, posvátné místo) je slepá vášnivá zaujatost, nekompromisní a krajně jednostranný postoj nebo jednání člověka, který nějaké téma, myšlenku nebo věc pokládá za tak cennou, případně tak ohroženou, že námitky či odpor proti ní vyvolávají jeho zuřivost. Fanatik se vyznačuje neschopností kritického odstupu, intolerancí, nepoučitelností a jistou omezeností.
Přesně tak, šílené rudozelené totalitě, kterou nás chce EU postupně zotročit a ožebračit, je třeba se tvrdě bránit všemi dostupnými prostředky!!! 😲 😲 😲
„Mně to připomíná něco jako židovský výbor, jo, když nám řekli, že máme vypravit transport a my jenom tak jako rozhodujeme, že ty nemocné ženy ještě nepošleme, ty půjdou až příštím vlakem, ale jinak prostě děláme to, co nám řeknou,“ řekl Klaus a přirovnal schvalování zákonů kvůli předpisům EU k rozhodování o složení židovských transportů do nacistických koncentračních táborů.
Snaha o pát let posunout zákaz, nebo dát výjimku syntetickým palivům, nic neřeší. Má to stejný účinek jako odsouvání transportu na příští vlak. Je to potřeba "konečné řešení automobilové otázky" odmítnout jako celek.
Snaha o pát let posunout zákaz, nebo dát výjimku syntetickým palivům, nic neřeší. Má to stejný účinek jako odsouvání transportu na příští vlak. Je to potřeba "konečné řešení automobilové otázky" odmítnout jako celek.
Zákaz je zbytečný, stačí ty emisní poplatky, ale z nich neustupovat, možná, být EU, tak navrhni buď euro7, nebo ponechání euro 6 do 2030, ale zpřísnit povolenky autům. Souhlasíte pánové? :-! 8-s 😉
Nesouhlasíme utipistický neostalinisto, povolenky si narvi do zádele.
Zkrachujete, ale totálně fantatický neostalinistický utopisti.
Chcete zakazovat něco , za co není náhrada a kde kompeltní přechod je za desítky bilionů EUR, pokud se bavvíme o kompeltu . osbáky, nákladní doprava,a utubusy, vlaky, letadla, stavební průmysl, armáda, vytápněí tak jde o strovky bilionů až triliony.
To Vám nikdy nevyjde, z lidí uděláte žebráky co budou mít akorát n a housku, takže všechno totálně zkrachuje a zkoupí Vás čínan.
Teště se ze zelená LUZO!!!
Zkrachujete, ale totálně fantatický neostalinistický utopisti.
Chcete zakazovat něco , za co není náhrada a kde kompeltní přechod je za desítky bilionů EUR, pokud se bavvíme o kompeltu . osbáky, nákladní doprava,a utubusy, vlaky, letadla, stavební průmysl, armáda, vytápněí tak jde o strovky bilionů až triliony.
To Vám nikdy nevyjde, z lidí uděláte žebráky co budou mít akorát n a housku, takže všechno totálně zkrachuje a zkoupí Vás čínan.
Teště se ze zelená LUZO!!!
https😐/echo24.cz/…topeni-plyn-olej
Těste se, brzy i tady. Probruselská zelená figura Hladík to tady všechno odkejvá podle un ijních notiček.
Rozklad začal.
https😐/www.tydenikhrot.cz/…i-kdo-za-to-muze
Těste se, brzy i tady. Probruselská zelená figura Hladík to tady všechno odkejvá podle un ijních notiček.
Rozklad začal.
https😐/www.tydenikhrot.cz/…i-kdo-za-to-muze
to bude kvalitka https😐/oenergetice.cz/…rnich-elektraren
😄 😄 😄
Blahoslaveni budíž neostalinističtí zelení utopisté.
😄 😄 😄
Blahoslaveni budíž neostalinističtí zelení utopisté.
Já jsem to tady v komentech očekával.
Psal jsem - Přátelé, musím Vás uklidnit, dojde k změnám, k odkladům.
Jsem jednoznačně PRO.
Jde jen o mindset lidi.
Ruku na srdce, vetsina lidi si prechod na EV nedokaze predstavit ani za sto let. 😁
Tak proc se tim zabyvas??
Je 12 let na to, aby se vyresily nejvetsi nedostatky EV.
Jejich cena, rychlost nabijeni a infrastruktura.
Pro me potreby (nadsence) je toto vyresene uz dnes.
Nejnovejsi (draha - absolutne) EV jako TM3 konkuruji fosilum zdatne uz dnes.
A uz dnes je TCO pro vetsinu EV nizsi nez pro fosil.
Kdyz vidim, o kolik se za poslednich deset let posunul automotive (bez ohledu na pohon), tak nepochybuju, ze co je navrhovano v r. 2035 de facto nastane uz o pet let driv. A ne diky zakazu EU. Ale kvuli obrovske podpore USA a Ciny a nasledne diky pokroku a masove vyrobe.
Nepodporovat EV v EU by znamenalo konec autoprumyslu v EU. 😲
PS Kdo by pred sesti lety rekl, kde bude Tesla dnes? Dokazes si predstavit, kde bude za pet let??? Bude chrlit levny TM2, Semi, Cybertruck. Bude mit pravdepodobne nejprodavanejsi model ve vetsine dulezitych segmentu....
https😐/www.auto.cz/…-oznameni-110707
Pycha predchazi pad.
https😐/youtu.be/wSklSKRkIpk
Muzes zpetne popremyslet o tom, kdo uvazoval racionalneji ve vedeni VW. Zda Müller (viz jeho nabubrelost a arogance v YT odkazu vyse) nebo skromny Diess rikajici veci takove jake jsou, ze ma Tesla obrovsky naskok. Mozna s odstupem pochopis motivaci Diesse - DLOUHODOBA prosperita VW / zachovani konkurenceschopnosti.
Aj vlk syty (my,normalni ludia),aj ovca cela (vy,ekofasouni)
https😐/fdrive.cz/…toru-v6-tdi-8588
https😐/zive.aktuality.sk/…de-o-e-palivach/
Jestli se prosadi, nic proti.
Realita je takova, ze tezko budou e-paliva levnejsi nez ty tradicni.
Narozdil od ceny elektriny. Na kterou dnes jezdit je levnejsi.
Kdyz si to nekdo bude moct dovolit (typicky majitele Porsche nebo Lamba) a pujde to sehnat, at si na to jezdi.
Faktem je, ze jedine realne (a dnes dostupne) lokalne bezemisni individualni jezdeni je jen v BEV.
https😐/echo24.cz/…na-bilion-dolaru
A ted ale jiny priklad. Vezmi si kupujiciho ojetiny, ktery si pujde kupovat 8-10 let stary auto a spocitej TCO v tomhle pripade. EV versus spalovak. Pocitej ze si takovy auto bude chtit dotycny 5 let nechat a pak ho jeste za neco prodat. Dozije se vubec EV takovyho veku? Co v tu dobu bude delat asi baterka a jeji kapacita? Jeste porad ti EV prijde tak supr?
Ano, EV mi prijdou super, jelikoz maji uz ted delsi zivotnost nez spalovaky. Minimalne co se tyce najezdu. A kazda nova generace baterek ma zivotnost delsi.
Jestli EV vydrzi 20 let nebo 30 let nikdo nevi.
Prijde ti, ze dnes maji desetileta EV nulovou hodnotu?
https😐/www.sauto.cz/inzerce/osobni?…
Treba 12i lety Citroen C-zero za 198k???
Nejdriv je lepsi znat realitu EV, nez se pustis do komentaru. 😉
Takze shrnovacka?
TCO u ojeteho EV je naprosto bezkonkurencni. Vzhledem nizsi cene ojetin (v porovnani s novym), bezporuchovemu provozu a minimalnim nakladum na palivo. :yes:
A dosadit si do svych myslenek treba BMW i4 nebo Toyotu bZ4X... :yes:
Dnesni EV (snad krome Springa) fakt nebudou mit po 10i letech dojezd 100km. 😁
Citace zaruky na bZ4X😒br /> Důvěra výrobce v použitou technologii se odráží v programu prodloužené péče, který garantuje, že baterie bude i po 10 letech provozu (s omezením na 1 mil. kilometrů) vykazovat 70 % původní kapacity
https😐/www.e-flotila.cz/…jetych-kilometru
Milion :yes: km zaruky na baterku vokecas jen tezko...
:-! :-! :-!
Staci?
PS Zivotnost spalovaku taky posuzujes optikou potkanych TSI pri 80.000km???
Takovych videi najdes obdobne jiste dost.
😉
Na bZ4X mas zaruku milion km. Jakou mas zaruku na svy auto?
😁
Kdyz ta baterka klekne, neni co opravovat, je to na novou baterku. To je cena 50-100% noveho auta, tudiz je v tu chvili ojetina do srotu.
Dnesni auta jsou opravitelna a bezne vydrzi 20 let.
15 lety EV je tudiz do srotu na 90%, takze to pak nechce nikdo ani osmilety, protoze to vi.
Zalezi co je pricina problemu. Kdyz jsou degradovany vsechny clanky, tak samozrejme ano. Ale jsou i jiny zavady.
Zkus trochu pogooglit. 😉
Naopak opravy jsou celkem bezne.
https😐/evsenhanced.com/…nd-re-balancing/
A jak pisu niz. Degradace u soucasnych EV uz temer nehrozi. Spis zdegraduje auto nez baterka...
A k tomu TSI - ty potkané byli z kraje výroby řady EA111, sám jsem měl/mám 3 (EA211) a jestě jedno máme v rodině s různými nájezdy a bez ztráty květinky - vše 1,4 nebo 1.5 TSI :yes:
Citroen C-zero stával v roce 2012 zhruba 700 tisíc Kč. Desetileté kusy s nájezdem cca 50 tkm stojí cca 190 tisíc Kč. Ztráta hodnoty 75 %. Amortizace 10 Kč/km. TCO bude opravdu "bezkonkurenční", někde kolem 15 Kč/km.
Pro srovnání Škoda Citigo stávala v tom samém roce zhruba 200 tisíc Kč a dnes s nájezdem cca 50 tkm stojí cca 150 tisíc Kč. Ztráta hodnoty 25 %. Amortizace 1 Kč/km.
Videl jsi snad, ze bych pod testem C-Zero psal, ze je to skvela value for money???
WTF
C-Zero bylo samozrejme tragicky, dnesni optikou obzvlast.
Ale to dvanactilety C-Zero dokazuje, ze ty auta jsou i po tolika letech v pohode.
Tohle je na prodej už asi rok https😐/www.sauto.cz/…odel-s/183082466
Prijde mi ze dnes si koupit 10 lety EV, tak nikam nedojedes jak bude v haji kapacita a budes se modlit, aby baterka nelehla uplne. Kdyby to bylo jak pises, tak se lidi perou o jety EV a ne ze kupuji v bazarech houfne spalovaky.
Samozrejme zalezi na typu baterky, najezdu, poctu plnych cyklu, rychlostech nabijeni.
Ale obecne dnesni baterky uz vydrzi pravdepodobne vic nez auto.
https😐/topelectricsuv.com/…-battery-update/
Tady mas treba novou baterku BYD, ktera udava 3.000+ cyklu.
I kdybys na cyklus ujel jen 200km, tak to dela 600.000km!!! 😲
A to nemluvim o tom, ze kdyz budes delat polovicni cykly, tak tech polovicnich cyklu budes mit vic nez 2 krat tolik.
Tahle baterka v realu vydrzi klidne milion km.
It promises a life of over 1.2 million km after 3,000 charging/discharging cycles.
Nespolehlive spalovaky GAME OVER
PS Ano, jak pises, dnes kdyz si poridis desetilety EV, jestlize to nebude Tesla, tak skutecne nikam nedojede. Protoze i kdyz byl novej, tak ujel sotva 150km (odtud historky o tom, ze v EV nemuzes topit apod.). Ale doba se zmenila. Dnes ujedou EV bez problemu dvojnasobek, takze za dalsich deset let uz dostanes normalne pouzitelnou elektrickou ojetinu.
Mne osobne se libi. Skoda ze Toyota na EV doposud tak kaslala...
Tyto spalováky stále jezdí, ulhaný fanatický ideologu 😄 😄
Tyto pohádky si vyprávěj lidem s vymytou palicí a dětem ve školkách, ty ti možná uvěrí. Ne My - co s těmi auty staršími 30 let jezdíme a známe tisíce dalších co maj ještě starší.
Včera byl na srazu mustangů Cadillac z 50 let, TROFIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. 3. 2023 11:41
...
Ano, EV mi prijdou super, jelikoz maji uz ted delsi zivotnost nez spalovaky. Minimalne co se tyce najezdu.
....
Jestli EV vydrzi 20 let nebo 30 let nikdo nevi.
...
třeba kamiony sou vyřešené vid, mam 4 kamarády kamioénáky, ty znaj dalších 40 kamionáků. Docela slušný vzorek. Jeden z nich je u firmy, co nakoupila alektrická Volva. Trasu, co jezdí kamarád naftovou Scaniií dávaj tím eV Volvem o 9,5-13 hodin delším čase a to Volvo je o 35-53% (dle konfigurace) dražší.
To se hodně vyplatí.
Nejsou rchlonabíječky, není přebudovaná přenosová sít, její kompletní rekonstrukce v EU bude stát biliony.
Lži, nesmysly, fantasmagorické utopie, žvásty, plky o tom jak se vše samo vyřeší za 10-15 let a skutek utekl.
Opravdu Mičurinci a Lysenkisti Vám mohou jen závidět jakou propagadnu dokážete jet.