Elektromobilita
jako dostane v USA.
Ty USA dotace deptají celý svět, již se proti tomu vyjádřili Japonci.
Nejde jenom o VW gigafuck.
Ty USA dotace deptají celý svět, již se proti tomu vyjádřili Japonci.
Nejde jenom o VW gigafuck.
je jasny, ze pro VW to je rizikova investice, protoze pochybuju, ze VW ovlada technologii vyroby baterek a nejspis musi nakoupit licenci. a v okamziku, kdy nekdo jinej prijde s novou technologii, tak VW muze bejt nahranej, protoze nebude schopnej konkurovat.
na druhou stranu, kdyz do toho nepujde tak bude na libovuli jinejch vyrobcu a uplne mu muze ujet vlak
120mld v ceskejch za jednu fabriku neni tak uplne malo, na druhou stranu, pruser dieselgate prisel VW na cca 1bilon v tehdejsich cenach, za to by takovejch manufaktur bylo prinejmensim 8.
nebejt coudicich a jedovatejch chrochtu, moh bejt VW uplne nekde jinde
takhle je 10 roku pozadu
na druhou stranu, kdyz do toho nepujde tak bude na libovuli jinejch vyrobcu a uplne mu muze ujet vlak
120mld v ceskejch za jednu fabriku neni tak uplne malo, na druhou stranu, pruser dieselgate prisel VW na cca 1bilon v tehdejsich cenach, za to by takovejch manufaktur bylo prinejmensim 8.
nebejt coudicich a jedovatejch chrochtu, moh bejt VW uplne nekde jinde
takhle je 10 roku pozadu
Nejškodlivější a po dlouhá desetiletí bezbřeze státem podporovaný projekt se jmenuje "dotovaná nafta i pro městské smradláky"
“ Možná jste před měsícem zažili bombastické titulky o tom, jak snížení dotací na elektromobily v Norsku extrémně snížilo jejich prodeje o 96 %. Když si čísla vyložíte špatně, můžete dojít i k takovému nesmyslu”
Proc Wine tomu nesmyslu verit taky?
Proc Wine tomu nesmyslu verit taky?
Tak tak, ten bilion zbytečných nákladů v souvislosti s podvodnými smradláky na dotovanou naftu teď koncernu sakra chybí. Ne že by to byla likvidační částka, ale znát to je. A je to dodnes vidět na poměru cena (sebevědomá) / kvalita (lehce dačoidní) klíčových modelů.
Americký trh otvárajú čo si pamätám a ja si teda pamätám veľa rokov. Aby sa presadili, to by museli mať najprv čo ponúknuť. Za minulý rok mali prepad takmer 20 %, ID.4 síce rástol, ale má tak nízke absolútne čísla, že pokiaľ nezačnú predávať aspoň 10-násobok, tak ich to nespasí. Za celý rok predali cca toľko ID.4, ako Tesla predá za menej ako 2 týždne, občas dokonca stačí jeden silnejší týždeň.
ať si deptají, peníze daňových poplatníků jim také jednou dojdou
holt bude muset VW vyrábět zkratomobily tam, kde je dotují, když to jinak neumí
ovšem ostatní konkurenti dostanou dotace také
a upřímně, když už bych si měl koupit zkratomobil, proč kupovat předržený lidový vůz když můžu mít Teslu?
holt bude muset VW vyrábět zkratomobily tam, kde je dotují, když to jinak neumí
ovšem ostatní konkurenti dostanou dotace také
a upřímně, když už bych si měl koupit zkratomobil, proč kupovat předržený lidový vůz když můžu mít Teslu?
Win je nejaký popletený, spaľováky sa prepadávajú, EV-čka v Číne rastú, zatiaľ majú medziročný nárast cca 23 %, viac napr. tu: https😐/www.barrons.com/…sla-byd-5de1c7fd
musela zasáhnout až realita, kolaps prodejů zkratomobilů v EU a Číně v roce 2023