Sa neposer kámo. Napísal by si to isté o ktorejkoľvek inej značke pri niektorej z množstva reálnych zvolávačiek? Jak vidíš príležitosť kopnúť si do EV, si celý žhavý. :D
Tak rozdíl bude v přístupu. Tesla nereaguje jako vždy, navíc tam aretaci ani nedala. Ford udělal svolávačku, podle zprávy co si postnul, tak tam areatace byla, jen se uvolnila. To výstupní kontrola neodhalí, navíc zpráva je z roku 2021 a kontrola aut se dělá pro auta 2014-18, tedy 3 roky poté. Vidím dost rozdílný přístup k problému ;-)
No není to senzace, jen očekávání toho, že se Tesla na zákazníky opět z vysoka vy... ;-) TJ problém řešit nebude a vyřeš si ze servisem a ideálně za to ještě zaplať...
Ano řešil a vždy v pohodě, ať to byla Škodovka (aktuální OIV - DSG) nebo třeba Peugeot (čištění motoru a rozvody - v záruce), vždy bez problémů a rychle vyřešeno a bezplatně ;-)
Rozdíl je v tom, že u Tesly je to nekvalita výroby, čímž je proslavená, a tady se to stalo po 40tis potažmo 50tis ujetých km. Pak to proběhlo bez problémů, tak jak má a já si nemusel stěžovat, nikam psát apod. Tj obě automobily (potažmo jejich dealeři), zareagovali, tak jak měli. Vstřícné jednání, bezplatná oprava v záruce, přistavený náhradní vůz zdarma, výsledkem byl vždy opravený vůz a spokojený zákazník.
Tedy nic z toho, co se píše v článku a jak zákazníci Tesly popisují jednání a zkušenosti s automobilkou Tesla při jakýchkoliv problémech s autem... ;-)
Tak zkus pohledat jestli se něco takového za posledních 30 let stalo. U Tesly odpadává pořád něco - střecha, kola, volant... Chtělo by to zapracovat na výstupní kontrole ;-)
Tak mi prozraď proč se to stává Tesle pořád? Jedno co, každou chvíli čtu někde o technických problémech Tesly, tu upadne kolo, tu střecha, tu volant atd ;-)
Ale prd. Nic proti ev, pro mě je to zajímavé, až to bude mít dojezd 800+ a nabité do 10min. Plus nebude to těžká kráva. Takže nic proti ev.
K té tesle. Je to šunt. Nic víc, nic míň. Kvalita je tam neznámý pojem. Vnímaná kvalita se neřeší vůbec. Opět: nic proti,ale tu se bavíme o spotřebičích za miliony a tam už to má být jinak.
Takže, až tesla bude mít spotřebič, který bude v kabině na úrovni bmw třeba, nebudou mu volanty řešit úřady, bude mít servisní síť a plus viz. výše. Tak proč ne Teslu. Uplně v pohodě si nějakou koupím ....
Takze mame dva pripady kdy nezname duvod. Ano. Je to vazna chyba ktera se musi prosetrit. Otazka zda slo o vuz ze serie ci zasah servisu.
Kdo zna kvalitu tak vi, ze tomuhle lze predchazet.
Lze z toho usuzovat neco o EV?
Ne, trend je jasny. Za tohle si muze Tesla, ne EV.
Argumentuje snad nekdo u zavad spalovaku, ze je to konec spalovacich aut?
Pre: Hendly
Keď o tej Tesle sa tak super píše a okopávačom sa to tak nádherne hodí...
Nie že by bola Tesla, čo sa týka kvality, nejaké terno, ale rozhodne sa nevymyká z bežných štandardov. Keď si pred pár rokmi šéf vo firme kúpil nového Passata, našiel som mu na ňom niekoľko chýb passungu, dva nedorobky a jeden výrobný repas, tak mu spadla sánka a dostal z tej nemeckej kvality ľahký šok...