Ale Renault je vážne šmejd...A "Jizhak" za to nemôže...ani ja.... A tiež som bol nemilo prekvapený že si do quaskaia nechali montovať renault motor... mmmm
xenony to asi má, už je měla i 100 sériově, alespoň z těch posledních verzí. jen pár prvních po uvedení (někdy 1998) nemělo xenony. lc120 je nemá ani příplatkově, ale to podle mně taky padne s novou verzí (která přijde asi brzy po této lc200)
Nepochybuju o technických kvalitách Toyoty. Ale design většiny modelů je opravdu podivný. Tozota je asi příliš hrdá na to, aby si karoserii nechala navrhnout v nějakém designérském studiu. Tímhle se (první) druhá největší automobilka Světa snaží demontovat legendu LC? Kdo jim nakukal, že čím větší světla a čím větší maska je lepší? A ty nafouklé blatníky??? To už leckterá čína vypadá lépe (great wall hover - po stránce designu není co vytknout). Už takový Auris (když opominu to podivné bezpohlavní jméno) vypadá nehezky. Nemyslím, že by měl vypadat jako Alfa romeo, ale ukázka hezkého - líbivého asijského designu jsou KIA Ceed a Hyundai i30. Kdyby se výborná technika Toyoty ještě hezky oblékla...
Cti pozorne kamo, ja neporovnavam, ja pouze konstatuji, ze tohleto je ve srovnani (pro natvrdle - srovnani designu exterieru a interieru, nikoliv koncepce) s QQ a CX-7, ktere momentalne v prodejich valcuji vse co se da, hodne nepovedena almara... ;-)
Nejprve se nauc cesky lofase a az to zvladnes, tak potom nekam neco pis... ;-):no: Jen tak mimochodem, pokud si myslis, ze 4 nejvetsi automobilka na svete je smejd, tak to v hlave hochu nemas v poradku... >:-[]
Nojo, to máš těžký. Jak má chudák Dajbych dovážet auto z Austrálie a ještě ho upravovat z pravostranného řízení :-)
Nicméně ten motor je zajímavej a ledskdo by ho v LC70 uvítal. Byť dávám za pravdu i těm, kdo tvrdí, že starý atmosferický 4,2 je nezničitelný, což je dost důležitý. Škoda, že i v Austrálii jsou k dispozici pouze dlouhé verze. Dajbych sice nabízí krátkou LC71, ideálem na expedice by ale byla středně dlouhá LC73 a ta už se koupit nedá...
Nojo, to máš těžký. Jak má chudák Dajbych dovážet auto z Austrálie a ještě ho upravovat z pravostranného řízení :-)
Nicméně ten motor je zajímavej a ledskdo by ho v LC70 uvítal. Byť dávám zapravdu i těm, kdo tvrdí, že starý atmosferický 4,2 je nezničitelný, což je dost důležitý. Škoda, že i v Austrálii jsou k dispozici pouze dlouhé verze. Dajbych sice nabízí krátkou LC71, ideálem na expedice by ale byla středně dlouhá LC73 a ta už se koupit nedá...
Já mám názor trochu jinčí - právě proto že je to starej, osvědčenej a konstrukčně maximálně jednoduchej motor bez turba, common railů a všech novodobejch kravinek ... loni jsem se povozil ještě s loňským modelem a nemělo to chybu ... novej motor V8 sice určitě pěkně pojede ale tam kde HZJ7x exceluje - v težkém pracovním nasazení nemá žádná elektronika místo ... naopak si myslím že je hodně dobře že tenhle motor je stále v nabídce :yes: .. pro něj není x set tisíc km v terénu žádnej problém - viz auta povrchových dolů
Cuisine, to je stará mrcha, ošizený motor 4,2TD aby to splnilo Euro 4. Pořádný LC70 již má V8 4,5D4D 150kW. O tom si Dajbychova verze může jen nechat zdát, nebrat. Měl by se pochlapit a sehnat si novinku LC70 V8.
www.dajbych.cz ... dajbych už prodává modernizovanou HZJ 7x s motorem 4,2 EU4 ... na idetu měl 3 dvéř 78, a teď na stránkách má už i tu 76 čili pětidvířko kombi ... v devíti místné obsaditelnsoti asi nejlepší verze :yes::yes::yes:
Claytone, nový LC70 (VDJ76, 78 a 79) s motorem 1VDFTV - 4,5 litr turobodiesel commonrail se prodává v Austrálii od ledna. Podívej se na australské stránky, já mám také jeden obrázek.
no je to spíše asi evoluce než revolce vnějšího desingu oproti LC 100/105 . interiér je ale zato elký skok dopředu ... myslím ale že toyota moc dobře ví co dělá kdyžnová generace vypadá právě takto a ti co si jí koupí budou spokojeni ... mě se ale z dojice toyka/lexus víc líbí lexus :*)
Ty jsi mi ale chytrák!!!Nejdřív si srovnej v tvé hlavičce co za auto je LC a co tčeba CX-7.LC pokud nevíš tak je off road a to opravdu do extrémních podmínek,zato ty tvoje "káry" jsou akorát o něco narostlejší osobáky!!!Neporovnávej neporovnatelné!!!!
A co se týče těch kazeťáků,určitě se tam najde i CD s MP3 a WMA jako u aut které se prodávají teď.
Já vím kde je to v té poušti a v tom městě no to je přece v Dubai ve Spojených arabských emirátech tam mají největší odběr na tyto auta jsou nejlepší v písku :-)
Proamerický design? No nevím nevím... Já bych řekl, že z tohodle úletu by mohli něco málo vytěžit US výrobci (i kdyby jen formou nižších poklesů prodejů :), z čehož nemůžu nemít radost.
Jestli je tahle obluda fakt finální produkt, tak se nejspíš hodně brzo dočká faceliftu.
Toto je Landcruiser 200 coby náhrada LC 100. Pro Evropu motor V8 D4D turbodiesel, to bude konečně pořádně nabouchaný off-road. Místo 6 válců u LC 100 8 válců a ještě common rail, nářez.
Není to náhrada LC120, ale LC100 a jmenuje se to LC200. Motor turbodiesel to sdílí s novým LC70, ale má o hodně vyšší výkon. LC70 má s novým D4D V8 pouze 150 kW, ale LC70 je dělník.
7x je hardcore :) ja si nechám na moje jazdenie J120 predsa len presun do rumunska zvláda lepšie ako 7x a v lese sa tiež nestratí :) Ale je pravda, že 7x bude nezničiteľná...
Redukci to podle všeho má, zadní náprava je tuhá. Logicky předpokládám, že to bude shodné s LX570 ke kterému jsou již informace k dispozici třeba tady:
[odkaz]
nebo tady: [odkaz]
K tomu si připočítej adaptivní tempomat a pre-collision systém jako má nové LS. Hydraulický podvozek s měnitelnou světlou výškou a nová generace elektronického protiprokluzu. Předpokládám, že všechna tahle elektronika bude i v Land Cruiseru. Já vím, že to není hard core offroad, ale pro mě je to ideální náhrada LC120. Dostanu se s tím středně těžkým terénem kam potřebuju, odvezu rodinu na dovolenou, ideální... Jinak už dlouho přemýšlím koupit si nového LC71 a postavit si offroad z něj.
to se teda u toyoty vyznamenali... doted meli konzervativni auta, ktery me sice nelakali ale nevadili mi. tohle je ale opravdu osklivy. vypada to jako kdyby vzali LC z let 90. a trochu ho nalestili, zoblili a pripravili pro ameriku :) proste fuj
Nechcu rypat ale to radio je kombo CD TAPE alespoň to tak vypadá .A beztak to sou fotky něaké test serie takze řidič múže být rád že tam něaké radio má >:-[]
Design komentovat nebudu je takový proamerický >:D
Vidíš tam niekde podvozok? Myslíš, že to bude podvozok ako na 100ke? Ja ako na to pozerám tak mám skôr obavy. Najmä nevidím nikde volič redukcie (áno viem dá sa aj inak, napr. tlačidlom) a podľa toho "posedu" by som to na vzduch nevidel.
Nuž necháme sa prekvapiť ale toto zatiaľ na fotkách nevyzerá moc dobre.
Trošku mi to příjde jako kdyby se u Toyoty rozhodli vrátit zpátky do devadesátejch let a ty klikiháky na boku to už je totální úlet! 8-s Technika bude,stejně tak jako vždycky,určitě na špičkový úrovni ale designově to asi nikomu moc trhat koule nebude... ;-\ No a to rádio na kazety,to je snad bez komentáře. :no:
quasimoto: Tohle není nástupce LC120! LC120 je nástupcem devadesátky. Tohle je nástupcem velké LC100.
BTW: Je moc dobře, že nástupce LC100 vypadá stále jako Land Cruiser, že je to opravdový offroad.
Ma pravdu, je to smesne, kdyz vidis Murano nebo 350Z s kazetakem... Dnes by mely byt povinne ve vsech karach HDD a zadne tyhlety sragorky... Jinak ta Toyota je "humac"... :no: Je videt ze Toyota (krome Lexu) proziva tvurci impotenci a veze se na vavrinech minulych uspechu, ale vse docasne. :no: Podivej se napr. na Nissan Qashqai nebo nejlepe na novou Mazdu CX-7 to je neskutecna kara jak exterierem, tak interierem. O motoru ani nemluvim. Jak jsem sikmovocky nikdy moc nemusel, tak tyto dve kary jsou naprosto presvedcive. CX-7 svymi parametry a cenou totalne... Nevim, ale zda se mi, ze kary, ktere v posledni dobe byly navrhnuty v USA jak pro evropske, tak pro japonske znacky maji prekvapivy smrnc a naboj viz napr. nova X5 od Bawa nebo GL od Medakaa a zda se, ze za Velkou louzi se jeste skryva necekany tvurci potencial... O Infiniti ani nemluvim. Bravo... :yes::yes::yes: