Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Tesla modernizovala modely S a X, volitelně nabídnou i kulatý volant

37 komentářů

DonVito
Clovek se chce podivat na interier s novym volantem, ale najde jedinou fotku volantu a jeste z boku....
https😐/www.motortrend.com/…del-s-x-retrofit

Dale ke strese. UV filtr fakt problem neni. Strecha predevsim nepropousti teplo (infrazareni).
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Držíš se moc při zdi, interiérem trumfne i kdejakou čekárnu u zubaře 😁 :yes:
Avatar - lyon667
lyon667
Nepříjemným pocitem rozhodně. 😄
Arese
😒] :yes:
traveldrive
Jazdiť s Teslou S je sen, bez debaty. Ale dosť nedostupný. Teslu, ktorá by bola obyčajným autom s kvalitným elektrickým pohonom, by som videl oveľa radšej. Ešte by to chcelo zostúpiť z oblakov a vytvoriť interiér podľa súčasných meradiel a zvyklostí. Holý volant bez páčiek a upatlaný tablet cez pol palubky vyhovuje fakt málokomu. Ale neviem. Podľa toho, čo Musk poslednou dobou predvádza sa zdá, že akosi stráca kontakt s realitou.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nedostupný sen možná pro tebe, bačo. A buď rád, protože Tesla není sen, ale noční můra.
traveldrive
Koľko si ich už vymenil, keď to tak dobre vieš? Zbytočná otázka, že. Vieš prd, a hráš múdreho. Nič iné ako ti ani neostáva, s tvojou neexistujúcou inteligenciou nemáš nárok. 😉
Mino21
Tablet nevyhovuje střední a starší generaci, ale ta mladá se na to dívá už jinak. Těm naopak přestávají vyhovovat tlačítka (což ukazuje např. stav na čínském trhu, kde jsou i dnešní tabletová evropská auta považována za zoufale zastaralá jak kinofilm v době digitálu). Vytvořit auto s tradičním interiérem by byla pro Teslu sebevražda. To je realita.
LORASI
prosim uved relevantny zdroj Tvojho trvdenia. dakujem
Mino21
https😐/eac-consulting.de/…llenges-changes/
https😐/cnevpost.com/…ell-nio-li-aut👋

Cituju: "Particularly in the Chinese market, smart and network connectivity has become fundamental product features and major competencies for NEVs"

nebo

"Just as in the transition between smartphones and traditional cell phones, the focus of Chinese consumers is no longer on ruggedness, durability and smashing walnuts, but includes online and offline applications, as well as a myriad of smart eco-e😜eriences."

Pro čínské zákazníky jsou "smart" funkce něco, co vyžadují, a proto tam evropské automobilky tak strádají. Číňané nechtějí auto, ale počítač na kolech, konektivitu a funkce okolo. A teď si vem, co asi budou dělat naše děti odkojené na telefonech. Myslíš, že budou řešit nějaké "auto" funkce jako my? Ne, ti budou řešit, co vše to auto umí na internetu.
Avatar - eLzyx
eLzyx
když mi je 40 a dotykové displeje v autech mi nevadí, tak jsem ... ta mladá generace? To je super 😁
Ale teď vážně. Co se týče dotykových displejů, tak mi vyhovují jen ty rozměrné s jednoduchým a přehledným menu. Ano, třeba Tesla. Takové ty pidi displeje, jako jsou třeba v Octavii 4, to je peklo. V tom jsem se málem vysekal, protože než jsem našel, co jsem potřeboval, tak jsem byl málem ve škarpě. Ještě navíc to má úplně dementní menu, podmenu ...
traveldrive
Aj v tesle sa môžeš vysekať celkom ľahko, napriek veľkému displeju. Stačí hľadať funkcie stieračov za jazdy počas jazdy. 😉
Mig_35
Kdykoliv mas něco ovládat mimo své zorné pole, budeš to dělat bud popameti, nebo tak, ze se přestaneš věnovat naplno řízení. Doufám, ze někdo dostane rozum a zakáže to. Dobrovolně se přiznávám, ze snaze se donaviguju telefonem, než přes displej.
Rezna
To je v pohode....do 40 mam daleko a miluji auta s mechanickyma budikama.....auz jsem prestarly 😆
Mino21
Jak u mladých se najdou ti, kteří mají rádi staré věci, tak u starších se najdou lidi, kteří mají rádi moderní věci. Pár výjimek (zejména na nadšeneckém fóru o autech) na tom nic moc zásadního nezmění.
Mig_35
Jestliže někdo považuje za moderní způsob, který je ve skutečnosti daleko složitější a pomalejší, než jeho předchůdce, potom je to hňup
https😐/autoroad.cz/…-v-novych-autech
Arese
Nemáš v tom svém nicku překlep? Nemělo tam být spíš Mimoň? 😒]
Mino21
Kdy jsi viděl naposledy nějakého teenagera? Podívej se, jak žijou oni (v podstatě jen na telefonu) a jak žijeme my. To jsou úplně jiné pohledy na svět. Proč myslíš, že to u aut bude jinak?
traveldrive
A stredná či staršia generácia už nemajú nárok, či ako si to myslel? Podľa podobnej teórie už mnoho dnešných mladých nepotrebuje ovládať auto vôbec, plne autotómny systém alebo teleport by bol ideál. Takže hurá, ideme na to?
Mino21
Já neříkám, že je to dobře, ale to, že tam to směřuje. Může se ti to nelíbit, ale postupně k tomuto převratu dojde. V Číně už tam v podstatě jsou.
Mig_35
Vidíš, většina lidi z oboru tvrdí, ze to časem půjde z aut pryč.
Avatar - donPedro
donPedro
😁 Volant jak z Dacie 😁 Ale za ty prachy, no řekněte přátelé, kdo z vás to má 😁
Arese
Já tedy rozhodně ne. Zaplať pánbůh, nechtěl bych to ani zadarmo! 😒]
https😐/www.autoforum.cz/…zu-silne-zateka/
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nám teklo do octavek a fabii a nic s tím servis nedělal. A prý do octavek teče stále.
gil54
..."prý do octavek teče stále." Ano, takže to potom mají tedy i Tesly plné právo, aby do nich chcalo.
(Říká se tomu argumentační faul.)
Arese
A navíc ještě lživý! 😒] :no:
ryccardo
Ano to je vlastnost Skodovek. Me taky tece do Superba do kufru. To tak Skodovka proste ma.
Arese
Aha, takže když teče do tvého auta, tak teče do všech (či většiny) aut též značky. "Pozoruhodná" "logika". 😄 :no:
ryccardo
Ze tece Superbum do twindooru se vi. Stejne jako Oktavkam a Fabkam dverma. Takovych aut jsem uz videl hodne a nebyly to bouracky, takze je jasny ze je to bezny jev. Nepomlouvam jen konstatuju.
ryccardo
Furt lepsi nez ten designove zastaralej a neergonomickej volant ala Knight Rider.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Uz by to davno chcelo nastupcu... co citam tak trasny smejd... keby to nebolo na baterky tak je uz davno nepredajny a v muzeu
Avatar - eLzyx
eLzyx
to jakože se to prodává jen kvůli tomu, že to má baterky? Wow. Jsem netušil, že je to takový tahák.
Jinak tyhle modernizované S/X jsou úplně jiná auta než ta předchozí. Nedávno jsem svoji TMS srovnával s novým Plaidem a tam nezůstal kámen na kameni, všechno přepracované, leckdy mnohem k lepšímu
traveldrive
Tak to je hádam účelom modernizácie - pomeniť veci k lepšiemu.
DonVito
Ano, jen Topper o tom nevi.

A mysli si, ze Model S je destel let to samy auto.

Opak je pravdou.
traveldrive
Veľkosť Passatu, tradičný interiér, výkon okolo 200 kW, maximálka 200 km/h, dojazd 500-700 km, cena do 40 tis. € v základe a bude to ok. Medzera medzi Teslou 3 a Teslou S už príliš dlho čaká na doplnenie ponuky podobným autom.
Rasto
Ešte pridaju packy na blinkre a bude to použiteľné. Za to im nemali dať homologaciu. Minule predomnou jedno S-ko šlo a blikalo tak nejako náhodne...