Jazdiť s Teslou S je sen, bez debaty. Ale dosť nedostupný. Teslu, ktorá by bola obyčajným autom s kvalitným elektrickým pohonom, by som videl oveľa radšej. Ešte by to chcelo zostúpiť z oblakov a vytvoriť interiér podľa súčasných meradiel a zvyklostí. Holý volant bez páčiek a upatlaný tablet cez pol palubky vyhovuje fakt málokomu. Ale neviem. Podľa toho, čo Musk poslednou dobou predvádza sa zdá, že akosi stráca kontakt s realitou.
Koľko si ich už vymenil, keď to tak dobre vieš? Zbytočná otázka, že. Vieš prd, a hráš múdreho. Nič iné ako ti ani neostáva, s tvojou neexistujúcou inteligenciou nemáš nárok. ;-)
Tablet nevyhovuje střední a starší generaci, ale ta mladá se na to dívá už jinak. Těm naopak přestávají vyhovovat tlačítka (což ukazuje např. stav na čínském trhu, kde jsou i dnešní tabletová evropská auta považována za zoufale zastaralá jak kinofilm v době digitálu). Vytvořit auto s tradičním interiérem by byla pro Teslu sebevražda. To je realita.
Cituju: "Particularly in the Chinese market, smart and network connectivity has become fundamental product features and major competencies for NEVs"
nebo
"Just as in the transition between smartphones and traditional cell phones, the focus of Chinese consumers is no longer on ruggedness, durability and smashing walnuts, but includes online and offline applications, as well as a myriad of smart eco-experiences."
Pro čínské zákazníky jsou "smart" funkce něco, co vyžadují, a proto tam evropské automobilky tak strádají. Číňané nechtějí auto, ale počítač na kolech, konektivitu a funkce okolo. A teď si vem, co asi budou dělat naše děti odkojené na telefonech. Myslíš, že budou řešit nějaké "auto" funkce jako my? Ne, ti budou řešit, co vše to auto umí na internetu.
když mi je 40 a dotykové displeje v autech mi nevadí, tak jsem ... ta mladá generace? To je super :D
Ale teď vážně. Co se týče dotykových displejů, tak mi vyhovují jen ty rozměrné s jednoduchým a přehledným menu. Ano, třeba Tesla. Takové ty pidi displeje, jako jsou třeba v Octavii 4, to je peklo. V tom jsem se málem vysekal, protože než jsem našel, co jsem potřeboval, tak jsem byl málem ve škarpě. Ještě navíc to má úplně dementní menu, podmenu ...
Kdykoliv mas něco ovládat mimo své zorné pole, budeš to dělat bud popameti, nebo tak, ze se přestaneš věnovat naplno řízení. Doufám, ze někdo dostane rozum a zakáže to. Dobrovolně se přiznávám, ze snaze se donaviguju telefonem, než přes displej.
Jak u mladých se najdou ti, kteří mají rádi staré věci, tak u starších se najdou lidi, kteří mají rádi moderní věci. Pár výjimek (zejména na nadšeneckém fóru o autech) na tom nic moc zásadního nezmění.
Jestliže někdo považuje za moderní způsob, který je ve skutečnosti daleko složitější a pomalejší, než jeho předchůdce, potom je to hňup https://autoroad.cz/…-v-novych-autech
Kdy jsi viděl naposledy nějakého teenagera? Podívej se, jak žijou oni (v podstatě jen na telefonu) a jak žijeme my. To jsou úplně jiné pohledy na svět. Proč myslíš, že to u aut bude jinak?
A stredná či staršia generácia už nemajú nárok, či ako si to myslel? Podľa podobnej teórie už mnoho dnešných mladých nepotrebuje ovládať auto vôbec, plne autotómny systém alebo teleport by bol ideál. Takže hurá, ideme na to?
Ze tece Superbum do twindooru se vi. Stejne jako Oktavkam a Fabkam dverma. Takovych aut jsem uz videl hodne a nebyly to bouracky, takze je jasny ze je to bezny jev. Nepomlouvam jen konstatuju.
to jakože se to prodává jen kvůli tomu, že to má baterky? Wow. Jsem netušil, že je to takový tahák.
Jinak tyhle modernizované S/X jsou úplně jiná auta než ta předchozí. Nedávno jsem svoji TMS srovnával s novým Plaidem a tam nezůstal kámen na kameni, všechno přepracované, leckdy mnohem k lepšímu
Veľkosť Passatu, tradičný interiér, výkon okolo 200 kW, maximálka 200 km/h, dojazd 500-700 km, cena do 40 tis. € v základe a bude to ok. Medzera medzi Teslou 3 a Teslou S už príliš dlho čaká na doplnenie ponuky podobným autom.