Elektromobilita
EV prodeje tvoří😒br />
1) registrace dealerských vozů a skladové
2) nákupy snobú co chtějí být in a mají pocit že EV něčím lepším
3) nákupy pár sluníčkáŕů bez inteligence co mají pocit že tím zachraňují planetu zatímco vesele objednávají hadry přes eshopy, lítají 4x za rok na dovolenou, a autem jezdí nejlépe i otevírat branku před domem když přijde návštěva...
Hodně známých EV má. Nikdo z nich to ale nemá jako první ani druhé auto... Ať žije eurohujerská ekologie.... :-!
2) nákupy snobú co chtějí být in a mají pocit že EV něčím lepším
3) nákupy pár sluníčkáŕů bez inteligence co mají pocit že tím zachraňují planetu zatímco vesele objednávají hadry přes eshopy, lítají 4x za rok na dovolenou, a autem jezdí nejlépe i otevírat branku před domem když přijde návštěva...
Hodně známých EV má. Nikdo z nich to ale nemá jako první ani druhé auto... Ať žije eurohujerská ekologie.... :-!
zapomněl jsi na další.
Ti co to mají na dojíždění po městě.
Na ty, co chtějí lepší ovzduší ve městě, kde žijí.
Ti, kteří chápou využítí EV pro jízdu v hustě obydlených oblastech.
Ti co to mají na dojíždění po městě.
Na ty, co chtějí lepší ovzduší ve městě, kde žijí.
Ti, kteří chápou využítí EV pro jízdu v hustě obydlených oblastech.
Já si myslím, že je kupují firmy pro své vopice, které nemohou ani pípnout, jinak by letěli a potom všichni ti, co jsi vyjmenoval, kteří mají k tomu ekologickému uvědomění ještě možnost se doma napíchnout přes noc.
Ta promile, co si ho snad koupí a nemají možnost domácího nabíjení, jsou čistí blázni.
Ta promile, co si ho snad koupí a nemají možnost domácího nabíjení, jsou čistí blázni.
Jistě. Na jízdu po městě si koupím 5m Enyaq co má 2tuny a jsem ten co chce louky zelenější, slunce žlutější a vodu mokřejší ...
Koukam, ze mas problém rozlišit takovou jednoduchou věc jako lokální a globální emise.
lokální emise sou v kotextu globálních zcela nepodstatné, nesmyslné a irelevantní.
Pokud ti vadí vzoušek, maž do Boubína!
Nikdo tě nenutí bydlet tam kde bydlíš, to je tvůj boj, odstěhuj se na samotu a objímej stromy.
Současná auta jsou tak moc EKO, že víc už to ani nejde. Navíc je to na úkor spolehlivosti a životnosti, zkušenosti servimanů sou naprosto jiné než žvásty zdejších teoretiků od stolu. Kolem 150 tis sou ty slavné tříválce na odpis, žere to litry oleje, odchází tomu rozvody, všechno zakarbonované.
A jestě to utopistům nestačí a chtěj to zlikvidovat celé.
Pokud ti vadí vzoušek, maž do Boubína!
Nikdo tě nenutí bydlet tam kde bydlíš, to je tvůj boj, odstěhuj se na samotu a objímej stromy.
Současná auta jsou tak moc EKO, že víc už to ani nejde. Navíc je to na úkor spolehlivosti a životnosti, zkušenosti servimanů sou naprosto jiné než žvásty zdejších teoretiků od stolu. Kolem 150 tis sou ty slavné tříválce na odpis, žere to litry oleje, odchází tomu rozvody, všechno zakarbonované.
A jestě to utopistům nestačí a chtěj to zlikvidovat celé.
Čísla jsou nízká až směšná a ještě z určité části zcela vylhaná ... Ale Pyráťy nám to vysvětlí. 😒]
Myslím si, že ti tam chybí kategorie 4 - normální lidi. Včera za mnou na nabíječku dorazil pán okolo šedesátky a ptal se na konkrétní technické záležitosti. Já osobně snob asi nebudu, i když jsem býval důležitý panáček a jezdil jsem v Mercedésu 😁 . Trojka - sluníčkář nebudu, včera jsem nechal auto dobíjet tři hodiny a mezitím jsem pěšky obrazil pár obchodů v kruhu. Šel jsem si do Globusu koupit chleba a to je tři kilometry cesta tam a tři kilometry zpátky 😁 . Smart je moje jediné auto.
Doplnění: Oceňuji Škodu Auto a.s., že v únoru přestala Enyaqy registrovat na sebe a tím vytvářet iluzi velkého úspěchu. 25 registrovaných kusů pro takové hodně předraženého nic moc elektroauta je docela dobrý měsíční výsledek.
Doplnění: Oceňuji Škodu Auto a.s., že v únoru přestala Enyaqy registrovat na sebe a tím vytvářet iluzi velkého úspěchu. 25 registrovaných kusů pro takové hodně předraženého nic moc elektroauta je docela dobrý měsíční výsledek.
Moc by mne zajimalo jaké procento el aut
nacpali do statních podniků befelem !!!
nacpali do statních podniků befelem !!!
Skoro žádné. Celý minulý rok a i první dva měsíce letošního sleduju registrace aut zejména se zaměřením na Enyaq. Jediným velkým provozovatelem flotily elektroaut se v loňském roce stala Komerční banka se 117 Enyaqy registrovanými v loňském roce. Ve státní správě přibrali v loňském roce dva Enyaqy na Ministerstvu dopravy a další dva na vnitru. Většina aut je registrována v počtu jeden až tři na sro a jde o modely 80X nebo RS, takže s tím budou jezdit asi společníci. I přes poskytovatele operačním leasingů se registrují jednotky kusů.
P.S. Nejsi Martin ze Zlatky?
P.S. Nejsi Martin ze Zlatky?
Jen ti nejuvedomelejsi zachranci prumyslu presvedceni o tom, ze jejich auto cisti vzduch.
Ne to je kravina. To je jen vzorek ze zdejsi diskuze. 😁
Nemam rad skatulkovani.
Dnes jsou EV draha a kupuji si je predevsim nadsenci. To odpovida jejich prodejum.
Vse je predevsim o cene baterky.
Takze se nebojte, kdyz cena baterek neklesne, o moc vic EV tu jezdit nebude.
Nicmene dosavadni vyvoj ukazuje jakym smerem se krivka prodeju EV vyviji.
I bez dotaci.
PS Bavi me jak bojovnici proti BEV adoruji mnohem vice dotovane FCEV. Ktere bez dotaci patrne nebudou davat smysl nikdy.
Ne to je kravina. To je jen vzorek ze zdejsi diskuze. 😁
Nemam rad skatulkovani.
Dnes jsou EV draha a kupuji si je predevsim nadsenci. To odpovida jejich prodejum.
Vse je predevsim o cene baterky.
Takze se nebojte, kdyz cena baterek neklesne, o moc vic EV tu jezdit nebude.
Nicmene dosavadni vyvoj ukazuje jakym smerem se krivka prodeju EV vyviji.
I bez dotaci.
PS Bavi me jak bojovnici proti BEV adoruji mnohem vice dotovane FCEV. Ktere bez dotaci patrne nebudou davat smysl nikdy.
Nemel nesmysly. Skutečný bojovník proti BEV je tady jen Arese a ten FCEV taky nechce. My ostatní jen střízlivě reflektujeme situaci a většině z nás BEV nijak nevadí a nepřekáží. Jen se třeba pousmejeme nad tvrzením, že BEV snad nějak zachraňuje planetu.
Přesně tak. Mě je úplně jedno kdo čím jezdí. Ať si tu klidně pro mě za mě někdo jezdí na dřevoplyn.
Ovšem za podmínky, že mu to nikdo nebude muset dotovat, nikdo nebude ostatním diktovat co je jediný správný zdroj energie pohonu a hlavně za podmínky že si každý ponese náklady svého produktu!!!
A ne že majitelé ICE budou dotovat a platit vývoj a nákup majitelům EV!!! To je ta zrůdnost a eurohujerství ekosocialistické diktatury! Jinak řečeno - chudí přispívají bohatým, chudí jsou chudší a bohatí bohatší!!!
Ovšem za podmínky, že mu to nikdo nebude muset dotovat, nikdo nebude ostatním diktovat co je jediný správný zdroj energie pohonu a hlavně za podmínky že si každý ponese náklady svého produktu!!!
A ne že majitelé ICE budou dotovat a platit vývoj a nákup majitelům EV!!! To je ta zrůdnost a eurohujerství ekosocialistické diktatury! Jinak řečeno - chudí přispívají bohatým, chudí jsou chudší a bohatí bohatší!!!
Jako ze spalovak bude platit za jedy co z nej jdou?
Ok.
Ok.
Co takhle aby lidi platili za to že letí 7x ročně na exotickou dovolenou? Kdo nalétá víc jak 10 000 km ročn, zaplatí emisní poplatky.
Co třeba třetí letenka do Dubaje za 90-300 000 Kč dle třídy?
nebo zdaněné dopravné cetek z Ale😜ressu - kabílek 110 kč, dopravné s dph a emisním polatkem 700 Kč.
Co ty na to utopistický fanatiku?
Bejt tebou to podprouju, čím dřív zkrachujete, tím dřív půjdete od válu, fanatický šílenci!!!!!!!
Co třeba třetí letenka do Dubaje za 90-300 000 Kč dle třídy?
nebo zdaněné dopravné cetek z Ale😜ressu - kabílek 110 kč, dopravné s dph a emisním polatkem 700 Kč.
Co ty na to utopistický fanatiku?
Bejt tebou to podprouju, čím dřív zkrachujete, tím dřív půjdete od válu, fanatický šílenci!!!!!!!
... z celkovo predaných 192 087 ks nových áut v ČR za rok 2022 už nevyzerá až tak optimisticky že by sa mali BEV do 12-tich rokov masívne presadiť. Z toho 77 % išlo na firmy takže pár nových vizionárov / 1167 ks / z celkového počtu motoristov ktorý radi naťahujú kábel sa predsa nájde 😄 . Ale keď ich to baví tak prečo nie . U nás je to približne rovnaké takže skôr to vyzerá v našich končinách na BEV fiasko.
Tak ČR je bezvýznamný trh. Nejméně EV a PHEV vzhledem ke klasice se prodá právě na Slovensku a v ČR. Vcelku paradoxní je, že největší odborníci, mudrlanti a brouci pytlíci jsou právě zde. EV drtivá populace nemá, nikdy je ani nevyzkoušela, ale má jasno, jak je to na pi..u, nikam to nedojede, pořád se to nabíjí, baterie vydrží pár let a pak je v háji, je to neekologické.
1. Chlapi s malým pérem
2. Strejcové s krizí středního věku
3. Podvodníci
4. A ještě někdo
Kdo píše tyhle příspěvky?
Dementi 😄
2. Strejcové s krizí středního věku
3. Podvodníci
4. A ještě někdo
Kdo píše tyhle příspěvky?
Dementi 😄
víc je tu i aut některé ze zámořských značek nebo dneska už nevyráběných značek a veteránů.
Prostě - nikdo to v reálu nekupuje, na silních je vidět akorát pár Teselk od fanatických sektařů a Enyaky od dealerů.
Jinak s tím nikdo nejezdí 😄
Prostě - nikdo to v reálu nekupuje, na silních je vidět akorát pár Teselk od fanatických sektařů a Enyaky od dealerů.
Jinak s tím nikdo nejezdí 😄
Pak to totiz matematicky funguje “trochu” jinak.
A to si myslim, ze cesi asi nebudou kupovat skoro 3 miliony aut kazdy rok … ikdyz … mozna ty EV tolik nevydrzi.
Proc se nemuzeme pohybovat v nejakem normalnim a realnem uvazovani?
Prodeje EV stoupaji a to geometrickou radou. To je trend a zrejme bude pokracovat. To ale neznamena, ze bude pokracovat vyrazne nas hodnoty dnesnich prodeju.
Aplikovat na prodeje EV soucet jak tu bylo naznaceno nedava smysl.