Měli by rychle nabrat spoustu lidí na posílení výroby stávajícího modelu. Až se oznámí ukončení prodeje a že nástupce bude elektrický krám, strhne se vlna objednávek. Jestli jezdit s úžasným, točivým, krásně znějícím 4.0 B6 a ještě s možností manuálu a nebo elektrickým krámem se zvukem tramvaje, ma každý fanoušek aut jasno.
Já ho mám bloklého, takže bych jen viděl jak se vyslintává, ale co píše (ač je mi to naprosto jasné) bych neviděl.
Popravdě, tebe napadá někdo soudný klidně, byť s malým vztahem k autům, kdo by v případě sportovně střiženého auta, ještě jedno z těch opravdu zábavných, ovladatelných a rychých dal přednost baterce, před úžasným 4.0? A ne jen tím, ale i turbené čtyřválce nabídnou neporovnatelně více emocí, než baterkáč.
Jasně že tu nemehla budou vypisovat sprint ze semaforu, ale na to jim s..e bílý tesák.
No vidíš, a přitom děláš to samý na druhé straně zdi. Porsche investovalo do syntetických paliv a elektrické modely dávno mají. Takže elektricky Boxster fakt nebude…
Tak to samozřejmě. Ale u 718 je pořád ten úžasný atmo 4.0 a pro fajnšmekry i s manuálem. Každopádně porovnat s tebou jmenovanými je dobré, někomu by mohlo vyhovovat více jednonz nich.
Emira je vraj jazdne lepsia po vsetkych strankach, len mas vyber medzi toyotou v6 s manualom, co nie je buhvico a amg 2l s automatom. Ten 4l 6valec od porsche je pecka a velky dovod este jednu 718 kupit, kym sa da
Tak ten V6 nie je standardny Toyota motor, a urcite ma viac charakteru ako akykokvek R4, ale motor od Porsche je od zakladu navrhnuty ako motor pre sportove auto a viac mu chutia otacky.
Popravdě, tebe napadá někdo soudný klidně, byť s malým vztahem k autům, kdo by v případě sportovně střiženého auta, ještě jedno z těch opravdu zábavných, ovladatelných a rychých dal přednost baterce, před úžasným 4.0? A ne jen tím, ale i turbené čtyřválce nabídnou neporovnatelně více emocí, než baterkáč.
Jasně že tu nemehla budou vypisovat sprint ze semaforu, ale na to jim s..e bílý tesák.