Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový VW Multivan dostane verzi California ještě letos! ID. Buzz si počká

7 komentářů

Milenius
Nějak mi nedává smysl tahle auta na elektřinu. Jejich hlavní použití je odjet někam mimo civilizaci, což je daleko a taky někam, kde nepůjde dobíjet. Vzhledem k dojezdu to ale bude spíš jen někam z Prahy na Sázavu a zpět. Nehledě na cenu toho auta. To už je pomalu lepší si vzít taxík.
Avatar - Emel
Emel
Třeba do Norska... 😄
adamzprahy
Osobně to mám podobně, tahle auta někam hodně daleko na nezávislé cestování. Omezování dojezdu, respektive komplikace s dobíjením je pro mě no-go pro takové auto.

Na druhou stranu spousta Němců a Italů s obytňákama nejezdí zas tak daleko nebo mimo civilizaci, takže jim to asi vystačí.
Tiborek
Tak on ID. Buzz není vyloženě postaven na e😜edice do Iránu, žejo..
Milenius
Ono to nemusí být ani mimo civilizaci jako jen mimo dobíječku. Já jezdím hodně na kole bikepacking, buď tedy vlakem, ale často hodím kolo do auta, odjedu někam 200km i vic, nechám auto někde u rybářů u řeky nebo na závodech na "parkovišti" u kempu, což je nějaká přilehlá louka, jedu na pár dní na kole, pak se vrátím a jedu zpět. Možnost dobíjení nula. S e-autem budu muset jet o půl dne dřív, abych v cíli ještě někde dobil na zpáteční cestu. Což znamená den dovolené navíc. Někdy je to akce pátek večer tam, pondělí ráno zpět. E-auto to v podstatě znemožňuje.

Podobně v zimě - venku ráno -8, jedu na běžky třeba 180km, po dálnici sranda, ráno tam a večer zpět. Už je to moc daleko na elektro, obzvlášť v zimě. Na benzín v poho, na elektro neproveditelné.

Nehledě na to, dát za auto přes milión mi nedává smysl.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No přece z baterek auta ti pak jede ta chata, kde jsi přijel.
ericn
A zpátky se už nedostaneš 😒]