Nějak mi nedává smysl tahle auta na elektřinu. Jejich hlavní použití je odjet někam mimo civilizaci, což je daleko a taky někam, kde nepůjde dobíjet. Vzhledem k dojezdu to ale bude spíš jen někam z Prahy na Sázavu a zpět. Nehledě na cenu toho auta. To už je pomalu lepší si vzít taxík.
Emel
1
Třeba do Norska... 😄
adamzprahy
2
Osobně to mám podobně, tahle auta někam hodně daleko na nezávislé cestování. Omezování dojezdu, respektive komplikace s dobíjením je pro mě no-go pro takové auto.
Na druhou stranu spousta Němců a Italů s obytňákama nejezdí zas tak daleko nebo mimo civilizaci, takže jim to asi vystačí.
Tiborek
2
Tak on ID. Buzz není vyloženě postaven na e😜edice do Iránu, žejo..
Milenius
0
Ono to nemusí být ani mimo civilizaci jako jen mimo dobíječku. Já jezdím hodně na kole bikepacking, buď tedy vlakem, ale často hodím kolo do auta, odjedu někam 200km i vic, nechám auto někde u rybářů u řeky nebo na závodech na "parkovišti" u kempu, což je nějaká přilehlá louka, jedu na pár dní na kole, pak se vrátím a jedu zpět. Možnost dobíjení nula. S e-autem budu muset jet o půl dne dřív, abych v cíli ještě někde dobil na zpáteční cestu. Což znamená den dovolené navíc. Někdy je to akce pátek večer tam, pondělí ráno zpět. E-auto to v podstatě znemožňuje.
Podobně v zimě - venku ráno -8, jedu na běžky třeba 180km, po dálnici sranda, ráno tam a večer zpět. Už je to moc daleko na elektro, obzvlášť v zimě. Na benzín v poho, na elektro neproveditelné.
Nehledě na to, dát za auto přes milión mi nedává smysl.
KANKUNEN
0
No přece z baterek auta ti pak jede ta chata, kde jsi přijel.
Na druhou stranu spousta Němců a Italů s obytňákama nejezdí zas tak daleko nebo mimo civilizaci, takže jim to asi vystačí.
Podobně v zimě - venku ráno -8, jedu na běžky třeba 180km, po dálnici sranda, ráno tam a večer zpět. Už je to moc daleko na elektro, obzvlášť v zimě. Na benzín v poho, na elektro neproveditelné.
Nehledě na to, dát za auto přes milión mi nedává smysl.