Novinky
DĚKUJI NECHCI, TO JE AUTO PRO MASOCHISTU
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano, ta jízda je utrpení, dynamika začíná až k autu se nehodícímu vytočení.
Motor tohoto auta potřebuje turbo jak koza drbání! 😒] :no:
Pochybujem, že niektorý z vás v tom čo i len sedel.
Věřím, že vědí o čem píší. Jezdí se s ním hezky. Podvozek a řízení funguje zvlášť na neudržovaných silnicích fajnově, převodovka se neprojevuje jako u Toyoty, ale výkon při naložení prostě chybí.
Nezaregistroval som, že by tu niekto spochybňoval podvozkové kvality či jazdné vlastnosti Outbacku. Kritika je na motor, slabá atmosféra kombinovaná s pomalou CVT, ktorá žerie z toho už tak malého výkonu.
Ja som minulú generáciu Outbacku zvažoval popri 6ke, obe kombi s 2,5 atmosférou a automatom (Subaru naviac 4x4), ale ten rozdiel v dynamike bol dramatický. A to mala minulá generácia Outbacku vyšší výkon, táto nová išla ešte o pár kW dole. Takže môže jazdiť Outback ako chce, slabý motor to zabíja a pri výbornom podvozku to vynikne ešte viac.
Ja som minulú generáciu Outbacku zvažoval popri 6ke, obe kombi s 2,5 atmosférou a automatom (Subaru naviac 4x4), ale ten rozdiel v dynamike bol dramatický. A to mala minulá generácia Outbacku vyšší výkon, táto nová išla ešte o pár kW dole. Takže môže jazdiť Outback ako chce, slabý motor to zabíja a pri výbornom podvozku to vynikne ešte viac.
"Ano, ta jízda je utrpení... a "TO JE AUTO PRO MASOCHISTU" - to nie je spochybňovanie?
Je to pohodlné a pohodové auto na komótnu jazdu, žiadny športovec na predbiehanie a rýchlostné rekordy. To už každý vie, napriek tomu sa dokola omieľajú tie isté plače. Dynamika tomu autu chýba, ale poznám niekoľkých majiteľov, čo by kvôli tomu svoj Outback vymenili za niečo iné. Holt asi každý má to svoje a nie každý môže mať všetko.
Je to pohodlné a pohodové auto na komótnu jazdu, žiadny športovec na predbiehanie a rýchlostné rekordy. To už každý vie, napriek tomu sa dokola omieľajú tie isté plače. Dynamika tomu autu chýba, ale poznám niekoľkých majiteľov, čo by kvôli tomu svoj Outback vymenili za niečo iné. Holt asi každý má to svoje a nie každý môže mať všetko.
Takže podle tebe je ta motorizace pro takto velké auto se čtyřkolkou a variátorem O.K.? To nemyslíš vážně, že? 😄
Otrasné auto. Predchadzajúca generácia bola omnoho elegantnejšia. Na tento plasťák sa nedá pozerať.
Jarík
Příspěvek podléhá schvalování.
Zdravím všechny, mohu srovnávat nový Subaru Outback se AR Stelvio 280k Q4 400Nm.
Auta střídám. Stelvio je pracovní, Outback soukromý (víkendové a dovolenkové auto). Hmotnosti aut jsou stejné. To Stelvio je "střela", to každopádně, i ve srovnání s jinými auty co jsem měl předtím, i ve srovnání s běžnými auty v provozu.
Nicméně Outback je naprosto v pohodě co se týče běžné jízdy. Výkon mi zatím nikdy nechyběl. Mám za sebou hory 4 lidi + rakev + plný kufr. Nově naladěné CVT mě nijak neotravovalo (nevím jak se chovalo kdysi), o motoru nevíte do 3000 ot. a výše je zvuk tlumený a příjemný. Spotřeba 8,3 l - dálnice + okrska + serpentiny a zpět obráceně, cca 1820 km. Se Stelviem, ikdyž jedu klidně a prázdný, tak nejde spotřeba pod 9. Stlačit to pod 9, to už musím hodně bojovat a přepínat do eko režimu a to mě se Stelviem nebaví. S Outbackem, prázdný za 7,5 - 7,8. Uvidím dákovou trasu v létě.
Každopádně, Outback je neskutečně komfortní a uklidňující auto. Strašně příjemné. Nevím jak to popsat jinak. Ikdyž máte 300 k auto, tak stejně jedeme všichni + - stejně. Připojení na dálnici v pohodě (ano, vytočíte to na 6 tis, na pár sekund), předjetí na okrsce taky, kickdown, 6 tis. otáček a jste tam. Zvuk toho boxeru je hezký 😁, Taky jsem si myslel, že to bude větší problém, ale dá se. Podotýkám, že předjíždím bezpečně, takže žádnou kličkovanou na okrskách nedělám, ikdyž to Stelvio to umí v režimu Dynamic parádně. Stejně nakonec ušetříte pár minut, akorát z auta v cíli vylezete dvaktát tak zpocení. A to je problém těch nabroušených rychlých aut. Vlastně vás ponoukají svým výkonem jet sportovněji, s větší spotřebou a teoreticky rizikem pokut za rychlost.
To Subaru je více na relax a dělá to skvěle.
Auta střídám. Stelvio je pracovní, Outback soukromý (víkendové a dovolenkové auto). Hmotnosti aut jsou stejné. To Stelvio je "střela", to každopádně, i ve srovnání s jinými auty co jsem měl předtím, i ve srovnání s běžnými auty v provozu.
Nicméně Outback je naprosto v pohodě co se týče běžné jízdy. Výkon mi zatím nikdy nechyběl. Mám za sebou hory 4 lidi + rakev + plný kufr. Nově naladěné CVT mě nijak neotravovalo (nevím jak se chovalo kdysi), o motoru nevíte do 3000 ot. a výše je zvuk tlumený a příjemný. Spotřeba 8,3 l - dálnice + okrska + serpentiny a zpět obráceně, cca 1820 km. Se Stelviem, ikdyž jedu klidně a prázdný, tak nejde spotřeba pod 9. Stlačit to pod 9, to už musím hodně bojovat a přepínat do eko režimu a to mě se Stelviem nebaví. S Outbackem, prázdný za 7,5 - 7,8. Uvidím dákovou trasu v létě.
Každopádně, Outback je neskutečně komfortní a uklidňující auto. Strašně příjemné. Nevím jak to popsat jinak. Ikdyž máte 300 k auto, tak stejně jedeme všichni + - stejně. Připojení na dálnici v pohodě (ano, vytočíte to na 6 tis, na pár sekund), předjetí na okrsce taky, kickdown, 6 tis. otáček a jste tam. Zvuk toho boxeru je hezký 😁, Taky jsem si myslel, že to bude větší problém, ale dá se. Podotýkám, že předjíždím bezpečně, takže žádnou kličkovanou na okrskách nedělám, ikdyž to Stelvio to umí v režimu Dynamic parádně. Stejně nakonec ušetříte pár minut, akorát z auta v cíli vylezete dvaktát tak zpocení. A to je problém těch nabroušených rychlých aut. Vlastně vás ponoukají svým výkonem jet sportovněji, s větší spotřebou a teoreticky rizikem pokut za rychlost.
To Subaru je více na relax a dělá to skvěle.
Přesně popsané. :yes: Aktuální Outback je skutečně výborné auto, potěší hlavně celkovým jízdním projevem, kde díky kombinaci špičkové torzní tuhosti a komfortního, ale ne rozbředlého podvozku strká do kapsy v podstatě jakoukoli konkurenci, a dále naprostou univerzálností. Výkon určitě není "selling point", ale úplně stačí.
Jsou dva druhy lidí - ti, co tu píší "rozumy" o tom, jak Outbacku chybí výkon, a pak ti, co ho řídili. 😄
Jsou dva druhy lidí - ti, co tu píší "rozumy" o tom, jak Outbacku chybí výkon, a pak ti, co ho řídili. 😄
Děkuji,
do diskuzí normálně nepíšu, ale přišlo mi, že tu na to auto zbytečně někteří hned plivou. Aby prošlo emisemi, tak Subaru ladí výkon na řídící jednotce. Plus nějaké vstřiky a katy. Takže nižší výkon... No co už. Je poslední bez elektriky.
Jinak mohu potvrdit co se řízení týče, obě auta drží parádně stopu a zatáčí náramně. Stelvio je podvozkově tvrdší a řízení ještě ostřejší než u Outbaku, ale jen o trošičku. Limity Stelvia by se daly hledat snad někde na okruhu. Ale i Outback, s tím, že byl naložený a s rakví - takže těžiště bylo trochu posunuté nahoru, oproti autu samotnému, tak v serpentinách jsem si ho taky užíval, a to jsem tím Stelviem fakt namlsaný. Tady fakt klobouk dolů.
Jako, jinak, každý, ať si koupí co chce.
do diskuzí normálně nepíšu, ale přišlo mi, že tu na to auto zbytečně někteří hned plivou. Aby prošlo emisemi, tak Subaru ladí výkon na řídící jednotce. Plus nějaké vstřiky a katy. Takže nižší výkon... No co už. Je poslední bez elektriky.
Jinak mohu potvrdit co se řízení týče, obě auta drží parádně stopu a zatáčí náramně. Stelvio je podvozkově tvrdší a řízení ještě ostřejší než u Outbaku, ale jen o trošičku. Limity Stelvia by se daly hledat snad někde na okruhu. Ale i Outback, s tím, že byl naložený a s rakví - takže těžiště bylo trochu posunuté nahoru, oproti autu samotnému, tak v serpentinách jsem si ho taky užíval, a to jsem tím Stelviem fakt namlsaný. Tady fakt klobouk dolů.
Jako, jinak, každý, ať si koupí co chce.
Myslím že tie Tebou popísané rozdiely medzi Stelviom a Outbackom to vyjadrujú dobre. Je tam proste rozdiel v základnom charaktere a naladení a teda hoci tie autá sú na prvý pohľad podobné, svojím charakterom oslovujú rôzne skupiny vodičov. Mňa rozhodne viac oslovuje ten charakter Stelvia, proste ostrejšie, dynamickejšie, aj keď za cenu vyššej spotreby. Tá absencia dynamiky Outbacku by mi vadila, proste nie som cieľovka. Komu vyhovuje ten pokojný charakter, určite bude s Outbackom spokojný, sám som ho nedávno odporúčal kamarátovi, čo pozeral SUVčka.
Ano, právě tak jsem to i myslel. Normálně do diskuzí nepíšu, ale přišlo mi, že se tu od začátku
na Outback kvůli motoru zbytečně plivalo. Přitom to auto je motorově v pohodě. Odpich z místa, třeba když dáváte přednost v jízdě a potřebujete vjet do provozu 0 - 50 je výborný, okamžitá reakce, žádná turbo díra. To turbo ve Stelviu se musí jakoby nadechnout a pak kopne. CVT v Outbacku srovnávám se ZF8 ve Stelviu a to CVT je taky v pohodě. Chová se to jak HDM. Stelvio je tvrdší a řízení má ještě ostřejší, než ten Outback. Hledat limity přilnavosti se Stelviem, to snad tak někde na okruhu. Ale i toho Outbacka jsem si v serpentinách hodně užíval, a to měl rakev na střeše a byl naložený, takže těžiště výše, než by bylo samotné auto. Takže tady opravdu klobouk dolů, jak ho naladili.
Prostě, každé má svoje. Stelvio je "sport", ale po 900 km Vás unaví více, takové - plyn brzda plyn i v režimu Normal, natož Dynamic. Ten Dynamic je super svezení - jak v motokáře, ale tak na 5 km. Pak to přepínám zpátky. Outback je takový pohodář - víkendář 😄.
na Outback kvůli motoru zbytečně plivalo. Přitom to auto je motorově v pohodě. Odpich z místa, třeba když dáváte přednost v jízdě a potřebujete vjet do provozu 0 - 50 je výborný, okamžitá reakce, žádná turbo díra. To turbo ve Stelviu se musí jakoby nadechnout a pak kopne. CVT v Outbacku srovnávám se ZF8 ve Stelviu a to CVT je taky v pohodě. Chová se to jak HDM. Stelvio je tvrdší a řízení má ještě ostřejší, než ten Outback. Hledat limity přilnavosti se Stelviem, to snad tak někde na okruhu. Ale i toho Outbacka jsem si v serpentinách hodně užíval, a to měl rakev na střeše a byl naložený, takže těžiště výše, než by bylo samotné auto. Takže tady opravdu klobouk dolů, jak ho naladili.
Prostě, každé má svoje. Stelvio je "sport", ale po 900 km Vás unaví více, takové - plyn brzda plyn i v režimu Normal, natož Dynamic. Ten Dynamic je super svezení - jak v motokáře, ale tak na 5 km. Pak to přepínám zpátky. Outback je takový pohodář - víkendář 😄.
Jedna věc, že Outbacku motor stačí na to jet v klidu 130 km/h, ale druhá v praxi když zůstaneš viset za kamionem, natož v Německu, tam je nejen pohodlnější, ale i bezpečnější mít výkonovou rezervu se rozjet z 80 km/h. S dynamikou dodávky to pak není nic moc.
Jinak na dlouhých trasách, jako jsi asi teď jel, je právě 130 vs 160+ dost velký rozdíl v cíli (1h a víc), to mám taky z vlastní zkušenosti kdy jedu občas dodávkou jednu dlouhou trasu (120-130), kterou jinak jezdím rychle osobákem (160+). A v lepších autech (ne-SUV) není v komfortu mezi takovými rychlostmi skoro žádný rozdíl.
Mimochodem ve čtvrtek u Mnichova jsem předjížděl na dálnici nový Outback s rakví na střeše s českou značkou, nebyls to náhodou ty? 😁
Jinak na dlouhých trasách, jako jsi asi teď jel, je právě 130 vs 160+ dost velký rozdíl v cíli (1h a víc), to mám taky z vlastní zkušenosti kdy jedu občas dodávkou jednu dlouhou trasu (120-130), kterou jinak jezdím rychle osobákem (160+). A v lepších autech (ne-SUV) není v komfortu mezi takovými rychlostmi skoro žádný rozdíl.
Mimochodem ve čtvrtek u Mnichova jsem předjížděl na dálnici nový Outback s rakví na střeše s českou značkou, nebyls to náhodou ty? 😁
JGC
Příspěvek podléhá schvalování.
Změna na volantu prospěje a jinak skvělé auto pro mě.
Mě to přišlo dost výkonné, ale tak mě stačí i 50, 70kw a můžu jet ve třech do Chorvatska 😄
Mě to přišlo dost výkonné, ale tak mě stačí i 50, 70kw a můžu jet ve třech do Chorvatska 😄
edit: navíc, co se dívám, když swapují motory, většinou tam dávají místo čtyřválců ploché šestiválce, takže bych řekl, že se tam ani jiné motory než ploché nevejdou...