Profi
Nový Ford E-Transit Courier oficiálně: Má hranatý volant a slušný výkon, zloděj se dovnitř jen tak nedostane
11 komentářů
No tak když jsem viděl od "elektrickýho táty nebo fotra nebo jak se jmenuje" videotest e-Zafiry s oficiální maximálkou 130 km/h, kterak se po dálnici šinou 106, najeli v zimě na lyže do rakouských Alp a zpět cca 1300 km, 7x za tu dobu nabíjeli a chválil to, jak je to super auto, že je vlastně v ničem neomezuje, protože tu pauzu by si stejně udělali, tož to budu klidně hejtr.
Tak nějak, 1300km na 7 nabíjení je výsměch - každých 180km? To musel být super výlet, potřeboval tak týden na cestu 😒]
Čo je na tom hejt? Tebe príde 100 kW na takéto auto ako "nekompromisný výkon"? Sorry, mne ani omylom. Nazval by som ho prinajlepšom použiteľným. Pre mnohých použiteľným s výhradami.
Maximálka 145 km/h je podľa teba iečo ako "až"? Platí to, čo v prvom prípade. Použiteľné, ale nič viac.
Ten displej je v kabíne jak päsť na oko. Tebe sa zdá nejak pekne a citlivo zakomponovaný? Sorry, že mám vyššie nároky.
Kde teda vidíš ten hejt?
Maximálka 145 km/h je podľa teba iečo ako "až"? Platí to, čo v prvom prípade. Použiteľné, ale nič viac.
Ten displej je v kabíne jak päsť na oko. Tebe sa zdá nejak pekne a citlivo zakomponovaný? Sorry, že mám vyššie nároky.
Kde teda vidíš ten hejt?
Není to jen zkopírované PR automobilky? Přejde mi to tak. Dříve se to dávalo do sekce tiskových zpráv. Ten nejdůležitější údaj, tedy dojezd tam radši už nepíší, asi se nepředpokládá, že s tím bude někdo jezdit, maximálně rozvážet pizzu.
No řekněme, že z těch všech dvojramenných volantů tenhle zatím vypadá jako ten nejméně ošklivý, ale uvidíme naživo.
Mimochodom, že by prišli neskoro na to, že displej infoteinmentu je väčší ako pripravený priestor na palubke. tak už na to kašlali a vrazili to tam ako prišlo...? Teraz budú tvrdiť, že ten trčiaci pravý horný roh je štýlový prvok...