Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Th0r
2
Opel? To jeste existuje? Mimo starejch krapu uz to videt neni, jsem myslel, ze to krachlo.
del42sa
Přesnost musí být ale jinak je to celkem jedno. 9 nebo 20 oboje je vlastně nic. Aspoň že správně přiznají Mhev s důrazem na M.
Tady se píše 9
https😐/www.care😜ert.com.au/…ified-power-bump
https😐/www.care😜ert.com.au/…ified-power-bump
a v tom samém článku níže se píše 😒br />
"The ability to actually drive the wheels using the small 21kW/55Nm electric motor is unusual for a mild-hybrid"
😁
řekl bych, že si lidi (a autor článku) pletou dvě věci. Výkon elektrického motoru je skutečně 20 - 21 kW (může pohánět automobil i bez pomoci ICE)
Těch 9kW je boost při akceleraci, kdy při plném sešlápnutí plynového pedálu se k výkonu 100kW Toho Pure Techu může přičíst krátkodobě až 9kW 😉
"Further, the release states that this new 100kW/230Nm 1.2-litre mild-hybrid petrol, which can also add 9kW of assistance from its small electric motor UNDER HARD ACCELERATION "
"The ability to actually drive the wheels using the small 21kW/55Nm electric motor is unusual for a mild-hybrid"
😁
řekl bych, že si lidi (a autor článku) pletou dvě věci. Výkon elektrického motoru je skutečně 20 - 21 kW (může pohánět automobil i bez pomoci ICE)
Těch 9kW je boost při akceleraci, kdy při plném sešlápnutí plynového pedálu se k výkonu 100kW Toho Pure Techu může přičíst krátkodobě až 9kW 😉
"Further, the release states that this new 100kW/230Nm 1.2-litre mild-hybrid petrol, which can also add 9kW of assistance from its small electric motor UNDER HARD ACCELERATION "
Takže v podstatě takový malý “kurvítko” k malému tříhrnku od Stellantisu… hmmm
Místo aby se vrátili k čistě benzinové 1.6THP se 121/133kW bude tam zbytečně komplikovaný mild hybrid. Ach jo… :no:
Místo aby se vrátili k čistě benzinové 1.6THP se 121/133kW bude tam zbytečně komplikovaný mild hybrid. Ach jo… :no:
náhodou mi tenhle motůrek dává větší smysl než Plug -in Hybyrid u té 1,6l. ( neustálé dobíjení, vozíš s sebou těžkou a drahou baterku , vysoká hmotnost ) To u Mildhybridu odpadá.
Tady se nemusíš se o nic starat, žádné dobíjení, motor už nemá řemen máčený v oleji takže bude spolehlivější než původní 1.2 Pure Tech a má o 15% nižší spotřebu a větší výkon. Za mě tedy jednoznačně plus. :yes: Co je škoda, že nedělají i 1,6l verzi toho mildhybridu....
Tady se nemusíš se o nic starat, žádné dobíjení, motor už nemá řemen máčený v oleji takže bude spolehlivější než původní 1.2 Pure Tech a má o 15% nižší spotřebu a větší výkon. Za mě tedy jednoznačně plus. :yes: Co je škoda, že nedělají i 1,6l verzi toho mildhybridu....