Základ nabídky německé značky Mercedes-Benz, třída A, v říjnu loňského roku prošel modernizací a nyní nadešel čas jej vyzkoušet. Volba padla na hatchback v nižší specifikaci.
Takže předchozí nemyslíš generaci, ale verzi ve smyslu před fl. Pak se asi ztrácím v tom co jak myslíš.
A stále nechápu, co ti teda na MBUX vadí? Mohlo by to mít kolečko, ale ten touchpad funguje celkem dobře, např. lépe než ten co býval (možná pořád je, nevím?) v Lexusu.
Předchozí A MBUX nemělo, to byl jiný systém. GLB ho má. Co je na něm tragického? Já používám v autech primárně Carplay a s infotainmenty toho moc nedělám, ale v MB si nastavím na budíky co chci a jak chci, displeje jsou kvalitní a nic se nikdy neseká, tak nechápu co by mělo být konkrétně špatně?
MBUX se zlepšuje kontinuálně (online se aktualizuje) - jestli teda myslíš ten poslední infotainment co se tak označuje, tak ten je snad jen jeden. Proč?
Hele, i kdyby vzadu nastal mezigenračně u A pokrok, tak furt tam zůstává chabých 350l v kufru na rozdíl od ostatních. Což jistě víš že Škoda zvládá i ve Fabii.
Mimochodem, nastal mezigeneračně skok i u MBUX? Má A novější MBUX než GLB?
Tohle co píšeš je v podstatě od počátku nesmysl. Hrozně totiž záleží o jaké výšce se bavíš.
Pokud zůstaneme u průměrného dospělého středoevropana, tak do některých kompaktů se dozadu vměstnáš minimálně nepříjemně. Rozhodně ne v pohodě.
Ty s tvým porovnáním prostornosti se jdi vycpat. Doteď jsi nepochopil ani že Focus 3 na tom byl s prostornosti podélnou tak špatně, že srovnatelná byla i Fabia. Měl jsi to změřené, zdokumentované, vyfocené. A stejně nic.
Tak nevím, ale asi si měl nějaký špatný kus nebo pomalou nohu… Jezdím už 2 roky s OIV G-Tec s DSG a tohle jsem nepozoroval. Nemám s rozjezdy problém a to ani těmi rychlými, rozhodně bych to nepovažoval za pomalé nebo nebezpečné. Vyčítám 7st DSG lecos, ale tohle ne… Odezva na plynový pedál taky není špatná ;-)
Hele ty pravdo, do A se průměrný dospělák vzadu normálně sveze. Není to na velké rozčarování, ale žádné drama. Až tu budeš příště něco podobného psát, tak si najeď na tabulku pod testem.
A je na tom mnohem lépe než A3, v globále stejně jako Scala a o jednotky cm hůře než Golf.
Pořad stejny ulhany ch.u.j...realita je takova, že v součastnem golfu je v zadni časti mista jako ve focusu 3 generace ve 4G je ho sice znatelněji vice, ale na ukor kvality a komfortu posazu. Asi něco jako Golf 6 generace, kde je posaz v zadni časti vyloženě mizerny což v koncernu VW nebyla vyjimka a takovy Leon předchozi generace byl nemlich to same. V součastne a vlastně i předchozi A3 rozhodně neni v zadni časti tolik mista jako v golfu.
Takže ty vlastně hovořiš o tom, že MBA je mrdečka jen proto, že zadnici ma na urovni +- jako i30, A3, 308, Megane, Corolla, Astra, Ceed, Mazda 3...k.u.r.v.a Shcala to je dělo, kompakti limuzina stvořena pro zEMANA.
Ono jde u MHEV i o jiné věci. Třeba životnost je často tragická. Protože EV má zcela jiné požadavky na dimenzovami dílů než spalovák. A dohromady to zkrátka často dlouhodobě nefunguje.
Samozřejmě, vždyť proč bych měl mít v autě tahat nějaký trapný pomocný elektromotor a další baterku?! :-O:-O:-O:no: Kvůli pád fanatickým debílkům ve vedení EU? :-[]
Přesně tak. Tohle mi docela hodně vadilo, když jsem jel nedávno s DSG V 1.5 TGI. Ta prodleva je až nebezpečná, pokud člověk předpokládá okamžitou reakci na povel plynového pedálu a ono se to rozjíždí jak žák v autoškole...
GLB stojí podobně jako Kodiaq a jediné co mi na něm vadí je hlučnost a obzvlášť na dálnici (Kodiaq může mít akustická okna). Jinak lepší interiér a důstojné jízdní vlastnosti. Podvozek na jednodušší techniku celkem poddajný a nemlátí jak v Kodiaqu. Za mě skvělý poměr cena/hodnota. Asi jsme jeli jinými auty nebo netuším s čím to srovnáváš?
Jo naskládají se tam asi lépe, ale že by to bylo pohodlné nevim. Kdo řeší prostor za peníze, nikdy nemůže kupovat Mercedes nebo BMW. Vozit 4 dospělé v hatchbacku je za mě bída všeobecně.
A který hatchback nižší střední je na tom nějak výrazně prostorově lépe? V zásadě všechny jsou dělané na 2 + max. 2 děti nebo krátký přesun více osob. Na delší trasu se dospělí dozadu pohodlně nevejdou snad do žádného hatchbacku.
Jak moc má MHEV smysl nedokážu říct, protože jsem tu MHEV verzi nejel. Pokud se bavíme o tom, že to nechceš, tak zase v tomhle si dneska už nikde nepomůžeš, MHEV dělá i Mazda s atmosférama.
Znovu - neříkám že se A nemohla radikálně zlepšit. Jen píšu, že minulá generace byla tragická.
A i kdyby se nová generace posunula třeba o pět generací pocitově, tak ti tam pořád zůstává malá prostornost a nesmysl v podobě 1,33 + EV A to je přesně to, co jsem napsal.
Naprostý souhlas. Nedávno jsme měli ve firmě cca na měsíc A200 a naprostá spokojenost, nevím co bych mu na poměry třídy vytkl. Ano, možná ta prostornost, ale to auto není dělané jako rodinný kombík, jinak jízdně, dynamicky i zpracováním interiéru se v rámci hb nižší střední nic lepšího nikdy nedělalo.
Velký kontrast s BMW 118i, které jsem cca rok zpátky měl na pár dní jako náhradní ze servisu. To bylo bohužel snad horší než Golf :(
Ještě jednou zopakuji, že nová generace A/CLA/GLA je ve všem lepší a píšeš o něčem co neznáš. Aktuální BMW 1er je snad ve všem horší - interiér, jízdní vlastnosti, odhlučnění.
Jel jsi minulou. Ta nová je úplně jiná a za mě se celá skupina modelů A/CLA/GLA posunula spíš jak o dvě generace než jen o jednu. Ve všem, ale opravdu ve všem jsou lepší a dospělejší a bez pochyby si zaslouží tu hvězdu na kapotě.
Souhlas, áčko je aktuálně nejlepší hb kompakt, facelift mu, až na ten volant, přiliš neublížil, což je dneska pomalu zázrak. A ta jednatrojka je ideál, jede a chová se slušně, áčko s dvoulitrem už je v cenových vodách, kde byla dříve střední se šestiválcem, to už nedává smysl. A z áčka těží i cla, v této gen velmi povedené auto, kterému ta 1,3 taky stačí, jak to bylo v předchozí gen čisté mb šméčko, teď je to naopak chytrá volba. ;-)
GLA se vážně povedlo, prostorné jako malé MPV a přitom se hezky ovládá, má zvýšený podvozek. Tam je vše v pořádku (až na ovládání volantu a infotainmentu).
Jel jsi vůbec v A200? Jde o jeden z vůbec nejlepších HB. Na poměry třídy prostorné, tiché, krásně jezdící. 1,3 jede parádně, posaz a řízení jsou skvělé.
Nebýt těch MB zprasených volantů, dalo by se mu těžko něco vytknout.
A první dvě generace A měla štěstí, že byly jiné než ostatní. Jinak totiž stály za starou bačkoru.
"Před modernizací jsme s A 200 bez elektrifikace zažili pár perných chvil, když bylo především v hustém městském provozu potřeba rychleji vystřelit z křižovatky."
V hustem mestskem provozu bych ocekaval ze strany redaktoru ACZ snahu o plynuly provoz v rychlostnim rozmezi 0 az 50kmh.
Rychleji vystrelovat z krizovatky si mate nechat na uzavreny okruh.
Fakt už aj obyčajný mild-hybrid ideš označovať EV? Nejak tu ide ten odpor voči elektru podaktorým na mozog. A priestorovo je Ačko v poriadku. Kto chce niečo trochu väčšie, má predsa GLA alebo GLB.
V kontextu třídy, ceny a priplatkovych položek nevidím jediný důvod proč nezvolit 220 4Matic.
Jakkoliv je 1.33 Tce skvělý motor, tak eurohujerkský nesmysl v podobě s kombinací s EV absolutně nedává smysl. Za podobnou spotřebu dokáže jezdit třeba i 2.0 TSI v některých jízdních režimech.
Nevím jak dalece se MB v Ácku zlepšil, ale naposledy co jsme spolu byli tak to byl jeden nepříjemný a nula zážitek. Ne že by bylo tak hrozné. Ale protože člověk od MBčka má určité očekávání.
Ale za mě je to uvnitř malé, a až příliš stísněné a nepraktické. Kde jsou ty doby kdy Áčko bylo supr malým městským vozíkem se sendvičem a na nic si nehrálo a nesnažil se konkurovat excelentnímu nejmenšímu BMW 1 E81 a E82...
Bol som vyskúšať A180, lebo známa chce vymeniť svoje staré áčko, ale teda neviem, nebol som nadšený. Táto posledná generácia sa vo všeobecnosti podarila, no tá 100 kW tu má spoločne so staršou 7-stupňovou dvojspojkou dosť divný prejav. Nástup výkonu nie je vôbec plynulý, pri zjazde z kopca je automat stratený a čo mi teda najviac vadilo, bol divný mechanický zvuk z kufra. Vraj je to cúvacia kamera, ktorá sa vyklopí pri každom spomalení. Strašne otravné a hlučné. Pýtal som sa, či sa to dá vypnúť a načo to tam je, ale že nedá a nevedia. Super. To ako MBUX funguje, je úžasné, klobúk dole, ale teda nebol by to pre mňa rozhodujúci parameter. Interiér je pekný, ale zas aj za to pýtali 48-tis. eur. To asi radšej si dopriať silnejší motor v Golfe a ešte aj so štvorkolkou.