Nemeľ stále dokola tie isté hlúposti, už si trápny. Schopnosti podvozku nemajú s pohonom nič spoločné. Nemaj obavu, že sa niečo podobné objaví v nejakom civilnejšom a použiteľnom aute, to by si nezaplatil. Vymýšľať tomuto konkurenciu je úplne zbytočné.
Elektrické auto ako ho dnes poznáme je výsledkom politiky, ktorá pokrok a ekológiu používa len ako zásterku pre masy. Len ďalšia forma ovládania ľudí a nútenej globalizácie, nič viac..
Mají společné. Elektromobil má díky platformě velice tuhý podvozek a malý motor bez mohutné převodovky a je tam hodně místa a když jsou prachy a zákazníci, kteří zaplatí, tak se dá hrát mnohem víc, než co nabídne ICE automobil.
Namiesto motora a mohutnej prevodovky tam máš kopu ťažkých bateriek a pekných pár kíl elektroniky naviac. Toto nie je elektromobilita v zmysle ekológie a pokroku. Je to iba hračka pre zazobancov, bez veľkého zmyslu, okrem toho, aby zarobila nejaká peniaze. Bodka.
Mas pravdu. Auto na zemni plyn je ekologictejsi nez EV. :D:no:
Tvrdi to obvykle nezaujati duveryhodni lide. 8-s https://www.auto.cz/…emni-plyn-110331
"Ruský prezident Vladimir Putin je jeden z těch, kteří se dokážou zamyslet, elektromobily však nezavrhuje. Své názory sdělil během Ruského týdne energetiky, kde diskutoval o perspektivách rozvoje klíčových sektorů ekonomiky, jako je ropný, plynárenský, uhelný a petrochemický. Do témat však zahrnul také elektromobily, které má rád i přesto, zatěžují životní prostředí více než vozy spalující zemní plyn (CNG)."
Kdyby to tu nepapouskovali od ballika, pres areseho az po wina vsichni antiEV diskuteri, tak by to bylo komicke...
Hltaci russacke propagandy zalozene vetsinove na lzi. :no:
My co propagandu jen tak nesezereme mame kriticke mysleni a predevsim schopnost si informace overovat.
A hlavne jednu radu: rusackym informacim z principu neduverovat, protoze se zpetne (prokazatelne) ukazuji velmi casto jako lzive.
https://share.america.gov/putin-lies-are-broken-record-infographic/
Testovat se dá na okruhu čistě v automatickém módu a nemusí to řídit nikdo a denně dá jedno auto víc 1000 km bez problémů. Otázka by měla být postavena jinak - kolik aut to testování díky opotřebení poslalo po dokončení přímo do šrotu. Supersporty si s dlouhými nájezdy moc nerozumí.
Nemám rád Čínu, kvůli podpoře Ruska,
ale jako technik se musím ptát jak je možné, že BYD E2 s délkou 4260 mm (stejná jako u ID.3 4261 mm) stojí 14950. U nás Dacia Spring od 570000.
Copak nadšenci, ale naši volení zastupitelé, včetně čelních představitelů se nějak do elektromobilů nehrnou. Místo, aby šli příkladem, tak mají taky jaksi přirostlá bmw k zadkům. Jediné ministerstvo vnitra pořídilo v únoru tři Enyaqy a to ve výbavě 80, žádné 80X nebo RS. S tím asi budou jezdit nějací šéfové odboru.