Novinky
Uříznutý volant Tesly je průšvih, hodnotí řidič z Česka. Hrozné není jen samotné řízení
69 komentářů
Clanek o tom co si Honza mysli?
Co bude priste, recept od Babici?
Dlouha leta platila prima korupce navinaru od automobilek.
Tesla asi meni cas i v tomhle a dostava to sezrat.
Co bude priste, recept od Babici?
Dlouha leta platila prima korupce navinaru od automobilek.
Tesla asi meni cas i v tomhle a dostava to sezrat.
má pravdu, na krizovky to není, tady si může ruce ukroutit, a stejně to nepomohlo😊
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
btw. by mě zajímalo, co je to krizovka, na běžnou situaci tj. vyhnout se něčemu obvykle nepotřebuju otočit auto do protisměru tak, abych s rozsahem otáčky volantu nevystačil... a na krizovky jsou potřeba především brzdy.
Tvl to myslíš vážně?!???
Co je krizovka? Třeba smyk kde potřebuješ sakra rychlý ruce a intuitivní reakci a ovládání!!! Proč asi v drift speciálech mají kulatý volant a ne takovýhle nesmysly???
A teď čekám přednášku jak v Tesle nikdy nedostaneš smyk a jak tam máš asistenta co zvládne i jízdu po 2 kolech pozpátku...
Co je krizovka? Třeba smyk kde potřebuješ sakra rychlý ruce a intuitivní reakci a ovládání!!! Proč asi v drift speciálech mají kulatý volant a ne takovýhle nesmysly???
A teď čekám přednášku jak v Tesle nikdy nedostaneš smyk a jak tam máš asistenta co zvládne i jízdu po 2 kolech pozpátku...
Kdo yoke volant nechce, má možnost bez příplatku objednat auto s klasickým kulatým volantem. :yes: :-!
Kdesi som cital som ze vraj klasicky volant najprv nebol vobec k dispozicii, a neskor za doplatok. Uz to zmenili? Nacase!
si objednat volant kulatý? Je to bez příplatku.
Ach jo, zase prostě další hejt na Teslu. Když to má Lexus a bude mít bZ4X, tak reakce nula. Jak je to Tesla tak se zase hejtí a hejtí, plno článků,...
Ach jo, zase prostě další hejt na Teslu. Když to má Lexus a bude mít bZ4X, tak reakce nula. Jak je to Tesla tak se zase hejtí a hejtí, plno článků,...
keby tam mali aj nas.raté tak je to cajk pretože Tesla. Však ono sa do dá objednať aj bez toho, ešte že je nožnosť výberu. 😒]
Rovnako sa dá povedať, že odporcovia si samozrejme radi kopnú, aj keď tam ten volant nemusí byť a je možnosť voľby bez príplatku. Nie je v tunajších diskusiách už zaužívané klišé, že keď sa testuje auto s motorom na prd, tak to nevadí, lebo si to isté auto môžeš kúpiť aj s lepším a silnejším? Síce za mastný príplatok, ale "je to cajk", lebo to ide?
MneTesla nevadí, ale keď vidím tú obhajobu napr. takejto blbosti tak neviem či sa mám smiať alebo plakať.
Takže to heblo je podle tebe ok?
Víš co... oni v konstrukci uvěřili tomu, když Musk před pár lety mluvil o té plně autonomní jízdě... tak udělali jen takový volantek pro manévrování na dvorku s tím, že jinde už nebude volant potřeba.
Podle me nejsou Ok dotykové displeje a ty se týkají asi tak 90% novych aut. Tohle se týká asi 5%
Alespon dle autora.
To neznamena, ze se tohoto chci zastavat.
Vyhodami jsou jen spravny uchop "ve trictvrte na tri" a vyhled na budiky.
Ja jsem asi starej, ale zvolil bych klasiku...
Každý soudný člověk s nějakou základní zkušeností s automobilem jistě chápe rozdíl v řízení auta a použití volantu, když do plného rejdu stačí natočení z přímého směru cca 1/4 otáčky u formule na okruhu pro závodního jezdce, kdy nemusí nikdy přehmátnout, oproti cca jeden a půl otáčce běžného auta obyčejných řidičů v každodenním provozu.
Takže jako vždy, krystalicky čistá demagogie.
...mi nějak nejde dohromady s tím, že v nejvíc závodě v automobilovém světě tento zázrak nepoužívají.
Takže mi to moc demagogické nepřijde.
Čekal jsem, kdo první přijde s argumentem "snad nemůžeš srovnávat F-1 s běžným autem". Teslu jsem neřídil, údajně ten volant dává smysl právě se strmějším převodem řízení, který to auto má.
Auto můžeš samozřejmě ovládat třeba rajčákama nebo třeba šňůrkama od bot když vymyslíš vhodný mechanismus nebo třeba ovladačem na PS či Xbox že... Ale nikdo nic lepšího než kulatý volant prostě nevymyslel.
Potřeba vidět na digitální přístrojový štít je totální demagogie. Řidič má zírat totiž skrze okna na okolní provoz a všechno ostatní je špatně. Představa že ve vracácích nebo otáčení musím brejlit na HD 3D display a zrovna v ten okamžik si vybírat mezi 25 zobrazeními je totální pí....ovina :-!
Netřeba dál pitvat. Ať si každý udělá svůj názor.
Neni to zas tak dlouho co Vaculik psal o tom jak mu Skodovka znicila casopis protoze o Skoda autech napsal pravdu. Pak zmenil “staj” a najednou nic takoveho nepise.
No a kdo tvori medialni obraz o Tesle a obecne o EV v CR?
https😐/d15-a.sdn.cz/…QJ_👋yeGCdH.jpeg
Ano, vychází, řídí se to stejnou tyčkou, jenom se točí něčím jiným, i Formule 1 je auto, není to úplně jiný svět.
Rozdílů mraky
Ale Ajlon Mlask a jeho sekta musí mít vždycky něco spešl 😄
Rolls letní Avon, Jag celoročky Kumho, Charger jak kdy jak co - těch pneu sem tam už vystřídal hafo od značek BF Goodrich, Nokian, Hankook, Goodyear, Kumho a Achilles (letní, zimní i celoročky) a i dvoje disky 😊
ruské stanice neposlouchám, poslouchám celá léta ve všech autech místo rádia CD a MP3
Ještě si zapoměl na automat, kůži a dřevo. Bez toho to nejezdí
😄 😄 😄 😄
Shake it to the left, Shake it to the right 😄
Ukaž mi, kde píšu, že se tesla s tím volantem řídit nedá.
Říkám, že argument volantem F1 nebo supersportu je mimo, protože ten tesla volant je možná tvarově podobný, čistě tou hranatostí, ale není stejný, je jiný, a to právě v tom podstatném, podstatném pro to, proč volant F1 vypadá jak vypadá, tj. pro ideální funkci při závodním řízení.
Pokud jde o podobnost s něčím, pak je ten tesla volant spíš podobný beranům v letadle nebo herní konzoli.
Na začátku bylo tvrzení:
"Pro ovládání vozu ještě nikdo nevymyslel nic lepšího než kulatý volant."
Formule 1 je vůz? Těžko říct. Přijde mi, že shodné s osobním autem mají ovládání vozu řídící tyčí, která směruje přední kola a tím mění směr vozidla. Nepoužívají se např. řídící klapky jako v letadle. Prostě mi přijde, že navzdory velkému výkonu to tak daleko od osobního auta není, jako třeba to letadlo, nebo loď.
Teslu jsem neřídil, nepřu se o to, jestli ten volant dává smysl nebo ne, jen reaguju na to základní tvrzení na začátku článku.
Ale ovládání čehokoliv dotykovým displejem mimo zorné pole spolehlivě nebezpečností překoná všechny tyhle technologie a je normou u nových vozů.
A je úplně jedno, zda-li tento fail představila Tesla nebo Rolls.
A pak se tu dozvim, ze se volant Tesly obhajuje....