Novinky
Modernizované Alfy Romeo Giulia a Stelvio Quadrifoglio dostávají v omezené limitce 10 koní navíc
23 komentářů
webpaja
5
...může směřovat k absenci volby manuálu. Ale lepší interiér než M3 po FL, o C se nebudu ani bavit. Nová optika světel a infotainment řeší drobné nedostatky původní verze. Jinak těžko co vytknout :yes:
Přejít do diskuze
...možnost volby pohonu jen zadní nápravy (dřívější velmi vzácná verze Q2 se dávno nenabízí, což je naprosto absurdní, protože by Alfě snižovala flotilové emise CO2!!!) a hlavně....
MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁl, MANUÁL a MANUÁL!!!! 😲 😲 😲 😲 😲 😒 😒 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁl, MANUÁL a MANUÁL!!!! 😲 😲 😲 😲 😲 😒 😒 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
... dost krutý paradox že ten interiér je z roku 2016 nebo kolik a prošel jen drobným faceliftem.... čili to není o tom že by byl tak dobrý, ve své době si z něj nikdo na zadek nesedal, ale o tom, že ostatní své interiéry mezitím dokonale zprasili.... 😢 jinak já Stelvio s tímto interiérem mám a opravdu, nic tomu nechybí, tedy z těch podstatných věcí. Ovládám to tlačítkama, na dotykáč nešmatlám, asistenty vypínat nemusím. Prostě do toho nasednu a odjedu... žádné startovní procedury jak u raketoplánu....
Druhá věc je (mezi námi znalci) že Stelvio a předpokládám tedy ani Giulia, od toho faceliftu interiéru nemají jakoukoliv přihrádku, kde by sis ochladil pití. Dřív byla v loketní opěrce ale tam teď defaultně dávají bezdrátové nabíjení telefonu, takže pití máš v autě teplé a nic s tím nenaděláš. Další zářez u faceliftu je přeprogramování funkcí automatické klimy, kdy sluneční seznor je moc citlivý a při prvním zasvícení sluníčka ti do interiéru pošle ledový vzduch.... prostě úplně na ho*no a nic se s tím nedá dělat.
Takže třeba jako fandu by mě to u QV fakt netankovalo, ale když vezeš ve Stelviu rodinu a furt do té klimy musíš šahat, tak si fakt říkáš, že ti Italové zas řešili něco co fungovalo a obligátně to pos*ali....
ale to jen tak aby řeč nestála, reálně ty auta stejně nikdo nekupuje....
Druhá věc je (mezi námi znalci) že Stelvio a předpokládám tedy ani Giulia, od toho faceliftu interiéru nemají jakoukoliv přihrádku, kde by sis ochladil pití. Dřív byla v loketní opěrce ale tam teď defaultně dávají bezdrátové nabíjení telefonu, takže pití máš v autě teplé a nic s tím nenaděláš. Další zářez u faceliftu je přeprogramování funkcí automatické klimy, kdy sluneční seznor je moc citlivý a při prvním zasvícení sluníčka ti do interiéru pošle ledový vzduch.... prostě úplně na ho*no a nic se s tím nedá dělat.
Takže třeba jako fandu by mě to u QV fakt netankovalo, ale když vezeš ve Stelviu rodinu a furt do té klimy musíš šahat, tak si fakt říkáš, že ti Italové zas řešili něco co fungovalo a obligátně to pos*ali....
ale to jen tak aby řeč nestála, reálně ty auta stejně nikdo nekupuje....
Giulia byla modernizovaná 2x, před nedávnem to byl technický FL hlavně v interiéru a teď i klasicky facelift. Zadání podle všeho znělo, aby zůstaly panely karoserie, takže se měnila pouze optika. Na oblejší tvary Giulie a Stelvia by podle mě ostrá příď Tonale nepasovala.
Hlavní je, že zůstala solidní technika pohonu. 😉
Hlavní je, že zůstala solidní technika pohonu. 😉
Zobuď sa už zo svojho sna a vyjadruj sa k veciam, ktorým rozumieš, nie k tým, ktorým rozumieš ***.
Giulia zraje a vzhledem k různým nesmyslům, kterými nás zásobuje D3 se stává čím dál tím atraktivnější.
Umí barvy, umí interiér, jízdně byla skvělá už před FL, řízení nádhera. Za mě super. :yes:
Umí barvy, umí interiér, jízdně byla skvělá už před FL, řízení nádhera. Za mě super. :yes:
Na kecy o spoľahlivosti sa vyprdni. Tieto modely vypadá že sa fakt podarili a fungujú.
Vlastná skúsenosť.
Vlastná skúsenosť.
Mně se ty alfy normálně líběj víc a víc. Jak mě úplně přestal oslovovat designový styl BMW a Mercedesu, tak u mě Alfa stoupá v ceně. A už si dovedu představit, že budu odvážnej a jednou si nějakou pořídím. Čert vem ty řeči o spolehlivosti furt. Život je moc krátký na to, aby člověk jezdil nudnými auty!
Je fakt, ze ta zelena je uzasna. Ale je vic veci, co se mi na Alfe libi. Nejvetsi zabijak pro BMW je pro me prid...
Ano, paradox je ten, že většina nových modelů je v interiéru jen horší. AR udělala to nejlevnější a nejlepší řešení, když neopravovala co nebylo rozbité. Rázem se z průměru stal uživatelský top.
Ještě bych doplnil že se výkon zvedl pouze díky výfuku akrapovic který lze objednat i u normální Q.
Tato verze má akorát nový samosvor z verze GTA. . .
Tato verze má akorát nový samosvor z verze GTA. . .
jestli te bere tak si ji kup.... dalsi sance nebude. Mimochodem V6 510hp je nejspolehlivejsi motor.... takze.... 😉
já už jsem si zvyknul, resp. je to správně agresivní a odlišné...
https😐/cdn.bmwblog.com/…oglio-4-of-4.jpg
ve stejné barvě
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-002.jpg?…
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-019.jpg?…
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-009.jpg?…
https😐/cdn.bmwblog.com/…oglio-4-of-4.jpg
ve stejné barvě
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-002.jpg?…
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-019.jpg?…
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-009.jpg?…
Tak 2L mal byť asi pre široké masy preto aj Q4 ale QV povedzme na bláznenie a tam je rwd žiadúce.
Keby bola možnosť Q4 pri QV tak by bolo fajn, ale že by to nutne potrebovala nemám ten pocit. Auto má trakcie na prekvapenie celkom dosť.
To je právě ta absurdita. Právě 510koňová vrcholná verze Giulia QV by tu čtyřkolku logicky potřebovala ze všech nejvíc (když jsem se s ní svezl, osobně jsem se o tom přesvědčil). Však taky dřív Alfy nabízela čtyřkolky právě k nejvýkonnějším motorům (viz. např. řada 33, 164 a 155).
nezanedbatelný kus práce odvádí ta zelená barva. stačí to prohodit a dát ji na jiné auto...
https😐/cdn.bmwblog.com/…oglio-2-of-4.jpg
https😐/cdn.bmwblog.com/…oglio-2-of-4.jpg