...může směřovat k absenci volby manuálu. Ale lepší interiér než M3 po FL, o C se nebudu ani bavit. Nová optika světel a infotainment řeší drobné nedostatky původní verze. Jinak těžko co vytknout :yes:
Ještě bych doplnil že se výkon zvedl pouze díky výfuku akrapovic který lze objednat i u normální Q.
Tato verze má akorát nový samosvor z verze GTA. . .
... dost krutý paradox že ten interiér je z roku 2016 nebo kolik a prošel jen drobným faceliftem.... čili to není o tom že by byl tak dobrý, ve své době si z něj nikdo na zadek nesedal, ale o tom, že ostatní své interiéry mezitím dokonale zprasili.... :'-( jinak já Stelvio s tímto interiérem mám a opravdu, nic tomu nechybí, tedy z těch podstatných věcí. Ovládám to tlačítkama, na dotykáč nešmatlám, asistenty vypínat nemusím. Prostě do toho nasednu a odjedu... žádné startovní procedury jak u raketoplánu....
Druhá věc je (mezi námi znalci) že Stelvio a předpokládám tedy ani Giulia, od toho faceliftu interiéru nemají jakoukoliv přihrádku, kde by sis ochladil pití. Dřív byla v loketní opěrce ale tam teď defaultně dávají bezdrátové nabíjení telefonu, takže pití máš v autě teplé a nic s tím nenaděláš. Další zářez u faceliftu je přeprogramování funkcí automatické klimy, kdy sluneční seznor je moc citlivý a při prvním zasvícení sluníčka ti do interiéru pošle ledový vzduch.... prostě úplně na ho*no a nic se s tím nedá dělat.
Takže třeba jako fandu by mě to u QV fakt netankovalo, ale když vezeš ve Stelviu rodinu a furt do té klimy musíš šahat, tak si fakt říkáš, že ti Italové zas řešili něco co fungovalo a obligátně to pos*ali....
ale to jen tak aby řeč nestála, reálně ty auta stejně nikdo nekupuje....
Ano, paradox je ten, že většina nových modelů je v interiéru jen horší. AR udělala to nejlevnější a nejlepší řešení, když neopravovala co nebylo rozbité. Rázem se z průměru stal uživatelský top.
Pořád té verzi 2.0/280 k chybí jedna základní věc...
...možnost volby pohonu jen zadní nápravy (dřívější velmi vzácná verze Q2 se dávno nenabízí, což je naprosto absurdní, protože by Alfě snižovala flotilové emise CO2!!!) a hlavně....
MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁl, MANUÁL a MANUÁL!!!! :-O:-O:-O:-O:-O:-(:-(:-(:-(:-(:no::no::no:
Re: Pořád té verzi 2.0/280 k chybí jedna základní věc...
To je právě ta absurdita. Právě 510koňová vrcholná verze Giulia QV by tu čtyřkolku logicky potřebovala ze všech nejvíc (když jsem se s ní svezl, osobně jsem se o tom přesvědčil). Však taky dřív Alfy nabízela čtyřkolky právě k nejvýkonnějším motorům (viz. např. řada 33, 164 a 155).
Mně se ty alfy normálně líběj víc a víc. Jak mě úplně přestal oslovovat designový styl BMW a Mercedesu, tak u mě Alfa stoupá v ceně. A už si dovedu představit, že budu odvážnej a jednou si nějakou pořídím. Čert vem ty řeči o spolehlivosti furt. Život je moc krátký na to, aby člověk jezdil nudnými auty!
Giulia zraje a vzhledem k různým nesmyslům, kterými nás zásobuje D3 se stává čím dál tím atraktivnější.
Umí barvy, umí interiér, jízdně byla skvělá už před FL, řízení nádhera. Za mě super. :yes:
A stale ten face je na prd... skoda ze tu nepouzili sablonu z tonale... tonale je na predok prva krasna alfacka alfa po dlhych desatrociach... akoze smutne ale tak to je... obavam sa teda ze ani tato 10ta modernizacia giulie v zasade opat nic neriesi ;-\
Giulia byla modernizovaná 2x, před nedávnem to byl technický FL hlavně v interiéru a teď i klasicky facelift. Zadání podle všeho znělo, aby zůstaly panely karoserie, takže se měnila pouze optika. Na oblejší tvary Giulie a Stelvia by podle mě ostrá příď Tonale nepasovala.
Hlavní je, že zůstala solidní technika pohonu. ;-)