Novinky
Modernizované Alfy Romeo Giulia a Stelvio Quadrifoglio dostávají v omezené limitce 10 koní navíc
23 komentářů
...možnost volby pohonu jen zadní nápravy (dřívější velmi vzácná verze Q2 se dávno nenabízí, což je naprosto absurdní, protože by Alfě snižovala flotilové emise CO2!!!) a hlavně....
MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁl, MANUÁL a MANUÁL!!!! 😲 😲 😲 😲 😲 😒 😒 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁL, MANUÁl, MANUÁL a MANUÁL!!!! 😲 😲 😲 😲 😲 😒 😒 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
Článek jen o Giulii QV, tam je RWD defaultně (Stelvio ne, ať mě nikdo nechytá za slovo).
To je právě ta absurdita. Právě 510koňová vrcholná verze Giulia QV by tu čtyřkolku logicky potřebovala ze všech nejvíc (když jsem se s ní svezl, osobně jsem se o tom přesvědčil). Však taky dřív Alfy nabízela čtyřkolky právě k nejvýkonnějším motorům (viz. např. řada 33, 164 a 155).
Keby bola možnosť Q4 pri QV tak by bolo fajn, ale že by to nutne potrebovala nemám ten pocit. Auto má trakcie na prekvapenie celkom dosť.
Mně se ty alfy normálně líběj víc a víc. Jak mě úplně přestal oslovovat designový styl BMW a Mercedesu, tak u mě Alfa stoupá v ceně. A už si dovedu představit, že budu odvážnej a jednou si nějakou pořídím. Čert vem ty řeči o spolehlivosti furt. Život je moc krátký na to, aby člověk jezdil nudnými auty!
nezanedbatelný kus práce odvádí ta zelená barva. stačí to prohodit a dát ji na jiné auto...
https😐/cdn.bmwblog.com/…oglio-2-of-4.jpg
https😐/cdn.bmwblog.com/…oglio-2-of-4.jpg
Je fakt, ze ta zelena je uzasna. Ale je vic veci, co se mi na Alfe libi. Nejvetsi zabijak pro BMW je pro me prid...
já už jsem si zvyknul, resp. je to správně agresivní a odlišné...
https😐/cdn.bmwblog.com/…oglio-4-of-4.jpg
ve stejné barvě
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-002.jpg?…
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-019.jpg?…
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-009.jpg?…
https😐/cdn.bmwblog.com/…oglio-4-of-4.jpg
ve stejné barvě
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-002.jpg?…
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-019.jpg?…
https😐/www.topgear.com/…a_giulia-009.jpg?…
Na kecy o spoľahlivosti sa vyprdni. Tieto modely vypadá že sa fakt podarili a fungujú.
Vlastná skúsenosť.
Vlastná skúsenosť.
Giulia zraje a vzhledem k různým nesmyslům, kterými nás zásobuje D3 se stává čím dál tím atraktivnější.
Umí barvy, umí interiér, jízdně byla skvělá už před FL, řízení nádhera. Za mě super. :yes:
Umí barvy, umí interiér, jízdně byla skvělá už před FL, řízení nádhera. Za mě super. :yes:
A stale ten face je na prd... skoda ze tu nepouzili sablonu z tonale... tonale je na predok prva krasna alfacka alfa po dlhych desatrociach... akoze smutne ale tak to je... obavam sa teda ze ani tato 10ta modernizacia giulie v zasade opat nic neriesi ;-\
Zobuď sa už zo svojho sna a vyjadruj sa k veciam, ktorým rozumieš, nie k tým, ktorým rozumieš ***.
Giulia byla modernizovaná 2x, před nedávnem to byl technický FL hlavně v interiéru a teď i klasicky facelift. Zadání podle všeho znělo, aby zůstaly panely karoserie, takže se měnila pouze optika. Na oblejší tvary Giulie a Stelvia by podle mě ostrá příď Tonale nepasovala.
Hlavní je, že zůstala solidní technika pohonu. 😉
Hlavní je, že zůstala solidní technika pohonu. 😉
Tato verze má akorát nový samosvor z verze GTA. . .
Druhá věc je (mezi námi znalci) že Stelvio a předpokládám tedy ani Giulia, od toho faceliftu interiéru nemají jakoukoliv přihrádku, kde by sis ochladil pití. Dřív byla v loketní opěrce ale tam teď defaultně dávají bezdrátové nabíjení telefonu, takže pití máš v autě teplé a nic s tím nenaděláš. Další zářez u faceliftu je přeprogramování funkcí automatické klimy, kdy sluneční seznor je moc citlivý a při prvním zasvícení sluníčka ti do interiéru pošle ledový vzduch.... prostě úplně na ho*no a nic se s tím nedá dělat.
Takže třeba jako fandu by mě to u QV fakt netankovalo, ale když vezeš ve Stelviu rodinu a furt do té klimy musíš šahat, tak si fakt říkáš, že ti Italové zas řešili něco co fungovalo a obligátně to pos*ali....
ale to jen tak aby řeč nestála, reálně ty auta stejně nikdo nekupuje....