Novinky
pradeda777
3
Ostuda je D52 z Brna na Vídeň. Rakušáci jsou již několik let na hranici a na naší straně se 20 let nic nepohnulo. Sabotáž???
Přejít do diskuze
Krasnej hejtovaci clanek a nakonec informace ze pristi rok se otevre pres 100 km dalnic. To je za me supr. Mimochodem D3 skoro az na hranice, D4 do Pisku. A roky 25 a 26 budou za me taky bohate na nove useky. D11, D35 atd. Co vy hejteri jako cekate ze to mavnutim proutku bude vsechno hned hotove? Ja jsem jako ridic spokojen a myslim ze v letech 25 a 26 uz bude vetsina klicovych useku hotova a co vam jako komu bude chybet? Hlavne at soucasne tempo vydrzi :yes:
Hlavně by už vláda konečně měla prosadit legislativu, která by těm zeleným zmr..m znemožnila mařit dálniční výstavbu. Smrt ekoterorismu!
Tož oni to nejsou jen ekoteroristé a ti co je platí, ale i neschopnost vedení JMK moravských politiků v Praze. Že ministr dopravy pochází ze středních Čech to věci také nepomáhá, ale zato pomáhá co to jde se stavbou D3. Člověk by řekl, že Prahe chce být v tom dálničním spojení s Rakouskem za každou cenu první. Od roku 2007 se postavilo přes 50 km dálnice D3 a moravské D52 se postavilo 0 km.
Dne 23. ledna 2009 byla ve Vídni podepsána dohoda mezi Českem a Rakouskem o propojení rychlostní silnice R52 s rakouskou dálnicí A5 na trase Brno–Vídeň v úseku Mikulov–Drasenhofen (v oblasti bývalého hraničního přechodu). Stavba R52 měla být zahájena v roce 2010, ale na návrh obcí Bavory a Dolní Dunajovice a několika fyzických osob Nejvyšší správní soud zrušil v listopadu 2009 územní plán Břeclavska včetně sporné trasy R52 mezi Pohořelicemi a Vídní.[9] Také Evropská komise kritizovala postup českých úřadů při schvalování územního plánu Břeclavska a do vyjasnění situace odmítla stavbu spolufinancovat.[10]
Dne 23. ledna 2009 byla ve Vídni podepsána dohoda mezi Českem a Rakouskem o propojení rychlostní silnice R52 s rakouskou dálnicí A5 na trase Brno–Vídeň v úseku Mikulov–Drasenhofen (v oblasti bývalého hraničního přechodu). Stavba R52 měla být zahájena v roce 2010, ale na návrh obcí Bavory a Dolní Dunajovice a několika fyzických osob Nejvyšší správní soud zrušil v listopadu 2009 územní plán Břeclavska včetně sporné trasy R52 mezi Pohořelicemi a Vídní.[9] Také Evropská komise kritizovala postup českých úřadů při schvalování územního plánu Břeclavska a do vyjasnění situace odmítla stavbu spolufinancovat.[10]
Obchvat Drasenhofenu je projektovaný jako součást dálnice A5 a stávající dálniční těleso tomu odpovídá.
Je ta D3 - zvlášť středočeský úsek - je ostuda každé vlády. Začala se stavět tuším v roce 1987 u Tábora = 36 let se už staví a pořád není hotová :no:
Dostavět tu druhou část dálnice je pro Rakušáky mucha. V tuto chvíli jim jedna polovina bohatě stačí.
Jedine, cim se ten usek priblizuje dalnici je zpoplatneni. Jinak je to normalni 1+1 pruhova silnice. Polovina profilu dalnice neni dalnice.
Jste uplne mimo. Rakouska A5 konci 10 km pred hranicemi. Obchvat Drasenhofenu neni dalnice.
StC usek D3 je hlavne ostudou spolku pomatencu Alternativa D3, ktery pripravu uz roky torpeduje...