čtyřválcové a šestiválcové motory.
A kde ty šestiválcové motory jsou? Já vidím v tabulce jenom samé čtyřhrnky. Dost nedůstojné ve vyšší střední. Už u Cčka s tím šlápli totálně vedle a teď to opakují i o třídu výš.
Evidentně si zadělávají na další průšvih, také nevidím šestiválce. Kdo bych chtěl u E-klasse pouze 4hrnkový plugin hybrid? Např 400e se 4hrnkem... Nechápu tuhle strategii sebepoškozování MB :no:
Jinak je design exteriéru pěkný, taková evoluce a o dost lepší než u čistě elektrických modelů. Vnitřek nepřekvapil ani s televizí, v pohodě...
To je jedno. 6 motoru je 4-valec, takze 6-uz bude jen nejake top verze. 6-valec je zaklad a zacatek, pak muzes nabidnout i 4-valec tem, kteri nepotrebuji. Ne naopak.
Mělo by to být takto:
The E 450's turbo I6 is still a mild hybrid system, though power is up to 375 hp. The six-pot generates 369 lb-ft of torque, and like the four-cylinder, a 20-hp boost is available.
Tu 450 (a 350) uvádí na seznamu dostupných motorizací americké servery včetně technických údajů, ale v Evropě na seznamu nejsou. Takže to vypadá, že v EU ta 450 prostě nebude. Jako jediný další model pro Evropu, který přijde později Britové uvádějí E 300 de, což by měl být dieselový phev se čtyhrnkem.
Jj, Angličania hovorili, že v EU by mal byť šesťvalec v AMG verzii. Z toho nepriamo vyplýva, že v bežnej verzii šestka proste nebude. A ono ani na ňu nie je moc priestor, keď do 380 koní je to pokryté štvorvalcami a topmodel bude hybridný R6; na nehybridný šesťvalec (s výkonom niekde medzi 400-500 koní) proste nevidím trhový priestor.
Toto je v press release dostupném na https://***/3V6mAs2. Otázkou je, zda ta poslední věta míří na AMG verzi nebo ne.
Petrol models: with many innovations compared to the preceding power units
The four-cylinder petrol engine (M 254) is initially available in the E-Class with 150 kW as the E 200 (WLTP: combined fuel consumption: 7.3-6.4 l/100 km, combined CO2 emissions: 166-144 g/km)[1]. Further output levels will follow. In the M 254, Mercedes-Benz has combined all the innovations of the FAME modular engine family in a single unit. They include NANOSLIDE® cylinder coating, CONICSHAPE® cylinder honing (trumpet honing) and the exhaust aftertreatment system positioned directly at the engine.
A top model with an electrified in-line six-cylinder will round off the engine range at the top end.
mercedes to uz ma otestovane, a podobne aj ine premiove automobilky, ich auta sa uz nekupuju koli technike. Tak ako zakaznici nepotrebuju ozajsny vyfuk, staci im nakresleny na narazniku, tak ako nepotrebuju ozajsne budiky, stacia im nakreslene na displeji, a ani nepotrebuju tlacitka, stacia im vyrtualne na tablete, tak isto nepotrebuju ani ozajsny motor, staci aby bolo na kufri napisane co najvacsie cislo a moze tam byt aj 1.0 predavat sa to bude. Susedia predsa tiez vidia len design a cisla na kapote.
ano ? :) super, tak sem prosim uved zdroj, z ktoreho vychadzas. moje informacie od dealerov znacky su na 4valec v AMG C63 uplne opacne a dlhorocni klienti sa obracaju na konkurenciu.
Tohle je Passat od Mercedesu. Kdo chce něco víc šmrncovnějšího, vezme Aerton /CLS/. Tohle nemá sousedy rozčílit, přinutit je závidět. Když v tom přijede vrah, korunní svědek, který sestaví jeho detailní portrét, na otázku jestli viděl, čím odjel, řekne: "no já to auto viděl, ale teď si nevzpomenu" :-)
Pokud do takoveho vozu sestivalec ani nejde, neni, nic, pak neni ani prostor vubec zvazovat koupi. Za 2-3 mega ani nemuzu mit 6-, nerku 8-valec??? Jen us*any 2.0, ktery se nachazi ve vsech dalsich autech?! Hnus.
Nikdy jsem MB nezvazoval s vyjimkou SLS a nikdy asi nebudu.
Mimochodem, ten interier mi prijde taky pekne skaredy, takovy tlusty. To uz je otazka vkusu, ale 4-valce only je faux-pas.
Když jsem já kupoval GLK diesel, 6-válce tvořily 60% nákupů a 40% tvořily 4-válce, koupil jsem 6-válec. A tehdy jsem byl s Mercedesem opravdu spokojený.
nějakou designovou divočinu, ani překotnou mezigenerační změnu, není důvod, akt. mb designový jazyk je klidná elegance a šmrncovnost. Bohužel s příchodem ev modelů se jak elegance tak šmrcnovnost vytrácí a zůstal jen důraz na základní bochníkový tvar, hloupé je, že tohle se stalo novému éčku, tedy klasické modelové řadě. Nutno říct, že odcházející generace (zejm. po faceliftu) tu novou designově poráží na hlavu. Nové éčko má sice velmi podobnou základní linku, ale chybí mu jakákoliv tvarová finesa, kterou vzadu nahrazují led hvězdy ve světlech a vpředu vypouklá "ev" maska rámovaná černým lesklým plastem a vedle toho jakýsi patvar světlometů. Tohle se nepovedlo. A ještě hůře interiér, žádná tvarová elegance předchozí gen., jen tupě naplácnutá obrovská displej černoplocha orámovaná co nejvíce led pásky...laciné a vulgární. O ergonomii zejm. ve spojení s tím novým mb volantem raději lépe nemluvit. No, a pokud se k tomu přidá motorová bída, kdy světlým bodem má být možná někdy později se objevivší šestiválec jako top top motorizace, pak to s éčekem nevypadá dobře. Nějak nevidím důvod, proč mu dát přednost před céčkem, motory stejné čtyřhrnky, auto je dostatečně velké, je podstatně hezčí a má lepší vnitřek. Hmm... Jediné, co bych pochválil na fotkách nového éčka, je ta krásná "hrášková" metla, moc podařená barva. ;-)
Ja by som voči exteriéru nebol taký kritický, aspoň sa bude dať Éčko odlíšiť od ostatných sedanov, aktuálne to dosť splývalo. Druhá vec je už interiér, ako píšeš displeová čierna plocha (som zvedavý, čo bude v lacnejších verziách bez tej obrazovky vpravo, len čierny plast?), hlavne, že to bliká do rytmu hudby. :-(
Uvidíme naživo, ono to je někdy lepší, třeba u bavoráků, ale mercedesy vypadaly dobře i na fotkách, tohle se mi prostě nelíbí ani trochu, i esko vypadá štíhleji, "rychleji".
dizajn je vec vkusu, ale tak ako mal S a C pekny exterier, napriklad v porovnani s novou 7er, tak za mna sa Ecko vobec nepodarilo. a predne svetla ? nechapem ... za mna vyrazne horsie ako minula generacia pred LCI, ci po LCI. inetrier novych mercedesov nie je moja "salka kavy", ale ma aspon ciste linie a urcitu "studenu digitalnu" eleganciu.
Je to sice buchta, ale určitě ne nevzhledná. C a S vypadají každopádně lépe. Nechám si hodnocení až naživo. V interiéru pominu barevnou hudbu a hloupý volant. Líbí se mi, že není Jedna velká televize, ale displej na středové konzoli zvlášť.
Bohužel se u MB projevuje orientace na východní trhy a v neposlední řadě i vliv čínských akcionářů. Auto jako celek působí jako kýč, interiér postrádá ergonomii, je přeplácaný, bez nápadu. Exteriér celkem dobrý, ale zase kýč, ještě k tomu naprosto zbytečně přebrandovaný (hvězdičky v masce, v zadních světlech..). Barva na referenčním voze nádherná, kola také nemají chybu, ale jako celek nevím. Navíc je lehce zaměnitelný s modely EQ. Dnes je mi mnohem bližší design BMW, ačkoliv je také k diskuzi, ale funguje lépe, jednotlivé modely jsou od sebe snáze rozlišitelné, navíc zdaleka nepůsobí tak kýčovitě a nese si víc původních rysů.
s těmi výkony? V tabulce uvádíte u 300e, resp. 400e modelů výkon 150, resp. 185 kW, v textu čtu u těchto motorizací o 230, resp. 280 kilowatech. Docela rozdíl... :-O
Nižšie v tej tabuľke je aj systémový výkon. Takže spaľovák samotný má 150, resp. 185 kW, spolu s elektromotorom je to 230, resp. 280 kW.
Každopádne motorová bieda, keď príde šesťvalec, je jasné, že bude až nad tými 280 kW hybridu, teda pôjde o dosť okrajovú (drahú) verziu. Proste ten štandard do 400 koní, čo je drvivá väčšina predajov, budú pokrývať len štvorvalce. :-(
No a sestivalcova nafta, to jsem docela zvedavy.
Uz ted si za 400d nechaji zaplatit a na vykon si nikdo nestezoval, tak snad plus minus zustane … uvidime.
Z německé produkce dneska jedno z mála aut, které nevypadá, že za ním budete tahat zvonkovou dráhu. Elegantní, neagresivní, rafinované, dle mne dokonce vyloženě krásné. :yes:
Pokud jde o pohonná ústrojí, je patrný jasný příklon k elektrifikaci. Dneska už se moc nedá pochybovat o tom, že budoucnost je elektrická. Nemá smysl řešit, jestli to má čtyři nebo šest parních válců, ty jsou tam jen pro případ nouze nebo dálkových tras, většina provozu se bude realizovat elektricky. Řešme proto, jaký je výkon elektromotoru a kapacita baterie.
Bohužel podobně jako BMW i Mercedes šel cestou slabého elektromotoru (95 kW je míň, než má elektromotor v Hondě Civic). Přitom když si kupuju plugin hybrid, tak chci jezdit na elektřinu, kterou si ideálně vyrobím zadarmo doma na střeše. Ten parní stroj tam mám jen pro případ.
Ja jezdim 220d a staci to pro normalni jezdeni uplne v pohode, neni to utahane, nic to nezere, dokonce to je ve sport modu nekde do 80-100kmh az prekvapive ciperne auto, az se sam divim … ale na nemecke dalnici v noci se jasne ukaze, ze mas jen dvoulitr, to je bez debat.
Patri do Ecka sestivalec? Na 100%.
Musis ho nutne mit? Na normalni zivot asi ani ne. Jen te to obcas zamrzi, ale ja s tim dokazu zit :-!
Dnes ale ma uz fakt netankuju a ani nezaujimaju... snad len vyjma to paradne Gecko... co uz... kde je chyba sam neviem... ale dnes sa popravde uz viac tesim na facelift scaly alebo na novy duster ako na nove Ecko... brutal.. asi nova doba no....
Drzim ale aj tak novemu Ecku palce... aj ked je uz nepekne a ocucane jak .... a kupujucich Ecku uz dlhodobo z roka na rok ubuda a vyjma firemnych predajov je to v podstate dnes uz takmer neviditelny kusok... tak vela stastia E klasse...
Design posledních Mercedesů mě nijak neohromuje, ale Éčko mě velmi překvapilo. V té zelenomodré je to opravdu krásný sedan. :yes: Dokonce i v interiéru, návrat k samostatnému přístrojovému štítu mu prospěl.
Displej přes celou šíři auta: dobře, koupíte si hadřík a malej flakon s čističem na skla, a při výstupu z auta to vždy všechno utřete, bude to prostě jen další krok před opuštění vozidla.
Selfie kamerka a podobné hlouposti - dobře, nemusíte používat.
Volant s dotykovými ploškami - katastrofa, ale zvyknete si.
Ale ty motory, ty motory: možná jsem zhýčkaný z mé V8 W213, ale kde jsou šestiválce? Tohle je přece stále dálniční nářadí, kde rozdíl ve spotřebě v módu, v jakém to chce většina vlastníků E provozovat, bude mezi R4 a V6/R6 minimální. BMW si s novou pětkou také tuším s 6-válcovým motorem dává načas, ale tady to ani nevypadá, že by to (mimo AMG) chtěli nabídnout.
Tohle bude prodejný propadák, pokud to zůstane tak, že v non-AMG jsou jen 4-válce.
Volvo bolo v podstate priekopnikom ked zarezali vsetko okrem 2.0 r4 motorov 😂😂😂😂…..toto im prejde v a classe a mozno s odretimi usami v c class (a to urcite nie v c43 a c63 amg)…. Ale v e class …..dnesny svet sa v pi.u obracia
Dnes som sa bol previezť na Mazda 3.3D a 2.5l+PHEV. Veľmi fajn motorizácie!
Škoda, že chýba prémiový pocit z interiéru. A to aj voči Volvu.
A to si myslím, že väčšina zo zákazníkov rieši viac ako počet valcov.
Navyše zaujímavosť k Japoncom,
- v ČR je Mazda CX60 o cca 19% drahšia (porovnanie cenníkov mazda.cz a mazda.sk).
- podobne kamarát keď kupoval Highlander, na Slovensku o 20% lacnejší.
presne to iste som si hovoril, nebolo to davno ako sa vsetci posmievali volvu, ze bez 6 valcoveho motora nemoze byt premiona automobilka, a zrazu sa nenapadne aj ostatne premiove automibilky postupne presuvaju na tuto istu cestu
Já si myslím, že Volvo mělo vždycky jinou cílovku - takovou které právě víc záleží na tom jak to vypadá nebo funguje v interiéru než co je pod kapotou. BMW a Mercedes je v evropě aktuálně taková poslední bašta kde se dá pořídit auto se správnou technikou nebo aspoň silnějšíma motorama. Pokud Mercedes přistoupí na to co dělá Volvo, tj. dvoulitry pod 200 kw a zbytek PHEV, tak této cílovce nemá na dálnici co nabídnouti. Nejvíc tím trpí velké modely, takové Volvo XC90 je příkladem. Ale u MB si velké modely zatím drží i velké motory, uvidíme co Ečko. Moc nevěřím, že by na tohle rezignovali.
jak se tu rozčilují strýcové s fabiemi nad slabými motoru v autech, která si podle svých slov právě proto nekoupí.
Ne. Prostě na to nemají, ale spapali veškerou moudrost světa čepovanou v gambáči a v diskuzích se bijou v prsa.
Svět už je jinde. Ať chcete nebo ne. Tohle auto a jemu podobná se budou prodávat. Žádné predikované propadáky to nebudou. Jen Čecháčci budou lamentovat nad tím, že ekoteroristi ovládli autoprůmysl a všechno nové a jiné je špatné.
predstav si ze je tu mnoho diskutujucich ktori si podobne a aj drahsie auta realne kupuju...dlhe roky som jazdil o triedu nizsimi autami ako daily driver (Audi s5 sportback, BMW 435i, Volvo S60 polestar a aktualne c43 amg) a absencia sestvalca je pre mna prekazka pri kupe podobneho auta