Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Mercedes-Benz E oficiálně: Je moderní i tradiční zároveň, umožní vám vidět zvuk
56 komentářů
Mig_35
Tohle je Passat od Mercedesu. Kdo chce něco víc šmrncovnějšího, vezme Aerton /CLS/. Tohle nemá sousedy rozčílit, přinutit je závidět. Když v tom přijede vrah, korunní svědek, který sestaví jeho detailní portrét, na otázku jestli viděl, čím odjel, řekne: "no já to auto viděl, ale teď si nevzpomenu" :-)
flipmode
Pokud do takoveho vozu sestivalec ani nejde, neni, nic, pak neni ani prostor vubec zvazovat koupi. Za 2-3 mega ani nemuzu mit 6-, nerku 8-valec??? Jen us*any 2.0, ktery se nachazi ve vsech dalsich autech?! Hnus.
Nikdy jsem MB nezvazoval s vyjimkou SLS a nikdy asi nebudu.
Mimochodem, ten interier mi prijde taky pekne skaredy, takovy tlusty. To uz je otazka vkusu, ale 4-valce only je faux-pas.
Nikdy jsem MB nezvazoval s vyjimkou SLS a nikdy asi nebudu.
Mimochodem, ten interier mi prijde taky pekne skaredy, takovy tlusty. To uz je otazka vkusu, ale 4-valce only je faux-pas.
Dinar
nějakou designovou divočinu, ani překotnou mezigenerační změnu, není důvod, akt. mb designový jazyk je klidná elegance a šmrncovnost. Bohužel s příchodem ev modelů se jak elegance tak šmrcnovnost vytrácí a zůstal jen důraz na základní bochníkový tvar, hloupé je, že tohle se stalo novému éčku, tedy klasické modelové řadě. Nutno říct, že odcházející generace (zejm. po faceliftu) tu novou designově poráží na hlavu. Nové éčko má sice velmi podobnou základní linku, ale chybí mu jakákoliv tvarová finesa, kterou vzadu nahrazují led hvězdy ve světlech a vpředu vypouklá "ev" maska rámovaná černým lesklým plastem a vedle toho jakýsi patvar světlometů. Tohle se nepovedlo. A ještě hůře interiér, žádná tvarová elegance předchozí gen., jen tupě naplácnutá obrovská displej černoplocha orámovaná co nejvíce led pásky...laciné a vulgární. O ergonomii zejm. ve spojení s tím novým mb volantem raději lépe nemluvit. No, a pokud se k tomu přidá motorová bída, kdy světlým bodem má být možná někdy později se objevivší šestiválec jako top top motorizace, pak to s éčekem nevypadá dobře. Nějak nevidím důvod, proč mu dát přednost před céčkem, motory stejné čtyřhrnky, auto je dostatečně velké, je podstatně hezčí a má lepší vnitřek. Hmm... Jediné, co bych pochválil na fotkách nového éčka, je ta krásná "hrášková" metla, moc podařená barva. ;-)
Ja by som voči exteriéru nebol taký kritický, aspoň sa bude dať Éčko odlíšiť od ostatných sedanov, aktuálne to dosť splývalo. Druhá vec je už interiér, ako píšeš displeová čierna plocha (som zvedavý, čo bude v lacnejších verziách bez tej obrazovky vpravo, len čierny plast?), hlavne, že to bliká do rytmu hudby. :-(
Uvidíme naživo, ono to je někdy lepší, třeba u bavoráků, ale mercedesy vypadaly dobře i na fotkách, tohle se mi prostě nelíbí ani trochu, i esko vypadá štíhleji, "rychleji".
dizajn je vec vkusu, ale tak ako mal S a C pekny exterier, napriklad v porovnani s novou 7er, tak za mna sa Ecko vobec nepodarilo. a predne svetla ? nechapem ... za mna vyrazne horsie ako minula generacia pred LCI, ci po LCI. inetrier novych mercedesov nie je moja "salka kavy", ale ma aspon ciste linie a urcitu "studenu digitalnu" eleganciu.
Je to sice buchta, ale určitě ne nevzhledná. C a S vypadají každopádně lépe. Nechám si hodnocení až naživo. V interiéru pominu barevnou hudbu a hloupý volant. Líbí se mi, že není Jedna velká televize, ale displej na středové konzoli zvlášť.
Bohužel se u MB projevuje orientace na východní trhy a v neposlední řadě i vliv čínských akcionářů. Auto jako celek působí jako kýč, interiér postrádá ergonomii, je přeplácaný, bez nápadu. Exteriér celkem dobrý, ale zase kýč, ještě k tomu naprosto zbytečně přebrandovaný (hvězdičky v masce, v zadních světlech..). Barva na referenčním voze nádherná, kola také nemají chybu, ale jako celek nevím. Navíc je lehce zaměnitelný s modely EQ. Dnes je mi mnohem bližší design BMW, ačkoliv je také k diskuzi, ale funguje lépe, jednotlivé modely jsou od sebe snáze rozlišitelné, navíc zdaleka nepůsobí tak kýčovitě a nese si víc původních rysů.
Dinar
s těmi výkony? V tabulce uvádíte u 300e, resp. 400e modelů výkon 150, resp. 185 kW, v textu čtu u těchto motorizací o 230, resp. 280 kilowatech. Docela rozdíl... :-O
Nižšie v tej tabuľke je aj systémový výkon. Takže spaľovák samotný má 150, resp. 185 kW, spolu s elektromotorom je to 230, resp. 280 kW.
Každopádne motorová bieda, keď príde šesťvalec, je jasné, že bude až nad tými 280 kW hybridu, teda pôjde o dosť okrajovú (drahú) verziu. Proste ten štandard do 400 koní, čo je drvivá väčšina predajov, budú pokrývať len štvorvalce. :-(
Každopádne motorová bieda, keď príde šesťvalec, je jasné, že bude až nad tými 280 kW hybridu, teda pôjde o dosť okrajovú (drahú) verziu. Proste ten štandard do 400 koní, čo je drvivá väčšina predajov, budú pokrývať len štvorvalce. :-(
GeekStar
Z německé produkce dneska jedno z mála aut, které nevypadá, že za ním budete tahat zvonkovou dráhu. Elegantní, neagresivní, rafinované, dle mne dokonce vyloženě krásné. :yes:
Pokud jde o pohonná ústrojí, je patrný jasný příklon k elektrifikaci. Dneska už se moc nedá pochybovat o tom, že budoucnost je elektrická. Nemá smysl řešit, jestli to má čtyři nebo šest parních válců, ty jsou tam jen pro případ nouze nebo dálkových tras, většina provozu se bude realizovat elektricky. Řešme proto, jaký je výkon elektromotoru a kapacita baterie.
Bohužel podobně jako BMW i Mercedes šel cestou slabého elektromotoru (95 kW je míň, než má elektromotor v Hondě Civic). Přitom když si kupuju plugin hybrid, tak chci jezdit na elektřinu, kterou si ideálně vyrobím zadarmo doma na střeše. Ten parní stroj tam mám jen pro případ.
Pokud jde o pohonná ústrojí, je patrný jasný příklon k elektrifikaci. Dneska už se moc nedá pochybovat o tom, že budoucnost je elektrická. Nemá smysl řešit, jestli to má čtyři nebo šest parních válců, ty jsou tam jen pro případ nouze nebo dálkových tras, většina provozu se bude realizovat elektricky. Řešme proto, jaký je výkon elektromotoru a kapacita baterie.
Bohužel podobně jako BMW i Mercedes šel cestou slabého elektromotoru (95 kW je míň, než má elektromotor v Hondě Civic). Přitom když si kupuju plugin hybrid, tak chci jezdit na elektřinu, kterou si ideálně vyrobím zadarmo doma na střeše. Ten parní stroj tam mám jen pro případ.
V taxíku možná. Jinak zrovna E-Class je typické dálniční auto a tam je stále 6 válec rozhodně lepší volba než 4 válec.
Ja jezdim 220d a staci to pro normalni jezdeni uplne v pohode, neni to utahane, nic to nezere, dokonce to je ve sport modu nekde do 80-100kmh az prekvapive ciperne auto, az se sam divim … ale na nemecke dalnici v noci se jasne ukaze, ze mas jen dvoulitr, to je bez debat.
Patri do Ecka sestivalec? Na 100%.
Musis ho nutne mit? Na normalni zivot asi ani ne. Jen te to obcas zamrzi, ale ja s tim dokazu zit :-!
Patri do Ecka sestivalec? Na 100%.
Musis ho nutne mit? Na normalni zivot asi ani ne. Jen te to obcas zamrzi, ale ja s tim dokazu zit :-!
3_diamanty
Dnes ale ma uz fakt netankuju a ani nezaujimaju... snad len vyjma to paradne Gecko... co uz... kde je chyba sam neviem... ale dnes sa popravde uz viac tesim na facelift scaly alebo na novy duster ako na nove Ecko... brutal.. asi nova doba no....
Drzim ale aj tak novemu Ecku palce... aj ked je uz nepekne a ocucane jak .... a kupujucich Ecku uz dlhodobo z roka na rok ubuda a vyjma firemnych predajov je to v podstate dnes uz takmer neviditelny kusok... tak vela stastia E klasse...
Drzim ale aj tak novemu Ecku palce... aj ked je uz nepekne a ocucane jak .... a kupujucich Ecku uz dlhodobo z roka na rok ubuda a vyjma firemnych predajov je to v podstate dnes uz takmer neviditelny kusok... tak vela stastia E klasse...
twistedTSD
Design posledních Mercedesů mě nijak neohromuje, ale Éčko mě velmi překvapilo. V té zelenomodré je to opravdu krásný sedan. :yes: Dokonce i v interiéru, návrat k samostatnému přístrojovému štítu mu prospěl.
Když to srovnám s takovým id.7... brrr.
Když to srovnám s takovým id.7... brrr.
displacement
Displej přes celou šíři auta: dobře, koupíte si hadřík a malej flakon s čističem na skla, a při výstupu z auta to vždy všechno utřete, bude to prostě jen další krok před opuštění vozidla.
Selfie kamerka a podobné hlouposti - dobře, nemusíte používat.
Volant s dotykovými ploškami - katastrofa, ale zvyknete si.
Ale ty motory, ty motory: možná jsem zhýčkaný z mé V8 W213, ale kde jsou šestiválce? Tohle je přece stále dálniční nářadí, kde rozdíl ve spotřebě v módu, v jakém to chce většina vlastníků E provozovat, bude mezi R4 a V6/R6 minimální. BMW si s novou pětkou také tuším s 6-válcovým motorem dává načas, ale tady to ani nevypadá, že by to (mimo AMG) chtěli nabídnout.
Tohle bude prodejný propadák, pokud to zůstane tak, že v non-AMG jsou jen 4-válce.
Selfie kamerka a podobné hlouposti - dobře, nemusíte používat.
Volant s dotykovými ploškami - katastrofa, ale zvyknete si.
Ale ty motory, ty motory: možná jsem zhýčkaný z mé V8 W213, ale kde jsou šestiválce? Tohle je přece stále dálniční nářadí, kde rozdíl ve spotřebě v módu, v jakém to chce většina vlastníků E provozovat, bude mezi R4 a V6/R6 minimální. BMW si s novou pětkou také tuším s 6-válcovým motorem dává načas, ale tady to ani nevypadá, že by to (mimo AMG) chtěli nabídnout.
Tohle bude prodejný propadák, pokud to zůstane tak, že v non-AMG jsou jen 4-válce.
Markus1
Volvo bolo v podstate priekopnikom ked zarezali vsetko okrem 2.0 r4 motorov 😂😂😂😂…..toto im prejde v a classe a mozno s odretimi usami v c class (a to urcite nie v c43 a c63 amg)…. Ale v e class …..dnesny svet sa v pi.u obracia
a Mazda je nyní průkopníkem 6-válců a to rovnou v dieselu, jakkoli benzín I6 dorazí také :-)
zákazníci Volva už mají kam jít pro 6-válec :-)
zákazníci Volva už mají kam jít pro 6-válec :-)
Dnes som sa bol previezť na Mazda 3.3D a 2.5l+PHEV. Veľmi fajn motorizácie!
Škoda, že chýba prémiový pocit z interiéru. A to aj voči Volvu.
A to si myslím, že väčšina zo zákazníkov rieši viac ako počet valcov.
Navyše zaujímavosť k Japoncom,
- v ČR je Mazda CX60 o cca 19% drahšia (porovnanie cenníkov mazda.cz a mazda.sk).
- podobne kamarát keď kupoval Highlander, na Slovensku o 20% lacnejší.
Škoda, že chýba prémiový pocit z interiéru. A to aj voči Volvu.
A to si myslím, že väčšina zo zákazníkov rieši viac ako počet valcov.
Navyše zaujímavosť k Japoncom,
- v ČR je Mazda CX60 o cca 19% drahšia (porovnanie cenníkov mazda.cz a mazda.sk).
- podobne kamarát keď kupoval Highlander, na Slovensku o 20% lacnejší.
presne to iste som si hovoril, nebolo to davno ako sa vsetci posmievali volvu, ze bez 6 valcoveho motora nemoze byt premiona automobilka, a zrazu sa nenapadne aj ostatne premiove automibilky postupne presuvaju na tuto istu cestu
Já si myslím, že Volvo mělo vždycky jinou cílovku - takovou které právě víc záleží na tom jak to vypadá nebo funguje v interiéru než co je pod kapotou. BMW a Mercedes je v evropě aktuálně taková poslední bašta kde se dá pořídit auto se správnou technikou nebo aspoň silnějšíma motorama. Pokud Mercedes přistoupí na to co dělá Volvo, tj. dvoulitry pod 200 kw a zbytek PHEV, tak této cílovce nemá na dálnici co nabídnouti. Nejvíc tím trpí velké modely, takové Volvo XC90 je příkladem. Ale u MB si velké modely zatím drží i velké motory, uvidíme co Ečko. Moc nevěřím, že by na tohle rezignovali.
asaren
jak se tu rozčilují strýcové s fabiemi nad slabými motoru v autech, která si podle svých slov právě proto nekoupí.
Ne. Prostě na to nemají, ale spapali veškerou moudrost světa čepovanou v gambáči a v diskuzích se bijou v prsa.
Svět už je jinde. Ať chcete nebo ne. Tohle auto a jemu podobná se budou prodávat. Žádné predikované propadáky to nebudou. Jen Čecháčci budou lamentovat nad tím, že ekoteroristi ovládli autoprůmysl a všechno nové a jiné je špatné.
Ne. Prostě na to nemají, ale spapali veškerou moudrost světa čepovanou v gambáči a v diskuzích se bijou v prsa.
Svět už je jinde. Ať chcete nebo ne. Tohle auto a jemu podobná se budou prodávat. Žádné predikované propadáky to nebudou. Jen Čecháčci budou lamentovat nad tím, že ekoteroristi ovládli autoprůmysl a všechno nové a jiné je špatné.
Ty jsi tu odhalil přesně celou diskuzní skupinu. Ještě, že jsi sem napsal. Jinak by nikomu ten gambám nechutnal.
Vyjádřili se tu z větší části majitelé 6 a více válců. Nesmíš to hodnotit podle sebe ;-)
predstav si ze je tu mnoho diskutujucich ktori si podobne a aj drahsie auta realne kupuju...dlhe roky som jazdil o triedu nizsimi autami ako daily driver (Audi s5 sportback, BMW 435i, Volvo S60 polestar a aktualne c43 amg) a absencia sestvalca je pre mna prekazka pri kupe podobneho auta
×
Sdílení komentáře
×
A kde ty šestiválcové motory jsou? Já vidím v tabulce jenom samé čtyřhrnky. Dost nedůstojné ve vyšší střední. Už u Cčka s tím šlápli totálně vedle a teď to opakují i o třídu výš.
Jinak je design exteriéru pěkný, taková evoluce a o dost lepší než u čistě elektrických modelů. Vnitřek nepřekvapil ani s televizí, v pohodě...
https://www.autoforum.cz/…y-poradny-motor/
https://www.autoforum.cz/…slo-na-kopytech/
The E 450's turbo I6 is still a mild hybrid system, though power is up to 375 hp. The six-pot generates 369 lb-ft of torque, and like the four-cylinder, a 20-hp boost is available.
O R6 naftě ani zmínka.
Petrol models: with many innovations compared to the preceding power units
The four-cylinder petrol engine (M 254) is initially available in the E-Class with 150 kW as the E 200 (WLTP: combined fuel consumption: 7.3-6.4 l/100 km, combined CO2 emissions: 166-144 g/km)[1]. Further output levels will follow. In the M 254, Mercedes-Benz has combined all the innovations of the FAME modular engine family in a single unit. They include NANOSLIDE® cylinder coating, CONICSHAPE® cylinder honing (trumpet honing) and the exhaust aftertreatment system positioned directly at the engine.
A top model with an electrified in-line six-cylinder will round off the engine range at the top end.
A more powerful variant with a six-cylinder engine will also soon follow in the diesel range.
S benzinem toto:
A top model with an electrified in-line six-cylinder will round off the engine range at the top end.
Zda ten benzin je AMG je otazka, spise ano. Cili R6 nafta ano, benzin krome AMG nejspis ne.