Nevím, jak to vypadá v Corolle, ale ve firemní RAV4 (se kterou naštěstí nejezdím) jsem trochu jako skrčenec a v takové Mazdě Cx5 je to ještě o dost horší. Tiguan proti těmto nabízí takřka královský prostor (Golf, Astra taky v pohodě). Je třeba zmínit i velikost sedadel - Japonci samozřejmě malá (nejhorší opět Mazda), Evropa cca akorát.
Kde s tym jazdite? Mnohe auta z firmy koncia u rodiny a znamych. Najstarsi Yaris u kamarata ma uz cez 20rokov a este ho hrdza neodstavila.
Povrchova hrdza na podvozku je bezna, ale nikdy to nesposobilo problemy a aj pri nastaveni goe nebol problem nieco pohnut.
Mam 187 a sedacku v Corelle mozem posunut tak, ze nedociahnem na pedale. Oproti Astre, alebo Golfu tam nie je markantny rozdiel. Kamarat co atakoval 2 metre sedel s volantom medzi kolenami aj v dvoch spominanych nemcoch. A neviem o kombiku nizsej strednej kde by sa takto vysoky clovek v pohode poskladal.
Každý člověk evropského vzrůstu (190+) sedí v "japoncích" nalepený na volantu s pokrčenými koleny zabořenými do přístrojovky, protože tam prostě nejde sedačka posunout dostatečně dozadu jako v evropské produkci. U evropských aut je navíc v průběhu posledních 25 let patrný značný posun v tomto ohledu. U japonských aut ne, oni vědí, že mají tento problém, ale další generace auta je úplně stejně ničemná jako ta předchozí. Někde je to trochu lepší (Toyota, Honda), někde horší (Mazda), ale špatné je to všude.
Vždyť to nejde koupit s manuální převodovkou... :no:
Co se týká toho Vaculíka - vždyť nedovede řídit! Sedí v tom nesmyslně nalepený na volantu jako ženská... :no: Najměte si nějakého chlapa, co umí řídit!
Koupil jsem nový v roce 2005 model 120 mám Ludvíka dodnes, žádné závady jen olej brzdy a po 150 tis rozvodový řemen.
Loni jsem měnil poslední díl výfuku. Pokud potřebujete auto na které spoleh mohu jen doporučit.
a nebo dokonce zkoroduje. Z vlastního pozorování firemních vozidel je jeden rok u Toyoty asi jako pět let u VW (a to VW není žádný zázrak, normální průměr).