Novinky
Je asi dobrá říci, že paleta motorů pro BMW je velice široká. U přímně řečeno, s X3 2.0D jsem jel a byla to spíše zoufalost - dynamika citelně schází. Tam kde je 320D velice dobrou volbou v X3 prostě nemůže tak docela postačit.
X3 by pro mne byl jasným favoritem v motorizaci 3.0 SD. Kdo vyzkoušel ví o čem je řeč. 0-100 za 6,6 velké pružné zrychlení, sametově řadící automatická atd.
X3 bych pak vytknul asi dvě - možná tři věci 😒br /> 1. Ta zmíněná "skákavost" je opravdu velice nepříjemná a dám Vám pocítit na nekvalitní silnici opravdu každou nerovnost
2. Určitá archaičnost interieru vycházející z předchozí generace BMW 3/5 je už přece jen dnes hodně znát (zéjmena ve srovnání s novou X5)
3. Lehce diskutabilní - cenový rozdíl oproti "klasické" BMW 3 cca 200.000 je poměrně hodně velký.
X3 by pro mne byl jasným favoritem v motorizaci 3.0 SD. Kdo vyzkoušel ví o čem je řeč. 0-100 za 6,6 velké pružné zrychlení, sametově řadící automatická atd.
X3 bych pak vytknul asi dvě - možná tři věci 😒br /> 1. Ta zmíněná "skákavost" je opravdu velice nepříjemná a dám Vám pocítit na nekvalitní silnici opravdu každou nerovnost
2. Určitá archaičnost interieru vycházející z předchozí generace BMW 3/5 je už přece jen dnes hodně znát (zéjmena ve srovnání s novou X5)
3. Lehce diskutabilní - cenový rozdíl oproti "klasické" BMW 3 cca 200.000 je poměrně hodně velký.
Je asi dobrá říci, že paleta motorů pro BMW je velice široká. U přímně řečeno, s X3 2.0D jsem jel a byla to spíše zoufalost - dynamika citelně schází. Tam kde je 320D velice dobrou volbou v X3 prostě nemůže tak docela postačit.
X3 by pro mne byl jasným favoritem v motorizaci 3.0 SD. Kdo vyzkoušel ví o čem je řeč. 0-100 za 6,6 velké pružné zrychlení, sametově řadící automatická atd.
X3 bych pak vytknul asi dvě - možná tři věci 😒br /> 1. Ta zmíněná "skákavost" je opravdu velice nepříjemná a dám Vám pocítit na nekvalitní silnici opravdu každou nerovnost
2. Určitá archaičnost interieru vycházející z předchozí generace BMW 3/5 je už přece jen dnes hodně znát (zéjmena ve srovnání s novou X5)
3. Lehce diskutabilní - cenový rozdíl oproti "klasické" BMW 3 cca 200.000 je poměrně hodně velký.
X3 by pro mne byl jasným favoritem v motorizaci 3.0 SD. Kdo vyzkoušel ví o čem je řeč. 0-100 za 6,6 velké pružné zrychlení, sametově řadící automatická atd.
X3 bych pak vytknul asi dvě - možná tři věci 😒br /> 1. Ta zmíněná "skákavost" je opravdu velice nepříjemná a dám Vám pocítit na nekvalitní silnici opravdu každou nerovnost
2. Určitá archaičnost interieru vycházející z předchozí generace BMW 3/5 je už přece jen dnes hodně znát (zéjmena ve srovnání s novou X5)
3. Lehce diskutabilní - cenový rozdíl oproti "klasické" BMW 3 cca 200.000 je poměrně hodně velký.
Nezmysel. Porovnatelna 3-ka, teda 330xd vs. x3 3.0d je lacnejsia o cca 50 000 Kc. 320d nema xdrive.
Xdrive je k dispozici už ve verzi BMW 3 sedan v motorizaci 325 xi (0-100 za 7,5s) - jeho základní cena je 1.059.000 .- Kč. X3 se srovnatelnou dynamikou - tedy 3.0 Si (0-100 za 7,2) či 3.0 D (0-100 za 7,4) stojí 1.312.200 (3.0 Si) případně 1.328.500 (3.0 D).
Už je Vám ten rozdíl patrný ?
Už je Vám ten rozdíl patrný ?
bud mas auto do terenu, alebo na dialnicu, kombinovat nemotornu velku terennu kravu s pretekarskymi ambiciami moze iba slabomyselny...
BMW je podle mě auto ztrádající image-připadá mi,že si ho koupí každý,kdo o autech nic neví,ale jeho uši slyší zvučný název BMW.Land rover pro mě vede po všech stránkách...že bude o 0,8s pomalejší ve zrychlení je mi úplně jedno,že bude o 8Km/h pomalejší Vmax je mi taky jedno,ale že bude o 200 000Kč levnější,že bude praktičtější,že bude pohodlnější to jsou pro normálního uživatele v ČR důležité věci.
A když vynechám tyhle fakta-je daleko menší pravděpodobnost,že na cestě potkám stejného LandRovera než že potkám stejné BMW,které má každý druhý trošku úspěšnější podnikatel. ;-\
A když vynechám tyhle fakta-je daleko menší pravděpodobnost,že na cestě potkám stejného LandRovera než že potkám stejné BMW,které má každý druhý trošku úspěšnější podnikatel. ;-\
A ono to v minulosti u těchto prémiových značek bylo jiné ? BMW a Mercedes si přece stále kupují "lidé, kteří o autech nic neví" - ostatně na této Image jsou nejen tyto značky do velké míry postavené 😄.
Osobně bych dodal, že si je kupují NEJEN "lidé, kteří o autech nic neví". 😄 Rozhodně ale není v tomhle směru žádná změna v posledních letech 😄
Osobně bych dodal, že si je kupují NEJEN "lidé, kteří o autech nic neví". 😄 Rozhodně ale není v tomhle směru žádná změna v posledních letech 😄
no jasne proto byj 3er svetove auto roku 2006, bmw motory vyhravaji skoro vsechny svetove hodnoceni. V USA byl x5 oznaceny za nejlepsi suv roku, podle top gear je M5 nejlepsi limusina na svete, tak muzu pokracovat jeste hodinu.. Vysvetlovat to ceskemu sedlakovy co nejradeji jezdi ve fabii nebo avensis, protoze ma pekne osvetleny kufr a koleni airbag, je tezske. Anglicke sroty srovnavat z BMW muzes jen v luxusu nebo podle objemu kufra.
Ocividne si v ziadnom "anglickom srote" nesedel...
Mam range rovera model 05 a je fakt,ze sou s tim same problemy,tolik problemu sem s mercedesem ani soucasnym BMW nemel....vymena prevodovky 200 000,- ,poruchy svetel atd.
Takze anglicaka ani videt,mozna ma nekdo jine zkusenosti...jinak japonsky vuz sem jeste nemel,tak mozna nekdy v budoucnu ale nemci me jeste nikdy nezklamali tak nevim proc menit.
Takze anglicaka ani videt,mozna ma nekdo jine zkusenosti...jinak japonsky vuz sem jeste nemel,tak mozna nekdy v budoucnu ale nemci me jeste nikdy nezklamali tak nevim proc menit.
Projíždět se s autem přes milion těžkým terénem??Kdo to udělá??Tak 2 lidi ze 100.Pochybuji,že kdo si koupí x3,tak bude jezdit terénem!Nééé,tenhle člověk si bude vychutnávat skvělých jizdních vlastností a ovladatelnosti svého vozu.Proto si koupil BMW X3.Navíc X3 má 90% parametrů lepších než Land.No a ty brzdy,tak to mluví samo za sebe!!!Po stránce jezdecké si Land k X3 ani nečuchne!!
Jaké opravdu terréní auto stojí pod milion? Takže to, že to neuděláš ty, o ničem nesvědčí...
fakt jsem ještě nikoho nepotkal,aby si někdo kupoval X3 kvůli terénu.Ale proto,že třeba má špičkový pohon všech kol,který je špičkový na mokré a zledovatělé silnice.Tak hlavně pro tyto účely je tohle auto vyráběné!!Víš??!!
Tak to si radsej kupim sedan alebo kombi 4x4 a bude to mat este lepsie jazdne vlastnosti a este lepsiu dynamiku... Kde je logika toho, co pises? SUV si kupuju blbci, ktori sa chcu predvadzat alebo si nieco liecit. >😁
TAK TO JSI NA VELKÉM OMYLU!!!!ZKOUŠÍME AUTA NA LETIŠTI,A MŮŽU TI ŘÍCT,ŽE x3I PŘES SVOJI VÁHU OPROTI SEDANŮM JINÉ ZNAČKY NEŽ BMW,MÁ MNOHEM LEPŠÍ JIZDNÍ VLASTNOSTI.A KLIDNĚ SI KUP SEDANA ČTYŘKOLKU A JÁ TĚ NA SILNICI VYKLEPNU I S MNOHEM TĚŽŠÍ X5!!!AŽ POŘÁDNĚ VYZKOUŠÍŠ SÁM X3 A X5,TAK TEPRVE POCHOPÍŠ O ČEM TADY PÍŠU.
Hele - Bonde - zasekl se ti CapsLock - nedá se to číst. Myslím, že ti pomůžu s "překladem" 😄 😒br />
Tak to jsi na velkém omylu!!!! Zkoušíme auta na letišti a můžu ti říct, že X3 i přes svoji váhu oproti sedanům jiné značky než BMW, má mnohem lepší jizdní vlastnosti. A klidně si kup sedana čtyřkolku a já tě na silnici vyklepnu i s mnohem těžší X5!!! Až pořádně vyzkoušíš sám X3 a X5, tak teprve pochopíš o čem tady píšu.
(… že se to dá líp číst?)
Tak to jsi na velkém omylu!!!! Zkoušíme auta na letišti a můžu ti říct, že X3 i přes svoji váhu oproti sedanům jiné značky než BMW, má mnohem lepší jizdní vlastnosti. A klidně si kup sedana čtyřkolku a já tě na silnici vyklepnu i s mnohem těžší X5!!! Až pořádně vyzkoušíš sám X3 a X5, tak teprve pochopíš o čem tady píšu.
(… že se to dá líp číst?)
Ja reagoval na tvoje dve vety "Projíždět se s autem přes milion těžkým terénem??Kdo to udělá??" Takze pokud chces do tezkeho terenu, jsem si jist, ze to auto bude drazsi nez 1 mio. Tecka.
O tom, ze X3 nema v terenu co delat, zadna. Nema tam co delat, protoze to neumi. Jak je videt jeji konkurence, jde dal. Az budu stary muz a budou me bolet kolena, ocenim tento vysoky osobak.
O tom, ze X3 nema v terenu co delat, zadna. Nema tam co delat, protoze to neumi. Jak je videt jeji konkurence, jde dal. Az budu stary muz a budou me bolet kolena, ocenim tento vysoky osobak.
Podle mě si fakt pořádný PAKO,protože jsi nepochopil,pro jaké účely se vyrábí X3.Už jsem Ti to tam psal.Takže ahoj PAKO....Jo a ještě něco...takový Suzuki Samurai ten v terénu vyklepne kde jaký auto s cenou přes milion!!A to s ním můžež třeba jezdit v lese mezi stromy.Ale s autem přes milion,které je těžké a velké to těžko jde a navíc když bude stát přes ten milion,tak pochybuji,že si ho někdo bude chtít poškrabat o haluze atd.....Takže X3 se na silnici v daném segmentu nic nevyrovná!!!Tečka a HOTOVO!!!!Nazdar!!!!!!!!!!!!
Jsem to jen já, komu se zdají ty testy na pytel? Všechna auta dostanou něco mezi osmičkou a devítkou, možná s výjimkoul Loganu, jinak hlavně o nikom neříct nic negativního, jináč by nám příště nemuseli svůj nový model půjčit, nezvali by nás na akce a nedali nám inzerci.
Třešničkou na dortu, která hezky ilustruje to, co píšu výše, je srovnání tohoto "srovnávacího testu" se samostatným testem Freelanderu 2 ze začátku roku. Zatímco tam jsou brzdy u auta ze stejnou motorizací vypíchnuty mezi plusy, nový test je uvádí mezi minusy. Co se stalo za ten půlrok, navíc ve srovnání s autem, které už bylo v lednu dávno na trhu? Oops.
Třešničkou na dortu, která hezky ilustruje to, co píšu výše, je srovnání tohoto "srovnávacího testu" se samostatným testem Freelanderu 2 ze začátku roku. Zatímco tam jsou brzdy u auta ze stejnou motorizací vypíchnuty mezi plusy, nový test je uvádí mezi minusy. Co se stalo za ten půlrok, navíc ve srovnání s autem, které už bylo v lednu dávno na trhu? Oops.
Článek vyjde ráno, během dne si jej přečte 95% lidí a zítra, pokud tam byla chyba a bude opravena, už po něm neštěkne ani pes... ;-\