U Oficiálních dealerů Tucar a United Cars si můžete zakoupit modely XT4, XT6, Escalade a Chevrolety Corvette, Tahoe a Silverado , v minulosti tu byly i další modely jako Camaro, XT5, CT6 , CTS, ATS atd
Prodávají se málo, takže se GM rozhodl zaútočit s flotilou 30 elektrozkratů ... úsměvné
Lidi by možná měli zájem o ikony GM, ale o zkratomobily?
No, nepřekvapují, když GM nyní velí janevímkdo asi Italové nebo Francouzi a pro ty je zkratomobilita klíčem k (ne)úspěchu.
Ty nejen ze ti informace chybi, ty uz si je dokonce i vymyslis. :D
Wtf
https://fdrive.cz/…cim-motorem-6468
Do čtyř let má GM představit 30 elektromobilů
Výrobce hodlá investovat i do nabíjecí infrastruktury
V roce 2035 nebude v nabídce GM jediný spalovací vůz :yes::yes::yes:
Jakpak si to asi ve sve hlave oduvodnis, kdyz Italove a Francouzi s tim nemaji nic spolecneho? :D:D:D
PS Pro velky uspech jeste jednou:
V roce 2035 nebude v nabídce GM jediný spalovací vůz :yes:
To není možné! Jak tohle ta zlá a hloupá EU dokázala? :'-(
Mohl by mi prosím někdo ze zdejších expertů na elektromobilitu tento krok GM vysvětlit? Myslím rozhodnutí GM po roce 2035 nenabízet spalovací auta.
Děkuji předem.
Jsi si vedom toho, ze jedna americka znacka uz na Evropu svymi "elektrikaci" zautocila a je z toho letos absolutne nejprodavanejsi auto Evropy? https://fdrive.cz/…kanem-roku-10567
Tesla Model Y se stala vůbec nejprodávanějším automobilem v Evropě napříč kategoriemi
Ovládla jak první čtvrtletí 2023, tak březen téhož roku :-O
Celosvetove ma Tesla za r. 22 dva modely v top ten. :yes::yes::yes: https://m.autorevue.cz/…-primo-milionovy
Světově nejprodávanější vozy roku 2022
Pořadí Model Registrace Rozdíl oproti 2021
1. Toyota RAV4 1 016 000 -10%
2. Toyota Corolla Sedan 992 000 -10%
3. Tesla Model Y 747 000 91%
4. Honda CR-V 733 000 -18%
5. Toyota Camry 673 000 -1%
6. Toyota Hilux 632 000 13%
7. Nissan Sentra 566 000 -18%
8. Toyota Corolla Cross 530 000 221%
9. Ford F-150 525 000 -5%
10. Tesla model 3 482 000 -3%
PS Tohle jsou zpravy, ktere na autoforech nepisou.
A já blázen myslel že tady chtějí prodávat auta ...
... a oni elektrozkraty.
Norský trh je tak maličký, že to nedává žádný smysl, s Norskem na jedné lodi nikdo nejede, to znamená že pokud něco prodají v Norsku, neznamená to prodej jinde v EU, zvláště když už je trh všude obsazený Teslou a spol.
Ohromně by mne zajímalo, co jako že zázračného nabídnou, když baterie budou plus minus stejné a elektromotory také. :-):-):-)
V cem je elektricky motor oproti spalovacimu lepsi?
Emise - nulove
Ucinnost
Otackove spektrum
Kultivovanost
Rychlost reakce
Hustota vykonu - hmotnost
Udrzba - zadna
Spolehlivost
Zivotnost
Takze shrnovacka?
Tezko najdu parametr, v cem byval spalovaci motor od GM lepsi nez elektricky. :-)
Emise - zaoceánské lodě, čínské továrny, letadla letící z asi do evropy, doly v chile, africe, rusku a dalších zemí, emise ze stavby nových továren, přebudování starých, emise z výroby a výstavby OZE + jejich přeprava, emise z výstavby továren na baterky, jejich výrobě, přepravě a následné emise když ta baterka shoří - viz elektrický Jaguar v Praze, mam fotky od hasičů, kámoš jim asistoval
Otáčkové spektrum - moje V8 točí při normální jízdě 1500-2000 otáček a jedou kopec, nekopec
Kultivnvoanst skvlěá, šepot květin
Zrychlení dnešních V8 spalováků cca 4-4,5 s, bohatě stačí 90% lidí
Opravíš si to doma na dvorku, což u EV fakt nehrozí
A hodinové sazby servisů sou raketu + platby za povolení funkční, nadstadartní výbavu a další špeky automobilek, které přicházejí o zisky a budou si je kompenzovat tímto
Není to čím a kde nabíjet, hrozí enormní ceny elektřiny a blackouty
Shrnovačka - je ot těžká neostalinistická fantasmagorie a utopistický nesmysl a vědomé propagování číny, která se na tom něuvěřitelně nakapsuje