´´Koupě to může být zajímavá, TT má podle mě potenciál být jednou zajímavou klasikou´´ - s DSG je to fakt klasika :-(
´´Mrzí mě trochu, že manuální režim stoprocentně manuálním není. Stále se v něm po prošlápnutí plynového pedálu dostavuje kickdown´´ - hruza, radsej e-CVT, aky je rozdiel ? :-!
Na dizajne je uz vek poznat, ale vlastne je to furt pohladne auto so zaujimavou technikou, nemoznost manualu a tupé DSG je za trest.
DSG a e-CVT bych vůbec nepřirovnával = právem je jedna hodnocena jeko nejhorší automat na (dnešním) trhu (bohužel i včetně poruchovosti) a druhá jako "nejsametovověji řadící automat" s bonusem vydrží nejvíc
JEČÍ především NEZNALÍ = jinak k autům viz já 15:58
Vaculíkovo pravidlo (sociolog by se zhrozil nad tím pojmenováním obecně známého jevu , který opakovaně zaznamenali profesionálové ze SPECIÁL Technika, protože funguje i u plácání o autech - KDYŽ NĚČEMU NEROZUMÍŠ je to opravdu zvláštní VĚTŠINOVĚ ŘÍKÁŠ PŘESNÝ OPAK REALITY - asi je to nějaké "nastavení Vesmíru osudu Matrixu" ABY bylo jasně poznat KDO je KDO ;-)
Cakal som vysvetlenie medzi e-CVT aka skuter prejav a radenim pevnych stupnov s DSG... schvalne som to napisal, pretoze ´´manuální režim stoprocentně manuálním není. Stále se v něm po prošlápnutí plynového pedálu dostavuje kickdown´´ to znamena, ze nedokazes vyuzivat pruznost motora (pri turbe tragicke), pretoze ti prevodovka neustale podraduje a zenie otacky hore... presne ako ked zadupnes e-cvt, otacky vyletia hore, ano DSG nasledne radi kvalty smerom hore... ale v aute tohto typu je to hlupe chovanie prevodovky, v praxi stlacis plyn a motor furt hučí... hladat rozdiely medzi monotonnym hucanim a prerusovanym hucanim ? Diky v tomto aute nezmysel :-)
V praxi v ziadnom dostatocne vykonnom aute nestojis na podlahe 1 minutu v kuse aby ta vytoceny motor trestal, vacsinou si motor zahuci na 2-6 sekund a potom je ticho, preto nemam problem ani s e-CVT.
Co furt mate s tim podrazovanim??? Pokud neproslapnete az do kickdownu tak dsg nepodradi. Ten odpor v pedalu je znatelny. Pred kickdownem jede uz motor na plny vykon. Nemam s tim problem.
Druha vec je, ze dsg podradi pri dosazeni omezovace, to mi vadi.
Rozdíl je hlavně v tom, co máš o odstavec výš - DSG jako automat funguje dobře, rychle a logicky. Že by sporťáku slušel manuál je jasný, ale eCVT bych vůbec nezmiňoval.... není náhoda, že v žádném sportovním autě nic takového není.
To bola ironia na manualne radenie pri DSG s jej podradovanim po prudsom pridani plynu... nemam to odskusane, H357 to upresnil, ci preslapnutie poistky na kickdown plati pre vsetky DSG to neviem. Mne TT nedava zmysel s DSG, v pripade nejakaho cabria by mi to asi bolo jedno.
Mně TT nedává zmysel... tečka. Když bych chtěl sporťák, tak to bude zadokolka a ne (koncepčně) předokolka. Fajn, četl jsem, že vektorování točivého momentu u Golfu R je zajímavá hračka... šanci bych tomu třeba dal, ale apriori by to moje volba nebyla.
Stejně tak bych u hračky chtěl spíš manuál než automat... ale když už teda by to automat být musel, tak klidně DSG.
Na druhou stranu - celkem se mi líbí zvenku a hodně se mi líbí zevnitř, motor je určitě fajn... má to svoje bonbonky.
Suhlas, akurat to quattro trochu meni privlastok predneho nahonu, aj ked je to len haldex.
Mne vo vysledku zalezi na tom, aby som vedel auto a pohonnu sustavu vyuzivat, presne tak ako mi vyhovouje, v com je manual zasadny.
Nahon predok vs zadok nerozhoduje, aj ked mimo kategoriu hot hatch sa na to clovek asi inak pozera. Zalezi aj od cenovky.
Nevíš, jestli má TT stejný systém té 4x4 s vektorováním točivého momentu jako Golf R... a jestli ho má ve všech motorizacích, nebo třeba jen v TTRS? Jako... jestli je to obyč haldex, tak je to nogo... jestli nějaký lepší systém, no tak by to třeba šlo... stejně si ale neumím představit, že bych šel do sportovního auta a skončil u TT.
Tohle je ovšem pecka https://1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8379267.jpg?…
Ked to ma nahon na predok v com vadi ten Haldex ? Snad to nebude tak pomale, aby ta to rozhodilo po pripojeni zadku... to bejvavalo niekde u Haldex 1čky.
Interier a vlastne aj cela karoseria (spracovanie), motor to su silne stranky Audi, na tom linku to vypada paradne.
TT bolo vzdy auto na štýl nez petrolhead volba, akurat si s druhou a tretou gen. vyznamne polepsilo na jazdnych vlastnostiach... komunikativnostou a hravostou nevynika, sustredilo sa ako koncernovka na ine veci.
Crusier na okresky = manual, na 100%.
Crusier na dialnice a dlhe trasy = moze byt automat.
Takto to mam s crusiermi, vsetko co ma urobit radost na okreske musi mat manual... charakter pri tom moze byt odlisny, pointa je si radit sam a vyuzivat pohon podla seba.
Asi to dost specificke, moj fetiš su motory, radenie a cizelovanie jazdy, vyuzivanie pohodu, v tom sa vyzivam a bavim pri jazde na okreskach, pochopim ze niekto iny to tak nema a staci mu ze to jede, sustredi sa viac na ine veci.
Tak to je docela blbý. Holt se to napříč generacema těžko hlídá... jako když končící Scirocco stálo proti novějšímu Golfu, taky to byla horší technika za víc peněz.
Jako na sportak se na to divas ty, ja pred sebou vidim pohlednejsi alternativu k A3 pro zenskou, ktera s tim limity vazne hledat nebude, a ktere bude vyhovovat jinak "komplet vybava", tedy automat a 4x4. Pokud nekdy potkam TT v situaci, ze si chtel majitel zablbnout jsou to vzdy TTS nebo TTRS. Tyhle beznejsi motorizace jsou jen stylova presouvadla.
Tak to je ta linka co k tomu píšu i o příspěvek níž... pro mě TT prostě není, i když má svoje "bonbonky".
Pokud se to někomu líbí jako daily auto a není problém s cenovkou 1,3 základ / 1,7 s extras... tak to určitě nebude špatný svezení, určitě to bude jezdit výrazně líp než Golf GTI třeba.
Rozlisovanie samotneho TT v tom, ze jedna verzia je stylove priblizovadlo pre zeny a druha auto na vyblbnutie je trochu protichodne. Audi tomu dalo isty unisex potencial, nema ani jednu stranku vyhrotenu, moj point bol ze s DSG by som si to nikdy nekupil a uz vobec to nepovazoval za auto s investicnym potencialom. Kedze tam manual nejde tak, je to dost bída.
Tazko odhadnut ako to auto vnima samotny vyrobca, ako lokalny trh a ako my jednotlivci, v poslednom pripade je asi jasne, ze by si ho nikto z nas 3 nekupil ako auto na vyblbnutie :-) S manualom by som si to vedel predstavit skorej kazdopadne.
´´Mrzí mě trochu, že manuální režim stoprocentně manuálním není. Stále se v něm po prošlápnutí plynového pedálu dostavuje kickdown´´ - hruza, radsej e-CVT, aky je rozdiel ? :-!
Na dizajne je uz vek poznat, ale vlastne je to furt pohladne auto so zaujimavou technikou, nemoznost manualu a tupé DSG je za trest.
DSG a e-CVT bych vůbec nepřirovnával. U DSG otáčky stoupají a pak odřadí, CVT (i e-) prostě ječí stále ve stejných otáčkách.
JEČÍ především NEZNALÍ = jinak k autům viz já 15:58
Pěkný den (multilinkové) třeba s https://www.garaz.cz/…portaky-21010279
V praxi v ziadnom dostatocne vykonnom aute nestojis na podlahe 1 minutu v kuse aby ta vytoceny motor trestal, vacsinou si motor zahuci na 2-6 sekund a potom je ticho, preto nemam problem ani s e-CVT.
Druha vec je, ze dsg podradi pri dosazeni omezovace, to mi vadi.
"so zaujimavou technikou" můžeš specifikovat?
Stejně tak bych u hračky chtěl spíš manuál než automat... ale když už teda by to automat být musel, tak klidně DSG.
Na druhou stranu - celkem se mi líbí zvenku a hodně se mi líbí zevnitř, motor je určitě fajn... má to svoje bonbonky.
Mne vo vysledku zalezi na tom, aby som vedel auto a pohonnu sustavu vyuzivat, presne tak ako mi vyhovouje, v com je manual zasadny.
Nahon predok vs zadok nerozhoduje, aj ked mimo kategoriu hot hatch sa na to clovek asi inak pozera. Zalezi aj od cenovky.
Tohle je ovšem pecka
https://1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8379267.jpg?…
Interier a vlastne aj cela karoseria (spracovanie), motor to su silne stranky Audi, na tom linku to vypada paradne.
TT bolo vzdy auto na štýl nez petrolhead volba, akurat si s druhou a tretou gen. vyznamne polepsilo na jazdnych vlastnostiach... komunikativnostou a hravostou nevynika, sustredilo sa ako koncernovka na ine veci.
Crusier na dialnice a dlhe trasy = moze byt automat.
Takto to mam s crusiermi, vsetko co ma urobit radost na okreske musi mat manual... charakter pri tom moze byt odlisny, pointa je si radit sam a vyuzivat pohon podla seba.
Asi to dost specificke, moj fetiš su motory, radenie a cizelovanie jazdy, vyuzivanie pohodu, v tom sa vyzivam a bavim pri jazde na okreskach, pochopim ze niekto iny to tak nema a staci mu ze to jede, sustredi sa viac na ine veci.
Pouze v RS3.
Pokud se to někomu líbí jako daily auto a není problém s cenovkou 1,3 základ / 1,7 s extras... tak to určitě nebude špatný svezení, určitě to bude jezdit výrazně líp než Golf GTI třeba.
Tazko odhadnut ako to auto vnima samotny vyrobca, ako lokalny trh a ako my jednotlivci, v poslednom pripade je asi jasne, ze by si ho nikto z nas 3 nekupil ako auto na vyblbnutie :-) S manualom by som si to vedel predstavit skorej kazdopadne.