Novinky
gil54
12
... hmm, jedna lepší než druhá.
Přejít do diskuze
Protože v měřícím cyklu mají nižší spotřebu o 0,01 litru u ICE a EV dojedou o 0,01 km dál. Jinak souhlas, jsou to ty největší haluze jaké lze u Continentalu koupit.
Můžete mi někdo vysvětlit proč na velká rychlá auta s širokými plášti začali mnohé automobilky dávat nejhorší pneu co znám? Ecocontact 6.
Souhlas, měl jsem na C3 z výroby Michelin Energy Saver, tak tvrdou a klouzavou gumu bych na auto už nikdy nekoupil, teď tam jsou Nokiany Wetproof a výrazná změna k lepšímu :yes:
S tím zadním bočním oknem mám taky problém.
Už jen to dělené boční okénko vždy svědčí o tom že něco prostě nevyšlo. To bych ale i tak zkousnul.
Jenže v kombinaci s fake plastovým trojúhelníkem v C-sloupku.... A ještě s číslicí... Kvalit.i design tyhle fake pozlátka nepotřebuje.
Ale dávám tomu šanci... Třeba nakonec uznám že to mají v BMW promyšlené a design je nadčasový.
Už jen to dělené boční okénko vždy svědčí o tom že něco prostě nevyšlo. To bych ale i tak zkousnul.
Jenže v kombinaci s fake plastovým trojúhelníkem v C-sloupku.... A ještě s číslicí... Kvalit.i design tyhle fake pozlátka nepotřebuje.
Ale dávám tomu šanci... Třeba nakonec uznám že to mají v BMW promyšlené a design je nadčasový.
co na to rict? Hnusne kliky, hnusna kola, hnusny volant, display, cirkus ledvinky... Je tam tech veci co jsou spatne docela dost, ale uplne zle to zase nevypada. Skoda hlavne ergonomicky ustupku.
PS: na ty motorizace se teda tesim. 😄
PS: na ty motorizace se teda tesim. 😄
Jedním slovem - kontroverze. Opět.
U hodnocení designu BMW jsem ale opatrný a nechat si odstup na výsledný verdikt je tady základ.
Je to vlastně dejavu. Tyhle pocity zažívám u představení nového BMW již pomalu pravidelně.
Třeba nová 7 byla pro mě zděšením a zničením jednoho automobilového snu. Jenže s odstupem času musím uznat že ta proměna byla velmi promyšlená. Z druhé strany třeba BMW na dolním okraji výrobního programu mě ale nepřesvědčily ani časem.
Tady uvidíme. Jed.o je ale jisté - klasické pojetí v řadě 5 skončilo stejně jako v řadě 3 a 7. Jestli je to dobře? Dejme tomu čas...
U hodnocení designu BMW jsem ale opatrný a nechat si odstup na výsledný verdikt je tady základ.
Je to vlastně dejavu. Tyhle pocity zažívám u představení nového BMW již pomalu pravidelně.
Třeba nová 7 byla pro mě zděšením a zničením jednoho automobilového snu. Jenže s odstupem času musím uznat že ta proměna byla velmi promyšlená. Z druhé strany třeba BMW na dolním okraji výrobního programu mě ale nepřesvědčily ani časem.
Tady uvidíme. Jed.o je ale jisté - klasické pojetí v řadě 5 skončilo stejně jako v řadě 3 a 7. Jestli je to dobře? Dejme tomu čas...