Protože v měřícím cyklu mají nižší spotřebu o 0,01 litru u ICE a EV dojedou o 0,01 km dál. Jinak souhlas, jsou to ty největší haluze jaké lze u Continentalu koupit.
Souhlas, měl jsem na C3 z výroby Michelin Energy Saver, tak tvrdou a klouzavou gumu bych na auto už nikdy nekoupil, teď tam jsou Nokiany Wetproof a výrazná změna k lepšímu :yes:
co na to rict? Hnusne kliky, hnusna kola, hnusny volant, display, cirkus ledvinky... Je tam tech veci co jsou spatne docela dost, ale uplne zle to zase nevypada. Skoda hlavne ergonomicky ustupku.
PS: na ty motorizace se teda tesim. :-)
Jedním slovem - kontroverze. Opět.
U hodnocení designu BMW jsem ale opatrný a nechat si odstup na výsledný verdikt je tady základ.
Je to vlastně dejavu. Tyhle pocity zažívám u představení nového BMW již pomalu pravidelně.
Třeba nová 7 byla pro mě zděšením a zničením jednoho automobilového snu. Jenže s odstupem času musím uznat že ta proměna byla velmi promyšlená. Z druhé strany třeba BMW na dolním okraji výrobního programu mě ale nepřesvědčily ani časem.
Tady uvidíme. Jed.o je ale jisté - klasické pojetí v řadě 5 skončilo stejně jako v řadě 3 a 7. Jestli je to dobře? Dejme tomu čas...
Mně se nelíbí to protažené boční okénko, vypadá to lacině, a zezadu je to trochu hezčí Camry. Jinak problém nemám. To Sedmička se bude dát označit za hezké auto leda po důkladném FL.
S tím zadním bočním oknem mám taky problém.
Už jen to dělené boční okénko vždy svědčí o tom že něco prostě nevyšlo. To bych ale i tak zkousnul.
Jenže v kombinaci s fake plastovým trojúhelníkem v C-sloupku.... A ještě s číslicí... Kvalit.i design tyhle fake pozlátka nepotřebuje.
Ale dávám tomu šanci... Třeba nakonec uznám že to mají v BMW promyšlené a design je nadčasový.