Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Za volantem Maserati Granturismo: Grandioso macchina

55 komentářů

takové Lupo, nebo Fabie jsou zpracovány určitě líp... Vsadím flašku vodky... a nebo... ještě líp Jagermeistra... >😒] Autobild a auto.cz :no: MAserati :yes:
Smiesni nemcuri si neodpustia svoje otrepane frazy ani pri Ferarri. Este stastie ze tie ich platky miliardari necitaju. Blbost kvitne na zapad od nasich hranic >😁 >😁 >😁
Avatar - BIGPAPA
BIGPAPA
ale v tom designu světel vidím nové mondeo nebo jsem jen sám, jestli ano tak se omlouvám jsem po noční
Nejsi sám, taky mě to napadlo 😄 Kdybych mě to auto předjelo, tak bych si ho asi ani moc nevšiml, řekl bych si "asi nějaké nové Mondeo ST" >😁
Maserati - Mondeo... :yes: >😒]
Nejste sám, malárií se rořně nakazí víc jak 500 tis lidí.. 😉
A ty ji mas jak z praku, presna svetla z Mondea na prvni pohled >😁
Presneji ty zadni.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To asi nikomu nic nehovori, ze? Inak by ten nadpis znel trosku inak
presne...no co cakat od nemcurikov >😒]
presne...no co cakat od nemcurikov >😒]
ten zvast o brzdach je uplna blbost, typek asi nesedel v "amerikanovi", to by potom len zazil brzdy...
Mondeo ST zo zadu, presne 😉
Ale klobuk dole, dizajn za 1 😊
marianek
Jestli bych si chtel koupit vuz teto tridy, urcite bych nehledal v Nemecku. I kdyz jsem velkym fandou BMW a M se Z..se mi libi, v porovnani s Maserati vim, kdoze je jasnym favoritem. Usmevne je, ze kdyz testujici nenajde dostatek veci, ktere se mu na voze nelibi, vymysli si klasicke nedostatky jako dilenske zpracovani a jako tomu je v tomto pripade "malo vyrazny zvuk motoru". Mam rad silne motory, ktere tolik "nervou". Je krasne poslouchat tlumeny zvuk silneho motoru.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes:
No jo, "německá" převodovka, na "Itala" dobrá kvalita.. :no: Bych blil. Opravdu musíme snášet tyhle proněmecké žvásty? ;-\
nechtej vedet co pisou o ferrari, lambo v USA, plakal by si cele noci, rozdil mezi byvalymi komunistickymi zememi a zapadem je vtom, ze unas zname ty auta jen z obrazku pro USA je Ferrari -Fiat, z kterym nikdy nevis jestli dojedes do cile. Za posledni roky se italove zlepsili ale v minulosti uz po 5tisic km si mohl delat generalku a v desti tekla do auta voda! podobne sroty delali anglicane z jaguarem, RR - prekrasne auta za hrisne penize u kterych se odlepovalo tesneni na okne, sterace prevzane z chrobaku, nekdy odletela naprava u jaguaru sam vyrobce neodporucoval jizdu v desti atd.
A jak se bude řešit, že na autě není vůbec místo pro přední značku? Zejména teď, kdy po tom půjdou bengoni jak slepice po flusu...
Jo to je dobrý. Jinak mě hoši těšíte, že nejsem jediný koho ta umě uštěpačná poznámka o německé převodovce a na itala kvalitním zpracování fakt nasr.... Je mi z toho hodně smutno... Jen vím, že i majitel Porsche 911, podotýkám německý majitel, pokud by autům rozuměl, měl nejspíš z tohohle mazlíka noční poluce...
Mně je spíš smutno z toho, že když už tu jsou prezentovány převzaté články, proč se neupraví do standardní auto.cz kvality. Tyhle sracky jsou fakt k pláči a silně degradují úroveň ACZ. ;-\
BaracudaJ
Wolffe proč kolem sebe zase kopeš? Něco podobného napsali v Carautu britští redaktoři. Pochválili, že je to doposud nejlépe udělané Masserati cituji "dokonce dostanete i přijatelnou navigaci, jen nesmíte myslet na to, že ji vůz sdílí s Peugeoty". O motoru a jeho zvuku je tam samostatný článek, motor má návykový zvuk, ale mohl by být hlasitější. Píší tam i o převodovce ZF, používá jí i Jaguar nebo Porsche. Protože je převodovka za předními koly, přišel vůz o tradiční uspořádání trasn-axle, tak typické pro vozy Masserati . Při podřazování není tak hladká a zmizely úžasné meziplyny předchozí robotizované. Také podotkly, že když přitlačíš na pilu, je vůz příliš těžký a ve skutečném světě nebude tak rychlí kvůli nižšímu točivému momentu. Pak dodali že kvalita cestování je hodně blízká XKR.
Čili Autobild nenapsal nic nového, ani nehledá zbytečné chyby, když podobné věci píší i v Británii. Ale od tebe už je to pravidlem nadávat na německé časopisy :no:
Tomiss
:yes: Wolff má asi německé rodiče,kteří ho nechali na výchovu v Česku a on jim to nemůže zapomenout,tak na vše německé hází špínu 😉 😄
BaracudaJ
>😒]
CARAUTO - jo hochu, ale to by sme nesmeli vedieť, že majiteľom CARAUTO (podobne ako auto.cz) je nemecký AXEL SPRINGER VERLAG. A ten o talianoch nikdy pozitívne nepísal.
BaracudaJ
Ano Carauto spadá pod Axel, ale článek o Masserati v něm zveřejněný je jen volný překlad článku z britského časopisu, který pod Axel rozhodně nepatří. Nejspíš je to převzatý z EVO [odkaz]
Carauto vydává Stratosféra pod licencí anglického Autocar (www.autocar.co.uk), proto se to dá číst. Anglický originál je ale pořád o několik světelných délek vpřed.
BaracudaJ
Vycházel jsem z tohoto testu, který se objevil jak v Evu, tak v Carautu, opravdu skvělé video [odkaz]
:yes: Chlapec to má celkem "v ruce" :yes:
BaracudaJ
😄 Myslím, že je to Chris Harris, skvělý novinář a řidič :yes:
Avatar - Falco
Falco
Carauto vydává v Česku majitel zavodního týmu Rock Media Motors - Antonín Herbeck [odkaz]
je tak nepodstatne kdo to vydava, protoze automobilky sleduji testy a kdyz si neco vymysli poslou jim pravniky z poradnou zalobou, tu jde o miliardy. Prave autobild posunul v zebricku kvalitnich aut nemecke az na 4misto, v americe(jdpower) jsou zase na prvnich mistech nemci a napr. mazda je posledni! Ve vychodni evrope stale vsichni vidi ve vsem zprisahani, leze to dost na nervy cist stale to same
Avatar - mustafa
mustafa
Neni těch 1880kg nějak moc? To má A8...
Avatar - Ricardo
Ricardo
Díky auto.cz nemusím kupovat autotip :yes: díky >😁
VždyŤ ten celej článek je převzatej z Auto TIPu, číslo 15/srpen 2007. to jsou autoři auto. cz takový naivní žesi myslí že na to lidi nepřijdou? Je to převzatý slovo od slov, no, akorát nadpis v Auto TIPu neni Grandioso macchina, ale Macchina grandiosa.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Nemůžu jinak, ale mě se prostě příliš nezamlouvá. Na tý fotce z titulku mi přijde jak nasraný černý hrubosrstý jezevčík, kterého svým urputným zrychlením předbíhá vlastní zadek. A neznat značku, tak na fotce zadní partie, bych s jistotou tvrdil, že jde o nástupce MB SL, celý zadek je velmi "germánský" a ke zbytku auta mi vůbec neštimuje. Ale jako zadek k SL(K) by se mi líbil.
GTI
Iálie... vcítí-li se člověk do "předgaribaldistických" dob, a když si představí tu krásu italských zdobných kočárů, ty oslepující bělma paláců italské šlechty, lastury promodřené ostrým slaným větrem... olivy vysušené do tvrdosti žul, svět provoněný bazalkou a těžkým vínem... milující srdce vyrvané z hrudi tam pod jedním z balkónů Verony... jo, dalo by se o tom přemýšet velmi do hloubky...

A tak osedlej toho italského šlechtice, jenž s trojzubcem na erbu lapil tvé srdce do sítě rychlosti. Zažij ten nebeskej let, roztříšti amfóru svých vášní o hranu světa, vždyť ve vesmíru je jenom jedno maserati a... ty.

BRAVO :yes:
marianek
???GTI???.....Jsi to ty???..... To jsi napsal hezky. :yes:
Vezmeme-li to reálně, Maserati bude už vyrobených asi víc, než jen jedno a Itálie vypadá furt stejně. Stačí tam zajet a nesedět pořád u počítače.

Nebyl Kalbfell šéfem Alfy Romeo a potom, když tam začal dělat pořádek, vyhodili ho? S Maserati myslím neměl nic společného.
GTI
:yes:
essesant
Nechci autorovi/redaktorovi upirat snahu nadepsat clanek v italstine, nicmene takova castecna znalost je ze vseho nejvic trapna a nedustojna verejneho publikovani... La macchina je zenskeho rodu (pozna se to podle clenu a koncovky na -a) a proto i k ni pripojene pridavne jmeno koncici v maskulinu na -o musi koncit v zenskem rode na -a. Jak by se vam libilo, kdyby nekdo nadepisoval clanky jako "Ohromny Skoda" s bohorovnym pocitem, ze je to tak spravne ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ohromný Škoda... To zní náhodou suprácky, ovšem ten nadpis tady ne. Dyť to tahá za uši, to A je tam slyšet, ani nemusím umět správně gramatiku a ta nesourodost v tom jak to zní. No snad se dotyčný opraví, je vidět, že o víkendu na to chlapci ani nešáhnou.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Počkej, to by byl zásah do díla Herr novináře! To by se taky musely stáhnout všechny AutoBildy, AutoTipy, AutoWeeky... a nahradit opraveným vydáním >😁
😄
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Myslíš kvůli Maserati nebo kvůli "ochromnýý škchoda"? 😄
essesant
Vis co, ja jsem chytl strasnou alergii na predstirace znalosti italstiny. Urcite to znas taky, takove to zpivani az vybekovani domnelych prizvuku na predposledni slabiku, spatne cteni skupin hlasek SCI, CHI, CHE nebo GN a jako tresnicku na dortu pridaji spatne koncovky nebo deklinace doplnene pripitomelym "usmevem" a la "jak to mam v malicku". Urcite vis co myslim. Aby me nekdo spatne nepochopil, tak nekritizuji jedince, kteri se jazyk uci a jeste jim dobre nevladnou. Zle se mi dela z machyrku, kteri o italstine nic nevedi (a ani nechteji), ale hlavne se snazi cele sve okoli presvedcit, jak skvele se naucili italsky na poslednim zajezdu do Bibione a pritom doufaji, ze jim nikdo nerozumi. :no: :no: :no: Presne takhle na me pusobi nadpis toho clanku...
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
essesant
ano, ano na problemy v cedbe skupin hlasek GHI, GHE bych byval uplne zapomnel, no a ke vsemu ta spanelstina... Lamborghini prichystalo vpravde sito na oddeleni povestneho zrna od plev 😉
Nadpis je opravdu trapný, správně má být Una macchina grandiosa. Nechápu autora článku: když italsky neumím, tak píšu česky. Neumím-li česky, nepíšu vůbec.
Nevím kam bych přišrouboval přední značku.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Nikam, cajta to zežere i s notýskem. 😉
BaracudaJ
>😁 :yes:
Avatar - Ricardo
Ricardo
Pod okno wole >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Kerý?