Toyota GR Corolla H2, nově spalující kapalný vodík, se postavila na start vytrvalostního závodu Super Taikyu Fuji 24h. Za volant usedl i bývalý šéf automobilky Akio Toyoda.
Jj, jedenapůlminutové tankování je hrozně nepraktické, že? Není nad osmihodinovou šichtu u elektrické zásuvky. Kolikátý by asi skončil spotřebič na baterie...
Elektro dopravní prostředek je dobrá věc, jen ho nesmí bouchat Tesla... třeba u EV Škodovek, kterými pravidelně jezdím tě tohle trápit nemusí a na semaforech natřeš nejedno vodíkové auto, kdyby tam nějaké jezdilo :D
Musím ocenit, že Toyota nešušní peníze jen pro akcionáře a dává je i do méně "perspektivních" oblastí vývoje nových pohonných technologiích. Nikdy jsem nepřišel na chuť hybridům ala klasický Prius, ale z mého osobního pohledu to bylo nejen obchodně velmi úspěšné, ale i to zvýšilo pozitivní vnímání Toyoty jako inovátora.